autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 11:40


YELLOW írta:
Superpippo írta: Sziasztok! Jövő hónapban eljön az olajcsere ideje.(10 ezrenként cserélem).
Találtam egy oldalt : http://filterabc.hu/ itt elvileg eredeti olajokat árulnak jó áron.
3 márka közül vacilálok. - Castrol Edge 5w-30, Eneos Premium Hyper 5w-30, vagy Mobil 1 esp Formula 5w-30. Szerintetek melyiket vegyem? Köszi


óóó hát mindenhol eredetit árulnak... nem tudtad? saját zárjeggyel, csak nálunk magyarországon... hát kifekszek minnyá. ez megint az a kategória, én is csinálok zárjegyet, belerakom az étolajat a castrol-os dobozva, bontatlan kupakot szerzek rá, oszt körberagasztom "zárjeggyel" ez a szöveg megint annak van, aki beveszi a meséket. ez mióta garancia bármire, hogy ők ráragasztanak valami szart? amúgy meg drága hely. jah castrol-t ne. másik kettő mehet, de van olcsóbb hely is, ahol nem hülyítik ilyen hülye szöveggel a népet.

szerk.: nézegettem pár dolgot. Eneos-hoz odaírják, hogy Nippon oil gyártja japánban, castrol-nál? semmi. pedig elvileg a BP gyártja. alapvető adatok hiányoznak, castrol-hoz vagy nem tudják (akkor minek foglalkoznak vele), vagy nem merik kiírni a valótlant... így nem üthetik meg magukat... van ami jó áron van, van ami nagyon nem. iylen lehúzott régi drágább árak is tipikus vásárló meggyőző erejű fogások.


Filter abc-vel nincs gond,de ha ennyit agyaltok,már minden olaj hamis lesszKell venni tőlük olajat,bevizsgáltatni,és reklamálj,ha rossz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 11:18


Superpippo írta: Sziasztok! Jövő hónapban eljön az olajcsere ideje.(10 ezrenként cserélem).
Találtam egy oldalt : http://filterabc.hu/ itt elvileg eredeti olajokat árulnak jó áron.
3 márka közül vacilálok. - Castrol Edge 5w-30, Eneos Premium Hyper 5w-30, vagy Mobil 1 esp Formula 5w-30. Szerintetek melyiket vegyem? Köszi


óóó hát mindenhol eredetit árulnak... nem tudtad? saját zárjeggyel, csak nálunk magyarországon... hát kifekszek minnyá. ez megint az a kategória, én is csinálok zárjegyet, belerakom az étolajat a castrol-os dobozva, bontatlan kupakot szerzek rá, oszt körberagasztom "zárjeggyel" ez a szöveg megint annak van, aki beveszi a meséket. ez mióta garancia bármire, hogy ők ráragasztanak valami szart? amúgy meg drága hely. jah castrol-t ne. másik kettő mehet, de van olcsóbb hely is, ahol nem hülyítik ilyen hülye szöveggel a népet.

szerk.: nézegettem pár dolgot. Eneos-hoz odaírják, hogy Nippon oil gyártja japánban, castrol-nál? semmi. pedig elvileg a BP gyártja. alapvető adatok hiányoznak, castrol-hoz vagy nem tudják (akkor minek foglalkoznak vele), vagy nem merik kiírni a valótlant... így nem üthetik meg magukat... van ami jó áron van, van ami nagyon nem. iylen lehúzott régi drágább árak is tipikus vásárló meggyőző erejű fogások.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 30. hétfő, 11:26

Superpippo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Superpippo

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 11:12


Sziasztok! Jövő hónapban eljön az olajcsere ideje.(10 ezrenként cserélem).
Találtam egy oldalt : http://filterabc.hu/ itt elvileg eredeti olajokat árulnak jó áron.
3 márka közül vacilálok. - Castrol Edge 5w-30, Eneos Premium Hyper 5w-30, vagy Mobil 1 esp Formula 5w-30. Szerintetek melyiket vegyem? Köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 08:06


anubisz írta:
negativ0001 írta: Hey!
Lattam, hogy megint tema volt a Xado, hogy holland licensz, de ukran stb stb. A lenyeg az, hogy anno szovjet volt, aztan szethullott a Szovjetunio es maradt Ukrajnaban, de Hollandiaban gyartjak ukran licensz alatt, de van amit ukranoknal csomagolnak stb stb, mind mellekes.....a lenyeg az, hogy nehez hamisitani, a fedoboz miatt is, de foleg a szaga, inkabb az illata miatt. Minden Xado olajnak egyforma illata van, ezt mas olajnal nem erezheted, csak a Xadonal.

