Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. december 30. péntek, 12:24


Norbo20 írta:
cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.






Sziasztok!
Itt kint németbe e61 525d hez vettem gyári BMW partikelfiltert 338 €-ért (kb. 100 ezer Ft).
És a többi típushoz is 300-350 € körül mozog. Magyarba borzasztóan lehúzzák az autósokat az alkatrészekkel.



annyiért az valószínűleg olyan DPF volt, ami bár gyári, de vagy új a kerámia filter benne, vagy csak ki lett tisztítva és úgy adták el. Legalábbis én ilyeneket láttam német ebay-en, az általad írt összegre vonatkozóan. Ha tévedek, akkor megoszthatnád, hogy hol sikerült annyiért szerezni én BP-en találtam most két céget, akik foglalkoznak tisztítással, első körben megpróbálkozok velük majd, aztán ha nem segít, akkor nekem is kell szerezni másik DPF-et.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Norbo20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. december 30. péntek, 12:18


cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.






Sziasztok!
Itt kint németbe e61 525d hez vettem gyári BMW partikelfiltert 338 €-ért (kb. 100 ezer Ft).
És a többi típushoz is 300-350 € körül mozog. Magyarba borzasztóan lehúzzák az autósokat az alkatrészekkel.



Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. július 28. csütörtök, 18:15


hogyan tudnám kipróbálni, hogy a DPF hőmérséklet jeladó működik-e? kiszerelem, melegítem és multiméterrel nézem változik-e az ellenállása? vagy ez másképp működik és így nem tudom ellenőrizni?

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. június 15. szerda, 09:38


juhaszadika írta: nekem is ez a motor van benne, sose kellett tisztitanom. Lehet, csak az autopälyäs hasznälat miatt?


szerintem nálad azért, mert működik az öntisztítás. Nekem a szenzor visszajelzésének ill annak csatlakoztatásának hiánya miatt az nem indul el. szóval nekem manuálisan kell ezt csinálni. Először megpróbálom szoftveresen

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. június 15. szerda, 08:45


Prof írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
lalada írta:
Kabi írta:
Tano írta:
Kabi írta: ...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.


Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...


milyen jele lehet annak, ha a DPF már tönkrement? Semmi füst nem jön az autóból, teljesítménye is megfelelő. November óta van nálam az autó, szóval még azelőtt lett "kikapcsolva". Azóta kb 7500km-t mentem vele, főleg autópálya (München - MO).


olajszintet nézted?
ha megy tönkre emelkedik folyamatosan...


minden más rendben van az autóval. nincs fogyasztásnövekedés (5-5,5l München-Mo) teljesítménycsökkenés, megfelelően gyorsul az autó. BC nem jelez hibát, ISTA is csak a DPF-re dobja ki a hibakódot.
Közben tegnap még olvasgattam elég sokat. Gondolkodom, hogy kicseréljem-e az egész motor kábelköteget. Azt nem tudom, hogy akkor kell-e programozni az autót. Mást nem tudok elképzelni, mint hogy csak azért vágták le a csatlakozót, mert zárlatos volt, vagy valami hiba volt vele, ha rá volt dugva a szenzor.
Másik dolog, hogy ha nem cserélem ki a kábelköteget, hanem marad így, és az automatikus regeneráció nem kapcsol be, milyen sűrűn kellene ISTA-val manuálisan aktiválni a regenerálást?
Illetve a DPF tisztítás mennyire javasolt házilag? Német fórumokon sokan csinálták, ki DPF tisztítófolyadékkal, ki épp leszerelve magasnyomásúval is. Szerintetek?
Más szerepe van ennek a kipufogógáz-hőmérséklet jeladónak, mint a regenerálás vezérlése?


