autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz fazekcs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 12:08


Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. E46 318i 2003-as autómmal úgy kezdődött a probléma, hogy nehezen indult. Első indítózáskor 500-1000 fordulat között dadogott a motor néhányat majd lefulladt. A következő indításra simán indult. Aztán pár napja reggel már nem indult egyáltalán, csak tekert. Gondoltam az AC-re hogy valami miatt nem termel.A relé volt a hibás. Kicseréltem a relét és még mindig nem indul,az önindító forgatja de nem történik semmi,a benzin nyomás 3 bar az injektornál mérve,gyújtás is van. Mi lehet még ami nem engedi az indítást? Ami furcsa hogy valami sípol az alapjárati motor környékén,illetve még valami kattogó hang is hallható de nem tudtam beazonosítani a pontos helyét.
Előre is köszönöm a segítséget.

DigitalSentiment
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz DigitalSentiment

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. december 03. csütörtök, 15:21


Mdmx83 írta: Sziasztok!

E46 320d Touring. Nem indul. A sztori a következő:

Tegnap reggel a nejem lement vele a boltba. Nem volt különösebben hideg, az autó indult pöc-röff. Visszafelé egy nagyobb emelkedőn ki akart kerülni egy gödröt és leejtette a fordulatot annyira, hogy az autó lefulladt. Nem tudom, hogy Ő volt-e suta vagy már az autó rosszalkodott, de utána többet nem indult be. Az önindító teker rendben de nem indul be. A műszerfalra nem írt hibát. Üzemagyag van benne bőven (3/4 fölött). Elvontattam a szerelőmhöz. Ott megnéztök gyorsan a pumpát, a szűrőig nyomja rendben a gázolajat. A diagnoszika szerint az adagoló írt hibákat. Most itt tart a dolog. Nem gondolnám hogy dugulás vagy kopás, inkább valami elektromos hiba lehet.

Ötlet?



Üdv! Szinte szóról szóra ez a helyzet az autómmal ('98 E46 320d). Egyszercsak megállt, pedig jól indult, nem vettem észre semmi negatívat. Forgatja a motort ha indítózom, de egyszerűen nem indul. Tűmozgás- érzékelő hibát ír ki, de kimértük és az rendesen működik. Tudnál annyiban segíteni, hogy neked mi lett a megoldás?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz NIL

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. november 30. hétfő, 09:29


rovyka írta: Sziasztok,
problemam a kovetkezo:
90kmh-nal az auto minden elojel nelkul megallt, azota nem indul.
2 hibat sikerult kiolvasnom:
- Glühanlage (izzito berendezes szo szerinti forditasban)
- EWS (ez ugye a "lopasgatlo" ami a kulcsban levo elektronikat ismeri fel inditaskor.)
Elvittem szervizbe, ahol megallapitottak, hogy keves a nyomas az uzemanyagpumpaban, valoszinu ez a problema.
Elkepzelheto, hogy nem a tenyleges hibat jelzi ki az auto, hanem 2 masikat?
Lehet valami osszefugges a dolgok kozott?
Segitsegeteket elore is koszonom.


Szia!
Nekem ez a hiba most jött elő, érdeklődnék, hogy neked mi oldotta meg? Nekem a következő parkolásnál nem indult, nem menet közben állt le. Üzemanyagpumpa nem szív, relé ki lett mérve működik. Várom válaszod! Köszi!

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2015. november 15. vasárnap, 21:55


rovyka írta: Sziasztok,
problemam a kovetkezo:
90kmh-nal az auto minden elojel nelkul megallt, azota nem indul.
2 hibat sikerult kiolvasnom:
- Glühanlage (izzito berendezes szo szerinti forditasban)
- EWS (ez ugye a "lopasgatlo" ami a kulcsban levo elektronikat ismeri fel inditaskor.)
Elvittem szervizbe, ahol megallapitottak, hogy keves a nyomas az uzemanyagpumpaban, valoszinu ez a problema.
Elkepzelheto, hogy nem a tenyleges hibat jelzi ki az auto, hanem 2 masikat?
Lehet valami osszefugges a dolgok kozott?
Segitsegeteket elore is koszonom.


szerintem ilyen "melegben" még nem izzít, szóval nem gondolnám, hogy azzal van baj.
Ha ews gond van, akkor meg nem is teker az önindító. Szóval, ha teker az önindító és úgy nem indul a kocsi, akkor simán lehet, hogy a pumpával van baj

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz rovyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. november 15. vasárnap, 20:22


Sziasztok,
problemam a kovetkezo:
90kmh-nal az auto minden elojel nelkul megallt, azota nem indul.
2 hibat sikerult kiolvasnom:
- Glühanlage (izzito berendezes szo szerinti forditasban)
- EWS (ez ugye a "lopasgatlo" ami a kulcsban levo elektronikat ismeri fel inditaskor.)
Elvittem szervizbe, ahol megallapitottak, hogy keves a nyomas az uzemanyagpumpaban, valoszinu ez a problema.
Elkepzelheto, hogy nem a tenyleges hibat jelzi ki az auto, hanem 2 masikat?
Lehet valami osszefugges a dolgok kozott?
Segitsegeteket elore is koszonom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz hxm441

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. november 05. csütörtök, 13:25


Sziasztok...