Meg egyszer mondom, aki ki akarja probalni, az elotte hasznlajon VitaFlush-ot!!!!, de nem kotelezo, viszont a hidrotokeket rendbe rakja.

Én attól parázok ezek a motor tisztittók nem folynak ki esetleg rendesen a motorból, és az új olajjal is keverednek, ki tudja nem e rongálja a friss olaj minőségét,az ami nem folyik ki. Habár sok nem maradhat benne.

Ez meg egy VICC, vagy még annak is rossz. Azt bizton állíthatom!!
A VitaFlush olajtisztító használata a távozó fémrészecskék akár 60-70%-át visszaépítheti a csapágyakba,hengerfalra.
Az évszázad legkamúbb dumája. Főleg, hogy egy tisztítónak mi köze a visszaépittéshet, arról nem is beszélve,az a lényeg pont, hogy ne kerüljön vissza a fém törmelék a rendszerbe, nem véletlen találtak ki olajszűrőt.
Ez a szöveg egy paródia. Ledarált részecskék visszaépittése és hol a Nobel díj? Lassan egy ilyentől már örökmozgót csinálnak az alkatrészektől, mint az emberi sejtek amik regenerálódnak ,de mi se a lehullott bőrdarabokat építjük vissza.


az első része, a másodikkal egyet értek.
szóval pl a legtöbb olcsóbb tisztító, 80%-ban legalább petróleum. ami ha benne is marad, akkor elpárolog majd. a másik, hogy sokak szerint, egy tisztítás után egy olcsóbb olaj, azzal megjáratni 500-1000km-t, és lejön a maradék is.
a mostani főleg full szintetikus olajokban, ugyanúgy van tisztító, lebegtető, védőbevonatot képező, stb adalék. ezek mértékében vannak eltérések. mostanában olvastam cikket, éppen ezért nem is tisztítottam ilyen csodaszerrel, hogy tisztításhoz elég, nem túl drága, de vékony, olaj, 2ezret menni vele, leengedni, ezt még 2x megismételni, de úgy azért elég drága. ugyanis 2ezer alatt nem használja el, viszont a trutyikat feloldja, de nem károsít. persze szűrőt mindig cserélni kell. szóval az enyém biztos tiszta, mert én 0w-30-as olajokat hazsnáltam, na meg bekukkerolva sem volt semmi gáz.
pl ami autó 10w-s olajjal megy, télen meg kell járatni 0w vagy 5w-s olajjal és tisztítani fogja. de csak rövid távon, nem egész csere periódust.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 07:53


negativ0001 írta: Hey!
Lattam, hogy megint tema volt a Xado, hogy holland licensz, de ukran stb stb. A lenyeg az, hogy anno szovjet volt, aztan szethullott a Szovjetunio es maradt Ukrajnaban, de Hollandiaban gyartjak ukran licensz alatt, de van amit ukranoknal csomagolnak stb stb, mind mellekes.....a lenyeg az, hogy nehez hamisitani, a fedoboz miatt is, de foleg a szaga, inkabb az illata miatt. Minden Xado olajnak egyforma illata van, ezt mas olajnal nem erezheted, csak a Xadonal.

