zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 13:10


YELLOW írta:
zoli900 írta:
Szétszedtem,de nem látok semmi hibát.
Lehet még valami??
Szerintem a kábellel nincs semmi baj,én inkább arra gyanakszok,hogy amikor rádugom rosszul csinálok valamit. Pl. van valamilyen sorrend,hogy hogy kell rá dugni,vagy hogy egyből gyújtáson kell legyen az autó,vagy amikor rádugtam csak utána kell ráadni?

Üdv




nekem oylan kábelem volt, ami alapesetben fosvágenekhez és egyéb OBD-s autókhoz való. amik, asszem a 8-as lábon szedik a jelet a BMW-pedig a 7-esen. nos kép alapján nem látszik, hogy a kis nyáklap vezetékelve. talán a gyújtás, meg a battery-t nekem sme jelzi, bár nem is emlékszem, de megy rendesen.
én az INPA-t úgy indítanám, amikor rá van dugva, és gyújtás is van, aztán mehet a progi. NCS-nél lehet előbb a progit, némely modul olvasásához gyújtás sem kell, de valahova igen.


Hát akkor majd kiderül,most egy másik géppel fogom használni,azon majd megpróbálom úgy,hogy gyújtás van alapból.....
Itt a nyáklap!


zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 13:09


Tano írta:
zoli900 írta:
Tano írta:
zoli900 írta: Nálam meg össze van kötve,de a gyújtást nem érzékeli!


Épp azt írtam, és a belinkelt képen is látszik, hogy a gyújtás jelnek semmi köze a 7-8-as lábakhoz.


Ja igen,tényleg de az 1-esnél is minden rendben van!


20 pines átalakítót használsz? Ha igen nézd meg annak is a bekötését, lehet hiányos.


Nem használok átalakítót,csak simán ezt a 16 PIN-eset az autóba!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 12:23


zoli900 írta:
Tano írta:
zoli900 írta: Nálam meg össze van kötve,de a gyújtást nem érzékeli!


Épp azt írtam, és a belinkelt képen is látszik, hogy a gyújtás jelnek semmi köze a 7-8-as lábakhoz.


Ja igen,tényleg de az 1-esnél is minden rendben van!


20 pines átalakítót használsz? Ha igen nézd meg annak is a bekötését, lehet hiányos.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 12:22


Ropika írta: Szia Tano,

Akkor hogyan tudnál segíteni a probléma orvoslásában, mert megpróbáltam amit mondtál de úgy sem működik. Nekem az is jó ha fehérváron talizunk, de segíts légyszíves, mert már kikészülök idegileg tőle.


Ok, jövő héten leszek fehérváron, majd összefuthatunk.

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 12:03


Tano írta:
zoli900 írta: Nálam meg össze van kötve,de a gyújtást nem érzékeli!


Épp azt írtam, és a belinkelt képen is látszik, hogy a gyújtás jelnek semmi köze a 7-8-as lábakhoz.


Ja igen,tényleg de az 1-esnél is minden rendben van!

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 10:17


Tano írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Ha valakinek egyszer már sikerült DIS-t elindítania SSD-ről az légyszi jelezze, mert tegnap végérvényesen kiderült hogy nem kompatibilis akár vmware-rel akár virtualbox alól próbáltam indítani, a kezdő képernyő már nem jön be. Ha külső normál winchesterről adtam be neki a file-t akkor tökéletesen elindul.


Hi!
Én két különböző laptopon is SSD-vel használom.


Szia Tano,

Akkor hogyan tudnál segíteni a probléma orvoslásában, mert megpróbáltam amit mondtál de úgy sem működik. Nekem az is jó ha fehérváron talizunk, de segíts légyszíves, mert már kikészülök idegileg tőle.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 07:12


zoli900 írta:
Szétszedtem,de nem látok semmi hibát.
Lehet még valami??
Szerintem a kábellel nincs semmi baj,én inkább arra gyanakszok,hogy amikor rádugom rosszul csinálok valamit. Pl. van valamilyen sorrend,hogy hogy kell rá dugni,vagy hogy egyből gyújtáson kell legyen az autó,vagy amikor rádugtam csak utána kell ráadni?