volt itt egy srác régen, azt hiszem Hajdúszoboszlói, ő foglalkozott ezzel, mármint DPF kiiktatással. VTS_Tibi vagy valami ilyesmi volt a neve. kollégám off autóját is csinálta.
csak ebből jut eszembe, hogy lehet a tiédet is kiszedték, kiherélték. lehet a programból nem tudták kiírni. lehet hogy maga a regenerálás nem megy végbe, viszont hibát dob rá. sajnos nem olyan egyszerű. bár jó pénzért lehet venni típusonként programot, amit csak fel kell tölteni, már ha bízik az ember az ilyenekben. sokszor ott hagyják a csatit, hogy műszakin ne tűnjön fel. azt hiszem kollégám mazdájában is jelzi egyszerűen nem tudták kiírni belőle, viszont nem hajtja végre a tisztítást, de nincs benne a bele a DPF-nek. lehet valami ilyesmi lehet nálad is.
a házi tisztítást csinálgatják, hát nem tudom. ez az egész DPF egy nagy baromság, meg a 4 turbó, meg sorolhatnám. felesleges dolgok, amiktől még többet kell az ember szervizben hagyjon. abba nem gondolnak bele, hogy nem az fog ennyit költeni rá, aki újonnan megveszi 10-15 millába, hanem az aki hazsnáltan 3-4 ért veszi meg, csak marhára nem lesz rá pénze.


ez a "kibelezős" dolog nekem is megfordult a fejemben. Találtam is pont az enyémhez egy leírást, képekkel illusztrálva, hogyan kell megcsinálni és hogy kell programozni! is, hogy jó legyen. Itt a mélygarázsban sem lehetőségem sem eszközeim nincsenek meg, hogy nagyobb szerelgetésbe kezdjek, de otthon majd átnézem. Addig meg marad így. Ránézésre nem látom rajta, hogy javított (kibelezett) volna a DPF. Meg ha nincs benne a szűrő, akkor azért kellene koromfüstöt eregetnie néha, nem?


Ha kiheréled a DPF -et készülj turbó cserére is elég intenzíven.


nem arra gondoltam, hogy én fogom átalakítani, hanem hogy lehet előttem megcsinálták. Tegnap ránéztem, nem láttam, hogy utólagos hegesztés lenne a DPF-en, szóval szerintem eredeti, nincs kibelezve.
Valamiért csak egyszerűen a kábelkötegről levágták azt a csatlakozót. Hozzáteszem, rohadtul bosszant
ISTA-val nézegettem tegnap, bekapcsoltam a regenerálást, töröltem a hibakódot a dpf-re. majd ma megyek kocsikázok, és meglátom végez-e tisztítást.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. június 15. szerda, 07:45


nekem is ez a motor van benne, sose kellett tisztitanom. Lehet, csak az autopälyäs hasznälat miatt?

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2016. június 15. szerda, 06:04


Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
lalada írta:
Kabi írta:
Tano írta:
Kabi írta: ...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.


Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...


milyen jele lehet annak, ha a DPF már tönkrement? Semmi füst nem jön az autóból, teljesítménye is megfelelő. November óta van nálam az autó, szóval még azelőtt lett "kikapcsolva". Azóta kb 7500km-t mentem vele, főleg autópálya (München - MO).


olajszintet nézted?
ha megy tönkre emelkedik folyamatosan...


minden más rendben van az autóval. nincs fogyasztásnövekedés (5-5,5l München-Mo) teljesítménycsökkenés, megfelelően gyorsul az autó. BC nem jelez hibát, ISTA is csak a DPF-re dobja ki a hibakódot.
Közben tegnap még olvasgattam elég sokat. Gondolkodom, hogy kicseréljem-e az egész motor kábelköteget. Azt nem tudom, hogy akkor kell-e programozni az autót. Mást nem tudok elképzelni, mint hogy csak azért vágták le a csatlakozót, mert zárlatos volt, vagy valami hiba volt vele, ha rá volt dugva a szenzor.
Másik dolog, hogy ha nem cserélem ki a kábelköteget, hanem marad így, és az automatikus regeneráció nem kapcsol be, milyen sűrűn kellene ISTA-val manuálisan aktiválni a regenerálást?
Illetve a DPF tisztítás mennyire javasolt házilag? Német fórumokon sokan csinálták, ki DPF tisztítófolyadékkal, ki épp leszerelve magasnyomásúval is. Szerintetek?
Más szerepe van ennek a kipufogógáz-hőmérséklet jeladónak, mint a regenerálás vezérlése?


