státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. július 23. hétfő, 16:31


szeresd nagyon! szerintem egy gyönyörû autó, fantasztikus motorral!
a turbobenzin vitához annyit, hogy a világ legjobb autógépészei nem terveztek hulladékot eurómilliókért!

FOTÓKAT KÖVETELEK A KÉPTÁRBA!!!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. július 23. hétfő, 12:14


Ha lesz valami talalkozo mostanaban, szivesen elmegyek en is, ha nem neztek ki az e46-ok kozul [/quote]

.....na jó , de csak mert szépen kérted

petike

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2007. július 23. hétfő, 11:15


Handras,kuldtem neked uzenetet..

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. július 20. péntek, 16:19


Doen írta:
alfatone írta:
Doen írta:
Handras írta:
Doen írta:
Handras írta: En a heten vagy a jovo heten ulhetek bele a 335i kupeba. Tudom rohadjak meg

Szoval azert lesz a benzines, es nem a 335D, mert a d ugyanugy benyeli a 14 litert, es nem is megy ugy mint a 335i, emellett nincs szep hangja, es alapjaraton is hallani a ketyegest. A 335i-rol gondolom nem kell mondanom mennyire istenkiraly hangja van, es mennyire megy..


Gratula!

Hát nem tudom, én biztosan máshogy döntöttem volna, de most nem én vagyok a lényeg!
A fogyasztásban viszont nagy valószínûséggel csalódni fogsz!
És egy benzines motort fogsz járatni mikor turbot hûtesz? Meg mikor "elõmelegíted"?
Bocs a véleményemért, csak van ismerettségi körömben turbo benzines autó, hát nem igen dicsekszik a fogyasztásával! Minden macera megvan vele, úgy mint egy turbo D-vel, teljesítményben, annyival nemtud többet, mint amennyivel többe kerûl a fenntartása! Így összességében teljesen ellehetetlenûl a piacon véleményem szerint!


Hany 335i van az ismerettsegi korodben? En utananeztem kulfoldi forumokon, csupa jot irnak az autorol. Ket kicsi ikerturbo van, nem kell foglalkozni a hutessel, es egyebkent se 260-al szoktam bevagodni a benzinkutakhoz.

Tisztaban vagyok vele, hogy 10-20 liter lesz a fogyasztas laballastol fuggoen, de nem igazan erdekel. Egyreszt mert amikor lenyomom a gazpedalt nem azzal fogok foglalkozni, hogy most 1 vagy 2 decivel tobb omlott bele a hengerekbe, hanem vigyorogva hallgatom majd a hangjat, es a tukorben nezem, hogy az E46 M3 lemarad
Masreszt lizingre veszem, mert el tudom koltsegelni, ahogyan a benzinszamlakat is elkoltsegelhetem.

Ez az autot abszolute erzelmi alapon valasztottam,. 2.5-ost akartam, de az csak oktoberben lett volna meg, 0 kedvezmeny, ez meg ott allt a szalonban full extraasan, mondtak ra egy jo arat, en meg ugy ereztem ez kell nekem, ez almaim autoja.




335i egy sincs az ismerettségi körömben. Amikor a turbo benzines autóról írok, egy TT Roadster 220Le-s változatra gondoltam.

Ja, ilyen volkswagen származékokhoz ne hasonlítsuk már a bajor remekmûveket.


Teljesen mindegy, a koncepció ugyanaz. Csak a "bajor remekmû" még bonyolultabb a dupla feltõltése miatt!

Nem, egyáltalán nem mindegy. És ezt te is jól tudod.

státusz Handras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2007. július 20. péntek, 15:48


Petike írta:
Handras írta:
Petike írta: Ja, és az elsõ megjegyzés helytálló, tényleg rohadj meg.



...csatlakozom az elõttem szólóhoz, szerintem is "rohadj meg"

petike


Mikor kezet fogtam az autora, visszajottem a boltba, es a kollegam szeme lattara felkoptem es ala alltam. Aszondja ezt most miert csinaltad?
Mondtam 335i lesz.
Erre annyit mondott, hogy rohadjak meg


...ezúttal is köszönjük a nagylelkû felajánlást, miszerint minden aktív klubtag egy tartós hétvégi tesztre elviheti az autódat, még egyszer köszönjük [/quote]

)

Ha lesz valami talalkozo mostanaban, szivesen elmegyek en is, ha nem neztek ki az e46-ok kozul

