státusz szati77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. április 03. hétfő, 07:37


Hektor írta:
szati77 írta: Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy E36 m40 1,8 benzin motorral. Motorcsere után nehezen indult, de elindult. Eleinte jó volt majd elkezdett befulladni, torpogni. Kiderült egy foggal elraktam a vezérlést. Helyre téve a dolgot pöccre elindult, majd megállt, azóta nem is indul (ezt eljátszotta előtte is) gyertyák újak, vezérlést úgy raktam fel ahogyan a régi motoron is volt. Én valami elektromos hibára gyanakszom. Előtte is és utána is átfordult a motor könnyedén, tuti nem akadt össze. Sok mocit illetve vezérlést cseréltem már de ez volt az első bmw amit csináltam. Valami ötlet hogy mi lehet? Szikra van, gyertyák taknyosak. Meg nézem a régi szíjjal hogy áll a vezérlés, (megfestettem) lehet a régiben volt elrakva, mert is köhögve járt mióta megvették,illetve rendeltem uj gyújtókábel készletet, mert azok is rázósak.


Hát így távjavításban nehéz lesz ! Az a baj, hogy magadban sem vagy biztos, hogy jól raktad össze. Gondolom diag sem volt ( bár nem tudom mennyire kommunikál, mert évjáratot sem írtál ) Indítási kisérletkor ford.szám mérő kileng valamennyit ? Lehet főtengely vagy vezérmű tengely jeladó is ( inkább főtengely ) különösen ha már előtte is vacakolt. Ha nincs diagod, akkor próbalámpát az üzemanyag szivattyú biztijére és megnézni hogy indításkor megy e rá a delej. ( Úgy tudom csak akkor indít, ha motor forgáskor a főtengely jeladótól a vezérlés megkapja a jelet ) Sok sikert



Tegnap tettünk pontot a dolog végére. Levettük a hengerfejet, kikaptam a vezérműtengelyt, akkor láttam meg hogy szarrá van kopva, a bütykök élei meg leflexelve (hogy képes valaki ilyen motort hibátlannak árulni?) Feltettem az eredeti fejet, ami eredetileg a régi motoron volt, hidrókat átnéztem, 5 db csere, himbákkal együtt. Összeraktam elsőre indult, nem csattog, nem torpog. Megy mint a veszedelem. Kapott másik légtömegmérőt(eleve rossz volt, mert csak úgy működött a kocsi ha le volt húzva a karter cső a szelepfedélről.), atom stabil lett az alapjárat.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Vik0417

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. március 28. kedd, 23:44


Sziasztok!

Lenne egy problémám a bömössel. e46 316i 1.8 :

Nehezen indul. Általában ha áll két napot (vagy néha egyet), akkor többszöri indításra röffen csak be, akkor is pár mp-ig csak 2 henger, aztán rövid dadogás után beáll az alapjárat. Ma délben másfél nap állás után második próbálkozásra indult, de nem volt túl jó hangja, utána 8 órás munkaidő után azt hiszem negyedjére indult be, szintén zajosan, dadogva. Mi lehet a gond? Először az akksira gondoltam, elég fos minőségű, de felraktam töltőre, fel is ugrott 6 amperig, szépen töltötte egy napig. Beraktam, a tünet ugyanez, szóval akksi kilőve. Esetleg elképzelhető, hogy nem kap elég üzemanyagot indításnál?

Én úgy látom, hogy eléggé ki van centizve az alapjárat is, melegen 600-nál többet nem forog, de jó indulattal is max 700-at mutat az óra. Melegindításnál sem röffen úgy igazán, csak úgy éppen minimalista módon adja elő, kb 1200-1300-ra ugrik a mutató, utána 1100, majd szépen beáll 6-7 százra. Nem lehetne kicsit többet adni neki, hogy ne éppen beinduljon, hanem magabiztosan durrantsa a motort?

Olvastam itt a fórumon, hogy valakinek AC pumpával volt gond, huzamosabb állás után vesztett a nyomásból, visszaengedte az üzemanyagot, ezért csak többszöri próbálkozásra indult. De 8 óra után? Máskor 2 nap után csinálta, utána másfél nap után elsőre indult, bár szokásos dadogással.. Szóval semmi logika, csak épp amilyen kedve van.

Ha bármilyen ötletetek van, légyszi írjátok meg, hülyébb nem leszek tőle.

Köszönöm.

