Elküldve: 2014. január 30. csütörtök, 20:08
Nem írtam,hogy vicces. Ide írtam,szerintem Yellow itt hamarabb megtudja mint a napiszaron. Nem tudom mit lehet ilyenkor tenni,innentől Yellow dolga!
Elküldve: 2014. január 30. csütörtök, 20:08
Elküldve: 2014. január 30. csütörtök, 19:46
Bero írta: Nemrég rakta fel valaki.
Elküldve: 2014. január 30. csütörtök, 15:54
csatis1 írta:Bero írta: Sziasztok! Ma este elindultam barátnőmhöz,leparkoltam és kb 20 percre rá mire visszaértem addigra kihűlt helye fogadott a diffúzoromnak. A barma legalább óvatosan kipattintotta volna a helyéről,de nem! Szétszedte az egészet! Minden műanyag lóg,el van törve... Vihetem műanyagoshoz,de még szereznem kell diffúzort! Találtam 22.000Ft-ért,valaki nem tud esetleg olcsóbban? Nem kell szép,úgyis színrefújnám! Köszi
A rohadt féreg patkány! Remélem szétvágta a kezét mire letörte...
Szerintem találsz olcsóbban is. Anno Kaszánál 10ért vettem, annyiért is adtam el amikor már nem kellett.
Elküldve: 2014. január 30. csütörtök, 12:26
Elküldve: 2014. január 30. csütörtök, 07:32
Bero írta: Sziasztok! Ma este elindultam barátnőmhöz,leparkoltam és kb 20 percre rá mire visszaértem addigra kihűlt helye fogadott a diffúzoromnak. A barma legalább óvatosan kipattintotta volna a helyéről,de nem! Szétszedte az egészet! Minden műanyag lóg,el van törve... Vihetem műanyagoshoz,de még szereznem kell diffúzort! Találtam 22.000Ft-ért,valaki nem tud esetleg olcsóbban? Nem kell szép,úgyis színrefújnám! Köszi
Elküldve: 2014. január 29. szerda, 20:42
Elküldve: 2014. január 28. kedd, 19:20
hancurozo írta:YELLOW írta:Pocses írta:
Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???
miért? mert az új az új a használt meg használt marad. pl gyújtásnál tutti nem lesz olyan a réginek a gyújtása, mint az újnak.
trafónál szakavatott kollégától tudom, hogy idővel tönkre ment volna a többi is.
esetemnél már korrab 2x volt hogy indítás után nem ment egy henger, leállít újra indít semmi. aztán 85ezernél lecseréltem a gyertyákat. rá 100km-re kb, indítás után, kb 500 m múlva elment egy henger. valószínű az új gyertya megadta a végső döfést a trafónak. szerintem elég jó áron kaptam a trafókat, így mindenképp a 4-es csere mellett döntöttem, ha már a gyertyák is újak. engem újabb 100km után ne copasson egy másik trafó, amit nem cseréltem. nyílván, ha csere után mondjuk 10ezer km múlva beszart volna a mondhatni új trafó, akkor én is egyet cserélnék, de ebben gyári volt 85ezerrel. kb ennyit jósolnak a gyárinak, bár van ami 110ezer körül is elmegy. nem feltétlen a saját esetemből akarok kiindulni, ne értsetek félre. de futóműnél is amit lehet párban cseréltem, meg fogok is. ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani.
Ha kiég az izzód, az összes izzót cseréld le az autódon.
Ha szélső gömbfejet cserélsz, akkor cseréld az axiál csuklót, lengőkart, nagyszílentet, stabilizátor szílentjét, stabilizátor pálcát,. Természetesen mind a két oldalon. Nehogy 100km múlva kelljen. "ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani"
Elküldve: 2014. január 28. kedd, 19:17
Elküldve: 2014. január 28. kedd, 19:17
Elküldve: 2014. január 28. kedd, 19:16
hancurozo írta:YELLOW írta:Pocses írta:
Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???
miért? mert az új az új a használt meg használt marad. pl gyújtásnál tutti nem lesz olyan a réginek a gyújtása, mint az újnak.
trafónál szakavatott kollégától tudom, hogy idővel tönkre ment volna a többi is.
esetemnél már korrab 2x volt hogy indítás után nem ment egy henger, leállít újra indít semmi. aztán 85ezernél lecseréltem a gyertyákat. rá 100km-re kb, indítás után, kb 500 m múlva elment egy henger. valószínű az új gyertya megadta a végső döfést a trafónak. szerintem elég jó áron kaptam a trafókat, így mindenképp a 4-es csere mellett döntöttem, ha már a gyertyák is újak. engem újabb 100km után ne copasson egy másik trafó, amit nem cseréltem. nyílván, ha csere után mondjuk 10ezer km múlva beszart volna a mondhatni új trafó, akkor én is egyet cserélnék, de ebben gyári volt 85ezerrel. kb ennyit jósolnak a gyárinak, bár van ami 110ezer körül is elmegy. nem feltétlen a saját esetemből akarok kiindulni, ne értsetek félre. de futóműnél is amit lehet párban cseréltem, meg fogok is. ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani.
