tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. február 12. szerda, 15:25


tomy1228 írta:
Pocses írta:
ans777 írta: Sziasztok!

Sajnos a kasznim kezd rozsdásodni, íme egy átfogó kép róla:
http://kepfeltoltes.hu/140211/...es.hu_.jpg

A kérdésem, h ez még viszonylag egyszerűen javítható-e, valamint körülbelül, tényleg csak becslés szintjén, mennyibe kerülhet a javítása?
Köszönöm!


Szia!

Átlagban 25-30 ezer körül fúj a fényező 1 db elemet. E mellé még számold a lakatosmunka díját. Látom van a sárvédőíved első felén is. Azt is lakatoltasd ki, oda mindenképp át kell fújnia (ködölni) a fényezőnek, hogy ne üssön el lehetőleg a két elem fényezésben. De saját tapasztalat, ritka kényes szín ez is.

Üdv.: Pocses


Én helyedbe azokat az elemeket amik könnyen cserélhetők mint pl ajtó cserélném,powerfanaticson nézz körbe,ha jól emlékszem Kasza mesternél van egy csomó szinben is passzoló ajtó.Talán még olcsóbban is kijössz mint fényezteted + lakatos és nem 100% hogy a roszda nem üt ki újra!


Jól emlékeztem Kaszánál van 10ezer/db adja a motyókat!


tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. február 12. szerda, 15:21


Pocses írta:
ans777 írta: Sziasztok!

Sajnos a kasznim kezd rozsdásodni, íme egy átfogó kép róla:
http://kepfeltoltes.hu/140211/...es.hu_.jpg

A kérdésem, h ez még viszonylag egyszerűen javítható-e, valamint körülbelül, tényleg csak becslés szintjén, mennyibe kerülhet a javítása?
Köszönöm!


Szia!

Átlagban 25-30 ezer körül fúj a fényező 1 db elemet. E mellé még számold a lakatosmunka díját. Látom van a sárvédőíved első felén is. Azt is lakatoltasd ki, oda mindenképp át kell fújnia (ködölni) a fényezőnek, hogy ne üssön el lehetőleg a két elem fényezésben. De saját tapasztalat, ritka kényes szín ez is.

Üdv.: Pocses


Én helyedbe azokat az elemeket amik könnyen cserélhetők mint pl ajtó cserélném,powerfanaticson nézz körbe,ha jól emlékszem Kasza mesternél van egy csomó szinben is passzoló ajtó.Talán még olcsóbban is kijössz mint fényezteted + lakatos és nem 100% hogy a roszda nem üt ki újra!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 12. szerda, 15:12


ans777 írta: Sziasztok!

Sajnos a kasznim kezd rozsdásodni, íme egy átfogó kép róla:
http://kepfeltoltes.hu/140211/...es.hu_.jpg

A kérdésem, h ez még viszonylag egyszerűen javítható-e, valamint körülbelül, tényleg csak becslés szintjén, mennyibe kerülhet a javítása?
Köszönöm!


Szia!

Átlagban 25-30 ezer körül fúj a fényező 1 db elemet. E mellé még számold a lakatosmunka díját. Látom van a sárvédőíved első felén is. Azt is lakatoltasd ki, oda mindenképp át kell fújnia (ködölni) a fényezőnek, hogy ne üssön el lehetőleg a két elem fényezésben. De saját tapasztalat, ritka kényes szín ez is.

Üdv.: Pocses


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. február 11. kedd, 20:52


Sziasztok!

Sajnos a kasznim kezd rozsdásodni, íme egy átfogó kép róla:
http://kepfeltoltes.hu/140211/...es.hu_.jpg

A kérdésem, h ez még viszonylag egyszerűen javítható-e, valamint körülbelül, tényleg csak becslés szintjén, mennyibe kerülhet a javítása?
Köszönöm!

hanzi320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hanzi320

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 15:26


YELLOW írta:
hanzi320 írta:
nickname írta:
hanzi320 írta:
Pocses írta: Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.




Köszönöm az infót, majd utánajárok a dolognak. Meg egy fényező ismerősömmel megvizsgáljuk,milyen nagy a korrózió mértéke.


Amennyiben hólyagosodik akkor már átrágta magát belülről a korrózió, nem érdemes javítgatni. vagy az ív darabot vagy a sárvédőt cserélni kell. bontott sárvédő + fényezés a költsége. "bontottba olyat vegyél ami belül az ívnél makulátlan." után-gyártottat ne vegyél mert az mindig szarul fog rajta állni.


