anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 19:51


oxigen írta:
anubisz írta:
oxigen írta:
anubisz írta:
oxigen írta:
veszkoo85 írta:
oxigen írta:
anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,


Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.

Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?


Kedves oxigén...amit már írtam hogy ezek az öntanuló váltók a vezető vezetéséhez alkalmazkodnak,én nem sportosan vezetek hanem normálisan nekem se pakol vissza 1-2 fokozatot hirtelen padlozásnál.de megtapasztaltam hogy ha sportosabbra veszem a dolgót akkor ő is egy bizonyos kilométer után már gyorsabban vált+reagál..
motortartó+váltótartó bak csere is sokat segíthet én most estem át rajta..Ha szembe állsz az autóval és nyitva van a géptető és jár a motor és szar a motortartó bakot általában a jobb oldali szokott szar leni akkor ha leállítod akkor mintha beesne abba az írányba..Én is a Nyári Janihoz fogok menni


Nekem egyből visszapakol 2000-es fordulat alatt, bármekkora gázt adok. Meglátjuk, hogy mennyire nyugszik meg és áll be a váltó a köv. 5-600km-en. A motortartó + váltótartó bakot megnézem, köszi a tippet

Egy dolgot mondtak még (Nyári úr és egy békéecsabai márkaszervíz is, függetlenül), hogy ugyan ők sem tudják teljesen az okát, de az E46 automatákat általában a _nem_ gyári akksi is megöli idővel. Én most fogok bele venni egy gyárit, mert úgy tudom nem az van benne...tiszta hülyeség.


a nem gyári aksi, jaj ezen sírok. szerencse,hogy mindig van mire fogni.Ha napelemes lenne a kocsi,akkor az erősebb napsütés lenne a hibás.
Soha az életbe ilyen variációt nem hallottam. És mi ölné meg? az erősebb áram? Nincs fesz szabályozás? Mit öl meg? az elektronikát? Bezzeg a motor vezérlést nem öli meg? és semmi más elektronikát? Na futok egyből veszek egy gyárit 40 ropiért. Ezt az Exidét meg kibaszom a kukába. Akkor a sok hifi őrültnek mind rossz a váltója, mert ugye azoknak bika aksi van a kocsiba.

És ha sportba van,nem vált el, csak a pirosnál, minden fokozatba.


Persze, lehet hogy hulyeseg ez az aksi kerdes, de lehet, hogy kisebb teljesitmenyu van most benne, mint ami kellene. Este meg fogom nezni.

Nem sportban van gond, hanem D-ben, a sportot nem hasznalom egyaltalan.


Minimum,ha váltó javítva volt,már csak végigpróbálom többször is minden funkciót, azok hogy reagálnak, sport állásba, és le,fel tologatósba is.


Kiprobaltam, mukodik minden. Az aksi gyari BMW 80ah-s. Holnap elviszem egy baratom szervizebe, ok is mennek vele es majd kiderul, hogy mi a velemeny. Plusz a rezonalas miatt (gazelvetelkor vagy egyenletes sebessegnel) cserelik majd - elvileg - a kardan kereszt csapagyat, ha megoldja a gondot akkor nyitok egy pezsgot!

Milyen csapágya van a kardán keresztnek? Ha megmutatod veszek egyet

http://bmwfans.info/parts-cata...sal_joint/




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 12. szerda, 19:54

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 19:38


anubisz írta:
oxigen írta:
anubisz írta:
oxigen írta:
veszkoo85 írta:
oxigen írta:
anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,


Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.

Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?


Kedves oxigén...amit már írtam hogy ezek az öntanuló váltók a vezető vezetéséhez alkalmazkodnak,én nem sportosan vezetek hanem normálisan nekem se pakol vissza 1-2 fokozatot hirtelen padlozásnál.de megtapasztaltam hogy ha sportosabbra veszem a dolgót akkor ő is egy bizonyos kilométer után már gyorsabban vált+reagál..
motortartó+váltótartó bak csere is sokat segíthet én most estem át rajta..Ha szembe állsz az autóval és nyitva van a géptető és jár a motor és szar a motortartó bakot általában a jobb oldali szokott szar leni akkor ha leállítod akkor mintha beesne abba az írányba..Én is a Nyári Janihoz fogok menni


