Elküldve: 2014. március 12. szerda, 19:51
oxigen írta:anubisz írta:oxigen írta:anubisz írta:oxigen írta:veszkoo85 írta:oxigen írta:anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,
Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.
Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?
Kedves oxigén...amit már írtam hogy ezek az öntanuló váltók a vezető vezetéséhez alkalmazkodnak,én nem sportosan vezetek hanem normálisan nekem se pakol vissza 1-2 fokozatot hirtelen padlozásnál.de megtapasztaltam hogy ha sportosabbra veszem a dolgót akkor ő is egy bizonyos kilométer után már gyorsabban vált+reagál..
motortartó+váltótartó bak csere is sokat segíthet én most estem át rajta..Ha szembe állsz az autóval és nyitva van a géptető és jár a motor és szar a motortartó bakot általában a jobb oldali szokott szar leni akkor ha leállítod akkor mintha beesne abba az írányba..Én is a Nyári Janihoz fogok menni
Nekem egyből visszapakol 2000-es fordulat alatt, bármekkora gázt adok. Meglátjuk, hogy mennyire nyugszik meg és áll be a váltó a köv. 5-600km-en. A motortartó + váltótartó bakot megnézem, köszi a tippet
Egy dolgot mondtak még (Nyári úr és egy békéecsabai márkaszervíz is, függetlenül), hogy ugyan ők sem tudják teljesen az okát, de az E46 automatákat általában a _nem_ gyári akksi is megöli idővel. Én most fogok bele venni egy gyárit, mert úgy tudom nem az van benne...tiszta hülyeség.
a nem gyári aksi, jaj ezen sírok. szerencse,hogy mindig van mire fogni.Ha napelemes lenne a kocsi,akkor az erősebb napsütés lenne a hibás.
Soha az életbe ilyen variációt nem hallottam. És mi ölné meg? az erősebb áram? Nincs fesz szabályozás? Mit öl meg? az elektronikát? Bezzeg a motor vezérlést nem öli meg? és semmi más elektronikát? Na futok egyből veszek egy gyárit 40 ropiért. Ezt az Exidét meg kibaszom a kukába. Akkor a sok hifi őrültnek mind rossz a váltója, mert ugye azoknak bika aksi van a kocsiba.
És ha sportba van,nem vált el, csak a pirosnál, minden fokozatba.
Persze, lehet hogy hulyeseg ez az aksi kerdes, de lehet, hogy kisebb teljesitmenyu van most benne, mint ami kellene. Este meg fogom nezni.
Nem sportban van gond, hanem D-ben, a sportot nem hasznalom egyaltalan.
Minimum,ha váltó javítva volt,már csak végigpróbálom többször is minden funkciót, azok hogy reagálnak, sport állásba, és le,fel tologatósba is.
Kiprobaltam, mukodik minden. Az aksi gyari BMW 80ah-s. Holnap elviszem egy baratom szervizebe, ok is mennek vele es majd kiderul, hogy mi a velemeny. Plusz a rezonalas miatt (gazelvetelkor vagy egyenletes sebessegnel) cserelik majd - elvileg - a kardan kereszt csapagyat, ha megoldja a gondot akkor nyitok egy pezsgot!
Milyen csapágya van a kardán keresztnek? Ha megmutatod veszek egyet
http://bmwfans.info/parts-cata...sal_joint/
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 12. szerda, 19:54