John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2023. május 29. hétfő, 21:28


Sziasztok.7.-év után utolért egy bal első rugótörés. Mázli hogy az udvaron belül történt és épp tolattam volna ki és a kapuban roppant egyet és olyan szerencsétlenül hogy a kerékbe beleért (Szidtam is a mérnököket hogy olyan rugót terveztek ami középen szélesebb mint a végein és így átcsúszott saját magán a csonkálványig a törött rugó..(Volt már E34-em en is ugyanígy bal első rugótörés de az egyenes sima alakú volt és észre sem lehetett venni a törést..) de időben orvosoltam.Megoldottam de ilyen szívás legyen összehúzni az összehúzó is majd elgörbült mert középen szélesedik a rugó és feszíti kifelé a "meneteszárat" https://youtu.be/wSkFjjPaXEE





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2023. június 13. kedd, 22:50

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2023. január 02. hétfő, 17:47


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Először is boldog új esztendőt kivánok minden márkatársnak!
Lenne pár kisebb kérdésem ezmiatt irok ide.
E 46- compact-nál mennyire nehéz itthon rugót cserélni?
-honnan tudom meg hogy melyik erősebb vagy gyengébb rugó?
-a teleszkóppal vagy a rugóval lehet a magasságot állitani?
Nagyon húzza maga után az autó a farát de én szeretnék emelni rajta mert a kapubeállómnál
púposabb a járda mint lehetne és mindig egy cseppet leér holott csak egyedül ülök benne.
Jobban szeretném hogy legalább a fara magasabban lenne,nem szeretem a porig leültetett autókat.
Minden kárpitot le kell bontanom hozzá a csomiban vagy csak a hangszóró feletti takarást?
Esetleg ha méreteket tudnátok hozzá küldeni hogy milyet nézzek,azt megköszönném!
Köszönöm a válaszokat!


a hátsó rugócseréhez sokan nem kell bontani, a gátló alsó szárát kell elengedni, utána kijön a rugó.
az autó magasságát jellemzően a rugó határozza meg, addig amíg a gátló valamelyik irányban végállásba nem kerül. ha gyári a gátló, de a rugó ültető, akkor a gátló munkapontja rossz helyen lesz, azaz alaphelyzetben is feszítve van. bizonyos ültetést elviselnek a gyári gátlók, de más esetben utána kell menni a gátlóval is.
a gátló a csillapítás keménységét, reakcióját befolyásolja.
azt is tudni kell, ha alaphelyzetben van egy autó, és csak elől ülteted, akkor a fara magasabbra kerül, és fordítva is igaz. ha most cseréled a hátsókat, ami emel rajta, akkor az orra lentebb fog kerülni. hogy mennyivel azt nem tudom.
a rugó milyenségét nagyon sok minden befolyásolja. a rugó anyag vastagsága, a tekercselés száma, és azok átmérője is, hogyan változik az átmérő vagy épp sűrűsödik a menet a végein.
ha most ültető rugó van alatta, akkor lehet felirat alapján megállapítható mennyit ültet.régebbi TA rugók pl ellágyultak és jobban megült az autó emiatt. tehát lehet csak a rugó elfáradt.
autóalkatrész boltokban van a sima és az sportos futóműhöz való. ezen kívül más motoroséval lehet még játszani, főleg az első futóműnél. pl ha gyárilag mondjuk 20d a motor, akkor egy 16i rugóval meg fog ülni és puhább is lesz az orra.
hogy neked mi lenne a jó nem tudom. ha alkatrészválasztó szerint választasz, biztos jó lesz. de gyári. eleinte, amíg be nem áll a rugó még magasabb is lehet.


Köszönöm szépen!
A gyári leirás szerint sport futómű van alatta de hogy ez pontosan mit takar azt nem tudom.Előkeresem hogy ez pontosan hogy van leirva németül hátha itt a jártassabbak jobban értik ezt és utána még irok.
további szép estét!


ha jól emlékszem a sport futómű 1,5cm-t ültet. elől lehet 2-t. ha a gyári rugó van alatta, és ennyire ül (egy kép jó lenne oldalról), akkor lehet maga a rugó is eltört, vagy elpuhult. de gyári sport rugókra hatványozottan jellemző a hátsó rugótörés. bár inkább a végeiből szokott letörni, attól nem kellene megülnie.