(Szerk.: Hátha van köze hozzá... Egyszer volt egy check engine főtengely jeladó hibával. Töröltük, azóta nem jött elő.)


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 28. kedd, 23:50

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2006

státusz kisolaszka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. március 17. péntek, 20:32


Sziasztok ojan prblémámlane nekem hogy van egy bmw e65 730d ami nem indul volt má ijen ako azt monták nekem hogy a üzemanyag nyomás szenzor szelep érzékelő kicserélték és ibe indult most meg kicseréltem és nem indul akor sem majd nem beindul és meg sem kapja mármint ojan mitha be indiulna vagy elkapná ha valaki tudsegiteni köszí

státusz szati77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. március 17. péntek, 08:09


Hektor írta:
szati77 írta: Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy E36 m40 1,8 benzin motorral. Motorcsere után nehezen indult, de elindult. Eleinte jó volt majd elkezdett befulladni, torpogni. Kiderült egy foggal elraktam a vezérlést. Helyre téve a dolgot pöccre elindult, majd megállt, azóta nem is indul (ezt eljátszotta előtte is) gyertyák újak, vezérlést úgy raktam fel ahogyan a régi motoron is volt. Én valami elektromos hibára gyanakszom. Előtte is és utána is átfordult a motor könnyedén, tuti nem akadt össze. Sok mocit illetve vezérlést cseréltem már de ez volt az első bmw amit csináltam. Valami ötlet hogy mi lehet? Szikra van, gyertyák taknyosak. Meg nézem a régi szíjjal hogy áll a vezérlés, (megfestettem) lehet a régiben volt elrakva, mert is köhögve járt mióta megvették,illetve rendeltem uj gyújtókábel készletet, mert azok is rázósak.


Hát így távjavításban nehéz lesz ! Az a baj, hogy magadban sem vagy biztos, hogy jól raktad össze. Gondolom diag sem volt ( bár nem tudom mennyire kommunikál, mert évjáratot sem írtál ) Indítási kisérletkor ford.szám mérő kileng valamennyit ? Lehet főtengely vagy vezérmű tengely jeladó is ( inkább főtengely ) különösen ha már előtte is vacakolt. Ha nincs diagod, akkor próbalámpát az üzemanyag szivattyú biztijére és megnézni hogy indításkor megy e rá a delej. ( Úgy tudom csak akkor indít, ha motor forgáskor a főtengely jeladótól a vezérlés megkapja a jelet ) Sok sikert


Köszi a válasz. 92 es a gép. kézi váltós, a donor motor automatából jött. Elvileg jól lett összerakva a vezérlés, de a régi szíjjal összejelöltem azt meg tudom nézni ha visszarakom. Viszont a rég is az uj motort mikor összenéztük mintha 1 fog eltérés lenne, de a régi motorban a vezérmű tengely is szarrá van kopva. Most rögzítő után kajtatok.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2017. március 17. péntek, 07:32


szati77 írta: Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy E36 m40 1,8 benzin motorral. Motorcsere után nehezen indult, de elindult. Eleinte jó volt majd elkezdett befulladni, torpogni. Kiderült egy foggal elraktam a vezérlést. Helyre téve a dolgot pöccre elindult, majd megállt, azóta nem is indul (ezt eljátszotta előtte is) gyertyák újak, vezérlést úgy raktam fel ahogyan a régi motoron is volt. Én valami elektromos hibára gyanakszom. Előtte is és utána is átfordult a motor könnyedén, tuti nem akadt össze. Sok mocit illetve vezérlést cseréltem már de ez volt az első bmw amit csináltam. Valami ötlet hogy mi lehet? Szikra van, gyertyák taknyosak. Meg nézem a régi szíjjal hogy áll a vezérlés, (megfestettem) lehet a régiben volt elrakva, mert is köhögve járt mióta megvették,illetve rendeltem uj gyújtókábel készletet, mert azok is rázósak.