Nekem egyből visszapakol 2000-es fordulat alatt, bármekkora gázt adok. Meglátjuk, hogy mennyire nyugszik meg és áll be a váltó a köv. 5-600km-en. A motortartó + váltótartó bakot megnézem, köszi a tippet

Egy dolgot mondtak még (Nyári úr és egy békéecsabai márkaszervíz is, függetlenül), hogy ugyan ők sem tudják teljesen az okát, de az E46 automatákat általában a _nem_ gyári akksi is megöli idővel. Én most fogok bele venni egy gyárit, mert úgy tudom nem az van benne...tiszta hülyeség.


a nem gyári aksi, jaj ezen sírok. szerencse,hogy mindig van mire fogni.Ha napelemes lenne a kocsi,akkor az erősebb napsütés lenne a hibás.
Soha az életbe ilyen variációt nem hallottam. És mi ölné meg? az erősebb áram? Nincs fesz szabályozás? Mit öl meg? az elektronikát? Bezzeg a motor vezérlést nem öli meg? és semmi más elektronikát? Na futok egyből veszek egy gyárit 40 ropiért. Ezt az Exidét meg kibaszom a kukába. Akkor a sok hifi őrültnek mind rossz a váltója, mert ugye azoknak bika aksi van a kocsiba.

És ha sportba van,nem vált el, csak a pirosnál, minden fokozatba.


Persze, lehet hogy hulyeseg ez az aksi kerdes, de lehet, hogy kisebb teljesitmenyu van most benne, mint ami kellene. Este meg fogom nezni.

Nem sportban van gond, hanem D-ben, a sportot nem hasznalom egyaltalan.


Minimum,ha váltó javítva volt,már csak végigpróbálom többször is minden funkciót, azok hogy reagálnak, sport állásba, és le,fel tologatósba is.


Kiprobaltam, mukodik minden. Az aksi gyari BMW 80ah-s. Holnap elviszem egy baratom szervizebe, ok is mennek vele es majd kiderul, hogy mi a velemeny. Plusz a rezonalas miatt (gazelvetelkor vagy egyenletes sebessegnel) cserelik majd - elvileg - a kardan kereszt csapagyat, ha megoldja a gondot akkor nyitok egy pezsgot!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 11. kedd, 19:34


oxigen írta:
anubisz írta:
oxigen írta:
veszkoo85 írta:
oxigen írta:
anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,


Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.

Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?


Kedves oxigén...amit már írtam hogy ezek az öntanuló váltók a vezető vezetéséhez alkalmazkodnak,én nem sportosan vezetek hanem normálisan nekem se pakol vissza 1-2 fokozatot hirtelen padlozásnál.de megtapasztaltam hogy ha sportosabbra veszem a dolgót akkor ő is egy bizonyos kilométer után már gyorsabban vált+reagál..
motortartó+váltótartó bak csere is sokat segíthet én most estem át rajta..Ha szembe állsz az autóval és nyitva van a géptető és jár a motor és szar a motortartó bakot általában a jobb oldali szokott szar leni akkor ha leállítod akkor mintha beesne abba az írányba..Én is a Nyári Janihoz fogok menni


Nekem egyből visszapakol 2000-es fordulat alatt, bármekkora gázt adok. Meglátjuk, hogy mennyire nyugszik meg és áll be a váltó a köv. 5-600km-en. A motortartó + váltótartó bakot megnézem, köszi a tippet

Egy dolgot mondtak még (Nyári úr és egy békéecsabai márkaszervíz is, függetlenül), hogy ugyan ők sem tudják teljesen az okát, de az E46 automatákat általában a _nem_ gyári akksi is megöli idővel. Én most fogok bele venni egy gyárit, mert úgy tudom nem az van benne...tiszta hülyeség.


a nem gyári aksi, jaj ezen sírok. szerencse,hogy mindig van mire fogni.Ha napelemes lenne a kocsi,akkor az erősebb napsütés lenne a hibás.
Soha az életbe ilyen variációt nem hallottam. És mi ölné meg? az erősebb áram? Nincs fesz szabályozás? Mit öl meg? az elektronikát? Bezzeg a motor vezérlést nem öli meg? és semmi más elektronikát? Na futok egyből veszek egy gyárit 40 ropiért. Ezt az Exidét meg kibaszom a kukába. Akkor a sok hifi őrültnek mind rossz a váltója, mert ugye azoknak bika aksi van a kocsiba.

