- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:21
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:17
jrtom írta:szotakdavid írta:jrtom írta:szotakdavid írta:bmw320d4 írta:szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???
a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.
Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??
Úgy tudom van DIS-ed, azzal megtudod nézni.
Igen van és hol lehet megnézni vele??
A DDE-ben tudod, ahol hibát olvasol és törölsz belőle, ott lesz olyan, hogy identifikation, abba bemész és ott hozza a programverzió számot. és ha az amit a Miki írt akkor a tied jó.
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:15
szotakdavid írta:jrtom írta:szotakdavid írta:bmw320d4 írta:szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???
a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.
Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??
Úgy tudom van DIS-ed, azzal megtudod nézni.
Igen van és hol lehet megnézni vele??
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:10
jrtom írta:szotakdavid írta:bmw320d4 írta:szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???
a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.
Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??
Úgy tudom van DIS-ed, azzal megtudod nézni.
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:01
szotakdavid írta:bmw320d4 írta:szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???
a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.
Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:00
szotakdavid írta:bmw320d4 írta:szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???
a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.
Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:59
bmw320d4 írta:szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???
a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:57
szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:52
bmw320d4 írta:jrtom írta:bmw320d4 írta:jrtom írta:bmw320d4 írta:jrtom írta:jons írta:jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.
Esküdj
Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.
Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.
De tényleg nem éri meg
Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?
De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.
Akkor már régen néztem.
Az enyémhez miért nem volt? Lehet, hogy ez így tökéletes ahogy van?
A tied nem 150 lovas
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:50
bmw320d4 írta:jrtom írta:bmw320d4 írta:jrtom írta:bmw320d4 írta:jrtom írta:jons írta:jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.
Esküdj
Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.
Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.
De tényleg nem éri meg
Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?
De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.
Akkor már régen néztem.
Az enyémhez miért nem volt? Lehet, hogy ez így tökéletes ahogy van?
A tied nem 150 lovas
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:49
jrtom írta:bmw320d4 írta:jrtom írta:bmw320d4 írta:jrtom írta:jons írta:jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.
Esküdj
Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.
Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.
De tényleg nem éri meg
Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?
De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.
Akkor már régen néztem.
Az enyémhez miért nem volt? Lehet, hogy ez így tökéletes ahogy van?
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:43
bmw320d4 írta:jrtom írta:bmw320d4 írta:jrtom írta:jons írta:jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.
Esküdj
Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.
Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.
De tényleg nem éri meg
Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?
De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:40
jrtom írta:bmw320d4 írta:jrtom írta:jons írta:jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.
Esküdj
Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.
Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.
De tényleg nem éri meg
Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 22:35
bmw320d4 írta:jrtom írta:jons írta:jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.
Esküdj
Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.
Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.
De tényleg nem éri meg