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. július 20. péntek, 12:01


Teljesen mindegy, a koncepció ugyanaz. Csak a "bajor remekmû" még bonyolultabb a dupla feltõltése miatt![/quote]


...új autó, garanciális, ki nem fo..a le ha széthullik, majd kicserélik , addig is adni kell neki, vagy nem azért vesz az ember 300le-s BMW-t hogy küldje?????

státusz Doen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2007. július 20. péntek, 11:55


alfatone írta:
Doen írta:
Handras írta:
Doen írta:
Handras írta: En a heten vagy a jovo heten ulhetek bele a 335i kupeba. Tudom rohadjak meg

Szoval azert lesz a benzines, es nem a 335D, mert a d ugyanugy benyeli a 14 litert, es nem is megy ugy mint a 335i, emellett nincs szep hangja, es alapjaraton is hallani a ketyegest. A 335i-rol gondolom nem kell mondanom mennyire istenkiraly hangja van, es mennyire megy..


Gratula!

Hát nem tudom, én biztosan máshogy döntöttem volna, de most nem én vagyok a lényeg!
A fogyasztásban viszont nagy valószínûséggel csalódni fogsz!
És egy benzines motort fogsz járatni mikor turbot hûtesz? Meg mikor "elõmelegíted"?
Bocs a véleményemért, csak van ismerettségi körömben turbo benzines autó, hát nem igen dicsekszik a fogyasztásával! Minden macera megvan vele, úgy mint egy turbo D-vel, teljesítményben, annyival nemtud többet, mint amennyivel többe kerûl a fenntartása! Így összességében teljesen ellehetetlenûl a piacon véleményem szerint!


Hany 335i van az ismerettsegi korodben? En utananeztem kulfoldi forumokon, csupa jot irnak az autorol. Ket kicsi ikerturbo van, nem kell foglalkozni a hutessel, es egyebkent se 260-al szoktam bevagodni a benzinkutakhoz.

Tisztaban vagyok vele, hogy 10-20 liter lesz a fogyasztas laballastol fuggoen, de nem igazan erdekel. Egyreszt mert amikor lenyomom a gazpedalt nem azzal fogok foglalkozni, hogy most 1 vagy 2 decivel tobb omlott bele a hengerekbe, hanem vigyorogva hallgatom majd a hangjat, es a tukorben nezem, hogy az E46 M3 lemarad
Masreszt lizingre veszem, mert el tudom koltsegelni, ahogyan a benzinszamlakat is elkoltsegelhetem.

Ez az autot abszolute erzelmi alapon valasztottam,. 2.5-ost akartam, de az csak oktoberben lett volna meg, 0 kedvezmeny, ez meg ott allt a szalonban full extraasan, mondtak ra egy jo arat, en meg ugy ereztem ez kell nekem, ez almaim autoja.




335i egy sincs az ismerettségi körömben. Amikor a turbo benzines autóról írok, egy TT Roadster 220Le-s változatra gondoltam.

Ja, ilyen volkswagen származékokhoz ne hasonlítsuk már a bajor remekmûveket.


Teljesen mindegy, a koncepció ugyanaz. Csak a "bajor remekmû" még bonyolultabb a dupla feltõltése miatt!


státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. július 20. péntek, 10:05


Doen írta:
Handras írta:
Doen írta:
Handras írta: En a heten vagy a jovo heten ulhetek bele a 335i kupeba. Tudom rohadjak meg

Szoval azert lesz a benzines, es nem a 335D, mert a d ugyanugy benyeli a 14 litert, es nem is megy ugy mint a 335i, emellett nincs szep hangja, es alapjaraton is hallani a ketyegest. A 335i-rol gondolom nem kell mondanom mennyire istenkiraly hangja van, es mennyire megy..


Gratula!

Hát nem tudom, én biztosan máshogy döntöttem volna, de most nem én vagyok a lényeg!
A fogyasztásban viszont nagy valószínûséggel csalódni fogsz!
És egy benzines motort fogsz járatni mikor turbot hûtesz? Meg mikor "elõmelegíted"?
Bocs a véleményemért, csak van ismerettségi körömben turbo benzines autó, hát nem igen dicsekszik a fogyasztásával! Minden macera megvan vele, úgy mint egy turbo D-vel, teljesítményben, annyival nemtud többet, mint amennyivel többe kerûl a fenntartása! Így összességében teljesen ellehetetlenûl a piacon véleményem szerint!


Hany 335i van az ismerettsegi korodben? En utananeztem kulfoldi forumokon, csupa jot irnak az autorol. Ket kicsi ikerturbo van, nem kell foglalkozni a hutessel, es egyebkent se 260-al szoktam bevagodni a benzinkutakhoz.

