- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2010. január 08. péntek, 21:12
Nem nem akadnak ki egyedül a hõfok mutatóm megy fel maxra gyujtáskor de ugye az indításkor visszaáll.
Elküldve: 2010. január 08. péntek, 21:12
Elküldve: 2010. január 08. péntek, 21:01
Elküldve: 2010. január 08. péntek, 20:50
Elküldve: 2009. november 24. kedd, 19:51
ToMiRRo írta:Ferko írta: A " Vilit " már többen ajánlottátok.
Hol lehet pontosan Õt megtalálni ha gondom van ?
XVII.ker Keresztúri út hol ?
Egyébként nekem is mostanában hosszabb állás után pöc beindul a motor, majd majdnem leáll, de nem és beáll az alapjárat.
Én nyomástartó szelepre gyanakszom az én esetemben.
Házszámot nem tudok mondani, de ha esetleg tudod hol van a Vasló Kft, akkor a szembe állsz vele attól ballra van egy buszmegálló, és utána közvetlen egy kis utca. Elég rövid, igazából csak "az õ utcájuk" más nincs is ott az utca jobb oldalán. Hátul van a sorompó, ha bömbivel mész automatikusan nyitják
Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 20:15
Ferko írta: A " Vilit " már többen ajánlottátok.
Hol lehet pontosan Õt megtalálni ha gondom van ?
XVII.ker Keresztúri út hol ?
Egyébként nekem is mostanában hosszabb állás után pöc beindul a motor, majd majdnem leáll, de nem és beáll az alapjárat.
Én nyomástartó szelepre gyanakszom az én esetemben.
Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 19:42
Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 18:54
ToMiRRo írta:YELLOW írta: csak ne úgy kezd: " a fórumon azt tanácsolták, hogy a trafók", mert akkor kapásból rábólint, ha hozzá nem értõ... mellesleg ha rákötötek diag-ra, és valamelyik trafó rossz, akkor kimutatja melyik henger nem oké... bár a trafó inkább meleg állapotban szokot rosszalkodni, vagy max akkor hidegben, ha megrepedt a háza és pára megy beleToMiRRo írta: Trafóra gyanakodtam én is csak nem akartam potyára kifizetni 35K-t, csütörtökön megyek szerelõhöz, remélem õ megmondja már a frankót..
nem így akartam kezedeni ez természetes Egyébként a Vilihez viszem, nem tudom a vezetéknevét, de sztem páran biztos ismeritek a Keresztúri úton van, szerintem eléggé hozzáértõ
Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 18:45
YELLOW írta: csak ne úgy kezd: " a fórumon azt tanácsolták, hogy a trafók", mert akkor kapásból rábólint, ha hozzá nem értõ... mellesleg ha rákötötek diag-ra, és valamelyik trafó rossz, akkor kimutatja melyik henger nem oké... bár a trafó inkább meleg állapotban szokot rosszalkodni, vagy max akkor hidegben, ha megrepedt a háza és pára megy beleToMiRRo írta: Trafóra gyanakodtam én is csak nem akartam potyára kifizetni 35K-t, csütörtökön megyek szerelõhöz, remélem õ megmondja már a frankót..
Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 17:01
ToMiRRo írta: Trafóra gyanakodtam én is csak nem akartam potyára kifizetni 35K-t, csütörtökön megyek szerelõhöz, remélem õ megmondja már a frankót..
Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 16:36
Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 12:03
ToMiRRo írta: Sziasztok!
Nekem is egy olyan problémám lenne, hogy nem indul az autó reggelente. Igazából a jelenség az, hogy tulajdonképpen elindul az autó de 1 másodpercen belül le is áll, és csak sokadik próbálkozásra hajlandó elindulni. Alapjárat kb 2 percig minimálisan ingadozik, és rángat is az autó úgy 1 km-en keresztül, aztán egyszercsak ez megszûnik még a motor bemelegedése elõtt. Csak a napi elsõ indítás a problémás, utána akár 4-6 óra állás után pöccre indul a gép, és nem is rángat.
Eléggé bosszant már a dolog. Eddig önindító, akkumulátor, és gyertyák lettek cserélve..
Mindenféle tippet és segítséget szívesen fogadok.
Üdv
Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 11:47
Elküldve: 2009. március 22. vasárnap, 13:07
Elküldve: 2009. március 21. szombat, 23:01
imici85 írta:Eapa írta:imici85 írta: Hello
Tapasztalt már valaki olyant,hogy a kocsi 5-6 óra állás után lemerül az aksi annyira,hogy meg sem pörgeti.Az aksi egy új Bevizsgált 80Ah Bosch aksi.A töltésem 14,2.Ha a kocsiból még a kulcsot is kiveszem akkor milyen elektromos alkatrész képes bekapcsolni.Szerintem valami fûtt benne,de mi??
Nézd meg, hogy a csomagtér lámpád nem marad-e égve, ha bezárod a kocsit. Nekem múltkor az szívta le. Egyébként egy multiméterrel nézd meg, hogy ha a kulcs ki van véve akkor folyik-e áram. Egy autóvillanyász megcsinálja neked, ha nem vagy képben.
A csomagtér ajtó világítás automatikusan kikapcsol egy ilyen 5-10W-os lámpa nem szívhatja le ilyen hamar.
Elküldve: 2009. március 21. szombat, 22:05
rad2 írta: Igen, a ott lent jobb oldalon van a ventillátor szabályozója, de a venti nem ott van, hanem középen a tüzfal mögött/felett. Ezt nem nagyon lehet kimérni, általában az asztalon jó szokott lenni. Nekem pl azt csinálta, hogy az autó leállítása után kb 3 órával azt vettem észre, hogy megy benne a venti, és már nem is indult be.
A klímavezérlõ zúgása természetes, az nem szívja le az akksit, mivel nagyon kicsi az áramfelvétele, meg amúgy is kikapcsol 10 perc után.