m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 22:30


Hori írta:
Hori írta:
m_attila írta: Bontottba...

Hori, egy kis reklámot kérnék

Hori írta:
SAS írta: Nehogy már olyan egyszerűek legyenek ezek a szériák, igaz?
Hori, mindenesetre örök hálám, és pénteken kiderítem (kideríttetem), és ha érdekli a társaságot, akkor beszámolok róla, hogy most ebben a nyüves 318d-ben van-e, vagy nincs.
A bontótok elérhetősége amúgy titkos?
Köszi mindent, még 1x!

Hori írta:
SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!






Az a baj hogy az ETK 2 féle szívócsonkot hoz a tiedhez az egyikben van a másikban nincs.

a legegyszerübben úgy tudod megnézni hogy a szivocsonkon megnézed hogy rajta van-e a vákumos pillangó mozgató







nem titkos! ha bármi alkatrész kell akkor keresd KaszaMestert 06705799225 amúgy Székesfehérváron vagyunk








Ha új alkatrész kell akkor viszont M_Attillát keresd mert a legjobb áron úgy is ő tud neked alkatrészt





Remélem most már mindenki elégedett




Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 22:28


Hori írta:
m_attila írta: Bontottba...

Hori, egy kis reklámot kérnék

Hori írta:
SAS írta: Nehogy már olyan egyszerűek legyenek ezek a szériák, igaz?
Hori, mindenesetre örök hálám, és pénteken kiderítem (kideríttetem), és ha érdekli a társaságot, akkor beszámolok róla, hogy most ebben a nyüves 318d-ben van-e, vagy nincs.
A bontótok elérhetősége amúgy titkos?
Köszi mindent, még 1x!

Hori írta:
SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!






Az a baj hogy az ETK 2 féle szívócsonkot hoz a tiedhez az egyikben van a másikban nincs.

a legegyszerübben úgy tudod megnézni hogy a szivocsonkon megnézed hogy rajta van-e a vákumos pillangó mozgató







nem titkos! ha bármi alkatrész kell akkor keresd KaszaMestert 06705799225 amúgy Székesfehérváron vagyunk








Ha új alkatrész kell akkor viszont M_Attillát keresd mert a legjobb áron úgy is ő tud neked alkatrészt





Remélem most már mindenki elégedett

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 22:27


m_attila írta: Bontottba...

Hori, egy kis reklámot kérnék

Hori írta:
SAS írta: Nehogy már olyan egyszerűek legyenek ezek a szériák, igaz?
Hori, mindenesetre örök hálám, és pénteken kiderítem (kideríttetem), és ha érdekli a társaságot, akkor beszámolok róla, hogy most ebben a nyüves 318d-ben van-e, vagy nincs.
A bontótok elérhetősége amúgy titkos?
Köszi mindent, még 1x!

Hori írta:
SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!






Az a baj hogy az ETK 2 féle szívócsonkot hoz a tiedhez az egyikben van a másikban nincs.

a legegyszerübben úgy tudod megnézni hogy a szivocsonkon megnézed hogy rajta van-e a vákumos pillangó mozgató







nem titkos! ha bármi alkatrész kell akkor keresd KaszaMestert 06705799225 amúgy Székesfehérváron vagyunk








Ha új alkatrész kell akkor viszont M_Attillát keresd mert a legjobb áron úgy is ő tud neked alkatrészt

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 22:10


Bontottba...

Hori, egy kis reklámot kérnék

Hori írta:
SAS írta: Nehogy már olyan egyszerűek legyenek ezek a szériák, igaz?
Hori, mindenesetre örök hálám, és pénteken kiderítem (kideríttetem), és ha érdekli a társaságot, akkor beszámolok róla, hogy most ebben a nyüves 318d-ben van-e, vagy nincs.
A bontótok elérhetősége amúgy titkos?
Köszi mindent, még 1x!

Hori írta:
SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!






Az a baj hogy az ETK 2 féle szívócsonkot hoz a tiedhez az egyikben van a másikban nincs.

a legegyszerübben úgy tudod megnézni hogy a szivocsonkon megnézed hogy rajta van-e a vákumos pillangó mozgató







nem titkos! ha bármi alkatrész kell akkor keresd KaszaMestert 06705799225 amúgy Székesfehérváron vagyunk






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 22. kedd, 22:10

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 22:08


SAS írta: Nehogy már olyan egyszerűek legyenek ezek a szériák, igaz?
Hori, mindenesetre örök hálám, és pénteken kiderítem (kideríttetem), és ha érdekli a társaságot, akkor beszámolok róla, hogy most ebben a nyüves 318d-ben van-e, vagy nincs.
A bontótok elérhetősége amúgy titkos?
Köszi mindent, még 1x!

Hori írta:
SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!






Az a baj hogy az ETK 2 féle szívócsonkot hoz a tiedhez az egyikben van a másikban nincs.

a legegyszerübben úgy tudod megnézni hogy a szivocsonkon megnézed hogy rajta van-e a vákumos pillangó mozgató







nem titkos! ha bármi alkatrész kell akkor keresd KaszaMestert 06705799225 amúgy Székesfehérváron vagyunk

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 22:00


Nehogy már olyan egyszerűek legyenek ezek a szériák, igaz?
Hori, mindenesetre örök hálám, és pénteken kiderítem (kideríttetem), és ha érdekli a társaságot, akkor beszámolok róla, hogy most ebben a nyüves 318d-ben van-e, vagy nincs.
A bontótok elérhetősége amúgy titkos?
Köszi mindent, még 1x!

