Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 17:16


BarG írta:
bmw320 írta: Azt mondta 2002 utáninál már kijaqvították! Nem tudoM! Azért kifogom iktatni mert valaki itt írta hogy beszívta a motor 2004-esnél is.
Hori szóval pontosan akkor mit kell és hol ledugózni mert már kipufogógáz jön a fülembõl!


Az, hogy kijavították, enyhe túlzás. Mindössze annyit tettek, hogy a kemény mûanyag pillangók helyére rugalmas keményebb gumi pillangókat tettek, ami nehezebben törik, de mivel ugyanúgy tele van korommal, olajsárral a szívócsõ, bizony itt is megtörténhet, csak kisebb az esélye.



Nekem fém tengelyen fém pillangók voltak 2 torx csavarral rögzítve a tengelyre csak a külsõ mozgatómechanika volt mûanyag 2004es évjárat és euro4

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 17:15


BarG írta:
Hori írta:
bmw320 írta: Üdv!
Most beszéltem Rhantossal és azt mondta hogy 2002-eseknél kell a pill.szelepet eltávolítani 2004-esnél mint az enyém is már nem!
Hori chippes az autód? És ha ledugózod az EGR-t akkor a mûszerfalon világít a motor szimbólum ugye? Nekem az EGR(gondolom) lévõ vákumcsövet húztuk le a szerelõvel és abba tettünk egy vakdugót viszont pár kilométer múlva bejelzett a mûszerfalon így inkább visszatettem! Az mondta hogy így nem nyit ki a szelep?? Most összekevertem valamit vagy jól gondoltam már nem is tudom???



Ha ledugozod nem világít a lámpa a müszerfalon mert õ ugyanúgy nyit csak nem tud továbbmenni a gáz. nem nincs chippelve


Ha Euro 4-est dugózol, akkor világítani fog a motorhiba lámpa. Egyáltalán nem azt érzékeli, hogy nyit-e az EGR vagy sem, hanem a légtömegmérõ jelébõl találja ki a computer, hogy nem megy a kipufogógáz befele, amikor pedig õ nyitja a szelepet. Sõt egyes Euro 3-as motoroknál is így van. Persze a régi motoroknál ez még nem így van, de az újabbaknál igen. Talán értelmesebb csipesek ki tudják irtani ezt a funkciót jó pénzért.



Nekem nem világít a kontroll lámpám

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 16:59


bmw320 írta: Azt mondta 2002 utáninál már kijaqvították! Nem tudoM! Azért kifogom iktatni mert valaki itt írta hogy beszívta a motor 2004-esnél is.
Hori szóval pontosan akkor mit kell és hol ledugózni mert már kipufogógáz jön a fülembõl!


Az, hogy kijavították, enyhe túlzás. Mindössze annyit tettek, hogy a kemény mûanyag pillangók helyére rugalmas keményebb gumi pillangókat tettek, ami nehezebben törik, de mivel ugyanúgy tele van korommal, olajsárral a szívócsõ, bizony itt is megtörténhet, csak kisebb az esélye.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 16:55


Hori írta:
bmw320 írta: Üdv!
Most beszéltem Rhantossal és azt mondta hogy 2002-eseknél kell a pill.szelepet eltávolítani 2004-esnél mint az enyém is már nem!
Hori chippes az autód? És ha ledugózod az EGR-t akkor a mûszerfalon világít a motor szimbólum ugye? Nekem az EGR(gondolom) lévõ vákumcsövet húztuk le a szerelõvel és abba tettünk egy vakdugót viszont pár kilométer múlva bejelzett a mûszerfalon így inkább visszatettem! Az mondta hogy így nem nyit ki a szelep?? Most összekevertem valamit vagy jól gondoltam már nem is tudom???



Ha ledugozod nem világít a lámpa a müszerfalon mert õ ugyanúgy nyit csak nem tud továbbmenni a gáz. nem nincs chippelve


Ha Euro 4-est dugózol, akkor világítani fog a motorhiba lámpa. Egyáltalán nem azt érzékeli, hogy nyit-e az EGR vagy sem, hanem a légtömegmérõ jelébõl találja ki a computer, hogy nem megy a kipufogógáz befele, amikor pedig õ nyitja a szelepet. Sõt egyes Euro 3-as motoroknál is így van. Persze a régi motoroknál ez még nem így van, de az újabbaknál igen. Talán értelmesebb csipesek ki tudják irtani ezt a funkciót jó pénzért.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 16:46


bmw320 írta: Azt mondta 2002 utáninál már kijaqvították! Nem tudoM! Azért kifogom iktatni mert valaki itt írta hogy beszívta a motor 2004-esnél is.
Hori szóval pontosan akkor mit kell és hol ledugózni mert már kipufogógáz jön a fülembõl!


Na szóval megy rá az EGR szelepre egy fém csõ bilincs fogja rá a csõ másik felét is bilincs rögzíti. az egr felölit le kell szedni a másikat kicsit meglazítani akkor tudod annyira mozgatni a csövet hogy az egr és a csõ közé be tudsz rakni 1 lemezt vagy akár egy 20ft-ost mindeggyik tökéletessen ellátja a feladatát és nem megy több kipugáz a szívócsöbe viszont neem jelez ki hibát sem

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 16:41


Azt mondta 2002 utáninál már kijaqvították! Nem tudoM! Azért kifogom iktatni mert valaki itt írta hogy beszívta a motor 2004-esnél is.
Hori szóval pontosan akkor mit kell és hol ledugózni mert már kipufogógáz jön a fülembõl!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz dentallabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 16:16


Nem,már bõven 2002.




