státusz Dredd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 14:46


Darius írta:
Nagyon jol ment de dizel leven hianyzott a hang elmeny illetve ebbol kifolyolag feltettem is h meghajtva nem esik jol neki.A benzines jobban birja a strapat nem kell annyira vigyazni ra.Fogyasztasban se varj csodat egy 20dis hajtva sokat eszik es varos uzemben sem megy 8 ala sehogysem.Aki mast allit hazudik.A dizelre jobban kell vigyazni mint a benzinesre es ezert adtam el en is mert az en vezetesi szokasaimhoz a benzines jobban illett vna.Hozzateszem semmi bajom a dizellel( most is az van csak 6henger)de arra eleg volt h 4 hengeres dizelt sportos tulajdonsaggal felruhazni hulyeseg.Egy 30d az mondjuk mas ott a hang elmeny is megvan es a teljesitmeny is 204!(le).Persze arra is vigyazni kell ha hajtani akarod,de az chippelve mar eleg komoly menetteljesitmeny. Én azt javaslom dizelbe inkabb 30d...benzinesben 20i-25i-30i.A 30d nem tobb fenntartani mint a 20d-t es ugyan azok a hiva lehetosegek,viszont elmenyben tobbet ad sokkal.a benzinessel olcsobban jossz ki,megha tobbet is eszik vmivel.

Értem, akkor valószínű nem is igazán esik jól neki..leglaábbis, amiket látok neten dízel tapasztalatokat a későbbi használat során.
Mennyire igazak vajon azok a fogyi adatok, amik a spritmonitoron vannak, 25i-re nem egyet láttam, ami 7 liter körül fogyaszt?Ezekbe nincs turbó ugye?Mármint e90 25i..mert, elég jó meg lehet hajtva, ha 220 lovat kihoztak belőle

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. április 24. csütörtök, 21:46


Dredd írta:
Darius írta:
Dredd írta: Sziasztok,

Remélem jó helyre írom be a nyűgöm Konkrétan, rögtön topikot ezért nem szeretnék nyitni, ha itt minden van ömlesztve, akkor talán megállja a helyét az érdeklődésem...ha lehet, kicsit kihasználnám az itteniek tapasztalatait, persze csak..ha lehet
Szóval, lassan gondolkozok autócserén és 2 autó jönne számításba...golf mk5 2.0 tfsi vagy e90 20d...Külsőre, nekem a bmw-ben több fantázia van, krakteresebb, komolyabb..viszont csábító a golf 7 sec körüli gyorsulása és az, hogy 2 mázsával könnyebb :/ Gondolom, itt egyértelmű ki-mit választana.Viszont érdekelne a 20d motorok megbízhatósága és tuning potenciálja (ATC,Kollár?).200lóval már érdekelne..de nem tudom, hogy mennyire lenne tartós?(ha 200k km-el venném az autót majd) Nem hullana szét rögtön és generáloznom kellene 1 milláért azonnal? A gyári "kopó" alkatrészek mennyit bírhatnak?Mire lehet számítani egy 200-250k-t futottnál?(ha van erre tapasztlat?)
Szívem szerint egy 25i-t vennék...ha már bmw..de egy csomó motorcserés e90 25i-t láttam, ami nem túl bíztató és ha a 20d-t is biztonsággal lehetne üzemeltetni 200 lóval, akkor fölöslegesnek tartanám a 25i-t.Szerintetek?




Szia!Én is voltam hasonló cípőben nemrégen,ezért tudom miről irsz.Én akkor 320d-t vettem full m csomaggal.(2004,e46 mpack).Gondoltam nagy nyomaték sport futómű mi kell még.Nagyon szerettem azt az autót,de rákellet jönnöm hogy azért egy jó 6 hengeres szivobenzinessel jobb lett vna ezerszer.Később vezettem Golfom is (5 Gti),ami elkepesztő jó főleg DSG vel de nagyon tud hianyozni a hatsokerekhajtas,de nagyon.Én azt javaslom mivel nem nagy a kulonbseg gondolkodj el egy E90 330i-n ha megengedhetedd magadnak mert annal elmeny gazdagabbat nem igen talalsz.Ha az tul draga lenne akkor is inkabb vennek egy 320i e90-et mint egy 320d-t.Fenntartasban es vezethetosegben is benzinest valasztanek.Azt azert tudnod kell hogy az E90 320d-nel joval tobb a hibalehetoseg foleg ha chippeltetned es nyomnad neki mint ha egy szivo benzinest veszel.A Golfnal a 2.0tfsi is hajlamos a kokszosodasra,illetve ha jol tudom az meg szijas is nem lancos.A felhasznalas jelleget kell eldontened,mert mindenhova mas a tokeletes.Sport,Varos,hosszutav stb.üdvarius


