szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. október 27. kedd, 17:43


screwdriver írta: Sziasztok

A BMW m kidobott egy sarga kormanyt lakattal... kormanyzarral lehet valami. Az auto nem indul.

Eltudok meg ma indulni vele vagy komolyabb lehet a baj esetleg valami egyszeru megoldas van a problemara?


Kormányzár hiba. Kormányoszlop cseréje lesz a megoldás a problémára.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2004

státusz screwdriver

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. október 27. kedd, 16:47


Sziasztok

A BMW m kidobott egy sarga kormanyt lakattal... kormanyzarral lehet valami. Az auto nem indul.

Eltudok meg ma indulni vele vagy komolyabb lehet a baj esetleg valami egyszeru megoldas van a problemara?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 06. vasárnap, 13:28


dzsoki írta:
isti92 írta: Sziasztok!

Van egy 97-es E36 318 TDS-em, a napokban úgy jártam vele, hogy egyszer csak nem indult el az autó, nem teker az önindító, valószínű hogy letiltott az Immobiliser. A kulcsnak nincs baja. Ilyenkor mi a teendő? Kiiktatni az Immobilisert?


Próbáltad már a kulcs újra tanítását?



indításhoz nincs köze a kulcstanításnak. amit lehetne, hogy az EWS-t tanítani, vagyis megmondani neki a kulcs kódját. ha ejtette le a kulcsot mostanában, akkor lehet elpattant benne valami.
amúgy kérdezi mi a teendő. el kell vinni egy szakihoz.

dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. július 06. vasárnap, 12:07


isti92 írta: Sziasztok!

Van egy 97-es E36 318 TDS-em, a napokban úgy jártam vele, hogy egyszer csak nem indult el az autó, nem teker az önindító, valószínű hogy letiltott az Immobiliser. A kulcsnak nincs baja. Ilyenkor mi a teendő? Kiiktatni az Immobilisert?





Próbáltad már a kulcs újra tanítását?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz isti92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. július 06. vasárnap, 11:40


Sziasztok!

Van egy 97-es E36 318 TDS-em, a napokban úgy jártam vele, hogy egyszer csak nem indult el az autó, nem teker az önindító, valószínű hogy letiltott az Immobiliser. A kulcsnak nincs baja. Ilyenkor mi a teendő? Kiiktatni az Immobilisert?





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz earthquake

Újonc

Elismertség: 50% (1 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 21:54


anubisz írta:
szotakdavid írta:
earthquake írta: Sziasztok,

Nem rég vettem egy 11éves e46-os 318i-s bmw-t. Egy hete sem volt benne cserélve az egyik lambda szonda (más hiba nem volt a gépben, csak ez, ezért is cseréltük) és sajnos nem oldódott meg a probléma amit vártam hogy megoldódik.

A jelenség a következő: ha hidegen indítom a motort akkor kb minden 3. alkalommal csak olyan 500 és 1000 közé megy fel a fordulatszámmérő, majd ingadozik egy kicsit ezer alatt és végül köhögve leáll a motor. Valamikor második indításra is ezt csinálja, de harmadikra mindig beindul rendesen. Semmi más hibajelenség nincs a kocsival kapcsolatban, csak ez.

Van ötletetek mi okozhatja?


Szia!

A helyedben megnézném a kartergáz csöveket.


Én nem is írok az ilyeneknek, csak időt pocsékolsz, és kopik a billentyű. Beregisztrál, feltesz egy kérdést, hú de nagy a baj, 2 óra és eltűnik. Azóta be se lépett. Tanácsokat adj egy szellemnek. Az ujjaknál megnézem mindig mikor lépett be utoljára. Akinek komoly a gondja már csak visszanéz órák, esetleg 1,2 nap után, nem tűnik el hetekre. Csak a helyet foglalják a rendszerben.


Kedves Anubisz, sajnálom hogy az idődet kellett fecsérelned hasonló fikázó hozzászólásra mint fent írod, plusz a billentyűid is kopnak.

Szeretném felhívni a figyelmedet, hogy a fórum (köszönet az oldal szerkesztőinek) bejelentkezés nélkül is olvasható így nem volt szükséges, hogy belépjek az oldalra és olvassam a válaszokat.
Továbbá, nagyon remélem hogy nincs az autómmal komoly gond, nem is hiszem, hogy ezt írtam volna, viszont minden esetre szeretnék ettől a problémától is megszabadulni, ezért is írtam ide.

