bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:18


jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 15:55


jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 29. szombat, 15:56

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 15:50


jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 15:34


xlzx írta:
SirToma írta:
xlzx írta: Egyre több helyről hallom, a motorvezérlő elektronikájának a frissítését. Ezt ki hol hogyan mennyiért csinálja? Tényleg ér valamit? gondolok menetdinamikára,fogyasztásra..

köszi!


Hali.

Ez engem is nagyon érdekelne.
Mi változik kocsiban,valahol érezni-e.
Ha megtudsz valamit,érdekelne.
Az nt auto-hoz gondoltam beviszem egy frissitesre.

Toma


Kamaraerdőnél Maszika 30 körül csinálja ezt a mutatványt, elvileg van a fehérvári úton is egy srác, "Májki", aki ért ehhez, 10-15papírért.


Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 15:18


SirToma írta:
xlzx írta: Egyre több helyről hallom, a motorvezérlő elektronikájának a frissítését. Ezt ki hol hogyan mennyiért csinálja? Tényleg ér valamit? gondolok menetdinamikára,fogyasztásra..

köszi!


Hali.

Ez engem is nagyon érdekelne.
Mi változik kocsiban,valahol érezni-e.
Ha megtudsz valamit,érdekelne.
Az nt auto-hoz gondoltam beviszem egy frissitesre.

Toma


Kamaraerdőnél Maszika 30 körül csinálja ezt a mutatványt, elvileg van a fehérvári úton is egy srác, "Májki", aki ért ehhez, 10-15papírért.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 11:33


xlzx írta: Egyre több helyről hallom, a motorvezérlő elektronikájának a frissítését. Ezt ki hol hogyan mennyiért csinálja? Tényleg ér valamit? gondolok menetdinamikára,fogyasztásra..

köszi!


Hali.

Ez engem is nagyon érdekelne.
Mi változik kocsiban,valahol érezni-e.
Ha megtudsz valamit,érdekelne.
Az nt auto-hoz gondoltam beviszem egy frissitesre.

Toma

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 08:26


Egyre több helyről hallom, a motorvezérlő elektronikájának a frissítését. Ezt ki hol hogyan mennyiért csinálja? Tényleg ér valamit? gondolok menetdinamikára,fogyasztásra..

köszi!


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 16:15


jons írta:
szotakdavid írta:
Tudom h láttad csak,tegnap belenéztünk Dis-el egy picit mélyebben és meg van a légtömegmérő is miért mutat többet.Egyébként meg törölve lett a hiba és vissza jött.


EGR miatt?
[OFF]
TDS-nek nekifogtál már?
[ON]


Na akkor kezdem az elején légtömegmérő azért mert a turbo 50mb-al többel tölt és azért add több levegőt a légtömegmérő.

A tds-el lehet nem is fűtőmotor hanem előtét-ellenálás lesz elöször kicserélem azt holnap ha nem jó akkor marad a motor. Írok majd h mi a helyzet

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 16:11


jrtom írta: Yellow, igen mondtam, hogy NEM kell regisztrálni e46-ba se e39-be mert nem is kell, sőt nem is lehet. A másik dolog meg, hogy tudom hogyan kell. Szerintem ez két különböző dolog, de mindegy. Na ezt add össze


vazze muszáj fontoskodni, hogy még mindig felülre írsz?
akkor legközelebb úgy fogalmazz, hogy egyéb típusok esetében tudod, hogy -hogy kell.
és mint ahogy írtad, csak azt írja be hibának, hogy akksi le lett csatlakoztatva...

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 15:28


szotakdavid írta:
Tudom h láttad csak,tegnap belenéztünk Dis-el egy picit mélyebben és meg van a légtömegmérő is miért mutat többet.Egyébként meg törölve lett a hiba és vissza jött.


EGR miatt?
[OFF]
TDS-nek nekifogtál már?
[ON]


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 26. szerda, 15:29

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 09:39


jons írta:
szotakdavid írta: Valaki tudja h hol lehet regisztrálni az új aksit Dis-el vagy Ncsn-expertel??
Üdv Dávid


Vegyünk egy példát. Ha elveszíted az eszméletedet, akkor amikor felébredsz te is regisztrálnád, hogy hoppá ez így nincs teljesen rendben.

Én láttam a képernyőképeket, azokon csak arra panaszkodik, hogy ki lett cserélve az akksi. ignition circuit zk10 - battery unplug. Mondtam, hogy töröljétek ki... Ennek az ampreóraszámhoz nem sok köze van.


Tudom h láttad csak,tegnap belenéztünk Dis-el egy picit mélyebben és meg van a légtömegmérő is miért mutat többet.Egyébként meg törölve lett a hiba és vissza jött.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 09:24


Yellow, igen mondtam, hogy NEM kell regisztrálni e46-ba se e39-be mert nem is kell, sőt nem is lehet. A másik dolog meg, hogy tudom hogyan kell. Szerintem ez két különböző dolog, de mindegy. Na ezt add össze

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta: Mibe akarsz akkut regisztrálni? E90?


46


ott nem kell szerintem...


Ma beszélgettem egy sráccal e39.hu-ról és kicsit belemerültünk a kocsimba a Dis segítségével és volt pár hiba ami az aksira vezethető vissza elvileg 20d-be 74A-es aksi való nekem 80-as van benne nem én raktam bele én már így vettem.


nekem meg az 55 helyett 65 van nem ír semmit sehová. van aki 100-ast rak a 80-as helyére, oszt sehol semmi.
mondjuk én nem értem, először jrtom is leírja, hogy nem kell regisztrálni, utána meg leírja, hogy hol kell. ezt add össze
eddig még sosem hallottam ilyenről, hogy regizni kéne, csak az újaknál...




jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 08:44


szotakdavid írta: Valaki tudja h hol lehet regisztrálni az új aksit Dis-el vagy Ncsn-expertel??
Üdv Dávid


Vegyünk egy példát. Ha elveszíted az eszméletedet, akkor amikor felébredsz te is regisztrálnád, hogy hoppá ez így nincs teljesen rendben.

Én láttam a képernyőképeket, azokon csak arra panaszkodik, hogy ki lett cserélve az akksi. ignition circuit zk10 - battery unplug. Mondtam, hogy töröljétek ki... Ennek az ampreóraszámhoz nem sok köze van.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 07:49


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta: Mibe akarsz akkut regisztrálni? E90?


46


ott nem kell szerintem...


Ma beszélgettem egy sráccal e39.hu-ról és kicsit belemerültünk a kocsimba a Dis segítségével és volt pár hiba ami az aksira vezethető vissza elvileg 20d-be 74A-es aksi való nekem 80-as van benne nem én raktam bele én már így vettem.


nekem meg az 55 helyett 65 van nem ír semmit sehová. van aki 100-ast rak a 80-as helyére, oszt sehol semmi.
mondjuk én nem értem, először jrtom is leírja, hogy nem kell regisztrálni, utána meg leírja, hogy hol kell. ezt add össze
eddig még sosem hallottam ilyenről, hogy regizni kéne, csak az újaknál...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 25. kedd, 23:39


jrtom írta: Köszi, de én tudom, hol kell regisztrálni
Ha német a Dis akkor Sevicefunkcion, Fahrzeug, Battery, Battery registrieren és azt a testmodult kell végig vinni, de mostmár én is kíváncsi vagyok mi lesz.


Köszi erre voltam kíváncsi mégegyszer Danke.Holnap megpróbálom végig vinni.