Üdv




nekem oylan kábelem volt, ami alapesetben fosvágenekhez és egyéb OBD-s autókhoz való. amik, asszem a 8-as lábon szedik a jelet a BMW-pedig a 7-esen. nos kép alapján nem látszik, hogy a kis nyáklap vezetékelve. talán a gyújtás, meg a battery-t nekem sme jelzi, bár nem is emlékszem, de megy rendesen.
én az INPA-t úgy indítanám, amikor rá van dugva, és gyújtás is van, aztán mehet a progi. NCS-nél lehet előbb a progit, némely modul olvasásához gyújtás sem kell, de valahova igen.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 00:07


zoli900 írta: Nálam meg össze van kötve,de a gyújtást nem érzékeli!


Épp azt írtam, és a belinkelt képen is látszik, hogy a gyújtás jelnek semmi köze a 7-8-as lábakhoz.

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 22:31


mmike írta:
zoli900 írta:
mmike írta:
mmike írta:
Tano írta:
mmike írta:
mmike írta: HELP!
Sziasztok segítsetek lsz.
Vettem kábelt, felraktam a INPA-t mely kiválóan működik.
A probléma az hogy az NCS meg nem tudja olvasni a kocsi adatait, látszólag nem kommunikál. E85
INPA meg tökéletesen lát mindent. (kivéve néhány modult mint LSZ, amire pont szükségem lenne.

Közbe megnéztem és a No answer from ECU hibaüzenet van, azaz kommunikál mert látom az aksi és a gyújtást DE nem jön adat kifelé. A VIN számot se tudja olvasni. Lehet hogy széthúztak valamit a kocsiban?!

Köszi előre is
M



Senki?


Próbáltad mindegyik vezérlőböl amit felajánl?
Az a baj az ilyen hibákkal, hogy a távolból nehéz megoldani, ezeket legjobb kézrátétellel megoldani. Nincs a közeledben fórumos diagos ismerős?


Szia,
Van valami módszer arra, hogy megnézzem hogy az ODB csati rendesen működik. Egyre inkább az hiszem hogy mivel eredetileg magyar forgalomba helyezés volt, a dealer megszakított valamit. (nem vagyok biztos benne de a INPA-ban is azok a funkciók nem műkszenek amik valami BODY etc menüben vannnak. Tehát a motor és a váltón kívül semmi...)
Volt egyszer egy céges új autóm és amikor átvettem mondták hogy valamit széthúztak a biztonság kedvéért hogy ne lehessen a csatiról ellopni a kocsit. Viszont hibát ilyesmit meg olvasnak szóval nem hiszem hogy ilyenkor meg össze kéne dugni valamit. A 7-es K-line pólusra gyanakszom.

Egyébként a Fehérvár környékén lenne valaki aki tudna segíteni, akkor nagyon megöszönném.
Köszi előre is
M

MEGCSINÁLTAM!
Okulásként leírom a megoldást.
A kábelben amit vettem (e-bay Cable-Shack EDIABAS-USB majdnem átlátszó csati fényes metál kábel, egy led) át kellett kötni a 7 és 8-as lábat a csatiban. Nem értem miért, mert elvben a 7 a Kbus a 8 meg nem használt láb...
Mire idáig jutattam, addig minimum 20-szor installáltam a csomagokat kb három különböző gépre,volt benne XP-s és Win7 is. 5 különböző verziót töltögettem le. kb 3 nap szopás.
Szóval most tökéletes, Win7-en minden megy!
Béke
M


Hogy érted,hogy átkötötted?
A 7-est rákötötted a 8-asra?
Amit feltettem kép,azon rendben vannak a dolgok?


Csináltam egy rövidzárat, pont úgy mint nálad egy ónpöttyel. A lényeg hogy amíg a csati 7,8 lába nem volt összekötve addig csak részben működött az INPA az NCS meg egyáltalán nem.



Nálam meg össze van kötve,de a gyújtást nem érzékeli!

mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 22:19


zoli900 írta:
mmike írta:
mmike írta:
Tano írta:
mmike írta:
mmike írta: HELP!
Sziasztok segítsetek lsz.
Vettem kábelt, felraktam a INPA-t mely kiválóan működik.
A probléma az hogy az NCS meg nem tudja olvasni a kocsi adatait, látszólag nem kommunikál. E85
INPA meg tökéletesen lát mindent. (kivéve néhány modult mint LSZ, amire pont szükségem lenne.

Közbe megnéztem és a No answer from ECU hibaüzenet van, azaz kommunikál mert látom az aksi és a gyújtást DE nem jön adat kifelé. A VIN számot se tudja olvasni. Lehet hogy széthúztak valamit a kocsiban?!

Köszi előre is
M



Senki?


Próbáltad mindegyik vezérlőböl amit felajánl?
Az a baj az ilyen hibákkal, hogy a távolból nehéz megoldani, ezeket legjobb kézrátétellel megoldani. Nincs a közeledben fórumos diagos ismerős?