Ha esetleg van ötleted, hogy mi okozhatja a problémát (ami azóta nem jelentkezett szerencsére), szívesen meghallgatnám.

Köszönöm a válaszokat.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz bigero

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. augusztus 04. vasárnap, 14:55


szotakdavid írta:
bigero írta:
bigero írta:
szotakdavid írta:
bigero írta: Sziasztok, e90es 318i bmw nem indul. Defektet jelzett felrealltam, defekt javitva es azota nem indul. Mar reggel is nehezen indult de most egyaltalan nem, egyik kulccsal se. Csak az onindito teker. Benzinpumpa ad hangot, hibakod olvasasnal nem mutat hibat, hidegindito spray sem hasznalt. Otlet esetleg? mar szerelo elott all, automento vitte, de csak holnap nyit.


Főtengely jeladó??


Lehet, koszi szepen, mondom is holnap a szerelonek. Elozo automnal is volt vele problema, es hasonlo volt a tunet!


Igazad volt, köszönöm szépen, igaz vezérléssel együtt kellett cserélni, ugyanis átugrott a vezérműlánc, a láncvezető sín műanyagból van, és eltört, amit az olajteknőből szedtek ki...
De már készen van szerencsére! Már csak akkumulátor kell bele új!


mennyibe állt meg a mutatvány


270ezer ft...


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 23:14


ATiiSP írta:
mentem vele egy kort.. se a fogyasztas mero se a sebesseg mero nem mukodik csak az RPM


Bal hátsó Abs jeladóból kapja a a jelet.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 23:11


bigero írta:
bigero írta:
szotakdavid írta:
bigero írta: Sziasztok, e90es 318i bmw nem indul. Defektet jelzett felrealltam, defekt javitva es azota nem indul. Mar reggel is nehezen indult de most egyaltalan nem, egyik kulccsal se. Csak az onindito teker. Benzinpumpa ad hangot, hibakod olvasasnal nem mutat hibat, hidegindito spray sem hasznalt. Otlet esetleg? mar szerelo elott all, automento vitte, de csak holnap nyit.


Főtengely jeladó??


Lehet, koszi szepen, mondom is holnap a szerelonek. Elozo automnal is volt vele problema, es hasonlo volt a tunet!


Igazad volt, köszönöm szépen, igaz vezérléssel együtt kellett cserélni, ugyanis átugrott a vezérműlánc, a láncvezető sín műanyagból van, és eltört, amit az olajteknőből szedtek ki...
De már készen van szerencsére! Már csak akkumulátor kell bele új!


mennyibe állt meg a mutatvány

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz bigero

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 18:59


bigero írta:
szotakdavid írta:
bigero írta: Sziasztok, e90es 318i bmw nem indul. Defektet jelzett felrealltam, defekt javitva es azota nem indul. Mar reggel is nehezen indult de most egyaltalan nem, egyik kulccsal se. Csak az onindito teker. Benzinpumpa ad hangot, hibakod olvasasnal nem mutat hibat, hidegindito spray sem hasznalt. Otlet esetleg? mar szerelo elott all, automento vitte, de csak holnap nyit.


Főtengely jeladó??


Lehet, koszi szepen, mondom is holnap a szerelonek. Elozo automnal is volt vele problema, es hasonlo volt a tunet!


Igazad volt, köszönöm szépen, igaz vezérléssel együtt kellett cserélni, ugyanis átugrott a vezérműlánc, a láncvezető sín műanyagból van, és eltört, amit az olajteknőből szedtek ki...
De már készen van szerencsére! Már csak akkumulátor kell bele új!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ATiiSP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 18:23


ATiiSP írta:
YELLOW írta:
ATiiSP írta:
valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.


Cseréljetek főtengely jeladót lehet megoldja a problémádat.

Üdv Dávid


Ha főtengely jeladó lenne azt dobná hibának!


Szia!
Bocs, de a főtengely jeladó valamiért nem szokott hibát beírni.
hil





Az elég nagy baj és szomorú! azért köszönöm hil
by:Valter



Koszi mindenkinek. Megoldodott a problema az auto mar beindul, fecskendezesi hiba volt. Viszont most nincs alapjarat rendesen ugyan nem all le viszont 500 es 1000 kozott ugral es a turbo se mukodik. A szamitogep azt irja h a crankshaft sensor hiba valami szinkronizalas. Ez azt jelentene hogy ujjat kell venni; vagy van valami trukk?. Koszi


ebből két dolog jön le. vagy késik a vezérműtengely jeladó jele egymáshoz képest, vagy ugrott a vezérlésed. mármint a lénc ugrott. nekem ez ugrik be erről.


