szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 15:33


jrtom írta: Volt már légtömegmérő cserélve a tiedben?


én még nem cseréltem,de elöttem tuti cseréltek.

Megnéztem a verzió számot ez jött ki


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:21


Volt már légtömegmérő cserélve a tiedben?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:17


jrtom írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???


a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.





Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??


Úgy tudom van DIS-ed, azzal megtudod nézni.


Igen van és hol lehet megnézni vele??


A DDE-ben tudod, ahol hibát olvasol és törölsz belőle, ott lesz olyan, hogy identifikation, abba bemész és ott hozza a programverzió számot. és ha az amit a Miki írt akkor a tied jó.


Na majd holnap játszok egy kicsit vele

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:15


szotakdavid írta:
jrtom írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???


a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.





Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??


Úgy tudom van DIS-ed, azzal megtudod nézni.


Igen van és hol lehet megnézni vele??


A DDE-ben tudod, ahol hibát olvasol és törölsz belőle, ott lesz olyan, hogy identifikation, abba bemész és ott hozza a programverzió számot. és ha az amit a Miki írt akkor a tied jó.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:10


jrtom írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???


a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.





Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??


Úgy tudom van DIS-ed, azzal megtudod nézni.


Igen van és hol lehet megnézni vele??

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:01


szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???


a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.





Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??


Úgy tudom van DIS-ed, azzal megtudod nézni.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:00


szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???


a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.





Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??


Meg kell nézni géppel


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:59


bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???


a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.





Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:57


szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???


a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. december 29. szombat, 22:58

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:52


bmw320d4 írta:
jrtom írta:

bmw320d4 írta:
jrtom írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg


Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?


De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.



Akkor már régen néztem.
Az enyémhez miért nem volt? Lehet, hogy ez így tökéletes ahogy van?


A tied nem 150 lovas


Asszem most perpillanat 250Le meg 520Nm.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:50


bmw320d4 írta:
jrtom írta:

bmw320d4 írta:
jrtom írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg


Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?


De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.



Akkor már régen néztem.
Az enyémhez miért nem volt? Lehet, hogy ez így tökéletes ahogy van?


A tied nem 150 lovas


136 lovas 20-hez is van???

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:49


jrtom írta:

bmw320d4 írta:
jrtom írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg


Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?


De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.



Akkor már régen néztem.
Az enyémhez miért nem volt? Lehet, hogy ez így tökéletes ahogy van?


A tied nem 150 lovas

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:43




bmw320d4 írta:
jrtom írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg


Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?


De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.



Akkor már régen néztem.
Az enyémhez miért nem volt? Lehet, hogy ez így tökéletes ahogy van?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:40


jrtom írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg


Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?


De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 29. szombat, 22:40

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:35


bmw320d4 írta:
jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg


Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?