Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 12:29


BMWcompact2004 írta:
Neo954 írta:
BMWcompact2004 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy szinte minden menetnél egy kis időre egy furcsa, csípős, ferodol vagy olajszerű (de nem az) szagot érzek a fülkébe beáramolni. Nem a motortérből jön, mert ha megállok onnan nem érzem. Mi lehet ez? Megállás után a nívópálcát kihúzva rajta habos az olaj, ez normális jelenség?


Szia!

Közvetlen megállás után lehet buborékos olaj a pálcán, az nem baj, sötét fekete színe legyen.
Szoktál utána önteni olajat? Ha igen akkor figyelj rá, hogy mindig ugyanolyan kerüljön bele.
Azonos alapú olajoknál nem jellemző a felhabzás, általában szintetikus és ásványi olaj keveredésekor szokott előfordulni.

A szagot nem kuplung, vagy váltóolaj okozza? Esetleg kardántengely középső csapágya.

Üdv.:Neo


Nekem inkább fehér habos, és honnan tudnám kideríteni hogy a szag honnan jön, mi okozza?


Szia!
Ha fehéres szürke az olajad akkor hűtővíz került a olajrendszerbe valahonnan, ami nagyon nem jó!
Meglehet, hogy ennek az elégése is okozhatja a szagot, vagy befolyik valahol a kuplungházba és a kuplungod égeti a hűtővizet.
A szag forrását ki kell szagolni, mese nincs. Járasd egy helyben, ha előjön a szag akkor motor, kuplung esetleg váltóolaj, nézd meg nem-e folyik rá a kipufogóra valahol.
Ha nem jön elő a szag akkor hajtás részen, fékeknél kell keresni.

Szerk.: Nézd meg a hűtővíz szintedet, illetve egy olajcserét kellene csinálni, mert lehet az is ha csak szimplán össze lett keverve két különböző olaj, azért habzik, és lehet, hogy az ég büdösen.
Sajnos sok változós az egyenlet, egyesével kell kizárni mindent amíg meg nem lesz hiba.

Üdv.:Neo




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 12. csütörtök, 12:47

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz BMWcompact2004

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 12:20


Neo954 írta:
BMWcompact2004 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy szinte minden menetnél egy kis időre egy furcsa, csípős, ferodol vagy olajszerű (de nem az) szagot érzek a fülkébe beáramolni. Nem a motortérből jön, mert ha megállok onnan nem érzem. Mi lehet ez? Megállás után a nívópálcát kihúzva rajta habos az olaj, ez normális jelenség?


Szia!

Közvetlen megállás után lehet buborékos olaj a pálcán, az nem baj, sötét fekete színe legyen.
Szoktál utána önteni olajat? Ha igen akkor figyelj rá, hogy mindig ugyanolyan kerüljön bele.
Azonos alapú olajoknál nem jellemző a felhabzás, általában szintetikus és ásványi olaj keveredésekor szokott előfordulni.

A szagot nem kuplung, vagy váltóolaj okozza? Esetleg kardántengely középső csapágya.

Üdv.:Neo


Nekem inkább fehér habos, és honnan tudnám kideríteni hogy a szag honnan jön, mi okozza?


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 10:50


YELLOW írta:

szerk: mondjuk a rendőrség ott van vele szemben a másik oldalon


Biztos díjaznák az ötletedet!

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 10:47


BMWcompact2004 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy szinte minden menetnél egy kis időre egy furcsa, csípős, ferodol vagy olajszerű (de nem az) szagot érzek a fülkébe beáramolni. Nem a motortérből jön, mert ha megállok onnan nem érzem. Mi lehet ez? Megállás után a nívópálcát kihúzva rajta habos az olaj, ez normális jelenség?


Szia!

Közvetlen megállás után lehet buborékos olaj a pálcán, az nem baj, sötét fekete színe legyen.
Szoktál utána önteni olajat? Ha igen akkor figyelj rá, hogy mindig ugyanolyan kerüljön bele.
Azonos alapú olajoknál nem jellemző a felhabzás, általában szintetikus és ásványi olaj keveredésekor szokott előfordulni.

A szagot nem kuplung, vagy váltóolaj okozza? Esetleg kardántengely középső csapágya.