Köszönöm a tanácsot.


sajnos hátsó sárvédőnél már nem ilyen egyszerű a helyzet, ott vági kell, meg újra heggejteni, ami megint necces pont. ott szerintem célszerű gittelni, ha már úgy van. vagy ha még menthető, akkor van ilyen veterán autókhoz hazsnált rozsdaátalakító. állítólag nagyon jó cucc, igaz kis tubus vagy 6ezer. bár az elég azért sok felületre. akár ha pótlás van a kasztnin, hegesztés, akkor érdemes azon a ponton is átkenni vele.


Érdekes h máshol a kasznin nincs rohadás nyoma,semmi, csak a két első sárvédő íven,de ott is csak kis apró hólyag, kicsik és nem sok. Átnéztem töviről-hegyire az autót, úgy tudom h az ajtók aljánál,a vízelvezetőknél van a másik gyenge pontja az e46-nak, de ott semmi gond nincs.Csak a két első sárvédő.Ott viszont úgy látom h a műanyag sárvédő betétnél lenne föld,vagy valami kosz. Gondolom ott meg tud állni a sár, ha mondjuk esőben vagy koszosabb terepen mész.Most vettem az autót. Olvastam h ott megáll a sár és szépen a viz elkezdi enni a sárvédőt belülről.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 14:55


hanzi320 írta:
nickname írta:
hanzi320 írta:
Pocses írta: Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.




Köszönöm az infót, majd utánajárok a dolognak. Meg egy fényező ismerősömmel megvizsgáljuk,milyen nagy a korrózió mértéke.


Amennyiben hólyagosodik akkor már átrágta magát belülről a korrózió, nem érdemes javítgatni. vagy az ív darabot vagy a sárvédőt cserélni kell. bontott sárvédő + fényezés a költsége. "bontottba olyat vegyél ami belül az ívnél makulátlan." után-gyártottat ne vegyél mert az mindig szarul fog rajta állni.


Köszönöm a tanácsot.


sajnos hátsó sárvédőnél már nem ilyen egyszerű a helyzet, ott vági kell, meg újra heggejteni, ami megint necces pont. ott szerintem célszerű gittelni, ha már úgy van. vagy ha még menthető, akkor van ilyen veterán autókhoz hazsnált rozsdaátalakító. állítólag nagyon jó cucc, igaz kis tubus vagy 6ezer. bár az elég azért sok felületre. akár ha pótlás van a kasztnin, hegesztés, akkor érdemes azon a ponton is átkenni vele.

hanzi320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hanzi320

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 14:52


nickname írta:
hanzi320 írta:
Pocses írta: Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.




Köszönöm az infót, majd utánajárok a dolognak. Meg egy fényező ismerősömmel megvizsgáljuk,milyen nagy a korrózió mértéke.


Amennyiben hólyagosodik akkor már átrágta magát belülről a korrózió, nem érdemes javítgatni. vagy az ív darabot vagy a sárvédőt cserélni kell. bontott sárvédő + fényezés a költsége. "bontottba olyat vegyél ami belül az ívnél makulátlan." után-gyártottat ne vegyél mert az mindig szarul fog rajta állni.


Köszönöm a tanácsot.


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 13:31


hanzi320 írta:
Pocses írta: Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.




Köszönöm az infót, majd utánajárok a dolognak. Meg egy fényező ismerősömmel megvizsgáljuk,milyen nagy a korrózió mértéke.


Amennyiben hólyagosodik akkor már átrágta magát belülről a korrózió, nem érdemes javítgatni. vagy az ív darabot vagy a sárvédőt cserélni kell. bontott sárvédő + fényezés a költsége. "bontottba olyat vegyél ami belül az ívnél makulátlan." után-gyártottat ne vegyél mert az mindig szarul fog rajta állni.


hanzi320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hanzi320

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 20:42


bmw320d4 írta:
Pocses írta:

Ha már átütött a rozsda, akkor szerintem nincs értelme javítóíveket venni, hanem komplett csere, és mielőtt felrakod azelőtt kezelni a belső oldalát is.


Ja.


Köszi a tanácsot.Bár kissé sajnálom megbontani a kasznit,annyira szép még igy is Majd megvizsgáljuk.Hamarosan töltök fel képeket is róla, mármint a kocsiról Gondolom a sárvédőre nem vagytok kiváncsiak, láttatok már olyat

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 20:09


Pocses írta:

Ha már átütött a rozsda, akkor szerintem nincs értelme javítóíveket venni, hanem komplett csere, és mielőtt felrakod azelőtt kezelni a belső oldalát is.


Ja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 20:06


hanzi320 írta:
Pocses írta: Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.




Köszönöm az infót, majd utánajárok a dolognak. Meg egy fényező ismerősömmel megvizsgáljuk,milyen nagy a korrózió mértéke.


Ha már átütött a rozsda, akkor szerintem nincs értelme javítóíveket venni, hanem komplett csere, és mielőtt felrakod azelőtt kezelni a belső oldalát is.

hanzi320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hanzi320

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 20:01


Pocses írta: Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.




