- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E60
- Kivitel: Sedan
- Modell: 520i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 16:00
vargerasz írta: üdv! egy kis segítséget kérnék ennek értelmezéséhez:
oxigén érzékelő fűtése katalizátor előtt,hengersor 1 100%
hengersor 2 100%
oxigén érzékelő fűtése katalizátor után hengersor 1 30%
hengersor 2 30%
tulajdonképpen ezek jó vagy rossz adatok?
Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 15:56
papika67 írta: Sziasztok! Valaki tudna segiteni értelmezni ezt a hibát? Elöre is köszönöm.pulse duty factor i.s control
Elküldve: 2020. július 02. csütörtök, 17:19
Elküldve: 2020. július 02. csütörtök, 07:12
hahfg írta:rokko99 írta:hahfg írta:hahfg írta:YELLOW írta:hahfg írta: Sziasztok!
Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)
Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?
neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.
Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos
BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?
Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.
Most bontottam szét és össze van forrasztva bent a 7-8 láb gyárilag
Elküldve: 2020. július 02. csütörtök, 06:42
rokko99 írta:hahfg írta:hahfg írta:YELLOW írta:hahfg írta: Sziasztok!
Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)
Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?
neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.
Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos
BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?
Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.
Elküldve: 2020. július 01. szerda, 22:54
Elküldve: 2020. július 01. szerda, 22:48
hahfg írta:hahfg írta:YELLOW írta:hahfg írta: Sziasztok!
Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)
Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?
neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.
Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos
BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?
Elküldve: 2020. július 01. szerda, 22:12
hahfg írta:YELLOW írta:hahfg írta: Sziasztok!
Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)
Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?
neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.
Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos
Elküldve: 2020. június 25. csütörtök, 22:36
YELLOW írta:hahfg írta: Sziasztok!
Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)
Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?
neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.
Elküldve: 2020. június 25. csütörtök, 22:01
hahfg írta: Sziasztok!
Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)
Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?
Elküldve: 2020. június 25. csütörtök, 20:31
Elküldve: 2020. június 22. hétfő, 20:47
Elküldve: 2020. április 11. szombat, 22:07
vargerasz írta:YELLOW írta:vargerasz írta: üdv! egy kis segítséget kérnék ennek értelmezéséhez:
oxigén érzékelő fűtése katalizátor előtt,hengersor 1 100%
hengersor 2 100%
oxigén érzékelő fűtése katalizátor után hengersor 1 30%
hengersor 2 30%
tulajdonképpen ezek jó vagy rossz adatok?
valami normális BMW spec diaggal kellene kiolvasni. de valószínű lambdaszonda bajos. van annak is egy felfűtési fázisa, ami kb addig tart, amíg az alapjárat be nem áll 700-800 fordulat körülre, de ez változó. vagy nem fűti fel a szondát, vagy csak simán rossz a katalizátor utáni. de ez nem 100%, lehet csak be van lassulva a szonda és később adja a jelet, ezért hibát generál.
köszi! amellett,hogy keresek egy bmw diagot,az életszerű hogy mindkét szonda egyszerre hervad el?(amúgy a fogyasztásom ugrott meg,azért tettük gépre)