Üdv.:Neo

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 07:20


veszkoo85 írta:
Kiskunlacháza a volt szovijet reptér ott lehet csapatni


az a baj ezekkel a szoci repterekkel, amiken gyorsulgatnak is, hogy egy két helyen elég érdekes az illesztés, az ha oldal irányban csúszol neki, meg tudja rántani ám a futóművet.

pl van egy nagy kavicsos parkoló, ha leesne egy jó adag hó, egy úthengerrel át kell rajta menni. esetleg vizet permetezni utána rá, hogy ráfagyjon, ott már jó lenne csapatni, hiába kavics az alja.

ehune ni: kavicsos parkoló

szerk: mondjuk a rendőrség ott van vele szemben a másik oldalon

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 12. csütörtök, 07:22

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz BMWcompact2004

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 23:43


Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy szinte minden menetnél egy kis időre egy furcsa, csípős, ferodol vagy olajszerű (de nem az) szagot érzek a fülkébe beáramolni. Nem a motortérből jön, mert ha megállok onnan nem érzem. Mi lehet ez? Megállás után a nívópálcát kihúzva rajta habos az olaj, ez normális jelenség?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 21:35


haka írta: Sziasztok,

Elérhető itt a fórumon az oldal üzemeltetője? Ha igen valaki küldje már át pls. a nevet, köszi!


Robinson@bmwfanatics.hu


haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 21:25


Sziasztok,

Elérhető itt a fórumon az oldal üzemeltetője? Ha igen valaki küldje már át pls. a nevet, köszi!

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 19:42


csbalu írta:
YELLOW írta:


Ez Hatalmas!!!

Egyetlen egy bajom van, hogy mióta egyszer egy parkolóban nekicsúsztam egy patkának(jég volt a hó alatt) és kitörött egy darab a felnimből, mindig óvakodva csapatok. Jó lenne egy olyan hely ahol szabadon nyugodt szívvel lehet gyakorolni.
Mátyásföldön van a repülőtér, de ott sem lehet tudni hogy hol van vége a betonnak és hol kezdődik a kátyús földes hepehupás rész.

Ötletek pesten az alábbi témára? Akár még egy talit is szervezhetnénk ha leesik a nagy hó!
Mondjuk azt megtanultam már hogy a körbe állunk kocsikkal és középen csapatjuk nagyon szar ügy, jópár autót láttam már összetörve

MINDENKI BÜNTETLENÜL "ÉGETHETNÉ LE" A GUMIKAT


A SPERR legyen veletek!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 19:32


Neo954 írta:
hil írta: Sziasztok!
Gondolom megosztom Veletek:
Polltom szervizben hallottam várakozás közben: két ember beszélgetett mellettem pontosabban az egyik, a másik inkább hallgatott. Mint utóbb kiderült állapot felmérésre vitték az autót, a beszédes volt az eladó, aki borzasztóan fényezte magát, meg a portékát úgy háromnegyed órán át. Aztán jött Gergő szakvéleménnyel: az egekig magasztalt Bimmer (talán 330d) futóműve szar, sérülésmentesnek mondott bal hátulja és jobb eleje javított, kormánymű javításra szorul, motor kopog mint a fene (ezt én is hallottam) Eladó mondta, hogy egy dugó volt cserélve benne osztrák BMW specialistánál, Gergő mondta,. hogy hf síkolás után a normál méretű hf tömítéssel rakták össze, stb.
Aztán Gergő mondta, hogy van ott egy x5, USA-ból származik, 2011-es évjárat, aztán rommá ment motor hajtókar kikönyökölés miatt. Szétszedték a motort és látták az előző "mester" javítását, amit amcsiban követtek el. Dugattyú gond volt vele, szétszedték az egész motort, minden tömítést cseréltek, ami ehhez a munkához kellett, a dugattyú el volt törve a csapszegnél, amit a "mester" nemes egyszerűséggel meghegesztett. Itthon még 10K-t bírt, aztán beállt a reccs. Na ez az igazi fillérb@szás.....
Gondolom, tanulságos,
hil


Azért az a dugattyúhegesztés az komoly..... nem hiszem, hogy a tengerentúlon ennyire nagy a córesz alkatrész ellátás ügyben...



Pedig tényleg hegesztve volt.

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 19:24


csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:


Ez Hatalmas!!!

Egyetlen egy bajom van, hogy mióta egyszer egy parkolóban nekicsúsztam egy patkának(jég volt a hó alatt) és kitörött egy darab a felnimből, mindig óvakodva csapatok. Jó lenne egy olyan hely ahol szabadon nyugodt szívvel lehet gyakorolni.
Mátyásföldön van a repülőtér, de ott sem lehet tudni hogy hol van vége a betonnak és hol kezdődik a kátyús földes hepehupás rész.

Ötletek pesten az alábbi témára? Akár még egy talit is szervezhetnénk ha leesik a nagy hó!
Mondjuk azt megtanultam már hogy a körbe állunk kocsikkal és középen csapatjuk nagyon szar ügy, jópár autót láttam már összetörve

MINDENKI BÜNTETLENÜL "ÉGETHETNÉ LE" A GUMIKAT


hát igen... nekem is ez a vágyam, mert így a rend őreivel kell dacolni...
mondjuk az utcai pont emiatt jobb, mert van kihívás, oda kell figyelni meddig engeded az autót, nem csak bele a vakvilágba pörgeted... nyílván el kell kezdeni, és nagyobb tempóhoz mindenképp jó a nagy placc. én majd néha belógok a buszpályaudvarra sokszor tök üres nincs se busz, se ember.