Tisztaban vagyok vele, hogy 10-20 liter lesz a fogyasztas laballastol fuggoen, de nem igazan erdekel. Egyreszt mert amikor lenyomom a gazpedalt nem azzal fogok foglalkozni, hogy most 1 vagy 2 decivel tobb omlott bele a hengerekbe, hanem vigyorogva hallgatom majd a hangjat, es a tukorben nezem, hogy az E46 M3 lemarad
Masreszt lizingre veszem, mert el tudom koltsegelni, ahogyan a benzinszamlakat is elkoltsegelhetem.

Ez az autot abszolute erzelmi alapon valasztottam,. 2.5-ost akartam, de az csak oktoberben lett volna meg, 0 kedvezmeny, ez meg ott allt a szalonban full extraasan, mondtak ra egy jo arat, en meg ugy ereztem ez kell nekem, ez almaim autoja.




335i egy sincs az ismerettségi körömben. Amikor a turbo benzines autóról írok, egy TT Roadster 220Le-s változatra gondoltam.

Ja, ilyen volkswagen származékokhoz ne hasonlítsuk már a bajor remekmûveket.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. július 19. csütörtök, 21:27


Handras írta:
Petike írta: Ja, és az elsõ megjegyzés helytálló, tényleg rohadj meg.



...csatlakozom az elõttem szólóhoz, szerintem is "rohadj meg"

petike


Mikor kezet fogtam az autora, visszajottem a boltba, es a kollegam szeme lattara felkoptem es ala alltam. Aszondja ezt most miert csinaltad?
Mondtam 335i lesz.
Erre annyit mondott, hogy rohadjak meg [/quote]

...ezúttal is köszönjük a nagylelkû felajánlást, miszerint minden aktív klubtag egy tartós hétvégi tesztre elviheti az autódat, még egyszer köszönjük

státusz Doen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2007. július 19. csütörtök, 21:24


Handras írta:
Doen írta:
Handras írta: En a heten vagy a jovo heten ulhetek bele a 335i kupeba. Tudom rohadjak meg

Szoval azert lesz a benzines, es nem a 335D, mert a d ugyanugy benyeli a 14 litert, es nem is megy ugy mint a 335i, emellett nincs szep hangja, es alapjaraton is hallani a ketyegest. A 335i-rol gondolom nem kell mondanom mennyire istenkiraly hangja van, es mennyire megy..


Gratula!

Hát nem tudom, én biztosan máshogy döntöttem volna, de most nem én vagyok a lényeg!
A fogyasztásban viszont nagy valószínûséggel csalódni fogsz!
És egy benzines motort fogsz járatni mikor turbot hûtesz? Meg mikor "elõmelegíted"?
Bocs a véleményemért, csak van ismerettségi körömben turbo benzines autó, hát nem igen dicsekszik a fogyasztásával! Minden macera megvan vele, úgy mint egy turbo D-vel, teljesítményben, annyival nemtud többet, mint amennyivel többe kerûl a fenntartása! Így összességében teljesen ellehetetlenûl a piacon véleményem szerint!


Hany 335i van az ismerettsegi korodben? En utananeztem kulfoldi forumokon, csupa jot irnak az autorol. Ket kicsi ikerturbo van, nem kell foglalkozni a hutessel, es egyebkent se 260-al szoktam bevagodni a benzinkutakhoz.

Tisztaban vagyok vele, hogy 10-20 liter lesz a fogyasztas laballastol fuggoen, de nem igazan erdekel. Egyreszt mert amikor lenyomom a gazpedalt nem azzal fogok foglalkozni, hogy most 1 vagy 2 decivel tobb omlott bele a hengerekbe, hanem vigyorogva hallgatom majd a hangjat, es a tukorben nezem, hogy az E46 M3 lemarad
Masreszt lizingre veszem, mert el tudom koltsegelni, ahogyan a benzinszamlakat is elkoltsegelhetem.

Ez az autot abszolute erzelmi alapon valasztottam,. 2.5-ost akartam, de az csak oktoberben lett volna meg, 0 kedvezmeny, ez meg ott allt a szalonban full extraasan, mondtak ra egy jo arat, en meg ugy ereztem ez kell nekem, ez almaim autoja.