Hori írta:
SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!






Az a baj hogy az ETK 2 féle szívócsonkot hoz a tiedhez az egyikben van a másikban nincs.

a legegyszerübben úgy tudod megnézni hogy a szivocsonkon megnézed hogy rajta van-e a vákumos pillangó mozgató




státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 21:55


Szívemből szóltál, Zolika! Köszönet a sok hasznos segítségért a guruknak!


zoliika írta:
SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!



Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen elnézést kérünk mi amatőrök a sok hülye agyon vesézet kibeszélt témákat újra és újra felhozzuk!Bocs SAS de muszáj volt ezt leírnom





Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 21:45


SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!






Az a baj hogy az ETK 2 féle szívócsonkot hoz a tiedhez az egyikben van a másikban nincs.

a legegyszerübben úgy tudod megnézni hogy a szivocsonkon megnézed hogy rajta van-e a vákumos pillangó mozgató

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 21:41


SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!



Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen elnézést kérünk mi amatőrök a sok hülye agyon vesézet kibeszélt témákat újra és újra felhozzuk!Bocs SAS de muszáj volt ezt leírnom

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 21:38


Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 21:36


gyorilaszlo írta:
Hori írta:
Robinson írta:
Hori írta: Na akkor egy kis pillangószelep történet okulásképpen

Nálunk a bontóban IDÉN 4en kerestek motorblokkot hengerfejjel mert a leszakadó pillangószelep szétverte

Most utoljára csütörtökön a BMW márkakereskedésből jöttek ez ügyben!


ha valaki nem akarja ledugózni őket és zavarja hogy ott vannak az vegyen egy 318d szívocsonkot mert abba gyárilag nincs



illetőleg a facelift előtti 20d-ben sincs Márkakereskedésből bontóba járnak alkatrészért?



Így igaz téged ez a veszély nem fenyeget! akad néhány



Így van,közben Tano kolléga engem is felvilágosított privát üziben hogy engem sem fenyeget... Pedig már kezdtem idegrohamot kapni,hogy ne menjen tönkre...


Ismét rá kellet jönnöm,hogy Hori és Tano itt az ész!Jó munkás emberek

gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 21:28


Hori írta:
Robinson írta:
Hori írta: Na akkor egy kis pillangószelep történet okulásképpen

Nálunk a bontóban IDÉN 4en kerestek motorblokkot hengerfejjel mert a leszakadó pillangószelep szétverte

Most utoljára csütörtökön a BMW márkakereskedésből jöttek ez ügyben!


ha valaki nem akarja ledugózni őket és zavarja hogy ott vannak az vegyen egy 318d szívocsonkot mert abba gyárilag nincs



illetőleg a facelift előtti 20d-ben sincs Márkakereskedésből bontóba járnak alkatrészért?



Így igaz téged ez a veszély nem fenyeget! akad néhány



Így van,közben Tano kolléga engem is felvilágosított privát üziben hogy engem sem fenyeget... Pedig már kezdtem idegrohamot kapni,hogy ne menjen tönkre...

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 21:21


Robinson írta:
Hori írta: Na akkor egy kis pillangószelep történet okulásképpen

Nálunk a bontóban IDÉN 4en kerestek motorblokkot hengerfejjel mert a leszakadó pillangószelep szétverte

Most utoljára csütörtökön a BMW márkakereskedésből jöttek ez ügyben!


ha valaki nem akarja ledugózni őket és zavarja hogy ott vannak az vegyen egy 318d szívocsonkot mert abba gyárilag nincs



illetőleg a facelift előtti 20d-ben sincs Márkakereskedésből bontóba járnak alkatrészért?



Így igaz téged ez a veszély nem fenyeget! akad néhány



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 21:15


Hori írta: Na akkor egy kis pillangószelep történet okulásképpen

Nálunk a bontóban IDÉN 4en kerestek motorblokkot hengerfejjel mert a leszakadó pillangószelep szétverte

Most utoljára csütörtökön a BMW márkakereskedésből jöttek ez ügyben!


ha valaki nem akarja ledugózni őket és zavarja hogy ott vannak az vegyen egy 318d szívocsonkot mert abba gyárilag nincs



illetőleg a facelift előtti 20d-ben sincs Márkakereskedésből bontóba járnak alkatrészért?

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 21:09


Köszi a töri leckét, Hori!
Csakhogy bennem ennél is nagyobb a tudásvágy : úgy tudom, a 318d (nekem is ilyen van) kétféle kódjelű motorral készült: M47N204D4, illetve M47204D1.
Mindkettőre igaz az állításod? Nyugodtan alhatok? Vagy mégsem?
Küldtem privátot is, nagyon érdekelne!
Respect!
SAS



Hori írta: Na akkor egy kis pillangószelep történet okulásképpen

Nálunk a bontóban IDÉN 4en kerestek motorblokkot hengerfejjel mert a leszakadó pillangószelep szétverte

Most utoljára csütörtökön a BMW márkakereskedésből jöttek ez ügyben!


ha valaki nem akarja ledugózni őket és zavarja hogy ott vannak az vegyen egy 318d szívocsonkot mert abba gyárilag nincs