autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2008. november 13. csütörtök, 06:41


Hori írta:
laci320d írta:
Hori írta: még ex fordos idömben ezelött 10évvel volt ilyen akkor az ac-m adta meg magát ha olyan kedve volt akkor tolta rendesen az anyagot ha rossz kedve volt akkor a gázpedál érintésére leállt 3hétig szívtam vele mire kicseréltem és müködött


van egy másik ac-m felrakom azt és megnézem azzal.Esetleg a nagynyomású végén van a nyomásszabályzó szelep az nem lehet? :o


Sajna nem tudom ez csak tipp volt ha bejön akkor szerencséd volt ha nem akkor valaki olyannal kell beszélned aki jobban vágja


Az a poén mielõtt szétszedtem ilyet nem csinált

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 13. csütörtök, 06:15


laci320d írta:
Hori írta: még ex fordos idömben ezelött 10évvel volt ilyen akkor az ac-m adta meg magát ha olyan kedve volt akkor tolta rendesen az anyagot ha rossz kedve volt akkor a gázpedál érintésére leállt 3hétig szívtam vele mire kicseréltem és müködött


van egy másik ac-m felrakom azt és megnézem azzal.Esetleg a nagynyomású végén van a nyomásszabályzó szelep az nem lehet? :o


Sajna nem tudom ez csak tipp volt ha bejön akkor szerencséd volt ha nem akkor valaki olyannal kell beszélned aki jobban vágja

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2008. november 12. szerda, 20:52


Hori írta: még ex fordos idömben ezelött 10évvel volt ilyen akkor az ac-m adta meg magát ha olyan kedve volt akkor tolta rendesen az anyagot ha rossz kedve volt akkor a gázpedál érintésére leállt 3hétig szívtam vele mire kicseréltem és müködött


van egy másik ac-m felrakom azt és megnézem azzal.Esetleg a nagynyomású végén van a nyomásszabályzó szelep az nem lehet? :o

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 12. szerda, 20:13


még ex fordos idömben ezelött 10évvel volt ilyen akkor az ac-m adta meg magát ha olyan kedve volt akkor tolta rendesen az anyagot ha rossz kedve volt akkor a gázpedál érintésére leállt 3hétig szívtam vele mire kicseréltem és müködött

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 12. szerda, 20:10


laci320d írta:
abkapos írta:
Hori írta: van a szívócsövön hátul 1 érzékelõ aminek lefelé néz a stekkere az érzékeli az egr-en beáramló kipugázt és ha nyit az egr és õ nem érzékel az kiirhatja neked a motorjelet


Holnap átnézzük minden a helyére került-e? hívtam a szerelõt õ is rögtön az elektromos jeladót mondta. eltörni csak nem tört el semmit.
köszi az ötleteket.


Én is kipucoltam mindent arany tisztára.

A porlasztóimat is bevizsgáltattam,összeraktam és ha egymás után beindítom akkor,beindul és lehörög aztán utána beindul,és jár szépen.

Nem tudom hogy mi lett vele. Valakinek ötlet?



Na erre aztán semmi ötletem nincs!!!
Anyagot kap rendesen??

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2008. november 12. szerda, 18:45


abkapos írta:
Hori írta: van a szívócsövön hátul 1 érzékelõ aminek lefelé néz a stekkere az érzékeli az egr-en beáramló kipugázt és ha nyit az egr és õ nem érzékel az kiirhatja neked a motorjelet


Holnap átnézzük minden a helyére került-e? hívtam a szerelõt õ is rögtön az elektromos jeladót mondta. eltörni csak nem tört el semmit.
köszi az ötleteket.


Én is kipucoltam mindent arany tisztára.

A porlasztóimat is bevizsgáltattam,összeraktam és ha egymás után beindítom akkor,beindul és lehörög aztán utána beindul,és jár szépen.

Nem tudom hogy mi lett vele. Valakinek ötlet?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2008. november 12. szerda, 08:02


Hori írta: van a szívócsövön hátul 1 érzékelõ aminek lefelé néz a stekkere az érzékeli az egr-en beáramló kipugázt és ha nyit az egr és õ nem érzékel az kiirhatja neked a motorjelet


Holnap átnézzük minden a helyére került-e? hívtam a szerelõt õ is rögtön az elektromos jeladót mondta. eltörni csak nem tört el semmit.
köszi az ötleteket.