volt itt egy srác régen, azt hiszem Hajdúszoboszlói, ő foglalkozott ezzel, mármint DPF kiiktatással. VTS_Tibi vagy valami ilyesmi volt a neve. kollégám off autóját is csinálta.
csak ebből jut eszembe, hogy lehet a tiédet is kiszedték, kiherélték. lehet a programból nem tudták kiírni. lehet hogy maga a regenerálás nem megy végbe, viszont hibát dob rá. sajnos nem olyan egyszerű. bár jó pénzért lehet venni típusonként programot, amit csak fel kell tölteni, már ha bízik az ember az ilyenekben. sokszor ott hagyják a csatit, hogy műszakin ne tűnjön fel. azt hiszem kollégám mazdájában is jelzi egyszerűen nem tudták kiírni belőle, viszont nem hajtja végre a tisztítást, de nincs benne a bele a DPF-nek. lehet valami ilyesmi lehet nálad is.
a házi tisztítást csinálgatják, hát nem tudom. ez az egész DPF egy nagy baromság, meg a 4 turbó, meg sorolhatnám. felesleges dolgok, amiktől még többet kell az ember szervizben hagyjon. abba nem gondolnak bele, hogy nem az fog ennyit költeni rá, aki újonnan megveszi 10-15 millába, hanem az aki hazsnáltan 3-4 ért veszi meg, csak marhára nem lesz rá pénze.


ez a "kibelezős" dolog nekem is megfordult a fejemben. Találtam is pont az enyémhez egy leírást, képekkel illusztrálva, hogyan kell megcsinálni és hogy kell programozni! is, hogy jó legyen. Itt a mélygarázsban sem lehetőségem sem eszközeim nincsenek meg, hogy nagyobb szerelgetésbe kezdjek, de otthon majd átnézem. Addig meg marad így. Ránézésre nem látom rajta, hogy javított (kibelezett) volna a DPF. Meg ha nincs benne a szűrő, akkor azért kellene koromfüstöt eregetnie néha, nem?


Ha kiheréled a DPF -et készülj turbó cserére is elég intenzíven.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 14. kedd, 11:26


Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
lalada írta:
Kabi írta:
Tano írta:
Kabi írta: ...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.


Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...


milyen jele lehet annak, ha a DPF már tönkrement? Semmi füst nem jön az autóból, teljesítménye is megfelelő. November óta van nálam az autó, szóval még azelőtt lett "kikapcsolva". Azóta kb 7500km-t mentem vele, főleg autópálya (München - MO).


olajszintet nézted?
ha megy tönkre emelkedik folyamatosan...


minden más rendben van az autóval. nincs fogyasztásnövekedés (5-5,5l München-Mo) teljesítménycsökkenés, megfelelően gyorsul az autó. BC nem jelez hibát, ISTA is csak a DPF-re dobja ki a hibakódot.
Közben tegnap még olvasgattam elég sokat. Gondolkodom, hogy kicseréljem-e az egész motor kábelköteget. Azt nem tudom, hogy akkor kell-e programozni az autót. Mást nem tudok elképzelni, mint hogy csak azért vágták le a csatlakozót, mert zárlatos volt, vagy valami hiba volt vele, ha rá volt dugva a szenzor.
Másik dolog, hogy ha nem cserélem ki a kábelköteget, hanem marad így, és az automatikus regeneráció nem kapcsol be, milyen sűrűn kellene ISTA-val manuálisan aktiválni a regenerálást?
Illetve a DPF tisztítás mennyire javasolt házilag? Német fórumokon sokan csinálták, ki DPF tisztítófolyadékkal, ki épp leszerelve magasnyomásúval is. Szerintetek?
Más szerepe van ennek a kipufogógáz-hőmérséklet jeladónak, mint a regenerálás vezérlése?