Benten írta:
dentallabor írta: ...akkor azt is kérdezd meg nekem légyszi rhantostól,hogy mivel magyarázza,a kezdõüzenetemet,miszerint a 2002-esben (20d,150LE)emiatt már volt egy motorcsere : : : ,és a 2004-esnél miért nem kell vele foglalkozni? : : : Mi a különbség?




Enkozpont74 írta: Én megkérdeztem ezt a ledugózást, eltávolítást rhantos kollégától.
Azt mondta, hogy (ha jól emlékszem) ha 2001 utáni az autó ezzel nem kell foglalkozni...


mikor gyártották? nem 2001 évvégi?



státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 15:42


dentallabor írta: ...akkor azt is kérdezd meg nekem légyszi rhantostól,hogy mivel magyarázza,a kezdõüzenetemet,miszerint a 2002-esben (20d,150LE)emiatt már volt egy motorcsere : : : ,és a 2004-esnél miért nem kell vele foglalkozni? : : : Mi a különbség?




Enkozpont74 írta: Én megkérdeztem ezt a ledugózást, eltávolítást rhantos kollégától.
Azt mondta, hogy (ha jól emlékszem) ha 2001 utáni az autó ezzel nem kell foglalkozni...


mikor gyártották? nem 2001 évvégi?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz dentallabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 15:10


...akkor azt is kérdezd meg nekem légyszi rhantostól,hogy mivel magyarázza,a kezdõüzenetemet,miszerint a 2002-esben (20d,150LE)emiatt már volt egy motorcsere : : : ,és a 2004-esnél miért nem kell vele foglalkozni? : : : Mi a különbség?




Enkozpont74 írta: Én megkérdeztem ezt a ledugózást, eltávolítást rhantos kollégától.
Azt mondta, hogy (ha jól emlékszem) ha 2001 utáni az autó ezzel nem kell foglalkozni...


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 13:50


Robinson írta:
Enkozpont74 írta:
Hori írta: na a ledugozásról leírnám a véleményem ugyebár az EGR szelep kipufogógázt enged vissza a szívócsonkba ami effektíve teljesítménycsökkenéshez vezet mert nem csak tiszta oxigént kap a motor. de ami ennél aggasztóbb ugyebár a koromban vannak elég dúrva szemcsék amik a motor kopásához vezetnek. na ez lenne a szerény véleményem


Most akkor 2004-es 320d-nél le kell dugózni az EGR szelepet és el kell távolítani a pill. szelepet vagy nem?


Én úgy tudtam (itt olvastam a fóumon, de lehet hogy rosszul..) hogy a facelift elõttieknél nem kell, utániaknál igen. Most akkor rosszul tudom?


Na ezt nem tudom én kiszedtem meg ledugóztam nem tartott sokáig gond nincs belöle ugyhogy mindenki tegyen belátása szerint

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 13:48


bmw320 írta: Üdv!
Most beszéltem Rhantossal és azt mondta hogy 2002-eseknél kell a pill.szelepet eltávolítani 2004-esnél mint az enyém is már nem!
Hori chippes az autód? És ha ledugózod az EGR-t akkor a mûszerfalon világít a motor szimbólum ugye? Nekem az EGR(gondolom) lévõ vákumcsövet húztuk le a szerelõvel és abba tettünk egy vakdugót viszont pár kilométer múlva bejelzett a mûszerfalon így inkább visszatettem! Az mondta hogy így nem nyit ki a szelep?? Most összekevertem valamit vagy jól gondoltam már nem is tudom???



Ha ledugozod nem világít a lámpa a müszerfalon mert õ ugyanúgy nyit csak nem tud továbbmenni a gáz. nem nincs chippelve

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 13:47


SP_323i írta:
Hori írta: Változás nincs legalább is nem érzem. azt sem látom hogy kormolna. meg bezsebeltünk idén gyorsulási versenyen 1 bronzérmet


és a tiéd euro3-as vagy 4-es? hogy nem kormol?
Az éremhez gratula!


Euro 4 kösz

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 13:31


Üdv!
Most beszéltem Rhantossal és azt mondta hogy 2002-eseknél kell a pill.szelepet eltávolítani 2004-esnél mint az enyém is már nem!
Hori chippes az autód? És ha ledugózod az EGR-t akkor a mûszerfalon világít a motor szimbólum ugye? Nekem az EGR(gondolom) lévõ vákumcsövet húztuk le a szerelõvel és abba tettünk egy vakdugót viszont pár kilométer múlva bejelzett a mûszerfalon így inkább visszatettem! Az mondta hogy így nem nyit ki a szelep?? Most összekevertem valamit vagy jól gondoltam már nem is tudom???

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 13:09


Enkozpont74 írta:
Hori írta: na a ledugozásról leírnám a véleményem ugyebár az EGR szelep kipufogógázt enged vissza a szívócsonkba ami effektíve teljesítménycsökkenéshez vezet mert nem csak tiszta oxigént kap a motor. de ami ennél aggasztóbb ugyebár a koromban vannak elég dúrva szemcsék amik a motor kopásához vezetnek. na ez lenne a szerény véleményem


Most akkor 2004-es 320d-nél le kell dugózni az EGR szelepet és el kell távolítani a pill. szelepet vagy nem?


Én úgy tudtam (itt olvastam a fóumon, de lehet hogy rosszul..) hogy a facelift elõttieknél nem kell, utániaknál igen. Most akkor rosszul tudom?

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 11:54


Hori írta: Változás nincs legalább is nem érzem. azt sem látom hogy kormolna. meg bezsebeltünk idén gyorsulási versenyen 1 bronzérmet


és a tiéd euro3-as vagy 4-es? hogy nem kormol?
Az éremhez gratula!