autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 25. hétfő, 10:17


Sziasztok!
Megkérek minden kedves,segítőkész fórumozót,aki ért a diaghoz,hogy segítsen!Van pár kép a galériámba,ezek a hibák mit jelentenek pontosan!Előre is köszönom a segítőkészséget!

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 21:34


valter320d írta:
szotakdavid írta:
nickname írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.


Ezt kifejthetnéd szerintem Valtert is érdekelné a dolog egy másik topicban.


ja ja

Bocs hogy ide megy:Igaza volt akkor Mikinek mint mindig,olajszűrő ház alján lévő szelep elengedi az olajat,emiatt alszik el a lámpa is később!Mint nekem és Dávidnak is!
Kicsit drága az új 80 rongy nincs rá keret csak használtra az 8 rongy és azt mondják patent,mert amiből kivették abban nem világitottt a lámpa!
Irta azt valaki hogy neki ez a dolog ugy szünt meg hogy szivattyút cserélt!
De az is rohadt drága!
Ilyen dolgokból nem érdemes használtat venni d ez van erre van keret!
visszatérve állandóan elengedi az olajat olyan mintha üres lenne a szűrőtartály!
Ma kb 3msp volt az az idő míg világított a lámpa!


erre gondoltam.


Holnap leszaladok Kaszához,megkérdezem mi a véleménye erről.Sajnos nálam is megvan ez a hiba.

De én ilyet csak 136 paripásnál hallottam!


így van ez csak adagolós dízel esetében van.



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 21:27


szotakdavid írta:
nickname írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.


Ezt kifejthetnéd szerintem Valtert is érdekelné a dolog egy másik topicban.


ja ja

Bocs hogy ide megy:Igaza volt akkor Mikinek mint mindig,olajszűrő ház alján lévő szelep elengedi az olajat,emiatt alszik el a lámpa is később!Mint nekem és Dávidnak is!
Kicsit drága az új 80 rongy nincs rá keret csak használtra az 8 rongy és azt mondják patent,mert amiből kivették abban nem világitottt a lámpa!
Irta azt valaki hogy neki ez a dolog ugy szünt meg hogy szivattyút cserélt!
De az is rohadt drága!
Ilyen dolgokból nem érdemes használtat venni d ez van erre van keret!
visszatérve állandóan elengedi az olajat olyan mintha üres lenne a szűrőtartály!
Ma kb 3msp volt az az idő míg világított a lámpa!


erre gondoltam.


Holnap leszaladok Kaszához,megkérdezem mi a véleménye erről.Sajnos nálam is megvan ez a hiba.

De én ilyet csak 136 paripásnál hallottam!


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 21:26


nickname írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.


Ezt kifejthetnéd szerintem Valtert is érdekelné a dolog egy másik topicban.


ja ja

Bocs hogy ide megy:Igaza volt akkor Mikinek mint mindig,olajszűrő ház alján lévő szelep elengedi az olajat,emiatt alszik el a lámpa is később!Mint nekem és Dávidnak is!
Kicsit drága az új 80 rongy nincs rá keret csak használtra az 8 rongy és azt mondják patent,mert amiből kivették abban nem világitottt a lámpa!
Irta azt valaki hogy neki ez a dolog ugy szünt meg hogy szivattyút cserélt!
De az is rohadt drága!
Ilyen dolgokból nem érdemes használtat venni d ez van erre van keret!
visszatérve állandóan elengedi az olajat olyan mintha üres lenne a szűrőtartály!
Ma kb 3msp volt az az idő míg világított a lámpa!


erre gondoltam.


Holnap leszaladok Kaszához,megkérdezem mi a véleménye erről.Sajnos nálam is megvan ez a hiba.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 21:17


valter320d írta:
szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.


Ezt kifejthetnéd szerintem Valtert is érdekelné a dolog egy másik topicban.


ja ja

Bocs hogy ide megy:Igaza volt akkor Mikinek mint mindig,olajszűrő ház alján lévő szelep elengedi az olajat,emiatt alszik el a lámpa is később!Mint nekem és Dávidnak is!
Kicsit drága az új 80 rongy nincs rá keret csak használtra az 8 rongy és azt mondják patent,mert amiből kivették abban nem világitottt a lámpa!
Irta azt valaki hogy neki ez a dolog ugy szünt meg hogy szivattyút cserélt!
De az is rohadt drága!
Ilyen dolgokból nem érdemes használtat venni d ez van erre van keret!
visszatérve állandóan elengedi az olajat olyan mintha üres lenne a szűrőtartály!
Ma kb 3msp volt az az idő míg világított a lámpa!


erre gondoltam.