volt itt egy srác régen, azt hiszem Hajdúszoboszlói, ő foglalkozott ezzel, mármint DPF kiiktatással. VTS_Tibi vagy valami ilyesmi volt a neve. kollégám off autóját is csinálta.
csak ebből jut eszembe, hogy lehet a tiédet is kiszedték, kiherélték. lehet a programból nem tudták kiírni. lehet hogy maga a regenerálás nem megy végbe, viszont hibát dob rá. sajnos nem olyan egyszerű. bár jó pénzért lehet venni típusonként programot, amit csak fel kell tölteni, már ha bízik az ember az ilyenekben. sokszor ott hagyják a csatit, hogy műszakin ne tűnjön fel. azt hiszem kollégám mazdájában is jelzi egyszerűen nem tudták kiírni belőle, viszont nem hajtja végre a tisztítást, de nincs benne a bele a DPF-nek. lehet valami ilyesmi lehet nálad is.
a házi tisztítást csinálgatják, hát nem tudom. ez az egész DPF egy nagy baromság, meg a 4 turbó, meg sorolhatnám. felesleges dolgok, amiktől még többet kell az ember szervizben hagyjon. abba nem gondolnak bele, hogy nem az fog ennyit költeni rá, aki újonnan megveszi 10-15 millába, hanem az aki hazsnáltan 3-4 ért veszi meg, csak marhára nem lesz rá pénze.


ez a "kibelezős" dolog nekem is megfordult a fejemben. Találtam is pont az enyémhez egy leírást, képekkel illusztrálva, hogyan kell megcsinálni és hogy kell programozni! is, hogy jó legyen. Itt a mélygarázsban sem lehetőségem sem eszközeim nincsenek meg, hogy nagyobb szerelgetésbe kezdjek, de otthon majd átnézem. Addig meg marad így. Ránézésre nem látom rajta, hogy javított (kibelezett) volna a DPF. Meg ha nincs benne a szűrő, akkor azért kellene koromfüstöt eregetnie néha, nem?


kollégának egy minimálisan füstöl jobban, nagyobb terhelt gázadásnál, de alig észrevehető.

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. június 14. kedd, 11:00


YELLOW írta:
Kabi írta:
lalada írta:
Kabi írta:
Tano írta:
Kabi írta: ...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.


Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...


milyen jele lehet annak, ha a DPF már tönkrement? Semmi füst nem jön az autóból, teljesítménye is megfelelő. November óta van nálam az autó, szóval még azelőtt lett "kikapcsolva". Azóta kb 7500km-t mentem vele, főleg autópálya (München - MO).


olajszintet nézted?
ha megy tönkre emelkedik folyamatosan...


minden más rendben van az autóval. nincs fogyasztásnövekedés (5-5,5l München-Mo) teljesítménycsökkenés, megfelelően gyorsul az autó. BC nem jelez hibát, ISTA is csak a DPF-re dobja ki a hibakódot.
Közben tegnap még olvasgattam elég sokat. Gondolkodom, hogy kicseréljem-e az egész motor kábelköteget. Azt nem tudom, hogy akkor kell-e programozni az autót. Mást nem tudok elképzelni, mint hogy csak azért vágták le a csatlakozót, mert zárlatos volt, vagy valami hiba volt vele, ha rá volt dugva a szenzor.
Másik dolog, hogy ha nem cserélem ki a kábelköteget, hanem marad így, és az automatikus regeneráció nem kapcsol be, milyen sűrűn kellene ISTA-val manuálisan aktiválni a regenerálást?
Illetve a DPF tisztítás mennyire javasolt házilag? Német fórumokon sokan csinálták, ki DPF tisztítófolyadékkal, ki épp leszerelve magasnyomásúval is. Szerintetek?
Más szerepe van ennek a kipufogógáz-hőmérséklet jeladónak, mint a regenerálás vezérlése?