Meg egyszer mondom, aki ki akarja probalni, az elotte hasznlajon VitaFlush-ot!!!!, de nem kotelezo, viszont a hidrotokeket rendbe rakja.


nem kötekedés, csak ez jutott eszembe:

régen a balaton csoki is magyar volt, vagy a pilóta keksz, régen volt sok cukorgyárunk... hiába itt van helyileg, marhára nem ugyanaz az íze.
néha mikor retro nap van pl egy két üzletbe, az eredeti túró rudi. kóstold meg, aztán az újat. a régit valóban régi recept szerint csinálják. sokkal finomabb. meg voltam döbbenve, azt hittem csak a csomagolás retro rajta.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 23:48


negativ0001 írta: Hey!
Lattam, hogy megint tema volt a Xado, hogy holland licensz, de ukran stb stb. A lenyeg az, hogy anno szovjet volt, aztan szethullott a Szovjetunio es maradt Ukrajnaban, de Hollandiaban gyartjak ukran licensz alatt, de van amit ukranoknal csomagolnak stb stb, mind mellekes.....a lenyeg az, hogy nehez hamisitani, a fedoboz miatt is, de foleg a szaga, inkabb az illata miatt. Minden Xado olajnak egyforma illata van, ezt mas olajnal nem erezheted, csak a Xadonal.

Meg egyszer mondom, aki ki akarja probalni, az elotte hasznlajon VitaFlush-ot!!!!, de nem kotelezo, viszont a hidrotokeket rendbe rakja.

Én attól parázok ezek a motor tisztittók nem folynak ki esetleg rendesen a motorból, és az új olajjal is keverednek, ki tudja nem e rongálja a friss olaj minőségét,az ami nem folyik ki. Habár sok nem maradhat benne.

Ez meg egy VICC, vagy még annak is rossz. Azt bizton állíthatom!!
A VitaFlush olajtisztító használata a távozó fémrészecskék akár 60-70%-át visszaépítheti a csapágyakba,hengerfalra.
Az évszázad legkamúbb dumája. Főleg, hogy egy tisztítónak mi köze a visszaépittéshet, arról nem is beszélve,az a lényeg pont, hogy ne kerüljön vissza a fém törmelék a rendszerbe, nem véletlen találtak ki olajszűrőt.
Ez a szöveg egy paródia. Ledarált részecskék visszaépittése és hol a Nobel díj? Lassan egy ilyentől már örökmozgót csinálnak az alkatrészektől, mint az emberi sejtek amik regenerálódnak ,de mi se a lehullott bőrdarabokat építjük vissza.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 29. vasárnap, 23:56

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 22:57


Hey!
Lattam, hogy megint tema volt a Xado, hogy holland licensz, de ukran stb stb. A lenyeg az, hogy anno szovjet volt, aztan szethullott a Szovjetunio es maradt Ukrajnaban, de Hollandiaban gyartjak ukran licensz alatt, de van amit ukranoknal csomagolnak stb stb, mind mellekes.....a lenyeg az, hogy nehez hamisitani, a fedoboz miatt is, de foleg a szaga, inkabb az illata miatt. Minden Xado olajnak egyforma illata van, ezt mas olajnal nem erezheted, csak a Xadonal.

Meg egyszer mondom, aki ki akarja probalni, az elotte hasznlajon VitaFlush-ot!!!!, de nem kotelezo, viszont a hidrotokeket rendbe rakja.


MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 11:17


nickname írta:
Tano írta: No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.


ALCO olajszűrő Na ezért nem veszünk Magyarországon használt autót.



És még egy normális emelőjük sincs, úgy rángatja a sárvédőnél fogva az autót...
Az ilyet a tarkójánál fogva én is jól megrángatnám valami jó szilárd felületbe...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 13:38


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Tano írta: No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.


Ezen a hsz-en leesett az állam:

vegre2013-09-28 09:39:12
Komolyan mondom, nem vicc: beszéltem egyszer egy kocsmában egy autószerelővel, aki a kirúgása után büszkén ecsetelte, hogy így hogy már nincs mitől tartania elmondja: az XYZ szervízben ő volt az "olajszűrő-felújító", a társa meg a "laboráns". 15 perc alatt végzett a használt olajszűrő újjá törölgetésével és a társának kb ugyanennyi idő kellett, hogy a megfelelő keverési arányt kimatekolja. Néztem bután, erre segített: "helyes keverési arány" = használt oljahoz épp csak annyi friss olajat keverni, hogy a szín alapján ne gyanakodjon az ügyfél.
Majd belekoryolt a sörbe és hozzátette: "Há' persze volt olyan rohadt köcsög g..i, aki X-et vagy a monogramját karcolta az olajszűrőbe. Mondtam is hogy rohadjá' bele a k...a anyádba, annak ki kellett cserélni tényleg."
Na igen, mekkora szemetek az ügyfelek... és akkor csodálkoznak a szervízek, hogy bizalmatlan az ügyfél?