És ha sportba van,nem vált el, csak a pirosnál, minden fokozatba.


Persze, lehet hogy hulyeseg ez az aksi kerdes, de lehet, hogy kisebb teljesitmenyu van most benne, mint ami kellene. Este meg fogom nezni.

Nem sportban van gond, hanem D-ben, a sportot nem hasznalom egyaltalan.


Minimum,ha váltó javítva volt,már csak végigpróbálom többször is minden funkciót, azok hogy reagálnak, sport állásba, és le,fel tologatósba is.

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2014. március 11. kedd, 19:24


oxigen írta:
anubisz írta:
oxigen írta:
veszkoo85 írta:
oxigen írta:
anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,


Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.

Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?


Kedves oxigén...amit már írtam hogy ezek az öntanuló váltók a vezető vezetéséhez alkalmazkodnak,én nem sportosan vezetek hanem normálisan nekem se pakol vissza 1-2 fokozatot hirtelen padlozásnál.de megtapasztaltam hogy ha sportosabbra veszem a dolgót akkor ő is egy bizonyos kilométer után már gyorsabban vált+reagál..
motortartó+váltótartó bak csere is sokat segíthet én most estem át rajta..Ha szembe állsz az autóval és nyitva van a géptető és jár a motor és szar a motortartó bakot általában a jobb oldali szokott szar leni akkor ha leállítod akkor mintha beesne abba az írányba..Én is a Nyári Janihoz fogok menni


Nekem egyből visszapakol 2000-es fordulat alatt, bármekkora gázt adok. Meglátjuk, hogy mennyire nyugszik meg és áll be a váltó a köv. 5-600km-en. A motortartó + váltótartó bakot megnézem, köszi a tippet

Egy dolgot mondtak még (Nyári úr és egy békéecsabai márkaszervíz is, függetlenül), hogy ugyan ők sem tudják teljesen az okát, de az E46 automatákat általában a _nem_ gyári akksi is megöli idővel. Én most fogok bele venni egy gyárit, mert úgy tudom nem az van benne...tiszta hülyeség.


a nem gyári aksi, jaj ezen sírok. szerencse,hogy mindig van mire fogni.Ha napelemes lenne a kocsi,akkor az erősebb napsütés lenne a hibás.
Soha az életbe ilyen variációt nem hallottam. És mi ölné meg? az erősebb áram? Nincs fesz szabályozás? Mit öl meg? az elektronikát? Bezzeg a motor vezérlést nem öli meg? és semmi más elektronikát? Na futok egyből veszek egy gyárit 40 ropiért. Ezt az Exidét meg kibaszom a kukába. Akkor a sok hifi őrültnek mind rossz a váltója, mert ugye azoknak bika aksi van a kocsiba.

És ha sportba van,nem vált el, csak a pirosnál, minden fokozatba.


Persze, lehet hogy hulyeseg ez az aksi kerdes, de lehet, hogy kisebb teljesitmenyu van most benne, mint ami kellene. Este meg fogom nezni.

Nem sportban van gond, hanem D-ben, a sportot nem hasznalom egyaltalan.


hát ez a gyári akksis dolog most meglepett,azt el tudom képzelni,hogy ha kisebb teljesítményű az akksid az nem tesz jót.de hogy gyárinak kell lennie ez szerintem hülyeség.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. március 11. kedd, 18:01


anubisz írta:
oxigen írta:
veszkoo85 írta:
oxigen írta:
anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,


Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.

Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?


Kedves oxigén...amit már írtam hogy ezek az öntanuló váltók a vezető vezetéséhez alkalmazkodnak,én nem sportosan vezetek hanem normálisan nekem se pakol vissza 1-2 fokozatot hirtelen padlozásnál.de megtapasztaltam hogy ha sportosabbra veszem a dolgót akkor ő is egy bizonyos kilométer után már gyorsabban vált+reagál..
motortartó+váltótartó bak csere is sokat segíthet én most estem át rajta..Ha szembe állsz az autóval és nyitva van a géptető és jár a motor és szar a motortartó bakot általában a jobb oldali szokott szar leni akkor ha leállítod akkor mintha beesne abba az írányba..Én is a Nyári Janihoz fogok menni