Ha kiég az izzód, az összes izzót cseréld le az autódon.
Ha szélső gömbfejet cserélsz, akkor cseréld az axiál csuklót, lengőkart, nagyszílentet, stabilizátor szílentjét, stabilizátor pálcát,. Természetesen mind a két oldalon. Nehogy 100km múlva kelljen. "ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani"
Elküldve: 2014. január 28. kedd, 19:15
hancurozo írta:YELLOW írta:Pocses írta:
Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???
miért? mert az új az új a használt meg használt marad. pl gyújtásnál tutti nem lesz olyan a réginek a gyújtása, mint az újnak.
trafónál szakavatott kollégától tudom, hogy idővel tönkre ment volna a többi is.
esetemnél már korrab 2x volt hogy indítás után nem ment egy henger, leállít újra indít semmi. aztán 85ezernél lecseréltem a gyertyákat. rá 100km-re kb, indítás után, kb 500 m múlva elment egy henger. valószínű az új gyertya megadta a végső döfést a trafónak. szerintem elég jó áron kaptam a trafókat, így mindenképp a 4-es csere mellett döntöttem, ha már a gyertyák is újak. engem újabb 100km után ne copasson egy másik trafó, amit nem cseréltem. nyílván, ha csere után mondjuk 10ezer km múlva beszart volna a mondhatni új trafó, akkor én is egyet cserélnék, de ebben gyári volt 85ezerrel. kb ennyit jósolnak a gyárinak, bár van ami 110ezer körül is elmegy. nem feltétlen a saját esetemből akarok kiindulni, ne értsetek félre. de futóműnél is amit lehet párban cseréltem, meg fogok is. ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani.
Ha kiég az izzód, az összes izzót cseréld le az autódon.
Ha szélső gömbfejet cserélsz, akkor cseréld az axiál csuklót, lengőkart, nagyszílentet, stabilizátor szílentjét, stabilizátor pálcát,. Természetesen mind a két oldalon. Nehogy 100km múlva kelljen. "ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani"
Elküldve: 2014. január 28. kedd, 19:13
YELLOW írta:Pocses írta:
Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???
miért? mert az új az új a használt meg használt marad. pl gyújtásnál tutti nem lesz olyan a réginek a gyújtása, mint az újnak.
trafónál szakavatott kollégától tudom, hogy idővel tönkre ment volna a többi is.
esetemnél már korrab 2x volt hogy indítás után nem ment egy henger, leállít újra indít semmi. aztán 85ezernél lecseréltem a gyertyákat. rá 100km-re kb, indítás után, kb 500 m múlva elment egy henger. valószínű az új gyertya megadta a végső döfést a trafónak. szerintem elég jó áron kaptam a trafókat, így mindenképp a 4-es csere mellett döntöttem, ha már a gyertyák is újak. engem újabb 100km után ne copasson egy másik trafó, amit nem cseréltem. nyílván, ha csere után mondjuk 10ezer km múlva beszart volna a mondhatni új trafó, akkor én is egyet cserélnék, de ebben gyári volt 85ezerrel. kb ennyit jósolnak a gyárinak, bár van ami 110ezer körül is elmegy. nem feltétlen a saját esetemből akarok kiindulni, ne értsetek félre. de futóműnél is amit lehet párban cseréltem, meg fogok is. ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani.
Elküldve: 2014. január 28. kedd, 19:05
Pocses írta:
Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???
Elküldve: 2014. január 28. kedd, 19:00
Pocses írta:YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.
ahogy írták, hibát nem ír, hogy gyertya, vagy trafó. de mondhatni típus hiba a trafó, főleg ha a gyári van benne, vagy még valamikor azt a cikkszámosat kapta, amit azóta leváltottak. ahogyan írták csak fel kell cserélni és megnézni mikor melyik hengerbe írja be. ha gyújtáskimaradást írt be, akkor biztos a trafó vagy gyertya a hiba, kár elmenni szerintem más irányba. de érdemes trafót vagy gyertyát is az összeset scerélni, hiába egy, vagy kettő rossz csak.