Vőm mesélte, anno az egyik győri Opel kereskedés és márkaszervizben volt autó mosó. Közben ha ráért beszokott menni a műhelybe a szerelők közé. Ott mondták neki köt.szerviznél max az olajat cserélik ki, a többit majd otthon maszekban értékesítik saját zsebre! A minap említettem, hogy anyósom nemlétező kulcselem cserét is felvették a munkalapjára 2 ropiért. Azóta sincs benne központi zár, igaz az a másik Opel kereskedésben volt. Ebben a ker.ben összesen a családunk 6 db új opelt vett.


szomorú de ezt mindenki tudja, csak az nem, aki vak akar maradni, mert fél a valóságtól


SOHA többé nem megyek márkaszervizbe, és nem veszek új autót! Azon jóval többet bukok, mint egy használtan, még ha 4-5 ezret rá kell is locsoljak. Sok pénzembe került mire rájöttem. Az évek alatt csak cascora 700 ezret költöttem, és 1x sem vettem igénybe.



én ezért cseréltem és fogom is magamnak csinálni ezután. casco. soha. ha új autót vezsek, akkor sem fogom szervízbe vinni, max a gari miatt, de kikötöm ott leszek, ha kell 3 órát állok felette. ha egyszer új autót veszek, úgyem akarom jó darabig eladni, így aztán inkább magamnak megcsinálom, vagy értelmes kis szervízben ahol nagyjából megbízhatóak a szerelők. mi 0-lás autót vettünk pont opelt, volt garis probléma, évben túl ment a gari, de méltányossági oldalról, mivel csak 15ezer km volt benne, így állták a cuccot, persze így nem a gyárit vették, hanem a fele annyiba kerülő ugyanaz a márka, csak GM jelzés nélküli trafóhidat. enenk is 30ezres a csereperiódus vagy 1 év. hát marhára nem érdekel minket 2 évente van benne cserélve ami ebebn az esetben is 10ezer km-t jelent kb. de legalább normális olaj megy bele.


Én meg azt rakok a technikámba amit a vőm ajánl. Ling-Long nevesincs retyemókokat semmiképp sem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 13:20


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Tano írta: No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.


Ezen a hsz-en leesett az állam:

vegre2013-09-28 09:39:12
Komolyan mondom, nem vicc: beszéltem egyszer egy kocsmában egy autószerelővel, aki a kirúgása után büszkén ecsetelte, hogy így hogy már nincs mitől tartania elmondja: az XYZ szervízben ő volt az "olajszűrő-felújító", a társa meg a "laboráns". 15 perc alatt végzett a használt olajszűrő újjá törölgetésével és a társának kb ugyanennyi idő kellett, hogy a megfelelő keverési arányt kimatekolja. Néztem bután, erre segített: "helyes keverési arány" = használt oljahoz épp csak annyi friss olajat keverni, hogy a szín alapján ne gyanakodjon az ügyfél.
Majd belekoryolt a sörbe és hozzátette: "Há' persze volt olyan rohadt köcsög g..i, aki X-et vagy a monogramját karcolta az olajszűrőbe. Mondtam is hogy rohadjá' bele a k...a anyádba, annak ki kellett cserélni tényleg."
Na igen, mekkora szemetek az ügyfelek... és akkor csodálkoznak a szervízek, hogy bizalmatlan az ügyfél?