Nekem egyből visszapakol 2000-es fordulat alatt, bármekkora gázt adok. Meglátjuk, hogy mennyire nyugszik meg és áll be a váltó a köv. 5-600km-en. A motortartó + váltótartó bakot megnézem, köszi a tippet

Egy dolgot mondtak még (Nyári úr és egy békéecsabai márkaszervíz is, függetlenül), hogy ugyan ők sem tudják teljesen az okát, de az E46 automatákat általában a _nem_ gyári akksi is megöli idővel. Én most fogok bele venni egy gyárit, mert úgy tudom nem az van benne...tiszta hülyeség.


a nem gyári aksi, jaj ezen sírok. szerencse,hogy mindig van mire fogni.Ha napelemes lenne a kocsi,akkor az erősebb napsütés lenne a hibás.
Soha az életbe ilyen variációt nem hallottam. És mi ölné meg? az erősebb áram? Nincs fesz szabályozás? Mit öl meg? az elektronikát? Bezzeg a motor vezérlést nem öli meg? és semmi más elektronikát? Na futok egyből veszek egy gyárit 40 ropiért. Ezt az Exidét meg kibaszom a kukába. Akkor a sok hifi őrültnek mind rossz a váltója, mert ugye azoknak bika aksi van a kocsiba.

És ha sportba van,nem vált el, csak a pirosnál, minden fokozatba.


Persze, lehet hogy hulyeseg ez az aksi kerdes, de lehet, hogy kisebb teljesitmenyu van most benne, mint ami kellene. Este meg fogom nezni.

Nem sportban van gond, hanem D-ben, a sportot nem hasznalom egyaltalan.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 11. kedd, 13:55


oxigen írta:
veszkoo85 írta:
oxigen írta:
anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,


Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.

Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?


Kedves oxigén...amit már írtam hogy ezek az öntanuló váltók a vezető vezetéséhez alkalmazkodnak,én nem sportosan vezetek hanem normálisan nekem se pakol vissza 1-2 fokozatot hirtelen padlozásnál.de megtapasztaltam hogy ha sportosabbra veszem a dolgót akkor ő is egy bizonyos kilométer után már gyorsabban vált+reagál..
motortartó+váltótartó bak csere is sokat segíthet én most estem át rajta..Ha szembe állsz az autóval és nyitva van a géptető és jár a motor és szar a motortartó bakot általában a jobb oldali szokott szar leni akkor ha leállítod akkor mintha beesne abba az írányba..Én is a Nyári Janihoz fogok menni


Nekem egyből visszapakol 2000-es fordulat alatt, bármekkora gázt adok. Meglátjuk, hogy mennyire nyugszik meg és áll be a váltó a köv. 5-600km-en. A motortartó + váltótartó bakot megnézem, köszi a tippet

Egy dolgot mondtak még (Nyári úr és egy békéecsabai márkaszervíz is, függetlenül), hogy ugyan ők sem tudják teljesen az okát, de az E46 automatákat általában a _nem_ gyári akksi is megöli idővel. Én most fogok bele venni egy gyárit, mert úgy tudom nem az van benne...tiszta hülyeség.


a nem gyári aksi, jaj ezen sírok. szerencse,hogy mindig van mire fogni.Ha napelemes lenne a kocsi,akkor az erősebb napsütés lenne a hibás.
Soha az életbe ilyen variációt nem hallottam. És mi ölné meg? az erősebb áram? Nincs fesz szabályozás? Mit öl meg? az elektronikát? Bezzeg a motor vezérlést nem öli meg? és semmi más elektronikát? Na futok egyből veszek egy gyárit 40 ropiért. Ezt az Exidét meg kibaszom a kukába. Akkor a sok hifi őrültnek mind rossz a váltója, mert ugye azoknak bika aksi van a kocsiba.

És ha sportba van,nem vált el, csak a pirosnál, minden fokozatba.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 11. kedd, 13:57

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. március 11. kedd, 13:27


veszkoo85 írta:
oxigen írta:
anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,


Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.

Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?