Köszönöm az infót, majd utánajárok a dolognak. Meg egy fényező ismerősömmel megvizsgáljuk,milyen nagy a korrózió mértéke.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 19:33


Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. január 18. szombat, 19:37

hanzi320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hanzi320

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 19:21


dzsoki írta:
Pocses írta:
dzsoki írta:
Pocses írta:
hanzi320 írta:
dzsoki írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta:
horisz2 írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta: Picit beletették a bogarat a fülembe.
Rutinos tulajdonosok!
Mi a véleményetek arról hogy a 99-es autóm nem rohad sehol?
Azt mondták kókány szervízben hogy nyilván ronggyá volt törve a kocsi mert tök újnak néz ki a motortér is, pedig legalábbis a toronynál már régen át kellett volna rohadnia.
Már a 2002-es kocsik is szarrá vannak rohadva.
Igaz ez?
Sajnálnám ha igaz lenne.


2 élű a dolog. általában pont a javítás rohad, mert mondhatni nincs normális szakember, aki normálisan tudna kasztnizni. nem is egyszerű. enyémen is van, de ott tutti volt hekkelve vele. igaz pici.
a másik dolog, hogy az FL előtti, eléggé hajlamos volt, haveré kint áll állandóan, sokat is megy vele külföldre, neki elég csúnya, pedig sérülésmentes. viszont más típus pl E32-ben láttam olyat, ami gyári és egy rohadás nincs rajta.
sok függ attól merre járt az autó sokat, pl osztrák, németek szeretnek sózni keményen, olaszoknál sérülés van sok. szóval sok mindentől függ.
de inkább a javított szokott rohadni, amit valahol hegesztenek az ott már érdekes lesz. valószínű van aki jól dolgozik, de általánosságban mondva, amit javítanak, az 1-5 évet bír ki max, aztán elkezd rohadni. vanank pl az FL-nél állítólag többejnek a jobb első sárvédő rohad, nekem pl semmi baja. FL előttinél is a sárvédők, az ajtók alsó éle, csomagtérajtó szeret. de mondom sok mindentől függ. én ennyit tudok a dologról.
ha nyugtalanít, mérjétek körbe az autót. az értékek anynira nem is fontosak, inkább az, hogy a többi részhez képest, van-e kimagaslóan eltérő érték. az akkor gyanús lehet. a gyanős mondjuk dupla és felette lévő értékek.


Hali!
Enyém 2001-es és sehol semmi rohadás!
Szóval simán lehet szép, gyári a fényezésed!
Nekem a szervizben azt mondták, hogy valószínűleg külföldről lett behozva az autóm!
Pedig Magyarországon lett először forgalomba helyezve!
Ennyit az agyasokról!


Nyugodt vagyok!
Köszönöm a válaszokat!
Láttam már néhány autót és ha törve javítva volt akkor legalább is fél istenek rakták össze.
Ha törték is bánja a halál!
Az autó fut mintha zsinórján húznák, nem zörög, nem nyekereg és ami a legfontosabb nem rohad!
Én ennek inkább örülök minthogy aggódjak!
Azért írtam csak mert gondoltam egy kérdést megér, régi tulajok csak jobban tudják!
Na szép estét mindenkinek!



mondom inkább ne is mérd meg, mert utána csak zabosabb leszel majd ha 1-2 év múlva kijön valami, akkor márj rá, és lehet majd akkor idegeskedni, addig meg örülj, hogy nincs gond. ha javítva volt, egy jó fényező kapásból leveszi, d eaz is lehet még megint az, hogy csak szépen megfújták karcok miatt. főleg ha olyanok mondták, hogy törve volt, akik annyira értenek hozzá, mint írtad, akkor kár adni a szavukra.


Ennyi!!!!!
Respekt és tisztelet!



Sziasztok.Sajna pár hólyag nekem is van a két első sárvédő íven, de hamar lejavíttatom, amíg nem nagyobb a baj.De ha jól tudom az az e46-nak az egyik gyenge pontja.Mert máshol egy árva hiba sincs rajta.


A "pár hólyag"-al nem is volna gond, csak az belülről kifelé rohad, ami sokkal durvább ott ahol nem látszik. Nekem a bal első volt hólyagos, vettem újat és az lett belülről alvázvédővel kezelve kívülről + ugye fényezve.


majd én is figyelgetem erősen, de egyenlőre az enyémen sehol semmi,
pár karc a lakkon, de rohadás sehol.
maradjon ez még így és megvan a boldogságom!!!



Dobj fel képet róla, +csodálnánk páran tuti...


rendben!!
holnap csinálok pár képet és töltök fel!
bár picit szutyi szegény ebben a tetű időben!!



