hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. július 25. hétfő, 22:07


SirToma írta:

Szia.

asszem inpa van letölte, de telepítve még nincs.
usb-s érdekelne.
meg egy kis gyorstalpaló.....


van olyan adat ami segíthet az informálódásbab?
esetleg tárolt hiba????[/quote]

Szia!
Akkor sajna nem tudok segíteni, mert nekem a nem USB kábelem van. Igazából autó vásárláshoz én a BMW Scannert használnám, mert az sok helyen megmutatja a Km állást és annyi helyen nem szokták átírni azt, mert igen sokba kerülne.

Ha nagyon kell, akkor adom laptoppal együtt: INPA BMW Scanner, de csak ha megbízható vagy már így ismeretlenül!!!









Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2011. július 25. hétfő, 22:13

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. július 25. hétfő, 20:08


SirToma írta:
hil írta:
SirToma írta: Sziasztok Srácok.

Esetleg nem lenne valakinek egy diag kábele kölcsönbe szerdára, autóvásárlásnál ránéznénk a kiszedett gépre.
Tudom, hogy nagy szívesség,de megkösszönnénk!!!


Milyen diagra gondoltál? Laptopod telepített progival van hozzá?



Szia.

asszem inpa van letölte, de telepítve még nincs.
usb-s érdekelne.
meg egy kis gyorstalpaló.....


van olyan adat ami segíthet az informálódásbab?
esetleg tárolt hiba????

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. július 25. hétfő, 20:01


hil írta:
SirToma írta: Sziasztok Srácok.

Esetleg nem lenne valakinek egy diag kábele kölcsönbe szerdára, autóvásárlásnál ránéznénk a kiszedett gépre.
Tudom, hogy nagy szívesség,de megkösszönnénk!!!


Milyen diagra gondoltál? Laptopod telepített progival van hozzá?



Szia.

asszem inpa van letölte, de telepítve még nincs.
usb-s érdekelne.
meg egy kis gyorstalpaló.....

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. július 25. hétfő, 16:43


SirToma írta: Sziasztok Srácok.

Esetleg nem lenne valakinek egy diag kábele kölcsönbe szerdára, autóvásárlásnál ránéznénk a kiszedett gépre.
Tudom, hogy nagy szívesség,de megkösszönnénk!!!


Milyen diagra gondoltál? Laptopod telepített progival van hozzá?



SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. július 25. hétfő, 14:20


Sziasztok Srácok.

Esetleg nem lenne valakinek egy diag kábele kölcsönbe szerdára, autóvásárlásnál ránéznénk a kiszedett gépre.
Tudom, hogy nagy szívesség,de megkösszönnénk!!!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 24. vasárnap, 22:46


jons írta: Van CCFL angel eye-m. Az LKM a kulcs II-es poziciójában elvégez egy ellenállás mérést, ami ugye minimális feszültséggel jár. Ez felvillantja a karikákat. Ezt szeretném elkerülni, mert a véleményem szerint nem használ neki a vibrálás. Külföldi fórumokon legalábbis ezt írták és szeretném megelőzni az idő előtti tönkremenetelt.

anubisz írta:
Ez mit takar,hogy ( lámpák hidegtesztjének kiiktatása ) ez milyen funkció? van valami káros hatása,hogy ki akarod iktatni? Csak érdeklődöm.




Értem. Azt hittem a normál világítást károsítja valami funkció. Köszi az infót.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 24. vasárnap, 21:38


jons írta: Írtam egy privátot.







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 24. vasárnap, 21:41


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. július 24. vasárnap, 21:37


bmw320d4 írta:
jons írta: Van CCFL angel eye-m. Az LKM a kulcs II-es poziciójában elvégez egy ellenállás mérést, ami ugye minimális feszültséggel jár. Ez felvillantja a karikákat. Ezt szeretném elkerülni, mert a véleményem szerint nem használ neki a vibrálás. Külföldi fórumokon legalábbis ezt írták és szeretném megelőzni az idő előtti tönkremenetelt.

anubisz írta:
Ez mit takar,hogy ( lámpák hidegtesztjének kiiktatása ) ez milyen funkció? van valami káros hatása,hogy ki akarod iktatni? Csak érdeklődöm.





Szekszárd jó?




tökéletes! Írtam egy privátot.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 24. vasárnap, 21:24


jons írta: Van CCFL angel eye-m. Az LKM a kulcs II-es poziciójában elvégez egy ellenállás mérést, ami ugye minimális feszültséggel jár. Ez felvillantja a karikákat. Ezt szeretném elkerülni, mert a véleményem szerint nem használ neki a vibrálás. Külföldi fórumokon legalábbis ezt írták és szeretném megelőzni az idő előtti tönkremenetelt.

anubisz írta:
Ez mit takar,hogy ( lámpák hidegtesztjének kiiktatása ) ez milyen funkció? van valami káros hatása,hogy ki akarod iktatni? Csak érdeklődöm.





Szekszárd jó?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 24. vasárnap, 21:27

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. július 24. vasárnap, 21:21


Van CCFL angel eye-m. Az LKM a kulcs II-es poziciójában elvégez egy ellenállás mérést, ami ugye minimális feszültséggel jár. Ez felvillantja a karikákat. Ezt szeretném elkerülni, mert a véleményem szerint nem használ neki a vibrálás. Külföldi fórumokon legalábbis ezt írták és szeretném megelőzni az idő előtti tönkremenetelt.

anubisz írta:
Ez mit takar,hogy ( lámpák hidegtesztjének kiiktatása ) ez milyen funkció? van valami káros hatása,hogy ki akarod iktatni? Csak érdeklődöm.