Vőm mesélte, anno az egyik győri Opel kereskedés és márkaszervizben volt autó mosó. Közben ha ráért beszokott menni a műhelybe a szerelők közé. Ott mondták neki köt.szerviznél max az olajat cserélik ki, a többit majd otthon maszekban értékesítik saját zsebre! A minap említettem, hogy anyósom nemlétező kulcselem cserét is felvették a munkalapjára 2 ropiért. Azóta sincs benne központi zár, igaz az a másik Opel kereskedésben volt. Ebben a ker.ben összesen a családunk 6 db új opelt vett.


szomorú de ezt mindenki tudja, csak az nem, aki vak akar maradni, mert fél a valóságtól


SOHA többé nem megyek márkaszervizbe, és nem veszek új autót! Azon jóval többet bukok, mint egy használtan, még ha 4-5 ezret rá kell is locsoljak. Sok pénzembe került mire rájöttem. Az évek alatt csak cascora 700 ezret költöttem, és 1x sem vettem igénybe.



én ezért cseréltem és fogom is magamnak csinálni ezután. casco. soha. ha új autót vezsek, akkor sem fogom szervízbe vinni, max a gari miatt, de kikötöm ott leszek, ha kell 3 órát állok felette. ha egyszer új autót veszek, úgyem akarom jó darabig eladni, így aztán inkább magamnak megcsinálom, vagy értelmes kis szervízben ahol nagyjából megbízhatóak a szerelők. mi 0-lás autót vettünk pont opelt, volt garis probléma, évben túl ment a gari, de méltányossági oldalról, mivel csak 15ezer km volt benne, így állták a cuccot, persze így nem a gyárit vették, hanem a fele annyiba kerülő ugyanaz a márka, csak GM jelzés nélküli trafóhidat. enenk is 30ezres a csereperiódus vagy 1 év. hát marhára nem érdekel minket 2 évente van benne cserélve ami ebebn az esetben is 10ezer km-t jelent kb. de legalább normális olaj megy bele.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 13:15


Tano írta: No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.


ALCO olajszűrő Na ezért nem veszünk Magyarországon használt autót.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 13:10


YELLOW írta:
Pocses írta:
Tano írta: No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.


Ezen a hsz-en leesett az állam:

vegre2013-09-28 09:39:12
Komolyan mondom, nem vicc: beszéltem egyszer egy kocsmában egy autószerelővel, aki a kirúgása után büszkén ecsetelte, hogy így hogy már nincs mitől tartania elmondja: az XYZ szervízben ő volt az "olajszűrő-felújító", a társa meg a "laboráns". 15 perc alatt végzett a használt olajszűrő újjá törölgetésével és a társának kb ugyanennyi idő kellett, hogy a megfelelő keverési arányt kimatekolja. Néztem bután, erre segített: "helyes keverési arány" = használt oljahoz épp csak annyi friss olajat keverni, hogy a szín alapján ne gyanakodjon az ügyfél.
Majd belekoryolt a sörbe és hozzátette: "Há' persze volt olyan rohadt köcsög g..i, aki X-et vagy a monogramját karcolta az olajszűrőbe. Mondtam is hogy rohadjá' bele a k...a anyádba, annak ki kellett cserélni tényleg."
Na igen, mekkora szemetek az ügyfelek... és akkor csodálkoznak a szervízek, hogy bizalmatlan az ügyfél?

Vőm mesélte, anno az egyik győri Opel kereskedés és márkaszervizben volt autó mosó. Közben ha ráért beszokott menni a műhelybe a szerelők közé. Ott mondták neki köt.szerviznél max az olajat cserélik ki, a többit majd otthon maszekban értékesítik saját zsebre! A minap említettem, hogy anyósom nemlétező kulcselem cserét is felvették a munkalapjára 2 ropiért. Azóta sincs benne központi zár, igaz az a másik Opel kereskedésben volt. Ebben a ker.ben összesen a családunk 6 db új opelt vett.


szomorú de ezt mindenki tudja, csak az nem, aki vak akar maradni, mert fél a valóságtól


SOHA többé nem megyek márkaszervizbe, és nem veszek új autót! Azon jóval többet bukok, mint egy használtan, még ha 4-5 ezret rá kell is locsoljak. Sok pénzembe került mire rájöttem. Az évek alatt csak cascora 700 ezret költöttem, és 1x sem vettem igénybe.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 28. szombat, 13:10

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 13:04


Pocses írta:
Tano írta: No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.