Szia.
Ide próbáltam már képet tölteni de nem engedte ill nem látszik semmi a kocsiról.
Nem tudom itt hogy szokás és nem is akarok tolakodni de ha adsz egy mail cimet szivesn küldök fotót!
elméletileg a rugó nincs eltörve.
Köszönöm!


sajnos nem működik már az oldal automatikus kép kicsinyítő script-je, viszont kis felbontást vár el. ha fekvő a kép, akkor ne legyen 1024 pixel-nél szélesebb. akkor fel lehet tölteni, és látni is lehet.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2023. január 02. hétfő, 10:28


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Először is boldog új esztendőt kivánok minden márkatársnak!
Lenne pár kisebb kérdésem ezmiatt irok ide.
E 46- compact-nál mennyire nehéz itthon rugót cserélni?
-honnan tudom meg hogy melyik erősebb vagy gyengébb rugó?
-a teleszkóppal vagy a rugóval lehet a magasságot állitani?
Nagyon húzza maga után az autó a farát de én szeretnék emelni rajta mert a kapubeállómnál
púposabb a járda mint lehetne és mindig egy cseppet leér holott csak egyedül ülök benne.
Jobban szeretném hogy legalább a fara magasabban lenne,nem szeretem a porig leültetett autókat.
Minden kárpitot le kell bontanom hozzá a csomiban vagy csak a hangszóró feletti takarást?
Esetleg ha méreteket tudnátok hozzá küldeni hogy milyet nézzek,azt megköszönném!
Köszönöm a válaszokat!


a hátsó rugócseréhez sokan nem kell bontani, a gátló alsó szárát kell elengedni, utána kijön a rugó.
az autó magasságát jellemzően a rugó határozza meg, addig amíg a gátló valamelyik irányban végállásba nem kerül. ha gyári a gátló, de a rugó ültető, akkor a gátló munkapontja rossz helyen lesz, azaz alaphelyzetben is feszítve van. bizonyos ültetést elviselnek a gyári gátlók, de más esetben utána kell menni a gátlóval is.
a gátló a csillapítás keménységét, reakcióját befolyásolja.
azt is tudni kell, ha alaphelyzetben van egy autó, és csak elől ülteted, akkor a fara magasabbra kerül, és fordítva is igaz. ha most cseréled a hátsókat, ami emel rajta, akkor az orra lentebb fog kerülni. hogy mennyivel azt nem tudom.
a rugó milyenségét nagyon sok minden befolyásolja. a rugó anyag vastagsága, a tekercselés száma, és azok átmérője is, hogyan változik az átmérő vagy épp sűrűsödik a menet a végein.
ha most ültető rugó van alatta, akkor lehet felirat alapján megállapítható mennyit ültet.régebbi TA rugók pl ellágyultak és jobban megült az autó emiatt. tehát lehet csak a rugó elfáradt.
autóalkatrész boltokban van a sima és az sportos futóműhöz való. ezen kívül más motoroséval lehet még játszani, főleg az első futóműnél. pl ha gyárilag mondjuk 20d a motor, akkor egy 16i rugóval meg fog ülni és puhább is lesz az orra.
hogy neked mi lenne a jó nem tudom. ha alkatrészválasztó szerint választasz, biztos jó lesz. de gyári. eleinte, amíg be nem áll a rugó még magasabb is lehet.


Köszönöm szépen!
A gyári leirás szerint sport futómű van alatta de hogy ez pontosan mit takar azt nem tudom.Előkeresem hogy ez pontosan hogy van leirva németül hátha itt a jártassabbak jobban értik ezt és utána még irok.
további szép estét!


ha jól emlékszem a sport futómű 1,5cm-t ültet. elől lehet 2-t. ha a gyári rugó van alatta, és ennyire ül (egy kép jó lenne oldalról), akkor lehet maga a rugó is eltört, vagy elpuhult. de gyári sport rugókra hatványozottan jellemző a hátsó rugótörés. bár inkább a végeiből szokott letörni, attól nem kellene megülnie.