Nagyon sokat csináltuk régen, de iszonyatosan szar érzés az amikor 0 kontrollod van az autó felett és csak csúszik akármit is csinálsz. nem úgy mint havon, ahol még van esély korrigálásra hanem mint egy korcsolyapályán. Nem is a felnit féltem inkább a futóművet...

Kiskunlacháza a volt szovijet reptér ott lehet csapatni


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 15:31


YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:


Ez Hatalmas!!!

Egyetlen egy bajom van, hogy mióta egyszer egy parkolóban nekicsúsztam egy patkának(jég volt a hó alatt) és kitörött egy darab a felnimből, mindig óvakodva csapatok. Jó lenne egy olyan hely ahol szabadon nyugodt szívvel lehet gyakorolni.
Mátyásföldön van a repülőtér, de ott sem lehet tudni hogy hol van vége a betonnak és hol kezdődik a kátyús földes hepehupás rész.

Ötletek pesten az alábbi témára? Akár még egy talit is szervezhetnénk ha leesik a nagy hó!
Mondjuk azt megtanultam már hogy a körbe állunk kocsikkal és középen csapatjuk nagyon szar ügy, jópár autót láttam már összetörve

MINDENKI BÜNTETLENÜL "ÉGETHETNÉ LE" A GUMIKAT


hát igen... nekem is ez a vágyam, mert így a rend őreivel kell dacolni...
mondjuk az utcai pont emiatt jobb, mert van kihívás, oda kell figyelni meddig engeded az autót, nem csak bele a vakvilágba pörgeted... nyílván el kell kezdeni, és nagyobb tempóhoz mindenképp jó a nagy placc. én majd néha belógok a buszpályaudvarra sokszor tök üres nincs se busz, se ember.


Nagyon sokat csináltuk régen, de iszonyatosan szar érzés az amikor 0 kontrollod van az autó felett és csak csúszik akármit is csinálsz. nem úgy mint havon, ahol még van esély korrigálásra hanem mint egy korcsolyapályán. Nem is a felnit féltem inkább a futóművet...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 15:20


csbalu írta:
YELLOW írta:


Ez Hatalmas!!!

Egyetlen egy bajom van, hogy mióta egyszer egy parkolóban nekicsúsztam egy patkának(jég volt a hó alatt) és kitörött egy darab a felnimből, mindig óvakodva csapatok. Jó lenne egy olyan hely ahol szabadon nyugodt szívvel lehet gyakorolni.
Mátyásföldön van a repülőtér, de ott sem lehet tudni hogy hol van vége a betonnak és hol kezdődik a kátyús földes hepehupás rész.

Ötletek pesten az alábbi témára? Akár még egy talit is szervezhetnénk ha leesik a nagy hó!
Mondjuk azt megtanultam már hogy a körbe állunk kocsikkal és középen csapatjuk nagyon szar ügy, jópár autót láttam már összetörve

MINDENKI BÜNTETLENÜL "ÉGETHETNÉ LE" A GUMIKAT


hát igen... nekem is ez a vágyam, mert így a rend őreivel kell dacolni...
mondjuk az utcai pont emiatt jobb, mert van kihívás, oda kell figyelni meddig engeded az autót, nem csak bele a vakvilágba pörgeted... nyílván el kell kezdeni, és nagyobb tempóhoz mindenképp jó a nagy placc. én majd néha belógok a buszpályaudvarra sokszor tök üres nincs se busz, se ember.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 15:10


YELLOW írta:


Ez Hatalmas!!!

Egyetlen egy bajom van, hogy mióta egyszer egy parkolóban nekicsúsztam egy patkának(jég volt a hó alatt) és kitörött egy darab a felnimből, mindig óvakodva csapatok. Jó lenne egy olyan hely ahol szabadon nyugodt szívvel lehet gyakorolni.
Mátyásföldön van a repülőtér, de ott sem lehet tudni hogy hol van vége a betonnak és hol kezdődik a kátyús földes hepehupás rész.

Ötletek pesten az alábbi témára? Akár még egy talit is szervezhetnénk ha leesik a nagy hó!
Mondjuk azt megtanultam már hogy a körbe állunk kocsikkal és középen csapatjuk nagyon szar ügy, jópár autót láttam már összetörve

MINDENKI BÜNTETLENÜL "ÉGETHETNÉ LE" A GUMIKAT

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 11. szerda, 15:11

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 13:09