Meg lehet kérdezni , hogy mennyibe fájt a két sárvédő,fényezéssel együtt?Egyébként 2004.év végi az autóm.De máshol sehol semmi,még az ajtók aljánál sem.Csak az a pár ici-pici hólyag az íven.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 18. szombat, 19:23

dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 18:44


Pocses írta:
dzsoki írta:
Pocses írta:
hanzi320 írta:
dzsoki írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta:
horisz2 írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta: Picit beletették a bogarat a fülembe.
Rutinos tulajdonosok!
Mi a véleményetek arról hogy a 99-es autóm nem rohad sehol?
Azt mondták kókány szervízben hogy nyilván ronggyá volt törve a kocsi mert tök újnak néz ki a motortér is, pedig legalábbis a toronynál már régen át kellett volna rohadnia.
Már a 2002-es kocsik is szarrá vannak rohadva.
Igaz ez?
Sajnálnám ha igaz lenne.


2 élű a dolog. általában pont a javítás rohad, mert mondhatni nincs normális szakember, aki normálisan tudna kasztnizni. nem is egyszerű. enyémen is van, de ott tutti volt hekkelve vele. igaz pici.
a másik dolog, hogy az FL előtti, eléggé hajlamos volt, haveré kint áll állandóan, sokat is megy vele külföldre, neki elég csúnya, pedig sérülésmentes. viszont más típus pl E32-ben láttam olyat, ami gyári és egy rohadás nincs rajta.
sok függ attól merre járt az autó sokat, pl osztrák, németek szeretnek sózni keményen, olaszoknál sérülés van sok. szóval sok mindentől függ.
de inkább a javított szokott rohadni, amit valahol hegesztenek az ott már érdekes lesz. valószínű van aki jól dolgozik, de általánosságban mondva, amit javítanak, az 1-5 évet bír ki max, aztán elkezd rohadni. vanank pl az FL-nél állítólag többejnek a jobb első sárvédő rohad, nekem pl semmi baja. FL előttinél is a sárvédők, az ajtók alsó éle, csomagtérajtó szeret. de mondom sok mindentől függ. én ennyit tudok a dologról.
ha nyugtalanít, mérjétek körbe az autót. az értékek anynira nem is fontosak, inkább az, hogy a többi részhez képest, van-e kimagaslóan eltérő érték. az akkor gyanús lehet. a gyanős mondjuk dupla és felette lévő értékek.


Hali!
Enyém 2001-es és sehol semmi rohadás!
Szóval simán lehet szép, gyári a fényezésed!
Nekem a szervizben azt mondták, hogy valószínűleg külföldről lett behozva az autóm!
Pedig Magyarországon lett először forgalomba helyezve!
Ennyit az agyasokról!


Nyugodt vagyok!
Köszönöm a válaszokat!
Láttam már néhány autót és ha törve javítva volt akkor legalább is fél istenek rakták össze.
Ha törték is bánja a halál!
Az autó fut mintha zsinórján húznák, nem zörög, nem nyekereg és ami a legfontosabb nem rohad!
Én ennek inkább örülök minthogy aggódjak!
Azért írtam csak mert gondoltam egy kérdést megér, régi tulajok csak jobban tudják!
Na szép estét mindenkinek!



mondom inkább ne is mérd meg, mert utána csak zabosabb leszel majd ha 1-2 év múlva kijön valami, akkor márj rá, és lehet majd akkor idegeskedni, addig meg örülj, hogy nincs gond. ha javítva volt, egy jó fényező kapásból leveszi, d eaz is lehet még megint az, hogy csak szépen megfújták karcok miatt. főleg ha olyanok mondták, hogy törve volt, akik annyira értenek hozzá, mint írtad, akkor kár adni a szavukra.


Ennyi!!!!!
Respekt és tisztelet!



Sziasztok.Sajna pár hólyag nekem is van a két első sárvédő íven, de hamar lejavíttatom, amíg nem nagyobb a baj.De ha jól tudom az az e46-nak az egyik gyenge pontja.Mert máshol egy árva hiba sincs rajta.


A "pár hólyag"-al nem is volna gond, csak az belülről kifelé rohad, ami sokkal durvább ott ahol nem látszik. Nekem a bal első volt hólyagos, vettem újat és az lett belülről alvázvédővel kezelve kívülről + ugye fényezve.


majd én is figyelgetem erősen, de egyenlőre az enyémen sehol semmi,
pár karc a lakkon, de rohadás sehol.
maradjon ez még így és megvan a boldogságom!!!



Dobj fel képet róla, +csodálnánk páran tuti...


rendben!!
holnap csinálok pár képet és töltök fel!
bár picit szutyi szegény ebben a tetű időben!!