Kedves oxigén...amit már írtam hogy ezek az öntanuló váltók a vezető vezetéséhez alkalmazkodnak,én nem sportosan vezetek hanem normálisan nekem se pakol vissza 1-2 fokozatot hirtelen padlozásnál.de megtapasztaltam hogy ha sportosabbra veszem a dolgót akkor ő is egy bizonyos kilométer után már gyorsabban vált+reagál..
motortartó+váltótartó bak csere is sokat segíthet én most estem át rajta..Ha szembe állsz az autóval és nyitva van a géptető és jár a motor és szar a motortartó bakot általában a jobb oldali szokott szar leni akkor ha leállítod akkor mintha beesne abba az írányba..Én is a Nyári Janihoz fogok menni


Nekem egyből visszapakol 2000-es fordulat alatt, bármekkora gázt adok. Meglátjuk, hogy mennyire nyugszik meg és áll be a váltó a köv. 5-600km-en. A motortartó + váltótartó bakot megnézem, köszi a tippet

Egy dolgot mondtak még (Nyári úr és egy békéecsabai márkaszervíz is, függetlenül), hogy ugyan ők sem tudják teljesen az okát, de az E46 automatákat általában a _nem_ gyári akksi is megöli idővel. Én most fogok bele venni egy gyárit, mert úgy tudom nem az van benne...tiszta hülyeség.


veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2014. március 11. kedd, 07:00


oxigen írta:
anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,


Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.

Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?


Kedves oxigén...amit már írtam hogy ezek az öntanuló váltók a vezető vezetéséhez alkalmazkodnak,én nem sportosan vezetek hanem normálisan nekem se pakol vissza 1-2 fokozatot hirtelen padlozásnál.de megtapasztaltam hogy ha sportosabbra veszem a dolgót akkor ő is egy bizonyos kilométer után már gyorsabban vált+reagál..
motortartó+váltótartó bak csere is sokat segíthet én most estem át rajta..Ha szembe állsz az autóval és nyitva van a géptető és jár a motor és szar a motortartó bakot általában a jobb oldali szokott szar leni akkor ha leállítod akkor mintha beesne abba az írányba..Én is a Nyári Janihoz fogok menni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 23:33


anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,


Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.

Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 00:26


Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 00:19


oxigen írta: Sracok, visszakaptam az automat es vegyesek az erzelmeim. Egyreszt a váltó _elvileg_ jó, de sajnos még nem 100%-os szerintem. A váltás programozása nem sikerült tökéletesen, 50 környékén egyenletes sebességnél váltogat 3-as és 4-es között az autó folyamatosan. Gázadásra vagy fékre megnyugszik, de ott pont van egy pont, ahol nem tudja eldönteni, hogy mi van.

Egyébként jónak tűnik, működik, de megmondom őszintén már nem tudom, hogy mi a jó egy automata váltónál. Az például normális, hogy gyorsításnál a fordulatszám beáll egy értékre és nem mozdul váltásig? Nem ugyan úgy kellene működnie, mint egy kézi váltósnál? Plusz az, hogy mondjuk 60nál 4-esben kb 1500-as fordulaton megyek egyenletesen, és ha akár csak egy kis gázt adok, akkor is egyből visszavált 3-ba. Nyugtassatok, vagy idegesítsetek.

Egyébként én is Dányba vittem a Nyári Jánoshoz (tel: húsz 931 332hat), aki hozzájárult, hogy megadjam a kontaktjait. Alapvetően korrekt fazonnak tűnik, fél év vagy 10e km garanciát ad. Nekem sajnos vissza kell még mennem a programozás miatt, de ettől eltekintve remélem, hogy nem látom többet

Az autó rezgése viszont még mindig nem oldódott meg teljesen, úgy fest, hogy kardán kereszt csapágy problémám lesz, jövőhéten kiderül. Jó lenne, ha ez egyelőre pontot tenne a szervízbejárás végére.

szerk: a váltóban elvileg a persely már meg volt kopva, a wandler-t teljesen fel kellett újítani, a lamellák nagyrészének már nem volt fogazata. Persze nem álltam ott mellette, amikor kivette, így kénytelen vagyok elhinni, hogy igazat mond. 12db lamellát cserélt, wandlert felújíttatta, tömítések, olaj, szűrő, persely, "vulkanizált dugattyú" bármit is jelentsen és MD (szintén bármit is jelentsen). A garancia papíromon ez áll. 1500-2000hm után kéreti vissza az autót ellenőrzésre. Ez szintén rá van írva.