Szia.
Ide próbáltam már képet tölteni de nem engedte ill nem látszik semmi a kocsiról.
Nem tudom itt hogy szokás és nem is akarok tolakodni de ha adsz egy mail cimet szivesn küldök fotót!
elméletileg a rugó nincs eltörve.
Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2023. január 01. vasárnap, 17:54


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Először is boldog új esztendőt kivánok minden márkatársnak!
Lenne pár kisebb kérdésem ezmiatt irok ide.
E 46- compact-nál mennyire nehéz itthon rugót cserélni?
-honnan tudom meg hogy melyik erősebb vagy gyengébb rugó?
-a teleszkóppal vagy a rugóval lehet a magasságot állitani?
Nagyon húzza maga után az autó a farát de én szeretnék emelni rajta mert a kapubeállómnál
púposabb a járda mint lehetne és mindig egy cseppet leér holott csak egyedül ülök benne.
Jobban szeretném hogy legalább a fara magasabban lenne,nem szeretem a porig leültetett autókat.
Minden kárpitot le kell bontanom hozzá a csomiban vagy csak a hangszóró feletti takarást?
Esetleg ha méreteket tudnátok hozzá küldeni hogy milyet nézzek,azt megköszönném!
Köszönöm a válaszokat!


a hátsó rugócseréhez sokan nem kell bontani, a gátló alsó szárát kell elengedni, utána kijön a rugó.
az autó magasságát jellemzően a rugó határozza meg, addig amíg a gátló valamelyik irányban végállásba nem kerül. ha gyári a gátló, de a rugó ültető, akkor a gátló munkapontja rossz helyen lesz, azaz alaphelyzetben is feszítve van. bizonyos ültetést elviselnek a gyári gátlók, de más esetben utána kell menni a gátlóval is.
a gátló a csillapítás keménységét, reakcióját befolyásolja.
azt is tudni kell, ha alaphelyzetben van egy autó, és csak elől ülteted, akkor a fara magasabbra kerül, és fordítva is igaz. ha most cseréled a hátsókat, ami emel rajta, akkor az orra lentebb fog kerülni. hogy mennyivel azt nem tudom.
a rugó milyenségét nagyon sok minden befolyásolja. a rugó anyag vastagsága, a tekercselés száma, és azok átmérője is, hogyan változik az átmérő vagy épp sűrűsödik a menet a végein.
ha most ültető rugó van alatta, akkor lehet felirat alapján megállapítható mennyit ültet.régebbi TA rugók pl ellágyultak és jobban megült az autó emiatt. tehát lehet csak a rugó elfáradt.
autóalkatrész boltokban van a sima és az sportos futóműhöz való. ezen kívül más motoroséval lehet még játszani, főleg az első futóműnél. pl ha gyárilag mondjuk 20d a motor, akkor egy 16i rugóval meg fog ülni és puhább is lesz az orra.
hogy neked mi lenne a jó nem tudom. ha alkatrészválasztó szerint választasz, biztos jó lesz. de gyári. eleinte, amíg be nem áll a rugó még magasabb is lehet.


Köszönöm szépen!
A gyári leirás szerint sport futómű van alatta de hogy ez pontosan mit takar azt nem tudom.Előkeresem hogy ez pontosan hogy van leirva németül hátha itt a jártassabbak jobban értik ezt és utána még irok.
további szép estét!


ha jól emlékszem a sport futómű 1,5cm-t ültet. elől lehet 2-t. ha a gyári rugó van alatta, és ennyire ül (egy kép jó lenne oldalról), akkor lehet maga a rugó is eltört, vagy elpuhult. de gyári sport rugókra hatványozottan jellemző a hátsó rugótörés. bár inkább a végeiből szokott letörni, attól nem kellene megülnie.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2023. január 01. vasárnap, 16:55


YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Először is boldog új esztendőt kivánok minden márkatársnak!
Lenne pár kisebb kérdésem ezmiatt irok ide.
E 46- compact-nál mennyire nehéz itthon rugót cserélni?
-honnan tudom meg hogy melyik erősebb vagy gyengébb rugó?
-a teleszkóppal vagy a rugóval lehet a magasságot állitani?
Nagyon húzza maga után az autó a farát de én szeretnék emelni rajta mert a kapubeállómnál
púposabb a járda mint lehetne és mindig egy cseppet leér holott csak egyedül ülök benne.
Jobban szeretném hogy legalább a fara magasabban lenne,nem szeretem a porig leültetett autókat.
Minden kárpitot le kell bontanom hozzá a csomiban vagy csak a hangszóró feletti takarást?
Esetleg ha méreteket tudnátok hozzá küldeni hogy milyet nézzek,azt megköszönném!
Köszönöm a válaszokat!


a hátsó rugócseréhez sokan nem kell bontani, a gátló alsó szárát kell elengedni, utána kijön a rugó.
az autó magasságát jellemzően a rugó határozza meg, addig amíg a gátló valamelyik irányban végállásba nem kerül. ha gyári a gátló, de a rugó ültető, akkor a gátló munkapontja rossz helyen lesz, azaz alaphelyzetben is feszítve van. bizonyos ültetést elviselnek a gyári gátlók, de más esetben utána kell menni a gátlóval is.
a gátló a csillapítás keménységét, reakcióját befolyásolja.
azt is tudni kell, ha alaphelyzetben van egy autó, és csak elől ülteted, akkor a fara magasabbra kerül, és fordítva is igaz. ha most cseréled a hátsókat, ami emel rajta, akkor az orra lentebb fog kerülni. hogy mennyivel azt nem tudom.
a rugó milyenségét nagyon sok minden befolyásolja. a rugó anyag vastagsága, a tekercselés száma, és azok átmérője is, hogyan változik az átmérő vagy épp sűrűsödik a menet a végein.
ha most ültető rugó van alatta, akkor lehet felirat alapján megállapítható mennyit ültet.régebbi TA rugók pl ellágyultak és jobban megült az autó emiatt. tehát lehet csak a rugó elfáradt.
autóalkatrész boltokban van a sima és az sportos futóműhöz való. ezen kívül más motoroséval lehet még játszani, főleg az első futóműnél. pl ha gyárilag mondjuk 20d a motor, akkor egy 16i rugóval meg fog ülni és puhább is lesz az orra.
hogy neked mi lenne a jó nem tudom. ha alkatrészválasztó szerint választasz, biztos jó lesz. de gyári. eleinte, amíg be nem áll a rugó még magasabb is lehet.


Köszönöm szépen!
A gyári leirás szerint sport futómű van alatta de hogy ez pontosan mit takar azt nem tudom.Előkeresem hogy ez pontosan hogy van leirva németül hátha itt a jártassabbak jobban értik ezt és utána még irok.
további szép estét!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2023. január 01. vasárnap, 16:02


kisskarex írta: Sziasztok!
Először is boldog új esztendőt kivánok minden márkatársnak!
Lenne pár kisebb kérdésem ezmiatt irok ide.
E 46- compact-nál mennyire nehéz itthon rugót cserélni?
-honnan tudom meg hogy melyik erősebb vagy gyengébb rugó?
-a teleszkóppal vagy a rugóval lehet a magasságot állitani?
Nagyon húzza maga után az autó a farát de én szeretnék emelni rajta mert a kapubeállómnál
púposabb a járda mint lehetne és mindig egy cseppet leér holott csak egyedül ülök benne.
Jobban szeretném hogy legalább a fara magasabban lenne,nem szeretem a porig leültetett autókat.
Minden kárpitot le kell bontanom hozzá a csomiban vagy csak a hangszóró feletti takarást?
Esetleg ha méreteket tudnátok hozzá küldeni hogy milyet nézzek,azt megköszönném!
Köszönöm a válaszokat!