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 20:46


szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.


Ezt kifejthetnéd szerintem Valtert is érdekelné a dolog egy másik topicban.


ja ja

Bocs hogy ide megy:Igaza volt akkor Mikinek mint mindig,olajszűrő ház alján lévő szelep elengedi az olajat,emiatt alszik el a lámpa is később!Mint nekem és Dávidnak is!
Kicsit drága az új 80 rongy nincs rá keret csak használtra az 8 rongy és azt mondják patent,mert amiből kivették abban nem világitottt a lámpa!
Irta azt valaki hogy neki ez a dolog ugy szünt meg hogy szivattyút cserélt!
De az is rohadt drága!
Ilyen dolgokból nem érdemes használtat venni d ez van erre van keret!
visszatérve állandóan elengedi az olajat olyan mintha üres lenne a szűrőtartály!
Ma kb 3msp volt az az idő míg világított a lámpa!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 21. csütörtök, 20:55

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 20:45


nickname írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.


Ezt kifejthetnéd szerintem Valtert is érdekelné a dolog egy másik topicban.


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 20:43


szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
nickname írta: Szerintem hamarosan lesznek itt elhullott motorvezérló elektronikák.



Mert???


Ha jól tudom ezek az Ebay es k+D can kábelek ilyen szempontból nem a legstabilabbak.



Szerintem senki nem írta h otthon szeretne motorvezérlőt frissíteni.
Hiba olvasásra törlésre esetleg apró programozásra tökéletesen megfelel az ebay-es kábel nekem is ez van és szerintem még sok kollégának innen.


Nekem is ilyen kábelem van A képességeimnek pontosan megfelel



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 20:42


szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 20:41


SirToma írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Köszi Valter,köszi Dávid!
Nt auto-nal maradok,beszeltem veluk du,egy 10es a frissites.
Mikit szeretnem majd felhivni valamikor,bejelentkeznek majd hozza atvizsgalasra,de majd csak ha jobb ido lesz.
Kar hogy messze van nyiregyhaza,de mind1,akkor is leugrok majd.
Mondjuk az nt 1.5-2 orat mondott a frissitesre.
Otthon eszembe nem jutna ilyet csinalni.
Inpa jo ranezni a kocsira,de emnyi kb reszemrol.

Üdv:Tomi


Nekem is egy 10-t mondtak a frissítésre,de máshol.40 perc lesz kb úgy becsülték.
Szerintem is jó dolog bár nekem azt mondták,h a légtömegmérő adoptációja más csak,szerintem azért sok minden más lehet benne.Nekem elég Miki és Valter véleménye és tanácsa.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 20:40


SirToma írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Köszi Valter,köszi Dávid!
Nt auto-nal maradok,beszeltem veluk du,egy 10es a frissites.
Mikit szeretnem majd felhivni valamikor,bejelentkeznek majd hozza atvizsgalasra,de majd csak ha jobb ido lesz.
Kar hogy messze van nyiregyhaza,de mind1,akkor is leugrok majd.
Mondjuk az nt 1.5-2 orat mondott a frissitesre.
Otthon eszembe nem jutna ilyet csinalni.
Inpa jo ranezni a kocsira,de emnyi kb reszemrol.

Üdv:Tomi


Nekünk kb 45 perc volt az egész!

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 20:37


szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Köszi Valter,köszi Dávid!
Nt auto-nal maradok,beszeltem veluk du,egy 10es a frissites.
Mikit szeretnem majd felhivni valamikor,bejelentkeznek majd hozza atvizsgalasra,de majd csak ha jobb ido lesz.
Kar hogy messze van nyiregyhaza,de mind1,akkor is leugrok majd.
Mondjuk az nt 1.5-2 orat mondott a frissitesre.
Otthon eszembe nem jutna ilyet csinalni.
Inpa jo ranezni a kocsira,de emnyi kb reszemrol.

Üdv:Tomi


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 20:21


valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 20:11


VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 19:52


nickname írta:
szotakdavid írta:
nickname írta: Szerintem hamarosan lesznek itt elhullott motorvezérló elektronikák.



Mert???


Ha jól tudom ezek az Ebay es k+D can kábelek ilyen szempontból nem a legstabilabbak.



Szerintem senki nem írta h otthon szeretne motorvezérlőt frissíteni.
Hiba olvasásra törlésre esetleg apró programozásra tökéletesen megfelel az ebay-es kábel nekem is ez van és szerintem még sok kollégának innen.