- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2015. június 10. szerda, 10:08
BarG írta:Coyote írta:BarG írta:Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?
engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.
Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)
Az autót nyári Conti SportContact defekttűrő gumikkal kaptam, 225/45R18 méretben. Üt, ráz, utálom. Télre Dunlop 225/50R17 nem defekttűrő, normál gumit vettem (meg lemezfelniket)és rendszeresítettem egy mankókereket a csomagtartóba. Ezzel sajnos a csomagtartóm lenullázódott, meg minden indulás után reklamál a gép, hogy nem megy a guminyomás ellenőrző rendszer. De sokal jobban tetszik a normál gumi. Ha a nyári elkopik, akkor ahelyett is normál gumi lesz véve. Az én esetemben a kétféle gumi között kb 15-20e Ft/db a különbség. De az igazi különbség a keménység, nem az ár.
Csodaszép a géped!
Nekem is ugyanaz a gumi van, R17-re, gusztustalanul kemény. Mankókereket honnan kehet szerezni? Miért telik meg a csomitartód, ezek eléggé keskeny kerekek, és ahogy youtubeon láttam, a hátsó ülés falára lehet őket erősíteni, el kellene férnie a kalaptartó alatt. Mondjuk R18-ban lehet hogy nem
Köszi
A 18-as mankókerék elég vékony, csak 135-ös, de Hans-ék odafigyeltek, hogy ne legyen hely a csomagtartóban. Amíg az E46-omnál egy teljes értékű 17"-os kerék volt a csomagtartó alatt, addig itt az F32-nél két pici lukacska van csak. Amit nem értek, mert még az üzemanyag tank is 6 literrel kisebb az E46-osénál. A lukakba a kompresszort és az emelőt tudtam betenni. Át se lehet alakítani, mert szép fémlemezek vannak a műanyag burkolat alatt.
Ja, mankókereket innen vettem:20/807-4371
Úgy hallom itt át kell valamit alakítani egy új 4-esben? Engedjetek oda