- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2008. augusztus 05. kedd, 06:14
Szerintem nézesd meg a generátorod. Vagy nem tölt rendesen, vagy a vezérlése haldoklik.
Elküldve: 2008. augusztus 05. kedd, 06:14
Elküldve: 2008. augusztus 04. hétfő, 22:42
Elküldve: 2008. július 22. kedd, 19:45
bmwx írta: Egy kérdés, bár lehet, hogy pont nem ide tartozik,de nem tudom hol kérdezzem.
Amikor gyújtásba rakom az autót, vagy beindítom, a navimon folyton az a képernyõ jön be, hogy ACTIVATE PHONE.
Régen mindig vagy az utolsó képernyõ jött be amit használtam, vagy a FÕMENÜ.
Lehet ezt valahogy állítani????
elõre is köszi
Elküldve: 2008. július 22. kedd, 09:32
akos07 írta: A klímaszabályzó mögött van egy végfok,azt kell kicserélni,kb 14000Ft.Ne-
ken is volt ilyen problémám,gyakorlott szerelõ fél óra alatt kicseréli.
Elküldve: 2008. július 21. hétfő, 19:05
Elküldve: 2008. július 21. hétfő, 17:32
Elküldve: 2008. július 18. péntek, 19:40
zsolt320d írta: Sziasztok,
furfangos kérdésem van. néha megy a fûtõventilátorom, néha nem.
volt már vkinek ilyen gondja? mi lehet a baj?
vagy vigyem el diagnosztikára?
köszi
Zsolt
Elküldve: 2008. július 16. szerda, 18:26
Elküldve: 2008. július 16. szerda, 18:09
Elküldve: 2008. július 16. szerda, 10:56
guesswho írta: igen, én is így vagyok vele, nem akartam reklámozni az NT-t, de megint voltam náluk, és megint nem húztak le, sõt. 4500-as óradíjért meg aztán pláne.
én a helyedben biztos megmutatnám nekik.
Elküldve: 2008. július 16. szerda, 09:09
Elküldve: 2008. július 15. kedd, 18:20
Elküldve: 2008. július 15. kedd, 17:48
Tano írta:
Hm, nekem ez alapján nem úgy tûnik, hogy nagyon értene a BMW-khez. Ennyiért a gyári szervízben is megnézik, és valószínüsítem, hogy az õ gépük tudni fogja melyik hibakód mit jelent.
Én vinném onnan az autót, elég lenyúlás szagú a dolog. Kipuffogóhoz lehet jól értenek, de itt sokkal komolyabb dolgokról volt szó
Elküldve: 2008. július 15. kedd, 15:35
Pozsika írta: Sziasztok!
Ahol megcsinálták a kipufogómat ott csinálnak diagnosztikát is. Így hát megnézettem a vezérlést, mert az alapjáratom néha ingadozik, lefulladozik.
A srác a tárólóban talált 3 bejegyzést, de nem tudta visszakódolni, hogy mi lehet ez.
Azt mondta, hogy egyesével meg kell mérni mûszeresen a légtömegmérõt meg a rail pumpát, meg még sorolt egy párat, de ehhez szét kell szedni az autót.
Meg szte nagyon is kormol az autó. A tükreim fûtenek kánikulában is, szte a hõmérséklet szenzor is bezavarhat. Azt mondta, 20 ezer forint csak az, hogy kideriti mi lehet a hiba. :S
Mit csináljak? Máshol ki tudják olvasni pontosabban a hibát?
Pzs
Elküldve: 2008. július 15. kedd, 15:02