kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2023. február 11. szombat, 14:05


Sziasztok!
Sorry ha rossz helyre irnék!
Nem vagyok nagy szerelő de szeretem a drágámat igy elsőre.
Olyasmi kérdésem lenne hogy multikormánynál hogyan lehet rábirni hogy a telefont is kezelje?
Minden működik a kormányon nem utólag lett beszerelve de egyedül a telt nem kezeli holott
gyári a fejegység is,valamint hogyan tudnám a saját zenéimet hallgatni ami nem CD-n van hanem pl pendryve-on?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2022. november 15. kedd, 18:34


fux22 írta: Tisztelt mindenki!
2002-es 316 e46 fl-emhez szeretnék multikormányt beszerelni. Honnan tudom, hogy a tempomat működni fog-e?


onnan, hogy működni fog. egy kormány önmagában nem elég. kábel is kell hozzá. van gyári is, de ügyes szaki meg is tudja csinálni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz fux22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2022. november 15. kedd, 06:25


Tisztelt mindenki!
2002-es 316 e46 fl-emhez szeretnék multikormányt beszerelni. Honnan tudom, hogy a tempomat működni fog-e?

Bensee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Bensee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2022. október 20. csütörtök, 14:33


Sziasztok!

Él még a topic?

Ha igen, érdeklődnék, hogy Nyíregyháza környékén esetleg tudna nekem segíteni valaki bekötni a kormányt? Nemrég vettem a kis bimmert, aztán benne van a multikormány, de nem működik, gondolom csak rárakták és csókolom.
Előre is köszönöm a válaszokat!

Szép napot!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz Bertoldi89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. március 22. péntek, 19:00


UP:

M52TU motorkod. Videó alapján összeraktam,és müködik minden.A gázpedál bowdenes,de semmi féle plusz kiegészitő nincs...se az ,hogy dupla bowden. Sárga címkés folytószelep van a kocsiban,amiben van tempomat funkció. Rádió is müködne,ha gyári lenne.

Sziasztok!

Új vagyok,úgyhogy üdvözletem mindenkinek

Remélem jó helyen járok. Lecseréltem a kormányom, partibugyisra ami multis is. Viszont,egyszerűen nem értem,hogy mivel kell ,hogy kommunikáljon a gombsor. Tempómat biztosan nem lesz,mert bowdenes sajnos a gázpedálom. Neten található videok alapján bekötöttem a világitását. De slussz.Ennyi. 4pin-es csatlakozó van,mint gondolom mindegyikbe,hogy vagy mivel kellene összekötni,akár átalakitó szettel,hogy legalább a rádió gomjait használni tudjam? Ez előtt egybként nem multis volt benne.Néztem neten "átjárót" de abba is megy kb 12-14tűs valami. Ez mi,annak honnan kellene jönnie?

Bocsánat,hogy ilyen szétszortan írom le,de nem tudom,hogyan fogalmazzam meg. Ebben a témában abszolut kezdő vagyok.

Köszönöm szépen bárkinek is a segítségét



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. március 25. hétfő, 18:23

huner
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2000

státusz huner

Újonc

Elismertség: 8% (1 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2019. március 04. hétfő, 04:28


Sziasztok!
Ki szeretném cserélni a kormányomat multira, semmi eksztra vagy M, nekem a tempomat nagyon hiányzik ezért. Már meg van az új, csak keresek valakit Szegeden vagy környékén aki be tudja szerelni és felprogramozni ha kell olyan.
Előre is kösz a segítséget!

Tipus: E39 520D Touring 2000. évvégi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 16:22


xrockstaar írta:
YELLOW írta:
xrockstaar írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretnék kérni a multikormányom nem működik és kéne bele egy légzsák átvezető szalag de pontosan nem tudom melyik fajtából!

kormany

Előre is köszönöm!



dupla indítós légzsákhoz való kell



köszönöm! és kormány fajta? mármint ugye nem sima e46 kormány hanem kifejezetten az M-eshez valót vagy ugyanaz a fajta megy mindegyikbe?


az a lényeg, hogy dupla indítós légzsákhoz való kell. kormány típusa mindegy, ugyanaz a kábel megy minden dupla indítós kormányhoz.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz xrockstaar

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 14:40


YELLOW írta:
xrockstaar írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretnék kérni a multikormányom nem működik és kéne bele egy légzsák átvezető szalag de pontosan nem tudom melyik fajtából!

kormany

Előre is köszönöm!



dupla indítós légzsákhoz való kell



köszönöm! és kormány fajta? mármint ugye nem sima e46 kormány hanem kifejezetten az M-eshez valót vagy ugyanaz a fajta megy mindegyikbe?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 13:27


xrockstaar írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretnék kérni a multikormányom nem működik és kéne bele egy légzsák átvezető szalag de pontosan nem tudom melyik fajtából!

kormany

Előre is köszönöm!



dupla indítós légzsákhoz való kell

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz xrockstaar

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 11:39


Sziasztok! Segítségeteket szeretnék kérni a multikormányom nem működik és kéne bele egy légzsák átvezető szalag de pontosan nem tudom melyik fajtából!

kormany

Előre is köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. január 27. vasárnap, 11:40

mopar
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2007

státusz mopar

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. április 02. hétfő, 14:39


Udvozlet!
Szeretnem a segitsegeteket kerni,hatha valaki tud errol valamit.
2007-es facelift e60-ban szeretnem a gyari kormanyt kicserelni M-es verziora.
Az ebay-on talaltam is ami 2007-2010 ig van feltuntetve.
Az elado nem tud valaszt adni hogy ez illik-e az en automba,igy toletek kerdeznem meg.
Lehetseges minden macera nelkul (egyszeru csere)lecserelnem a kormanyt?
Koszonom a valaszokat!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2018. február 13. kedd, 12:10


kosa0107 írta: Sziasztok. Támadt egy idióta ötletem. Van egy multikormányom tökéletesen működik. Valahogy meg lehet oldani, hogy a telefon vezérlő gombokat a fűtőventillátorra kössem, tehát hogy a gombal növeljem avagy csökkentsrm a ventillátor sebességét? Vagy teljesen lehetetlen? Köszönöm a válaszokat !
Bocsi lemaradt e46 320d