Na, köszi a tanácsot Azt megkérdezhetem, hogy miért érezted úgy, hogy szívóbenzin ezerszer jobb lett volna?Mik voltak a saját szubjektív elvárásaid, aminek nem felelt meg?Nem lehetett úgy pörgetni?Bár ha valakinek az jobb, hogy nem vált vissza 2-3-at, mint benzinnél?Vagy anyagilag voltak rossz tapasztalataid dízellel?Max 325i - lenne szerintem a felső határ Bár, nem gondonám, h rossz lenne...csak kecsegtető ez a 320d-s móka, hogy ott a turbó..amivel lehet variálni, esetleg picit többet kihozni belőle..kevesebb fogyasztás mellett.De sajna nincs ilyen dízeles 3as ismerősöm, aki ellátna infóval egy vectra cdti volt a legközelebbi dízel, amibe locsolta rokonom a pénzt..persze csippelve volt, de jól ment.Itt nincs az, hogy veszel megerősített/kovácsolt cuccokat, aztán kész, bírja a többlet teljesítményt?



Nagyon jol ment de dizel leven hianyzott a hang elmeny illetve ebbol kifolyolag feltettem is h meghajtva nem esik jol neki.A benzines jobban birja a strapat nem kell annyira vigyazni ra.Fogyasztasban se varj csodat egy 20dis hajtva sokat eszik es varos uzemben sem megy 8 ala sehogysem.Aki mast allit hazudik.A dizelre jobban kell vigyazni mint a benzinesre es ezert adtam el en is mert az en vezetesi szokasaimhoz a benzines jobban illett vna.Hozzateszem semmi bajom a dizellel( most is az van csak 6henger)de arra eleg volt h 4 hengeres dizelt sportos tulajdonsaggal felruhazni hulyeseg.Egy 30d az mondjuk mas ott a hang elmeny is megvan es a teljesitmeny is 204!(le).Persze arra is vigyazni kell ha hajtani akarod,de az chippelve mar eleg komoly menetteljesitmeny. Én azt javaslom dizelbe inkabb 30d...benzinesben 20i-25i-30i.A 30d nem tobb fenntartani mint a 20d-t es ugyan azok a hiva lehetosegek,viszont elmenyben tobbet ad sokkal.a benzinessel olcsobban jossz ki,megha tobbet is eszik vmivel.


státusz Dredd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 24. csütörtök, 20:22


Darius írta:
Dredd írta: Sziasztok,

Remélem jó helyre írom be a nyűgöm Konkrétan, rögtön topikot ezért nem szeretnék nyitni, ha itt minden van ömlesztve, akkor talán megállja a helyét az érdeklődésem...ha lehet, kicsit kihasználnám az itteniek tapasztalatait, persze csak..ha lehet
Szóval, lassan gondolkozok autócserén és 2 autó jönne számításba...golf mk5 2.0 tfsi vagy e90 20d...Külsőre, nekem a bmw-ben több fantázia van, krakteresebb, komolyabb..viszont csábító a golf 7 sec körüli gyorsulása és az, hogy 2 mázsával könnyebb :/ Gondolom, itt egyértelmű ki-mit választana.Viszont érdekelne a 20d motorok megbízhatósága és tuning potenciálja (ATC,Kollár?).200lóval már érdekelne..de nem tudom, hogy mennyire lenne tartós?(ha 200k km-el venném az autót majd) Nem hullana szét rögtön és generáloznom kellene 1 milláért azonnal? A gyári "kopó" alkatrészek mennyit bírhatnak?Mire lehet számítani egy 200-250k-t futottnál?(ha van erre tapasztlat?)
Szívem szerint egy 25i-t vennék...ha már bmw..de egy csomó motorcserés e90 25i-t láttam, ami nem túl bíztató és ha a 20d-t is biztonsággal lehetne üzemeltetni 200 lóval, akkor fölöslegesnek tartanám a 25i-t.Szerintetek?



Szia!Én is voltam hasonló cípőben nemrégen,ezért tudom miről irsz.Én akkor 320d-t vettem full m csomaggal.(2004,e46 mpack).Gondoltam nagy nyomaték sport futómű mi kell még.Nagyon szerettem azt az autót,de rákellet jönnöm hogy azért egy jó 6 hengeres szivobenzinessel jobb lett vna ezerszer.Később vezettem Golfom is (5 Gti),ami elkepesztő jó főleg DSG vel de nagyon tud hianyozni a hatsokerekhajtas,de nagyon.Én azt javaslom mivel nem nagy a kulonbseg gondolkodj el egy E90 330i-n ha megengedhetedd magadnak mert annal elmeny gazdagabbat nem igen talalsz.Ha az tul draga lenne akkor is inkabb vennek egy 320i e90-et mint egy 320d-t.Fenntartasban es vezethetosegben is benzinest valasztanek.Azt azert tudnod kell hogy az E90 320d-nel joval tobb a hibalehetoseg foleg ha chippeltetned es nyomnad neki mint ha egy szivo benzinest veszel.A Golfnal a 2.0tfsi is hajlamos a kokszosodasra,illetve ha jol tudom az meg szijas is nem lancos.A felhasznalas jelleget kell eldontened,mert mindenhova mas a tokeletes.Sport,Varos,hosszutav stb.üdvarius