volt itt egy srác régen, azt hiszem Hajdúszoboszlói, ő foglalkozott ezzel, mármint DPF kiiktatással. VTS_Tibi vagy valami ilyesmi volt a neve. kollégám off autóját is csinálta.
csak ebből jut eszembe, hogy lehet a tiédet is kiszedték, kiherélték. lehet a programból nem tudták kiírni. lehet hogy maga a regenerálás nem megy végbe, viszont hibát dob rá. sajnos nem olyan egyszerű. bár jó pénzért lehet venni típusonként programot, amit csak fel kell tölteni, már ha bízik az ember az ilyenekben. sokszor ott hagyják a csatit, hogy műszakin ne tűnjön fel. azt hiszem kollégám mazdájában is jelzi egyszerűen nem tudták kiírni belőle, viszont nem hajtja végre a tisztítást, de nincs benne a bele a DPF-nek. lehet valami ilyesmi lehet nálad is.
a házi tisztítást csinálgatják, hát nem tudom. ez az egész DPF egy nagy baromság, meg a 4 turbó, meg sorolhatnám. felesleges dolgok, amiktől még többet kell az ember szervizben hagyjon. abba nem gondolnak bele, hogy nem az fog ennyit költeni rá, aki újonnan megveszi 10-15 millába, hanem az aki hazsnáltan 3-4 ért veszi meg, csak marhára nem lesz rá pénze.


ez a "kibelezős" dolog nekem is megfordult a fejemben. Találtam is pont az enyémhez egy leírást, képekkel illusztrálva, hogyan kell megcsinálni és hogy kell programozni! is, hogy jó legyen. Itt a mélygarázsban sem lehetőségem sem eszközeim nincsenek meg, hogy nagyobb szerelgetésbe kezdjek, de otthon majd átnézem. Addig meg marad így. Ránézésre nem látom rajta, hogy javított (kibelezett) volna a DPF. Meg ha nincs benne a szűrő, akkor azért kellene koromfüstöt eregetnie néha, nem?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 14. kedd, 10:51


Kabi írta:
lalada írta:
Kabi írta:
Tano írta:
Kabi írta: ...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.


Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...


milyen jele lehet annak, ha a DPF már tönkrement? Semmi füst nem jön az autóból, teljesítménye is megfelelő. November óta van nálam az autó, szóval még azelőtt lett "kikapcsolva". Azóta kb 7500km-t mentem vele, főleg autópálya (München - MO).


olajszintet nézted?
ha megy tönkre emelkedik folyamatosan...


minden más rendben van az autóval. nincs fogyasztásnövekedés (5-5,5l München-Mo) teljesítménycsökkenés, megfelelően gyorsul az autó. BC nem jelez hibát, ISTA is csak a DPF-re dobja ki a hibakódot.
Közben tegnap még olvasgattam elég sokat. Gondolkodom, hogy kicseréljem-e az egész motor kábelköteget. Azt nem tudom, hogy akkor kell-e programozni az autót. Mást nem tudok elképzelni, mint hogy csak azért vágták le a csatlakozót, mert zárlatos volt, vagy valami hiba volt vele, ha rá volt dugva a szenzor.
Másik dolog, hogy ha nem cserélem ki a kábelköteget, hanem marad így, és az automatikus regeneráció nem kapcsol be, milyen sűrűn kellene ISTA-val manuálisan aktiválni a regenerálást?
Illetve a DPF tisztítás mennyire javasolt házilag? Német fórumokon sokan csinálták, ki DPF tisztítófolyadékkal, ki épp leszerelve magasnyomásúval is. Szerintetek?
Más szerepe van ennek a kipufogógáz-hőmérséklet jeladónak, mint a regenerálás vezérlése?