Hát így távjavításban nehéz lesz ! Az a baj, hogy magadban sem vagy biztos, hogy jól raktad össze. Gondolom diag sem volt ( bár nem tudom mennyire kommunikál, mert évjáratot sem írtál ) Indítási kisérletkor ford.szám mérő kileng valamennyit ? Lehet főtengely vagy vezérmű tengely jeladó is ( inkább főtengely ) különösen ha már előtte is vacakolt. Ha nincs diagod, akkor próbalámpát az üzemanyag szivattyú biztijére és megnézni hogy indításkor megy e rá a delej. ( Úgy tudom csak akkor indít, ha motor forgáskor a főtengely jeladótól a vezérlés megkapja a jelet ) Sok sikert

státusz szati77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. március 17. péntek, 02:31


Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy E36 m40 1,8 benzin motorral. Motorcsere után nehezen indult, de elindult. Eleinte jó volt majd elkezdett befulladni, torpogni. Kiderült egy foggal elraktam a vezérlést. Helyre téve a dolgot pöccre elindult, majd megállt, azóta nem is indul (ezt eljátszotta előtte is) gyertyák újak, vezérlést úgy raktam fel ahogyan a régi motoron is volt. Én valami elektromos hibára gyanakszom. Előtte is és utána is átfordult a motor könnyedén, tuti nem akadt össze. Sok mocit illetve vezérlést cseréltem már de ez volt az első bmw amit csináltam. Valami ötlet hogy mi lehet? Szikra van, gyertyák taknyosak. Meg nézem a régi szíjjal hogy áll a vezérlés, (megfestettem) lehet a régiben volt elrakva, mert is köhögve járt mióta megvették,illetve rendeltem uj gyújtókábel készletet, mert azok is rázósak.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 09. csütörtök, 17:31


vaajaas írta:
YELLOW írta:
vaajaas írta: Azt már kicseréltük!


lehet rossz a cseredarab is. van rá példa. főleg ha gagyibb minőség.
akkor ezek szerint a fordulatszám mérő mutat indítózás közben.


Eleinte mutatott de már áll egy helyben! Nem gagyit vettünk bele!


pedig akkor annak megint az a baja ha nem mutat. lehet a vezetékezést át kell nézni, mert valahol zárlat lehet és lehet a szenzort is kinyírja.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2003

státusz vaajaas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. március 09. csütörtök, 17:29


YELLOW írta:
vaajaas írta: Azt már kicseréltük!


lehet rossz a cseredarab is. van rá példa. főleg ha gagyibb minőség.
akkor ezek szerint a fordulatszám mérő mutat indítózás közben.


Eleinte mutatott de már áll egy helyben! Nem gagyit vettünk bele!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 09. csütörtök, 11:50


vaajaas írta: Azt már kicseréltük!


lehet rossz a cseredarab is. van rá példa. főleg ha gagyibb minőség.
akkor ezek szerint a fordulatszám mérő mutat indítózás közben.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2003

státusz vaajaas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. március 09. csütörtök, 11:26


Azt már kicseréltük!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 09. csütörtök, 07:22


vaajaas írta: Udv fanok! Adott egy e60 2,2 benzin! Egyik napròl, a màsikra nem indùl! Önindìtò teker, az akksi ùj, ac megy, vezèrmű tengely jeladòt kicsereltük, de nem az volt a gond! Hibakòd nincs.. màr teljes a kètsègbe esès . Az autò osztràkban van. Ha valaki talàlkozott màr ilyen, vagy hasonlò problèmàval, kèrem segìtsen!


amikor teker az önindító, akkor mutat valamit a fordulatszám mérő? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz a rossz.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2003

státusz vaajaas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. március 08. szerda, 21:57


Udv fanok! Adott egy e60 2,2 benzin! Egyik napròl, a màsikra nem indùl! Önindìtò teker, az akksi ùj, ac megy, vezèrmű tengely jeladòt kicsereltük, de nem az volt a gond! Hibakòd nincs.. màr teljes a kètsègbe esès . Az autò osztràkban van. Ha valaki talàlkozott màr ilyen, vagy hasonlò problèmàval, kèrem segìtsen!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 13. péntek, 20:38


kovalka írta: Sziasztok .
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy van 1 E91 320D autócskám. 1 éven belül most járok 2.-a igy . A kocsi napról napra lassabban indított de volt amikor jól elkapta , utána fogta magát indítás közben mintha lemerült volna az aksi és kiírta h service. azt mar tudom h elfelejti a kulcsnak a kódját és markaszervíz új kód stb.. Az 1. eset után kapott egy nagyobb aksit de ezzel is így jártam. Még nem voltam megint a szervizben de szerintetek lehet generátor a baja vagy esetleg valami mástól is csinálhatja ezt???