Nem megoldható, teljesen más a kettő. A telefon gomb a K-Bus-ra dolgozik rá, a venti sebességét pedig a klímapanel szabályozza a végfokon (süni) keresztül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz kosa0107

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. február 13. kedd, 10:17


Sziasztok. Támadt egy idióta ötletem. Van egy multikormányom tökéletesen működik. Valahogy meg lehet oldani, hogy a telefon vezérlő gombokat a fűtőventillátorra kössem, tehát hogy a gombal növeljem avagy csökkentsrm a ventillátor sebességét? Vagy teljesen lehetetlen? Köszönöm a válaszokat !
Bocsi lemaradt e46 320d

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. február 13. kedd, 10:18

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 20:56


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.


Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


én direkt ezért tartom meg a gyári kormányt, hogy ha eladnám valamikor mégis, akkor ott legyen, hogy nem kopás és durranás miatt lett cserélve. sajnos a lököst eladtam havernak, de kép van róla legalább, hogy nem volt törött. bár már azt is bánom a fékeket sem azért cseréltem, mert kopott volt. szerencsére az origin kipuff dob is meg van.
egyébként lehet csak valamelyik tulajnak ez tetszett. aztán a használt kormány is lehet kopott hasonlóan a váltógombhoz. nekem is vannak 1-1 olyan extrák, amiket beletennék,d e pont azért tartózkodom inkább, hogy ne legyen nagyon felemás a dolog. így is gáz, hogy kormány M-es meg az első lökös és kész. de a kormányt akkor sem bántam meg, már csak a tempomat miatt sem. pedig nem is sokat megyek. szóval nem akarom, hogy legózott autó benyomását keltse. másokat ez nemzavar, csereberélik az alkatrészeket, össze vissza.


Ez meg még betegebb tákolás valami fülek vannak utólag odaépítve mint a nyúlnak! (Nem az enyém nyugi..) Na de komolyan,nekem ha tegyük fel valóban utólag tették be a kétindítós "Randis" kormányt,akkor kellett nekik tákolni vagy plug and play csatlakozás? (Ami drótokat belinkeltél a későbbiekben multira át álláshoz,ott nekem a kék színűt a vezérlőben hányas pinhez kell tenni? Minden motortípushoz mást mondanak..)


fejből nem tudom, de nem egyforma valóban a bekötés.
a váltófülek pedig azért vannak, mert SMG váltós autóból való a kormány.
hogy neked mit mókoltak nem tudom. attól, hogy maga a modulod 1 indítós rá lehet tenni dupla indítós kormányt. mióta pofázom már... csak egy helyre tudod dugni oszt kész.
személy szerint én azt mondom, hogy a keverést nem tartom jó ötletnek.

Én sem tartom jó ötletnek a keverést,azt szeretem ahogy ki jött a gyárból,de a 4 ágú bumszli kormányra sose cserélném visszafelé...


(Mellesleg köszi a múltkori tippet kissé emeltebb gázzal nem remeg a picsája kb 1200-t ha tartom hátrafelé )



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 20:08


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.


Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


én direkt ezért tartom meg a gyári kormányt, hogy ha eladnám valamikor mégis, akkor ott legyen, hogy nem kopás és durranás miatt lett cserélve. sajnos a lököst eladtam havernak, de kép van róla legalább, hogy nem volt törött. bár már azt is bánom a fékeket sem azért cseréltem, mert kopott volt. szerencsére az origin kipuff dob is meg van.
egyébként lehet csak valamelyik tulajnak ez tetszett. aztán a használt kormány is lehet kopott hasonlóan a váltógombhoz. nekem is vannak 1-1 olyan extrák, amiket beletennék,d e pont azért tartózkodom inkább, hogy ne legyen nagyon felemás a dolog. így is gáz, hogy kormány M-es meg az első lökös és kész. de a kormányt akkor sem bántam meg, már csak a tempomat miatt sem. pedig nem is sokat megyek. szóval nem akarom, hogy legózott autó benyomását keltse. másokat ez nemzavar, csereberélik az alkatrészeket, össze vissza.


Ez meg még betegebb tákolás valami fülek vannak utólag odaépítve mint a nyúlnak! (Nem az enyém nyugi..) Na de komolyan,nekem ha tegyük fel valóban utólag tették be a kétindítós "Randis" kormányt,akkor kellett nekik tákolni vagy plug and play csatlakozás? (Ami drótokat belinkeltél a későbbiekben multira át álláshoz,ott nekem a kék színűt a vezérlőben hányas pinhez kell tenni? Minden motortípushoz mást mondanak..)


fejből nem tudom, de nem egyforma valóban a bekötés.
a váltófülek pedig azért vannak, mert SMG váltós autóból való a kormány.
hogy neked mit mókoltak nem tudom. attól, hogy maga a modulod 1 indítós rá lehet tenni dupla indítós kormányt. mióta pofázom már... csak egy helyre tudod dugni oszt kész.
személy szerint én azt mondom, hogy a keverést nem tartom jó ötletnek.

Én sem tartom jó ötletnek a keverést,azt szeretem ahogy ki jött a gyárból,de a 4 ágú bumszli kormányra sose cserélném visszafelé...