Szia,
Van valami módszer arra, hogy megnézzem hogy az ODB csati rendesen működik. Egyre inkább az hiszem hogy mivel eredetileg magyar forgalomba helyezés volt, a dealer megszakított valamit. (nem vagyok biztos benne de a INPA-ban is azok a funkciók nem műkszenek amik valami BODY etc menüben vannnak. Tehát a motor és a váltón kívül semmi...)
Volt egyszer egy céges új autóm és amikor átvettem mondták hogy valamit széthúztak a biztonság kedvéért hogy ne lehessen a csatiról ellopni a kocsit. Viszont hibát ilyesmit meg olvasnak szóval nem hiszem hogy ilyenkor meg össze kéne dugni valamit. A 7-es K-line pólusra gyanakszom.

Egyébként a Fehérvár környékén lenne valaki aki tudna segíteni, akkor nagyon megöszönném.
Köszi előre is
M

MEGCSINÁLTAM!
Okulásként leírom a megoldást.
A kábelben amit vettem (e-bay Cable-Shack EDIABAS-USB majdnem átlátszó csati fényes metál kábel, egy led) át kellett kötni a 7 és 8-as lábat a csatiban. Nem értem miért, mert elvben a 7 a Kbus a 8 meg nem használt láb...
Mire idáig jutattam, addig minimum 20-szor installáltam a csomagokat kb három különböző gépre,volt benne XP-s és Win7 is. 5 különböző verziót töltögettem le. kb 3 nap szopás.
Szóval most tökéletes, Win7-en minden megy!
Béke
M


Hogy érted,hogy átkötötted?
A 7-est rákötötted a 8-asra?
Amit feltettem kép,azon rendben vannak a dolgok?


Csináltam egy rövidzárat, pont úgy mint nálad egy ónpöttyel. A lényeg hogy amíg a csati 7,8 lába nem volt összekötve addig csak részben működött az INPA az NCS meg egyáltalán nem.



zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 21:08


mmike írta:
mmike írta:
Tano írta:
mmike írta:
mmike írta: HELP!
Sziasztok segítsetek lsz.
Vettem kábelt, felraktam a INPA-t mely kiválóan működik.
A probléma az hogy az NCS meg nem tudja olvasni a kocsi adatait, látszólag nem kommunikál. E85
INPA meg tökéletesen lát mindent. (kivéve néhány modult mint LSZ, amire pont szükségem lenne.

Közbe megnéztem és a No answer from ECU hibaüzenet van, azaz kommunikál mert látom az aksi és a gyújtást DE nem jön adat kifelé. A VIN számot se tudja olvasni. Lehet hogy széthúztak valamit a kocsiban?!

Köszi előre is
M



Senki?


Próbáltad mindegyik vezérlőböl amit felajánl?
Az a baj az ilyen hibákkal, hogy a távolból nehéz megoldani, ezeket legjobb kézrátétellel megoldani. Nincs a közeledben fórumos diagos ismerős?


Szia,
Van valami módszer arra, hogy megnézzem hogy az ODB csati rendesen működik. Egyre inkább az hiszem hogy mivel eredetileg magyar forgalomba helyezés volt, a dealer megszakított valamit. (nem vagyok biztos benne de a INPA-ban is azok a funkciók nem műkszenek amik valami BODY etc menüben vannnak. Tehát a motor és a váltón kívül semmi...)
Volt egyszer egy céges új autóm és amikor átvettem mondták hogy valamit széthúztak a biztonság kedvéért hogy ne lehessen a csatiról ellopni a kocsit. Viszont hibát ilyesmit meg olvasnak szóval nem hiszem hogy ilyenkor meg össze kéne dugni valamit. A 7-es K-line pólusra gyanakszom.

Egyébként a Fehérvár környékén lenne valaki aki tudna segíteni, akkor nagyon megöszönném.
Köszi előre is
M

MEGCSINÁLTAM!
Okulásként leírom a megoldást.
A kábelben amit vettem (e-bay Cable-Shack EDIABAS-USB majdnem átlátszó csati fényes metál kábel, egy led) át kellett kötni a 7 és 8-as lábat a csatiban. Nem értem miért, mert elvben a 7 a Kbus a 8 meg nem használt láb...
Mire idáig jutattam, addig minimum 20-szor installáltam a csomagokat kb három különböző gépre,volt benne XP-s és Win7 is. 5 különböző verziót töltögettem le. kb 3 nap szopás.
Szóval most tökéletes, Win7-en minden megy!
Béke
M