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 24. vasárnap, 14:00


jons írta: Sziasztok!

Tolna megyében keresek olyan márkatársat aki a következőket meg tudná nekem csinálni:
- BC felprogramozása
- Óracsoport csere után a km óra beállítása a valós értékre
- lámpák hidegtesztjének kiiktatása
- némi car/key memory állítgatás (pl ne kapcsolódjon be a szellőztetés indításkor)

Nyilván nem ingyen kívánom! A legközelebbi lehetőség az tőlem több mint 70km-re van és nem szeretnék ennyit utazni.

Üdv: jons


Ez mit takar,hogy ( lámpák hidegtesztjének kiiktatása ) ez milyen funkció? van valami káros hatása,hogy ki akarod iktatni? Csak érdeklődöm.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 24. vasárnap, 13:48


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
janco írta: Szevasztok!

Nemtudjátok mi a különbség az L line és a K line Protokoll között?
Meg, hogy honnan tudom az enyém milyen?


más-más dolgot tudsz vele programozni, vagy épp kiolvasni. az L szálon és a K szálon is bizonyos dolgok tudnak csak menni. a BMW mindkettőt használja. az olcsóbb csatlakozók, pl a KKL VAG-os ott össze kell forrasztani a csatiban a K és az L vezetéket, vagy tűt. mert vagy az egyiken kommunikál vagy a másikon. ha specifikus kábelt veszel, akkor nem kell foglalkoznod semmivel.

szerk.: ez csak dióhéjban, körülbelül...sacc/kb

szerk2.: jajj megvilágosodtam a toaletten, rosszul mondtam. BMW csak az L vezetéket használja. de ha olcsóbb kábeled van, akkor össze kell forrasztani a csatiban.





Elég nagy tévedésben vagy..


akkor legalább kijavítaniál! (mert így a kérdező még nem kapott helyes választ akkor)
nekem ilyet mondtak, és hogy ezért vegyek KKL VAG-COM-os kábelt. jó persze, aki komolyabbra akarja használni, az hozzáférhet más vonalhoz is, de általános felhasználásra elég az L vonal nem?


E46-ban nincs "L" vonal.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. július 24. vasárnap, 13:44


Sziasztok!

Tolna megyében keresek olyan márkatársat aki a következőket meg tudná nekem csinálni:
- BC felprogramozása
- Óracsoport csere után a km óra beállítása a valós értékre
- lámpák hidegtesztjének kiiktatása
- némi car/key memory állítgatás (pl ne kapcsolódjon be a szellőztetés indításkor)

Nyilván nem ingyen kívánom! A legközelebbi lehetőség az tőlem több mint 70km-re van és nem szeretnék ennyit utazni.

Üdv: jons

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. július 10. vasárnap, 14:55


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
janco írta: Szevasztok!

Nemtudjátok mi a különbség az L line és a K line Protokoll között?
Meg, hogy honnan tudom az enyém milyen?


más-más dolgot tudsz vele programozni, vagy épp kiolvasni. az L szálon és a K szálon is bizonyos dolgok tudnak csak menni. a BMW mindkettőt használja. az olcsóbb csatlakozók, pl a KKL VAG-os ott össze kell forrasztani a csatiban a K és az L vezetéket, vagy tűt. mert vagy az egyiken kommunikál vagy a másikon. ha specifikus kábelt veszel, akkor nem kell foglalkoznod semmivel.

szerk.: ez csak dióhéjban, körülbelül...sacc/kb

szerk2.: jajj megvilágosodtam a toaletten, rosszul mondtam. BMW csak az L vezetéket használja. de ha olcsóbb kábeled van, akkor össze kell forrasztani a csatiban.





Elég nagy tévedésben vagy..


akkor legalább kijavítaniál! (mert így a kérdező még nem kapott helyes választ akkor)
nekem ilyet mondtak, és hogy ezért vegyek KKL VAG-COM-os kábelt. jó persze, aki komolyabbra akarja használni, az hozzáférhet más vonalhoz is, de általános felhasználásra elég az L vonal nem?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 08. péntek, 13:36


YELLOW írta:
janco írta: Szevasztok!

Nemtudjátok mi a különbség az L line és a K line Protokoll között?
Meg, hogy honnan tudom az enyém milyen?


más-más dolgot tudsz vele programozni, vagy épp kiolvasni. az L szálon és a K szálon is bizonyos dolgok tudnak csak menni. a BMW mindkettőt használja. az olcsóbb csatlakozók, pl a KKL VAG-os ott össze kell forrasztani a csatiban a K és az L vezetéket, vagy tűt. mert vagy az egyiken kommunikál vagy a másikon. ha specifikus kábelt veszel, akkor nem kell foglalkoznod semmivel.

szerk.: ez csak dióhéjban, körülbelül...sacc/kb

szerk2.: jajj megvilágosodtam a toaletten, rosszul mondtam. BMW csak az L vezetéket használja. de ha olcsóbb kábeled van, akkor össze kell forrasztani a csatiban.





Elég nagy tévedésben vagy..