Az például normális, hogy gyorsításnál a fordulatszám beáll egy értékre és nem mozdul váltásig?
Ez meg mi a fene. Hogy ne mozdulna, előtte nem használtad? Megy az egészen a pirosba, főleg,ha sportba van. Mi az hogy gyorsítasz,és a ford,sz,mérő nem mozdul csak bizonyos értékig, ott gebasz van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. március 09. vasárnap, 23:54


Sracok, visszakaptam az automat es vegyesek az erzelmeim. Egyreszt a váltó _elvileg_ jó, de sajnos még nem 100%-os szerintem. A váltás programozása nem sikerült tökéletesen, 50 környékén egyenletes sebességnél váltogat 3-as és 4-es között az autó folyamatosan. Gázadásra vagy fékre megnyugszik, de ott pont van egy pont, ahol nem tudja eldönteni, hogy mi van.

Egyébként jónak tűnik, működik, de megmondom őszintén már nem tudom, hogy mi a jó egy automata váltónál. Az például normális, hogy gyorsításnál a fordulatszám beáll egy értékre és nem mozdul váltásig? Nem ugyan úgy kellene működnie, mint egy kézi váltósnál? Plusz az, hogy mondjuk 60nál 4-esben kb 1500-as fordulaton megyek egyenletesen, és ha akár csak egy kis gázt adok, akkor is egyből visszavált 3-ba. Nyugtassatok, vagy idegesítsetek.

Egyébként én is Dányba vittem a Nyári Jánoshoz (tel: húsz 931 332hat), aki hozzájárult, hogy megadjam a kontaktjait. Alapvetően korrekt fazonnak tűnik, fél év vagy 10e km garanciát ad. Nekem sajnos vissza kell még mennem a programozás miatt, de ettől eltekintve remélem, hogy nem látom többet

Az autó rezgése viszont még mindig nem oldódott meg teljesen, úgy fest, hogy kardán kereszt csapágy problémám lesz, jövőhéten kiderül. Jó lenne, ha ez egyelőre pontot tenne a szervízbejárás végére.

szerk: a váltóban elvileg a persely már meg volt kopva, a wandler-t teljesen fel kellett újítani, a lamellák nagyrészének már nem volt fogazata. Persze nem álltam ott mellette, amikor kivette, így kénytelen vagyok elhinni, hogy igazat mond. 12db lamellát cserélt, wandlert felújíttatta, tömítések, olaj, szűrő, persely, "vulkanizált dugattyú" bármit is jelentsen és MD (szintén bármit is jelentsen). A garancia papíromon ez áll. 1500-2000hm után kéreti vissza az autót ellenőrzésre. Ez szintén rá van írva.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 10. hétfő, 00:00

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2014. március 09. vasárnap, 18:26


anubisz írta:
veszkoo85 írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta: kedves kolléga.
Őszintén már magam sem tudom.
Pénteken kicserélték a motortartó+váltótartó gumibakot úgy gondolom hogy csendesebb lett menet közben..vált rendesen "szerintem"de kíváncsi lennék hogy egy ilyen szaki mint mondana.mivel azt mondják hogy egy ezek a váltók öntanulosók a vezető stílusához igazodnak,én nem nyomom neki ezért ha betaposom nekem nem pakol vissza 2-öt,de azt megfigyeltem az elmúlt hónapban ha sportosabbra veszem a figurát ezt ő érzékeli érezteti,nem arra gondolok hogy átbillentem sport állásba.
Az előző tulaj cserélt benne olajat..majd megkérdezem hogy miért..
de a barátomnak 320d-van 400ezer kilométer váltóhoz nem nyúlt még..
neked okés a váltó?????????



Azért kérdeztem, mert nekem is xi van, igen még jó, de nekem is meg kel nézetnem, az olaj miatt mindenképpen, meg azért már érezni a korát.Ha hideg akkor az elején indulás után, kicsit tovább tartja alacsony fokozaton, érezni,hogy nem kamesz a hideg olaj,meg azért már nem úgy vált mint a vaj, de még nincs vele gond, pedig ebbe is van vagy 450.Úgy gondolom lassan szét szedetem, hogy rendbe hozzák,még addig amíg nem fossa le magát.


mióta van nálad amúgy???????honnan szerzed be azokat az alkatrészeket amihez nincs utángyártot gondolok motortartóbak+első lengéscsillapító meg ilyenek.első lengést cseréltél már??????


