- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 15:07
b_imi írta:leroyclub írta:jrtom írta:Rick25 írta:Pocses írta:chokey írta:Rick25 írta: Srácok! Süllyesztette már valaki az első rugót? Én 1-2 centivel szeretném lejjebb vinni az elejét, de nem sportrugóval. Van ilyen?:
Hello. Én is ebben a cipőben járok. Nekem azt ajánlották ,hogy tegyem alá az M-esét. Az kb. 2 centit ereszt rajta. De nem tudom. Még azért utána keresgélek én is.
Szia!
Én azt olvastam, hogy a gyári M ültetés 1.5 cm-el alacsonyabb mint a gyári hasmagasság.(E46)
Üdv.: Pocses
Sziasztok!
Igen, ezen én is gondolkoztam. Valaki utánakérdezett már mennyibe kerülne ez? Mert ez nem rossz ötlet csak ugye akkor a hátsó is repül + a beszerelés sem lehet 2 Ft. Jó lenne, ha valaki tapasztalatokat is írna. Cserélt már vki?
A hátsó az pikk-pakk. az első már csak egy rugóösszehúzó kérdése meg egy ima, hogy nem szakadjon bele a csavar a csonkálványba
Szóval az M-es rugót csak beteszem a sima helyére és kész? A többi alkatrész mind maradhat? Egy kis ültetésnek én is örülnék, viszont a kényelmet nem cserélném le a pattogósabb M-re, főleg nem a pesti utakon...
Meg beraksz egy szett M-es lengéscsillapítót, és az első lengőkarszilentet kicseréled.
Gondoltam hogy mégsem olyan egyszerű Akkor ha csak 1-2 centivel szeretném alacsonyabbra viszont a mostani lágyabb rugózással?