Ezen a hsz-en leesett az állam:

vegre2013-09-28 09:39:12
Komolyan mondom, nem vicc: beszéltem egyszer egy kocsmában egy autószerelővel, aki a kirúgása után büszkén ecsetelte, hogy így hogy már nincs mitől tartania elmondja: az XYZ szervízben ő volt az "olajszűrő-felújító", a társa meg a "laboráns". 15 perc alatt végzett a használt olajszűrő újjá törölgetésével és a társának kb ugyanennyi idő kellett, hogy a megfelelő keverési arányt kimatekolja. Néztem bután, erre segített: "helyes keverési arány" = használt oljahoz épp csak annyi friss olajat keverni, hogy a szín alapján ne gyanakodjon az ügyfél.
Majd belekoryolt a sörbe és hozzátette: "Há' persze volt olyan rohadt köcsög g..i, aki X-et vagy a monogramját karcolta az olajszűrőbe. Mondtam is hogy rohadjá' bele a k...a anyádba, annak ki kellett cserélni tényleg."
Na igen, mekkora szemetek az ügyfelek... és akkor csodálkoznak a szervízek, hogy bizalmatlan az ügyfél?

Vőm mesélte, anno az egyik győri Opel kereskedés és márkaszervizben volt autó mosó. Közben ha ráért beszokott menni a műhelybe a szerelők közé. Ott mondták neki köt.szerviznél max az olajat cserélik ki, a többit majd otthon maszekban értékesítik saját zsebre! A minap említettem, hogy anyósom nemlétező kulcselem cserét is felvették a munkalapjára 2 ropiért. Azóta sincs benne központi zár, igaz az a másik Opel kereskedésben volt. Ebben a ker.ben összesen a családunk 6 db új opelt vett.


szomorú de ezt mindenki tudja, csak az nem, aki vak akar maradni, mert fél a valóságtól

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 12:57


Tano írta: No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.


Ezen a hsz-en leesett az állam:

vegre2013-09-28 09:39:12
Komolyan mondom, nem vicc: beszéltem egyszer egy kocsmában egy autószerelővel, aki a kirúgása után büszkén ecsetelte, hogy így hogy már nincs mitől tartania elmondja: az XYZ szervízben ő volt az "olajszűrő-felújító", a társa meg a "laboráns". 15 perc alatt végzett a használt olajszűrő újjá törölgetésével és a társának kb ugyanennyi idő kellett, hogy a megfelelő keverési arányt kimatekolja. Néztem bután, erre segített: "helyes keverési arány" = használt oljahoz épp csak annyi friss olajat keverni, hogy a szín alapján ne gyanakodjon az ügyfél.
Majd belekoryolt a sörbe és hozzátette: "Há' persze volt olyan rohadt köcsög g..i, aki X-et vagy a monogramját karcolta az olajszűrőbe. Mondtam is hogy rohadjá' bele a k...a anyádba, annak ki kellett cserélni tényleg."
Na igen, mekkora szemetek az ügyfelek... és akkor csodálkoznak a szervízek, hogy bizalmatlan az ügyfél?

Vőm mesélte, anno az egyik győri Opel kereskedés és márkaszervizben volt autó mosó. Közben ha ráért beszokott menni a műhelybe a szerelők közé. Ott mondták neki köt.szerviznél max az olajat cserélik ki, a többit majd otthon maszekban értékesítik saját zsebre! A minap említettem, hogy anyósom nemlétező kulcselem cserét is felvették a munkalapjára 2 ropiért. Azóta sincs benne központi zár, igaz az a másik Opel kereskedésben volt. Ebben a ker.ben összesen a családunk 6 db új opelt vett.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 22:38


Tano írta: No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.


LL-04-től nem mehet bele rosszabb

szerk.: szűrő kivételkor majd 1 liter folyik még le..., nah az szépen a blokk alján lesz így

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 27. péntek, 22:41