YELLOW Figyelj egy picit. Ezek után biztos, hogy más irányba mennék. Mondjuk hibatároló és élőadat olvasás. (olyan helyen, ahol tudják is, hogy mit néznek)
egy gyertya, meg két trafó lett cserélve. neki 6 van mindenből, ha 2.2 20i és nem 318i, de akkor is marad még.
de akkor meg kopogásérzékelő lehet szar ami ilyet hibát írhat be. jó mondjuk ha nem ad anygot, akkor nincs ami robbanjon, nincs kopogás. de szerintem az injektort másképp is kiírja, bár ezzel még nem találkoztam.
Látom csak azért is hajtogatod az igazad. (látatlanban cserélnéd az alkatrészeket)
De.
Képzeld YELLOW. Más is meghibásodhat egy autón, nem csak az ami veled előfordult, vagy hallottál róla. És nem biztos, hogy látatlanban kicseréltetném vele a teljes gyújtásrendszer minden elemét.
Leírhatod 10x is egy más után, de normális hibafeltárás nélkül nem lehet megmondani, hogy mi a baja. (nem csak hibatároló olvasás, hanem élőadat olvasás is kellene)
És akkor a mechanikai meghibásodásokról nem is beszéltünk.
Lehet, hogy nincs kompresszió 2 hengerben. (mert akár ez is lehet) De senki nem mondja neki látatlanba, hogy vigye el felújítattni a motort.
nem mondtam cseréljen ki mindent. azt írtam ki ha cserélni kell, mert egy rossz, mondjuk trfaó vagy gyertya, akkor célszerű a többit is. leírtam visszább, amit írtatok, hogy diag nélkül étcserélésekkel ki lehetett volna szűrni, vagy csak lehúzni sorba a trafókat, hogy melyiknél nem változik semmi. én értem amit mondasz
Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???
Elküldve: 2014. január 28. kedd, 18:52
YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.
ahogy írták, hibát nem ír, hogy gyertya, vagy trafó. de mondhatni típus hiba a trafó, főleg ha a gyári van benne, vagy még valamikor azt a cikkszámosat kapta, amit azóta leváltottak. ahogyan írták csak fel kell cserélni és megnézni mikor melyik hengerbe írja be. ha gyújtáskimaradást írt be, akkor biztos a trafó vagy gyertya a hiba, kár elmenni szerintem más irányba. de érdemes trafót vagy gyertyát is az összeset scerélni, hiába egy, vagy kettő rossz csak.
YELLOW Figyelj egy picit. Ezek után biztos, hogy más irányba mennék. Mondjuk hibatároló és élőadat olvasás. (olyan helyen, ahol tudják is, hogy mit néznek)
egy gyertya, meg két trafó lett cserélve. neki 6 van mindenből, ha 2.2 20i és nem 318i, de akkor is marad még.
de akkor meg kopogásérzékelő lehet szar ami ilyet hibát írhat be. jó mondjuk ha nem ad anygot, akkor nincs ami robbanjon, nincs kopogás. de szerintem az injektort másképp is kiírja, bár ezzel még nem találkoztam.
Látom csak azért is hajtogatod az igazad. (látatlanban cserélnéd az alkatrészeket)
De.
Képzeld YELLOW. Más is meghibásodhat egy autón, nem csak az ami veled előfordult, vagy hallottál róla. És nem biztos, hogy látatlanban kicseréltetném vele a teljes gyújtásrendszer minden elemét.
Leírhatod 10x is egy más után, de normális hibafeltárás nélkül nem lehet megmondani, hogy mi a baja. (nem csak hibatároló olvasás, hanem élőadat olvasás is kellene)
És akkor a mechanikai meghibásodásokról nem is beszéltünk.
Lehet, hogy nincs kompresszió 2 hengerben. (mert akár ez is lehet) De senki nem mondja neki látatlanba, hogy vigye el felújítattni a motort.
nem mondtam cseréljen ki mindent. azt írtam ki ha cserélni kell, mert egy rossz, mondjuk trfaó vagy gyertya, akkor célszerű a többit is. leírtam visszább, amit írtatok, hogy diag nélkül étcserélésekkel ki lehetett volna szűrni, vagy csak lehúzni sorba a trafókat, hogy melyiknél nem változik semmi. én értem amit mondasz