a hátsó rugócseréhez sokan nem kell bontani, a gátló alsó szárát kell elengedni, utána kijön a rugó.
az autó magasságát jellemzően a rugó határozza meg, addig amíg a gátló valamelyik irányban végállásba nem kerül. ha gyári a gátló, de a rugó ültető, akkor a gátló munkapontja rossz helyen lesz, azaz alaphelyzetben is feszítve van. bizonyos ültetést elviselnek a gyári gátlók, de más esetben utána kell menni a gátlóval is.
a gátló a csillapítás keménységét, reakcióját befolyásolja.
azt is tudni kell, ha alaphelyzetben van egy autó, és csak elől ülteted, akkor a fara magasabbra kerül, és fordítva is igaz. ha most cseréled a hátsókat, ami emel rajta, akkor az orra lentebb fog kerülni. hogy mennyivel azt nem tudom.
a rugó milyenségét nagyon sok minden befolyásolja. a rugó anyag vastagsága, a tekercselés száma, és azok átmérője is, hogyan változik az átmérő vagy épp sűrűsödik a menet a végein.
ha most ültető rugó van alatta, akkor lehet felirat alapján megállapítható mennyit ültet.régebbi TA rugók pl ellágyultak és jobban megült az autó emiatt. tehát lehet csak a rugó elfáradt.
autóalkatrész boltokban van a sima és az sportos futóműhöz való. ezen kívül más motoroséval lehet még játszani, főleg az első futóműnél. pl ha gyárilag mondjuk 20d a motor, akkor egy 16i rugóval meg fog ülni és puhább is lesz az orra.
hogy neked mi lenne a jó nem tudom. ha alkatrészválasztó szerint választasz, biztos jó lesz. de gyári. eleinte, amíg be nem áll a rugó még magasabb is lehet.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2023. január 01. vasárnap, 11:12


Sziasztok!
Először is boldog új esztendőt kivánok minden márkatársnak!
Lenne pár kisebb kérdésem ezmiatt irok ide.
E 46- compact-nál mennyire nehéz itthon rugót cserélni?
-honnan tudom meg hogy melyik erősebb vagy gyengébb rugó?
-a teleszkóppal vagy a rugóval lehet a magasságot állitani?
Nagyon húzza maga után az autó a farát de én szeretnék emelni rajta mert a kapubeállómnál
púposabb a járda mint lehetne és mindig egy cseppet leér holott csak egyedül ülök benne.
Jobban szeretném hogy legalább a fara magasabban lenne,nem szeretem a porig leültetett autókat.
Minden kárpitot le kell bontanom hozzá a csomiban vagy csak a hangszóró feletti takarást?
Esetleg ha méreteket tudnátok hozzá küldeni hogy milyet nézzek,azt megköszönném!
Köszönöm a válaszokat!


rebory
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz rebory

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. július 25. kedd, 12:54


Üdv, nem rég vettem egy 99-es évjáratu e46 320d-t. Elöl ültetve van és én szeretném gyárira alakítani. Tudja valaki a gyári rugó méreteket? Köszönöm a válaszokat

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 08. szerda, 22:47


John írta:
m87z írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Köszönöm,néztem a robbantott ábrát és igen két méret van két cikkszámmal,honnan tudhatom melyik méret az enyém?


Vagy megnézed a benne lévőt, vagy VIN dekóderrel megnézed, hogy az autódnál szerepel-e az "S815A Poor road package" felszereltség, amit az ETK is említ.
Lehet a fáradtságtól nemfog az agyam de Vin dekódert tudsz linkelni nekem?



http://bimmer.work/
Köszönöm! Type AL51
Model 316i - EUR
Development Code E46 (4)
Chassis LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M43/TU
Displacement 1.60
Power 75
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Schwarz 2 - 668
Upholstery Stoff Flock Raute/anthrazit - E3AT
Production Plant MUNICH
Production Date 2000-11-04 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
851 Language Version German Sprachversion Deutsch 240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad
274 Lt/aly Wheels Double Spoke 53 Lm Rad/doppelspeiche 53
302 Alarm System Alarmanlage
428 Warning Triangle Warndreieck
433 Interior Trim Interieurleisten
441 Smokers Package Raucherpaket
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
520 Foglights Nebelscheinwerfer
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
550 On-board Computer Bordcomputer
661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business
692 Cd Changer I-bus Preparation Cd Wechsler I-bus Vorbereitung
785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall
880 English / On-board Documentation Englisch / Bordliteratur
925 Shipping Protection Package Versandschutzpaket
926 Spare Wheel Ersatzrad (Szerintem nincs....) Vagyis akkor nekem melyik méret is kell?
(Megvan,5mm! )



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 08. szerda, 22:42


m87z írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Köszönöm,néztem a robbantott ábrát és igen két méret van két cikkszámmal,honnan tudhatom melyik méret az enyém?


