Elküldve: 2010. január 08. péntek, 12:50
Tjani írta: Mikor még benne volt a box, az autó át állt vész üzemmódba ami azt jelenti. hogy 110 km/h nál többel nem ment az autó, és 2200 as ford/perc fölé se lehetett pörgetni.
Hibakód kiolvasás részecskeszûrõ hiba
A kérdésedre válaszolva, a nyomatékkal nincs gond, de valahogy nem tudom kicsalogatni a lovakat a karámból 3000 ford/perc felett
5.ben, de fõleg 6. ban kicsit erõtlennek tûnik a gép a végsebesség 15 km/h val elmarad az eddigi értékektõl, és a fogyasztásom is kb 1 l/100 km nõtt fõleg autópálya tempónál.
Gondolkodtam azon, hogy esetleg más is kapott, egy légtömegmérõ takarítás lehet nem ártana :
Van valakinek javaslata mit lenne érdemes kipucolni, átnézni :
A válaszokat elõre is köszi
A légtömegmérõ nem kaphat soha kormot, hiszen az az elsõ szenzor, ami találkozik a levegõvel miután az átjutott a légszûrõn.
Szerintem túlélte a részecskeszûrõd, ha tudott regenerálódni.
Egyébként kényszerregenerálni csak akkor szoktak szervizben, ha a szürõ már olyan szinten el van koszolódva, hogy magától nemképes megtisztulni. Mind a BMW, mind pl. a VW-csoport gyári szervizelõírása a regenerálásra, hogy 10-15 percet autózni kell folymatosn 2500 körül tartva a fordulatot, 4. fokozatban. Aki rendzseresen jár országúton, autópályán annak soha nem kell erre odafigyelni. De vannak tipusok pl. amirõl tudok az Chevrolet Captiva 2.0 dízel, ahol rengeteg gond volt a részecskeszûrõvel és a gyár rengeteg programfrissítést csinált ezért. A BMW ezen a téren (is) igen jó munkát végzett és gond nélkül elmegy többszázerer km-t egy részecskszûrõ még tuninggal is, feltéve, ha az jól van megírva.