volt itt egy srác régen, azt hiszem Hajdúszoboszlói, ő foglalkozott ezzel, mármint DPF kiiktatással. VTS_Tibi vagy valami ilyesmi volt a neve. kollégám off autóját is csinálta.
csak ebből jut eszembe, hogy lehet a tiédet is kiszedték, kiherélték. lehet a programból nem tudták kiírni. lehet hogy maga a regenerálás nem megy végbe, viszont hibát dob rá. sajnos nem olyan egyszerű. bár jó pénzért lehet venni típusonként programot, amit csak fel kell tölteni, már ha bízik az ember az ilyenekben. sokszor ott hagyják a csatit, hogy műszakin ne tűnjön fel. azt hiszem kollégám mazdájában is jelzi egyszerűen nem tudták kiírni belőle, viszont nem hajtja végre a tisztítást, de nincs benne a bele a DPF-nek. lehet valami ilyesmi lehet nálad is.
a házi tisztítást csinálgatják, hát nem tudom. ez az egész DPF egy nagy baromság, meg a 4 turbó, meg sorolhatnám. felesleges dolgok, amiktől még többet kell az ember szervizben hagyjon. abba nem gondolnak bele, hogy nem az fog ennyit költeni rá, aki újonnan megveszi 10-15 millába, hanem az aki hazsnáltan 3-4 ért veszi meg, csak marhára nem lesz rá pénze.

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. június 14. kedd, 09:53


lalada írta:
Kabi írta:
Tano írta:
Kabi írta: ...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.


Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...


milyen jele lehet annak, ha a DPF már tönkrement? Semmi füst nem jön az autóból, teljesítménye is megfelelő. November óta van nálam az autó, szóval még azelőtt lett "kikapcsolva". Azóta kb 7500km-t mentem vele, főleg autópálya (München - MO).


olajszintet nézted?
ha megy tönkre emelkedik folyamatosan...


minden más rendben van az autóval. nincs fogyasztásnövekedés (5-5,5l München-Mo) teljesítménycsökkenés, megfelelően gyorsul az autó. BC nem jelez hibát, ISTA is csak a DPF-re dobja ki a hibakódot.
Közben tegnap még olvasgattam elég sokat. Gondolkodom, hogy kicseréljem-e az egész motor kábelköteget. Azt nem tudom, hogy akkor kell-e programozni az autót. Mást nem tudok elképzelni, mint hogy csak azért vágták le a csatlakozót, mert zárlatos volt, vagy valami hiba volt vele, ha rá volt dugva a szenzor.
Másik dolog, hogy ha nem cserélem ki a kábelköteget, hanem marad így, és az automatikus regeneráció nem kapcsol be, milyen sűrűn kellene ISTA-val manuálisan aktiválni a regenerálást?
Illetve a DPF tisztítás mennyire javasolt házilag? Német fórumokon sokan csinálták, ki DPF tisztítófolyadékkal, ki épp leszerelve magasnyomásúval is. Szerintetek?
Más szerepe van ennek a kipufogógáz-hőmérséklet jeladónak, mint a regenerálás vezérlése?

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. június 14. kedd, 09:41


Kabi írta:
Tano írta:
Kabi írta: ...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.


Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...


milyen jele lehet annak, ha a DPF már tönkrement? Semmi füst nem jön az autóból, teljesítménye is megfelelő. November óta van nálam az autó, szóval még azelőtt lett "kikapcsolva". Azóta kb 7500km-t mentem vele, főleg autópálya (München - MO).


olajszintet nézted?
ha megy tönkre emelkedik folyamatosan...

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 21:53


Tano írta:
Kabi írta: ...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.


Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...


milyen jele lehet annak, ha a DPF már tönkrement? Semmi füst nem jön az autóból, teljesítménye is megfelelő. November óta van nálam az autó, szóval még azelőtt lett "kikapcsolva". Azóta kb 7500km-t mentem vele, főleg autópálya (München - MO).

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 21:45


Kabi írta: ...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.


Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 21:04


Kabi írta: Azt gondoltam a németek nem kókányolnak és hogy magánembertől biztosabb venni kocsit. Hát ezek szerint nem.


azt nem tudhatod a magánember milyen kóklerhez, török, arab, román szerelőhöz hordta. meg a német csak akkor viszi a szervizbe is, amikor muszáj, olajcsere, csak jelzés alapján.
mire szerető gazdihoz kerülne a gép, ahol 10-15ezrenként megkapná az olajcserét, addig már mindegy.