ha voltál vele szervizbe, akkor nem mérték ki? vagy eleve diag is mutatja. komoly szakemberek voltak ott. lehúztak mindenféle új kóddal, meg vegyél akksit.
alapjárat, kapcsolsz lámpát, majd multiméterrel egyen feszültség állásban mérj feszültséget (V), 14,4v körül kell lennie. ha incs meg, akkor generáto, vagy töltésszabályzó, vagy fene tudja mi van már ezekben.
mondjuk arról nem is beszélve, hogy új akksit az autóhoz kell pászítani, hogy az akksi teljesítményéhez mérten legyen töltve, stb.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kovalka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. január 13. péntek, 18:01


Sziasztok .
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy van 1 E91 320D autócskám. 1 éven belül most járok 2.-a igy . A kocsi napról napra lassabban indított de volt amikor jól elkapta , utána fogta magát indítás közben mintha lemerült volna az aksi és kiírta h service. azt mar tudom h elfelejti a kulcsnak a kódját és markaszervíz új kód stb.. Az 1. eset után kapott egy nagyobb aksit de ezzel is így jártam. Még nem voltam megint a szervizben de szerintetek lehet generátor a baja vagy esetleg valami mástól is csinálhatja ezt???



Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2017. január 12. csütörtök, 14:14


bikemano írta:
bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.

mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)


Akkor szerinted nem az üzemanyag pumpa okozza?
Amugy nagyon alacsony volt nekem azt mondták 14 kellene lennie a töltésnek és csak 11.5 volt! Bár az akksi beszerelés elött a garázsban volt 3 napot utánna mentem vissza lemérni az eladóhoz
Az öninditom pörög rendesen de, olyan mindha nem kapna üzemanyagot, vagy nem égetné az üzemanyagot, ezért gondolok izzóra vagy pumpára... Ennek ellenére átnézetem a generátoromat is szerintem ott is kapnak majd valamit!
Esetleg ha valami más ötletetek is van közben nyugottan leirhatjátok!


11,5V? akkor már nem is nagyon indulna be. ezt az értéket akkor mérhette, amikor indítóztál. de ennek nincs jelentősége. akksit üresjáratban mérünk, akkor jó ha 12,4v felett van, ugyanis ennél az értéknél alacsonyabb feszkónál beindul a szulfátosodás.
járó motornál, pedig 14,4v körül kell mérni, ekkor jó a generátor. persze alapjáraton nem nyom sok Amper-t.
nem mondtam, hogy a pumpa lenne rossz, vagy izzítás. hanem azt, hogy először tankolj bele prémium dízelt, mondjuk Shell-en vagy OMV-n, addig amíg ilyen hideg van. ha nem fordul elő indítási gond, akkor az üzemanyaggal vannak bajok, ami elég sűrűn előfordul. főleg így hidegben jön ki.
pumpánál max annyit tehetsz, hogy mész nyomást, 3 bar körül kell lennie.


Direkt a drágább gázolaj volt töltve bele ami jobban birja a fagyot, MOL töltőállomásnál tankoltam! Nyomást hol tudok mérni? a pumpa valahol a hátsó ülés alatt hejezkedik el azthiszem, ott kell valahol nyomást mérnem is ?


Többször izzitva simán elindul most, szoval gondolom akkor vagy az izzó lesz vagy az üzemanyag minösége miatt van ez, azért benézek vele szervizbe !


Hasonló gondokkal küzdök most én is.Éppen a trélert várom a hétvégi telken...
Semmi baja nem volt még tegnap este,ma reggel viszont hiába indítóztam,bikáztuk,húztuk,nem akart elindulni.Mintha nem kapna üzemanyagot.
Negyed alatt van a mutató és nem prémium üzemanyag volt benne.így remélem csak az lesz a gond.Kíváncsi leszek hogy otthon a melegebb garázsban be indul e holnap .

A videódhoz és a problémádhoz szólnék annyit hozzá,hogy nekem csak akkor gyullad ki indítózáskor az ASC lámpa,ha gyenge már az akksi és nehezen teker.
Nekem ez a videón gyengének tűnt.
2.Izzíts egy kicsit tovább miután az izzítólámpa elalszik.Ha meghallgatod az izzítórelét a motortérben,az még a lámpa elalvása után pár másodperccel kapcsol csak ki.(Persze időjárástól és hűtővíz hőmérséklettől függően)
3.Ha nem jó az izzítóreléd,bármennyit izzítózhatsz,de egy diagnosztika kiírja ha itt van a probléma.