Hogy érted,hogy átkötötted?
A 7-est rákötötted a 8-asra?
Amit feltettem kép,azon rendben vannak a dolgok?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 14. szerda, 21:09

mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 20:38


mmike írta:
Tano írta:
mmike írta:
mmike írta: HELP!
Sziasztok segítsetek lsz.
Vettem kábelt, felraktam a INPA-t mely kiválóan működik.
A probléma az hogy az NCS meg nem tudja olvasni a kocsi adatait, látszólag nem kommunikál. E85
INPA meg tökéletesen lát mindent. (kivéve néhány modult mint LSZ, amire pont szükségem lenne.

Közbe megnéztem és a No answer from ECU hibaüzenet van, azaz kommunikál mert látom az aksi és a gyújtást DE nem jön adat kifelé. A VIN számot se tudja olvasni. Lehet hogy széthúztak valamit a kocsiban?!

Köszi előre is
M



Senki?


Próbáltad mindegyik vezérlőböl amit felajánl?
Az a baj az ilyen hibákkal, hogy a távolból nehéz megoldani, ezeket legjobb kézrátétellel megoldani. Nincs a közeledben fórumos diagos ismerős?


Szia,
Van valami módszer arra, hogy megnézzem hogy az ODB csati rendesen működik. Egyre inkább az hiszem hogy mivel eredetileg magyar forgalomba helyezés volt, a dealer megszakított valamit. (nem vagyok biztos benne de a INPA-ban is azok a funkciók nem műkszenek amik valami BODY etc menüben vannnak. Tehát a motor és a váltón kívül semmi...)
Volt egyszer egy céges új autóm és amikor átvettem mondták hogy valamit széthúztak a biztonság kedvéért hogy ne lehessen a csatiról ellopni a kocsit. Viszont hibát ilyesmit meg olvasnak szóval nem hiszem hogy ilyenkor meg össze kéne dugni valamit. A 7-es K-line pólusra gyanakszom.

Egyébként a Fehérvár környékén lenne valaki aki tudna segíteni, akkor nagyon megöszönném.
Köszi előre is
M

MEGCSINÁLTAM!
Okulásként leírom a megoldást.
A kábelben amit vettem (e-bay Cable-Shack EDIABAS-USB majdnem átlátszó csati fényes metál kábel, egy led) át kellett kötni a 7 és 8-as lábat a csatiban. Nem értem miért, mert elvben a 7 a Kbus a 8 meg nem használt láb...
Mire idáig jutattam, addig minimum 20-szor installáltam a csomagokat kb három különböző gépre,volt benne XP-s és Win7 is. 5 különböző verziót töltögettem le. kb 3 nap szopás.
Szóval most tökéletes, Win7-en minden megy!
Béke
M


zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 18:23


Tano írta:
zoli900 írta: Most szétszedtem,de a 7-es lábról átmegy egy óndarabbal a 8-asra!
Na most mi a megoldás?
Már mindent megpróbáltam,de még mindig csak a Battery-t jelzi ON-nak!
Mi a gond??


Szerintem inkább a gyújtásjel bekötését nézd meg az interfészen és az átalakítón.


Szétszedtem,de nem látok semmi hibát.
Lehet még valami??
Szerintem a kábellel nincs semmi baj,én inkább arra gyanakszok,hogy amikor rádugom rosszul csinálok valamit. Pl. van valamilyen sorrend,hogy hogy kell rá dugni,vagy hogy egyből gyújtáson kell legyen az autó,vagy amikor rádugtam csak utána kell ráadni?

Üdv








Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2013. augusztus 14. szerda, 18:45

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 17:25


Ropika írta: Sziasztok.

Ha valakinek egyszer már sikerült DIS-t elindítania SSD-ről az légyszi jelezze, mert tegnap végérvényesen kiderült hogy nem kompatibilis akár vmware-rel akár virtualbox alól próbáltam indítani, a kezdő képernyő már nem jön be. Ha külső normál winchesterről adtam be neki a file-t akkor tökéletesen elindul.


Hi!
Én két különböző laptopon is SSD-vel használom.

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 13:23


Sziasztok.

Ha valakinek egyszer már sikerült DIS-t elindítania SSD-ről az légyszi jelezze, mert tegnap végérvényesen kiderült hogy nem kompatibilis akár vmware-rel akár virtualbox alól próbáltam indítani, a kezdő képernyő már nem jön be. Ha külső normál winchesterről adtam be neki a file-t akkor tökéletesen elindul.