Hát vagy 5 éve biztos, vagy 200 at mentem én vele. Amiből nincs ut.gyártott,azt gyárival cserélem. Már cseréltem lengőkart 1x kettőt, meg talán 1x az egyiket.Most rakják be megint az újat, már ott a kép a a képeim között. Szerdán rakják be 2 lengőkart, meg vettem powerflex szilentet hozzá. Leng csill már mind a 4 lett cserélve. Most 3,4 hónapja a 2 hátsót.


ha voltam a váltosnál akkor leírom hogy mit mondot mik a tünetek...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 09. vasárnap, 18:19


veszkoo85 írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta: kedves kolléga.
Őszintén már magam sem tudom.
Pénteken kicserélték a motortartó+váltótartó gumibakot úgy gondolom hogy csendesebb lett menet közben..vált rendesen "szerintem"de kíváncsi lennék hogy egy ilyen szaki mint mondana.mivel azt mondják hogy egy ezek a váltók öntanulosók a vezető stílusához igazodnak,én nem nyomom neki ezért ha betaposom nekem nem pakol vissza 2-öt,de azt megfigyeltem az elmúlt hónapban ha sportosabbra veszem a figurát ezt ő érzékeli érezteti,nem arra gondolok hogy átbillentem sport állásba.
Az előző tulaj cserélt benne olajat..majd megkérdezem hogy miért..
de a barátomnak 320d-van 400ezer kilométer váltóhoz nem nyúlt még..
neked okés a váltó?????????



Azért kérdeztem, mert nekem is xi van, igen még jó, de nekem is meg kel nézetnem, az olaj miatt mindenképpen, meg azért már érezni a korát.Ha hideg akkor az elején indulás után, kicsit tovább tartja alacsony fokozaton, érezni,hogy nem kamesz a hideg olaj,meg azért már nem úgy vált mint a vaj, de még nincs vele gond, pedig ebbe is van vagy 450.Úgy gondolom lassan szét szedetem, hogy rendbe hozzák,még addig amíg nem fossa le magát.


mióta van nálad amúgy???????honnan szerzed be azokat az alkatrészeket amihez nincs utángyártot gondolok motortartóbak+első lengéscsillapító meg ilyenek.első lengést cseréltél már??????


Hát vagy 5 éve biztos, vagy 200 at mentem én vele. Amiből nincs ut.gyártott,azt gyárival cserélem. Már cseréltem lengőkart 1x kettőt, meg talán 1x az egyiket.Most rakják be megint az újat, már ott a kép a a képeim között. Szerdán rakják be 2 lengőkart, meg vettem powerflex szilentet hozzá. Leng csill már mind a 4 lett cserélve. Most 3,4 hónapja a 2 hátsót.

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2014. március 09. vasárnap, 17:54


anubisz írta:
veszkoo85 írta: kedves kolléga.
Őszintén már magam sem tudom.
Pénteken kicserélték a motortartó+váltótartó gumibakot úgy gondolom hogy csendesebb lett menet közben..vált rendesen "szerintem"de kíváncsi lennék hogy egy ilyen szaki mint mondana.mivel azt mondják hogy egy ezek a váltók öntanulosók a vezető stílusához igazodnak,én nem nyomom neki ezért ha betaposom nekem nem pakol vissza 2-öt,de azt megfigyeltem az elmúlt hónapban ha sportosabbra veszem a figurát ezt ő érzékeli érezteti,nem arra gondolok hogy átbillentem sport állásba.
Az előző tulaj cserélt benne olajat..majd megkérdezem hogy miért..
de a barátomnak 320d-van 400ezer kilométer váltóhoz nem nyúlt még..
neked okés a váltó?????????



Azért kérdeztem, mert nekem is xi van, igen még jó, de nekem is meg kel nézetnem, az olaj miatt mindenképpen, meg azért már érezni a korát.Ha hideg akkor az elején indulás után, kicsit tovább tartja alacsony fokozaton, érezni,hogy nem kamesz a hideg olaj,meg azért már nem úgy vált mint a vaj, de még nincs vele gond, pedig ebbe is van vagy 450.Úgy gondolom lassan szét szedetem, hogy rendbe hozzák,még addig amíg nem fossa le magát.


mióta van nálad amúgy???????honnan szerzed be azokat az alkatrészeket amihez nincs utángyártot gondolok motortartóbak+első lengéscsillapító meg ilyenek.első lengést cseréltél már??????