Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. augusztus 05. kedd, 06:14


Szerintem nézesd meg a generátorod. Vagy nem tölt rendesen, vagy a vezérlése haldoklik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz fazi79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2008. augusztus 04. hétfő, 22:42


Sziasztok. Volna eggy kis problémám a hétvégén autokáztam 1800 km -t gond nélkül. Az utolso 10 km viszont nem volt gondtalan kigyult a müszerfalon az aksi lámpa és eggyet rándult az auto, aztán kialudt a lámpa majd megint ujra ezt csinálta még vagy 6 alkalommal. Mi lehet a baj? Alapjáraton megy a motor eggy ideig aztán amikor kigyul az aksi lámpa megáll a motor de van amikor minden ok. Elõre is köszi.

státusz admin

Újonc

Elismertség: 42% (28 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2008. július 22. kedd, 19:45


bmwx írta: Egy kérdés, bár lehet, hogy pont nem ide tartozik,de nem tudom hol kérdezzem.

Amikor gyújtásba rakom az autót, vagy beindítom, a navimon folyton az a képernyõ jön be, hogy ACTIVATE PHONE.
Régen mindig vagy az utolsó képernyõ jött be amit használtam, vagy a FÕMENÜ.

Lehet ezt valahogy állítani????

elõre is köszi


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2008. július 22. kedd, 09:32


akos07 írta: A klímaszabályzó mögött van egy végfok,azt kell kicserélni,kb 14000Ft.Ne-
ken is volt ilyen problémám,gyakorlott szerelõ fél óra alatt kicseréli.


Hali!

Hogyan sikerült beazonosítani,hogy az a bûnös,nem pedig az automatika?

státusz zsolt320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2008. július 21. hétfő, 19:05


köszi srácok. elviszem egy hozzáértõ szerelõhöz, és megmondom hol kezdje a vizsgálatot....
köszi

státusz akos07

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2008. július 21. hétfő, 17:32


A klímaszabályzó mögött van egy végfok,azt kell kicserélni,kb 14000Ft.Ne-
ken is volt ilyen problémám,gyakorlott szerelõ fél óra alatt kicseréli.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. július 18. péntek, 19:40


zsolt320d írta: Sziasztok,
furfangos kérdésem van. néha megy a fûtõventilátorom, néha nem.
volt már vkinek ilyen gondja? mi lehet a baj?
vagy vigyem el diagnosztikára?
köszi

Zsolt


Szerintem a diagnosztika lehet hogy nem mutat ki ilyen esetben hibát. Én inkább egy hozzáértõ szerelõhöz vinném aki otthon van a BMW-k világában.


státusz zsolt320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 18:26


Sziasztok,
furfangos kérdésem van. néha megy a fûtõventilátorom, néha nem.
volt már vkinek ilyen gondja? mi lehet a baj?
vagy vigyem el diagnosztikára?
köszi

Zsolt

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 18:09


Hali.
Az alapjárat ingadozás elég gyakori probléma, nekem is csinálja a kocsim (benz. 1.6, 99") és a szerelõm is mondta hogy már kb 4-5 autót említettek neki ezzel a hibával. Õ két dolgot tart valószínûnek: vagy a vezérmûtengely, vagy a fõtengely jeladója lehet hibás. Hozzáteszem ért a BMW-hez (és teljes mértékben megbízom benne). Namost köztudott hogy a jeladók nem légszûrõ árban vannak és ahhoz mindenkinek elég költséges lenne hogy kísérletezgessenek a kocsiján. Említettem ezt a hibát márkaszervízben is Budaörsön, de ott sem tudtak mit mondani, csak annyit hogy vigyem be és meglátják.
A szerelõm szeretné orvosolni már és szívesen rá is állna erre a témára mert õt is zavarja hogy mi is lehet ez valójában.

státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 10:56


Jól hangzik, de Budakalászon van.:S Közelebbi nincs?


guesswho írta: igen, én is így vagyok vele, nem akartam reklámozni az NT-t, de megint voltam náluk, és megint nem húztak le, sõt. 4500-as óradíjért meg aztán pláne.

én a helyedben biztos megmutatnám nekik.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 09:09


igen, én is így vagyok vele, nem akartam reklámozni az NT-t, de megint voltam náluk, és megint nem húztak le, sõt. 4500-as óradíjért meg aztán pláne.

én a helyedben biztos megmutatnám nekik.

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. július 15. kedd, 18:20


Mindenesetre egy rendes diagnosztika elférne az autódon....
BMW szervizben simán megmondják milyen hibákat tárol sõt letudják ellenõrizni a befecskendezõ szelepeket is (legalább is az eltéréseket egymás közt) mert azt is lehet vizsgálni élõ diagnosztikával....

Van forgalomban pár olcsóbb mûszer ami csak kódokat olvas, de leírás nélkül nem tudod mi mit jelent.
Lehet valami ilyenbe szaladtál bele.

Nem akarom reklámozni NT Autót , de õk 4500 kemény magyar forintért csinálnak egy ilyet.

státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. július 15. kedd, 17:48


Azért mondott ennyit, mert nem tudta megmondani pontosan, hogy hány órás munka lesz míg kiderití, hogy mi a baj. Lehet 1 óra, lehet több nap.
Egy ilyen kis pici PDA szerû kütyüt dugott a gépre, nem rendes notit. De azzal nem sokra mentünk.

És akkor kihez vigyem az autót, aki komolyabban is ért hozzá és nem lehúzós? Mostani szervizemben csak szûrõket, meg lengõkarokat tudnak cserélni, ilyen komolyabb mûszeres átvizsgálásokat nem. :S

Pzs


Tano írta:

Hm, nekem ez alapján nem úgy tûnik, hogy nagyon értene a BMW-khez. Ennyiért a gyári szervízben is megnézik, és valószínüsítem, hogy az õ gépük tudni fogja melyik hibakód mit jelent.
Én vinném onnan az autót, elég lenyúlás szagú a dolog. Kipuffogóhoz lehet jól értenek, de itt sokkal komolyabb dolgokról volt szó


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. július 15. kedd, 15:35


Pozsika írta: Sziasztok!

Ahol megcsinálták a kipufogómat ott csinálnak diagnosztikát is. Így hát megnézettem a vezérlést, mert az alapjáratom néha ingadozik, lefulladozik.
A srác a tárólóban talált 3 bejegyzést, de nem tudta visszakódolni, hogy mi lehet ez.
Azt mondta, hogy egyesével meg kell mérni mûszeresen a légtömegmérõt meg a rail pumpát, meg még sorolt egy párat, de ehhez szét kell szedni az autót.
Meg szte nagyon is kormol az autó. A tükreim fûtenek kánikulában is, szte a hõmérséklet szenzor is bezavarhat. Azt mondta, 20 ezer forint csak az, hogy kideriti mi lehet a hiba. :S

Mit csináljak? Máshol ki tudják olvasni pontosabban a hibát?

Pzs


Hm, nekem ez alapján nem úgy tûnik, hogy nagyon értene a BMW-khez. Ennyiért a gyári szervízben is megnézik, és valószínüsítem, hogy az õ gépük tudni fogja melyik hibakód mit jelent.
Én vinném onnan az autót, elég lenyúlás szagú a dolog. Kipuffogóhoz lehet jól értenek, de itt sokkal komolyabb dolgokról volt szó

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. július 15. kedd, 15:02


Az én tükreim is fûtenek nyáron is, az nem valószínû hogy bezavar.