335i egy sincs az ismerettségi körömben. Amikor a turbo benzines autóról írok, egy TT Roadster 220Le-s változatra gondoltam.

státusz Handras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2007. július 19. csütörtök, 16:03


Petike írta: Ja, és az elsõ megjegyzés helytálló, tényleg rohadj meg.



...csatlakozom az elõttem szólóhoz, szerintem is "rohadj meg"

petike[/quote]

Mikor kezet fogtam az autora, visszajottem a boltba, es a kollegam szeme lattara felkoptem es ala alltam. Aszondja ezt most miert csinaltad?
Mondtam 335i lesz.
Erre annyit mondott, hogy rohadjak meg

státusz Handras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2007. július 19. csütörtök, 16:01


Doen írta:
Handras írta: En a heten vagy a jovo heten ulhetek bele a 335i kupeba. Tudom rohadjak meg

Szoval azert lesz a benzines, es nem a 335D, mert a d ugyanugy benyeli a 14 litert, es nem is megy ugy mint a 335i, emellett nincs szep hangja, es alapjaraton is hallani a ketyegest. A 335i-rol gondolom nem kell mondanom mennyire istenkiraly hangja van, es mennyire megy..


Gratula!

Hát nem tudom, én biztosan máshogy döntöttem volna, de most nem én vagyok a lényeg!
A fogyasztásban viszont nagy valószínûséggel csalódni fogsz!
És egy benzines motort fogsz járatni mikor turbot hûtesz? Meg mikor "elõmelegíted"?
Bocs a véleményemért, csak van ismerettségi körömben turbo benzines autó, hát nem igen dicsekszik a fogyasztásával! Minden macera megvan vele, úgy mint egy turbo D-vel, teljesítményben, annyival nemtud többet, mint amennyivel többe kerûl a fenntartása! Így összességében teljesen ellehetetlenûl a piacon véleményem szerint!


Hany 335i van az ismerettsegi korodben? En utananeztem kulfoldi forumokon, csupa jot irnak az autorol. Ket kicsi ikerturbo van, nem kell foglalkozni a hutessel, es egyebkent se 260-al szoktam bevagodni a benzinkutakhoz.

Tisztaban vagyok vele, hogy 10-20 liter lesz a fogyasztas laballastol fuggoen, de nem igazan erdekel. Egyreszt mert amikor lenyomom a gazpedalt nem azzal fogok foglalkozni, hogy most 1 vagy 2 decivel tobb omlott bele a hengerekbe, hanem vigyorogva hallgatom majd a hangjat, es a tukorben nezem, hogy az E46 M3 lemarad
Masreszt lizingre veszem, mert el tudom koltsegelni, ahogyan a benzinszamlakat is elkoltsegelhetem.

Ez az autot abszolute erzelmi alapon valasztottam,. 2.5-ost akartam, de az csak oktoberben lett volna meg, 0 kedvezmeny, ez meg ott allt a szalonban full extraasan, mondtak ra egy jo arat, en meg ugy ereztem ez kell nekem, ez almaim autoja.

státusz Handras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2007. július 19. csütörtök, 15:57


szdada írta:
Handras írta: En a heten vagy a jovo heten ulhetek bele a 335i kupeba. Tudom rohadjak meg


Elõször is gratula az új autódhoz, kívánok sok balesetmentes közlekedést és nagy élvezetet a vezetéshez! fehér lesz?
320d-d nem eladó????

üdv!


320D-m elado, benn van a Wallisban 3.490 000 penzert el lehet vinni. Azert ennyi, mert eleg nagy kedvezmenyt sikerult kapni az uj verdabol mivel szalonauto volt (-3 milla) ezert majdnem mindegy volt mennyiert szamoljak be a regit, es mostanaban nem lett volna idom az eladasaval foglalkozni.

Hivott is valaki a heten, hogy miert csak ennyi, biztos valami baja van. Mondtam neki, hogy nincs baja, vegye meg oszt jonapot

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. július 19. csütörtök, 10:02


Ja, és az elsõ megjegyzés helytálló, tényleg rohadj meg. [/quote]


...csatlakozom az elõttem szólóhoz, szerintem is "rohadj meg"

petike

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. július 19. csütörtök, 10:00


Szerintem ezen a szinten (335) már mindegy hogy benzin vagy dízel, aki ilyet vesz annak a fogyasztás nem hiszem hogy akadály Az egyéni szimpátia dönt, hogy melyiknek jobb a hangja, esetleg ha vki környezetvédõ, akkor melyik nem szennyez annyira, stb. Most lehet hülyének néztek, de amúgy én speciel imádom a dízel kerregõ hangját