Vagy megnézed a benne lévőt, vagy VIN dekóderrel megnézed, hogy az autódnál szerepel-e az "S815A Poor road package" felszereltség, amit az ETK is említ.
Lehet a fáradtságtól nemfog az agyam de Vin dekódert tudsz linkelni nekem?



http://bimmer.work/
Köszönöm! Type AL51
Model 316i - EUR
Development Code E46 (4)
Chassis LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M43/TU
Displacement 1.60
Power 75
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Schwarz 2 - 668
Upholstery Stoff Flock Raute/anthrazit - E3AT
Production Plant MUNICH
Production Date 2000-11-04 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
851 Language Version German Sprachversion Deutsch 240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad
274 Lt/aly Wheels Double Spoke 53 Lm Rad/doppelspeiche 53
302 Alarm System Alarmanlage
428 Warning Triangle Warndreieck
433 Interior Trim Interieurleisten
441 Smokers Package Raucherpaket
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
520 Foglights Nebelscheinwerfer
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
550 On-board Computer Bordcomputer
661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business
692 Cd Changer I-bus Preparation Cd Wechsler I-bus Vorbereitung
785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall
880 English / On-board Documentation Englisch / Bordliteratur
925 Shipping Protection Package Versandschutzpaket
926 Spare Wheel Ersatzrad (Szerintem nincs....) Vagyis akkor nekem melyik méret is kell?

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2017. március 08. szerda, 22:21


John írta:
Tano írta:
John írta: Köszönöm,néztem a robbantott ábrát és igen két méret van két cikkszámmal,honnan tudhatom melyik méret az enyém?


Vagy megnézed a benne lévőt, vagy VIN dekóderrel megnézed, hogy az autódnál szerepel-e az "S815A Poor road package" felszereltség, amit az ETK is említ.
Lehet a fáradtságtól nemfog az agyam de Vin dekódert tudsz linkelni nekem?



http://bimmer.work/

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 08. szerda, 22:02


Tano írta:
John írta: Köszönöm,néztem a robbantott ábrát és igen két méret van két cikkszámmal,honnan tudhatom melyik méret az enyém?


Vagy megnézed a benne lévőt, vagy VIN dekóderrel megnézed, hogy az autódnál szerepel-e az "S815A Poor road package" felszereltség, amit az ETK is említ.
Lehet a fáradtságtól nemfog az agyam de Vin dekódert tudsz linkelni nekem?



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. március 08. szerda, 21:42


John írta: Köszönöm,néztem a robbantott ábrát és igen két méret van két cikkszámmal,honnan tudhatom melyik méret az enyém?


Vagy megnézed a benne lévőt, vagy VIN dekóderrel megnézed, hogy az autódnál szerepel-e az "S815A Poor road package" felszereltség, amit az ETK is említ.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 08. szerda, 19:30


Tano írta:
John írta: szerintem el fog mozdulni. akartam is szerkeszteni a bejegyzésem, de gondoltam megvárom amíg írsz
Mit tegyek, Felső rugótányércsere mennyire macerás?


Csak annyirs mint s mostani szerelés. 18-as elem. Figyelj, mert 2 féle verzió van belőle, egy 5 mm-es és egy 14,5 mm-es a rossz utas csomagban.[/quote]Köszönöm,néztem a robbantott ábrát és igen két méret van két cikkszámmal,honnan tudhatom melyik méret az enyém?



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. március 08. szerda, 19:13


John írta: szerintem el fog mozdulni. akartam is szerkeszteni a bejegyzésem, de gondoltam megvárom amíg írsz
Mit tegyek, Felső rugótányércsere mennyire macerás? [/quote]

Csak annyirs mint s mostani szerelés. 18-as elem. Figyelj, mert 2 féle verzió van belőle, egy 5 mm-es és egy 14,5 mm-es a rossz utas csomagban.