A problémám a következő, az autóm ma reggel nem indult el, rövid ideig járt a motor majd leált, utána már nem kapta el csak tekert az önindító. A szokásos problémára gyanakodtam, üzemanyag szivattyú. Ezek után ellenőriztem a pumpát, ha direktbe kapja a feszültséget rendben működni hallatszik, ellenőrizem a relét működik, de egy furcsa jelenségre lettem figyelmes. Amikor ráadom a gyújtást a relé meghúz majd azonnal el is ejt jól halhatóan kettőt kattan, közben a pumpa próbál elindulni de csak egy rövid rángatásig jut ez idő alatt, és természetesen az autó továbbra sem indul.

Köszönettel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz seti71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2015. november 03. kedd, 19:26


lantika írta:
seti71 írta:
seti71 írta:
szotakdavid írta:
Bitu79 írta:
seti71 írta: Sziasztok!
E46 318i facelift elötti az autó.Tegnap 600 km-es úton háromszor jött elő a P0170 ma reggel pedig nem is indult be.Önidító teker de semmi,mintha nem lenne benzin.Hőfok jeladó,főtengely jeladó,olaj gomba két hete lett cserélve,mert 8 foknál hidegebb időben nem indult.Ötlet ?


Lambda szonda,üzemanyag szivattyú,katalizátor,légtömegmérő...sokminden lehet.
Kellene az is h. pontosabban mit ír a diag.Bank 1-2 ilyenek...

Első körben pucoljatok légtömegmérőt.
Szerintem az lesz.




M43-nál nincs Bank 1-2!!!!!!!! 2db szonda van benne összesen nem 4!

A kocsi hibájára:Gyári diagot kéne csinálni elsőnek.


Köszönöm az ötleteket!Elsőnek megnézzük a légtömeg mérőt azt meg rá a computer


Nos.
Diagnosztika után a hozzáértők gyertya cserét javasoltak.Megtörtént a csere de az autó reggel továbbra sem indul.Mivel minden egyebet kizártak az aksira gondolnék.Jelenleg egy Banner powerbull 60Ah 480 amperes aksi van benne szerinten 4 éves lehet.Töltés után gond nélkül indul az autó.


Merj rä az aksira,ällo helyzetben illetve inditäs utän.


Köszönöm mindenkinek a segítő hozzászólást !
A hibát az üzemanyag szivattyú reléje okozta.Cserével megoldódott.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 01. vasárnap, 12:39


seti71 írta:
seti71 írta:
szotakdavid írta:
Bitu79 írta:
seti71 írta: Sziasztok!
E46 318i facelift elötti az autó.Tegnap 600 km-es úton háromszor jött elő a P0170 ma reggel pedig nem is indult be.Önidító teker de semmi,mintha nem lenne benzin.Hőfok jeladó,főtengely jeladó,olaj gomba két hete lett cserélve,mert 8 foknál hidegebb időben nem indult.Ötlet ?


Lambda szonda,üzemanyag szivattyú,katalizátor,légtömegmérő...sokminden lehet.
Kellene az is h. pontosabban mit ír a diag.Bank 1-2 ilyenek...

Első körben pucoljatok légtömegmérőt.
Szerintem az lesz.




M43-nál nincs Bank 1-2!!!!!!!! 2db szonda van benne összesen nem 4!

A kocsi hibájára:Gyári diagot kéne csinálni elsőnek.


Köszönöm az ötleteket!Elsőnek megnézzük a légtömeg mérőt azt meg rá a computer


Nos.
Diagnosztika után a hozzáértők gyertya cserét javasoltak.Megtörtént a csere de az autó reggel továbbra sem indul.Mivel minden egyebet kizártak az aksira gondolnék.Jelenleg egy Banner powerbull 60Ah 480 amperes aksi van benne szerinten 4 éves lehet.Töltés után gond nélkül indul az autó.


Merj rä az aksira,ällo helyzetben illetve inditäs utän.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz seti71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2015. november 01. vasárnap, 11:45


seti71 írta:
szotakdavid írta:
Bitu79 írta:
seti71 írta: Sziasztok!
E46 318i facelift elötti az autó.Tegnap 600 km-es úton háromszor jött elő a P0170 ma reggel pedig nem is indult be.Önidító teker de semmi,mintha nem lenne benzin.Hőfok jeladó,főtengely jeladó,olaj gomba két hete lett cserélve,mert 8 foknál hidegebb időben nem indult.Ötlet ?


Lambda szonda,üzemanyag szivattyú,katalizátor,légtömegmérő...sokminden lehet.
Kellene az is h. pontosabban mit ír a diag.Bank 1-2 ilyenek...

Első körben pucoljatok légtömegmérőt.
Szerintem az lesz.




M43-nál nincs Bank 1-2!!!!!!!! 2db szonda van benne összesen nem 4!

A kocsi hibájára:Gyári diagot kéne csinálni elsőnek.


Köszönöm az ötleteket!Elsőnek megnézzük a légtömeg mérőt azt meg rá a computer


Nos.
Diagnosztika után a hozzáértők gyertya cserét javasoltak.Megtörtént a csere de az autó reggel továbbra sem indul.Mivel minden egyebet kizártak az aksira gondolnék.Jelenleg egy Banner powerbull 60Ah 480 amperes aksi van benne szerinten 4 éves lehet.Töltés után gond nélkül indul az autó.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001
BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!