Viszont ha egy lancszemet ugrik a vezerles az eleg sok ( le is ellenoriztem mind a helyen van ) a tengely jelado kis pocok a lenkereken meglett csinalva mert levolt torve essetleg annal lenne elteres? meg ha leveszem a szenzort akkor is ugyan igy jar a motor. a diagnosztikai gep kisem toprli ezt a hibat.


mentem vele egy kort.. se a fogyasztas mero se a sebesseg mero nem mukodik csak az RPM

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ATiiSP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 18:13


YELLOW írta:
ATiiSP írta:
valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.


Cseréljetek főtengely jeladót lehet megoldja a problémádat.

Üdv Dávid


Ha főtengely jeladó lenne azt dobná hibának!


Szia!
Bocs, de a főtengely jeladó valamiért nem szokott hibát beírni.
hil





Az elég nagy baj és szomorú! azért köszönöm hil
by:Valter



Koszi mindenkinek. Megoldodott a problema az auto mar beindul, fecskendezesi hiba volt. Viszont most nincs alapjarat rendesen ugyan nem all le viszont 500 es 1000 kozott ugral es a turbo se mukodik. A szamitogep azt irja h a crankshaft sensor hiba valami szinkronizalas. Ez azt jelentene hogy ujjat kell venni; vagy van valami trukk?. Koszi


ebből két dolog jön le. vagy késik a vezérműtengely jeladó jele egymáshoz képest, vagy ugrott a vezérlésed. mármint a lénc ugrott. nekem ez ugrik be erről.


Viszont ha egy lancszemet ugrik a vezerles az eleg sok ( le is ellenoriztem mind a helyen van ) a tengely jelado kis pocok a lenkereken meglett csinalva mert levolt torve essetleg annal lenne elteres? meg ha leveszem a szenzort akkor is ugyan igy jar a motor. a diagnosztikai gep kisem toprli ezt a hibat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 15:31


ATiiSP írta:
valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.


Cseréljetek főtengely jeladót lehet megoldja a problémádat.

Üdv Dávid


Ha főtengely jeladó lenne azt dobná hibának!


Szia!
Bocs, de a főtengely jeladó valamiért nem szokott hibát beírni.
hil





Az elég nagy baj és szomorú! azért köszönöm hil
by:Valter



Koszi mindenkinek. Megoldodott a problema az auto mar beindul, fecskendezesi hiba volt. Viszont most nincs alapjarat rendesen ugyan nem all le viszont 500 es 1000 kozott ugral es a turbo se mukodik. A szamitogep azt irja h a crankshaft sensor hiba valami szinkronizalas. Ez azt jelentene hogy ujjat kell venni; vagy van valami trukk?. Koszi


ebből két dolog jön le. vagy késik a vezérműtengely jeladó jele egymáshoz képest, vagy ugrott a vezérlésed. mármint a lénc ugrott. nekem ez ugrik be erről.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ATiiSP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 15:27


valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.


Cseréljetek főtengely jeladót lehet megoldja a problémádat.

Üdv Dávid


Ha főtengely jeladó lenne azt dobná hibának!


Szia!
Bocs, de a főtengely jeladó valamiért nem szokott hibát beírni.
hil





Az elég nagy baj és szomorú! azért köszönöm hil
by:Valter



Koszi mindenkinek. Megoldodott a problema az auto mar beindul, fecskendezesi hiba volt. Viszont most nincs alapjarat rendesen ugyan nem all le viszont 500 es 1000 kozott ugral es a turbo se mukodik. A szamitogep azt irja h a crankshaft sensor hiba valami szinkronizalas. Ez azt jelentene hogy ujjat kell venni; vagy van valami trukk?. Koszi


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. augusztus 02. péntek, 22:03


hil írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.


Cseréljetek főtengely jeladót lehet megoldja a problémádat.

Üdv Dávid


Ha főtengely jeladó lenne azt dobná hibának!


Szia!
Bocs, de a főtengely jeladó valamiért nem szokott hibát beírni.
hil





Az elég nagy baj és szomorú! azért köszönöm hil
by:Valter