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 11. kedd, 20:15


van a szívócsövön hátul 1 érzékelõ aminek lefelé néz a stekkere az érzékeli az egr-en beáramló kipugázt és ha nyit az egr és õ nem érzékel az kiirhatja neked a motorjelet

státusz splay

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2008. november 11. kedd, 19:49


Elektromos stekkereket is vissza dugta a helyére??? vagy a csõ nem tört el???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2008. november 11. kedd, 19:38


abkapos írta:
Hori írta:
abkapos írta: EGR, pillangószelep stb. tisztítás és kartergázszûrõ és levegõszûrõ csere után motordiagnosztikai lámpa miért gyulladhat ki? az autó viselkedésén nem tapasztalok semmit. köszi


ledugóztátok az EGR-t???


Nem dugóztunk le . teljesen szét lett kapva a szívócsonk,AGR, EGR,ki lett takarítva az olajsár mindenbõl .Összerakta a szerelõ ahogy volt. A szivacs szûrõ helyett lett berakva a mosható mûanyag házas változat. Mentem vele kb 3 km-t és kigyulladt.


A vákumcsöveket jó helyre tettétek vissza?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2008. november 11. kedd, 19:33


Hori írta:
abkapos írta: EGR, pillangószelep stb. tisztítás és kartergázszûrõ és levegõszûrõ csere után motordiagnosztikai lámpa miért gyulladhat ki? az autó viselkedésén nem tapasztalok semmit. köszi


ledugóztátok az EGR-t???


Nem dugóztunk le . teljesen szét lett kapva a szívócsonk,AGR, EGR,ki lett takarítva az olajsár mindenbõl .Összerakta a szerelõ ahogy volt. A szivacs szûrõ helyett lett berakva a mosható mûanyag házas változat. Mentem vele kb 3 km-t és kigyulladt.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 11. kedd, 18:21


abkapos írta: EGR, pillangószelep stb. tisztítás és kartergázszûrõ és levegõszûrõ csere után motordiagnosztikai lámpa miért gyulladhat ki? az autó viselkedésén nem tapasztalok semmit. köszi


ledugóztátok az EGR-t???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2008. november 11. kedd, 17:48


EGR, pillangószelep stb. tisztítás és kartergázszûrõ és levegõszûrõ csere után motordiagnosztikai lámpa miért gyulladhat ki? az autó viselkedésén nem tapasztalok semmit. köszi

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. november 11. kedd, 12:02


Felhívás!

Az oldalon egy kis szakmaiságot is szeretnénk megjeleníteni, ezzel is esetlegesen könnyebbé téve az ide látogatók életét, megelõzni néhány felesleges fórumbejegyzést 349edjére is.

Így hát, ha valaki úgy érzi, hogy képes és hajlandó lenne rá, hogy errõl az egész tisztogatási maceráról, esetlegesen a ledugózós mûveletrõl írjon egy cikket, esetlegesen még képekkel is tudná illusztrálni a dolgot, az legyen szíves keressen meg priviben!

Természetesen nem csak errõl a témáról várunk irományokat, hanem akármirõl, amit érdemesnek láttok megjeleníteni az oldalon!

Elõre is köszi,
Robinson

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2008. november 11. kedd, 10:56


na szétszedtük az autót mi is. elvileg 120000 km. mosható kartergázszûrõt raktunk bele, hát a szivacs elég tréül nézett ki tuti nem cserélték 60000-nél.
Az EGR csonkom tisztább mint a képeken sokkal, a pillangószelepek is jóval, viszont az aluház ( EGR) ugyanilyen dzsuvás. Ha már szétkaptuk, megnéztük a levegõszûrõt is, hát had ne jellemezzem. Német autó ide német autó oda, megveszed szét kell szedni belátható idõn belül. Hiába a vezetett szervízkönyv, a service számláló hogy megvolt rajta, hiszem ha látom.Tuti hamarosan befigyel egy olaj+szûrõ csere is. csak idõ idõ idõ legyen.