Na, köszi a tanácsot Azt megkérdezhetem, hogy miért érezted úgy, hogy szívóbenzin ezerszer jobb lett volna?Mik voltak a saját szubjektív elvárásaid, aminek nem felelt meg?Nem lehetett úgy pörgetni?Bár ha valakinek az jobb, hogy nem vált vissza 2-3-at, mint benzinnél?Vagy anyagilag voltak rossz tapasztalataid dízellel?Max 325i - lenne szerintem a felső határ Bár, nem gondonám, h rossz lenne...csak kecsegtető ez a 320d-s móka, hogy ott a turbó..amivel lehet variálni, esetleg picit többet kihozni belőle..kevesebb fogyasztás mellett.De sajna nincs ilyen dízeles 3as ismerősöm, aki ellátna infóval egy vectra cdti volt a legközelebbi dízel, amibe locsolta rokonom a pénzt..persze csippelve volt, de jól ment.Itt nincs az, hogy veszel megerősített/kovácsolt cuccokat, aztán kész, bírja a többlet teljesítményt?


Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. április 24. csütörtök, 17:38


Dredd írta: Sziasztok,

Remélem jó helyre írom be a nyűgöm Konkrétan, rögtön topikot ezért nem szeretnék nyitni, ha itt minden van ömlesztve, akkor talán megállja a helyét az érdeklődésem...ha lehet, kicsit kihasználnám az itteniek tapasztalatait, persze csak..ha lehet
Szóval, lassan gondolkozok autócserén és 2 autó jönne számításba...golf mk5 2.0 tfsi vagy e90 20d...Külsőre, nekem a bmw-ben több fantázia van, krakteresebb, komolyabb..viszont csábító a golf 7 sec körüli gyorsulása és az, hogy 2 mázsával könnyebb :/ Gondolom, itt egyértelmű ki-mit választana.Viszont érdekelne a 20d motorok megbízhatósága és tuning potenciálja (ATC,Kollár?).200lóval már érdekelne..de nem tudom, hogy mennyire lenne tartós?(ha 200k km-el venném az autót majd) Nem hullana szét rögtön és generáloznom kellene 1 milláért azonnal? A gyári "kopó" alkatrészek mennyit bírhatnak?Mire lehet számítani egy 200-250k-t futottnál?(ha van erre tapasztlat?)
Szívem szerint egy 25i-t vennék...ha már bmw..de egy csomó motorcserés e90 25i-t láttam, ami nem túl bíztató és ha a 20d-t is biztonsággal lehetne üzemeltetni 200 lóval, akkor fölöslegesnek tartanám a 25i-t.Szerintetek?



Szia!Én is voltam hasonló cípőben nemrégen,ezért tudom miről irsz.Én akkor 320d-t vettem full m csomaggal.(2004,e46 mpack).Gondoltam nagy nyomaték sport futómű mi kell még.Nagyon szerettem azt az autót,de rákellet jönnöm hogy azért egy jó 6 hengeres szivobenzinessel jobb lett vna ezerszer.Később vezettem Golfom is (5 Gti),ami elkepesztő jó főleg DSG vel de nagyon tud hianyozni a hatsokerekhajtas,de nagyon.Én azt javaslom mivel nem nagy a kulonbseg gondolkodj el egy E90 330i-n ha megengedhetedd magadnak mert annal elmeny gazdagabbat nem igen talalsz.Ha az tul draga lenne akkor is inkabb vennek egy 320i e90-et mint egy 320d-t.Fenntartasban es vezethetosegben is benzinest valasztanek.Azt azert tudnod kell hogy az E90 320d-nel joval tobb a hibalehetoseg foleg ha chippeltetned es nyomnad neki mint ha egy szivo benzinest veszel.A Golfnal a 2.0tfsi is hajlamos a kokszosodasra,illetve ha jol tudom az meg szijas is nem lancos.A felhasznalas jelleget kell eldontened,mert mindenhova mas a tokeletes.Sport,Varos,hosszutav stb.üdvarius


státusz Dredd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 24. csütörtök, 15:12


Sziasztok,

Remélem jó helyre írom be a nyűgöm Konkrétan, rögtön topikot ezért nem szeretnék nyitni, ha itt minden van ömlesztve, akkor talán megállja a helyét az érdeklődésem...ha lehet, kicsit kihasználnám az itteniek tapasztalatait, persze csak..ha lehet
Szóval, lassan gondolkozok autócserén és 2 autó jönne számításba...golf mk5 2.0 tfsi vagy e90 20d...Külsőre, nekem a bmw-ben több fantázia van, krakteresebb, komolyabb..viszont csábító a golf 7 sec körüli gyorsulása és az, hogy 2 mázsával könnyebb :/ Gondolom, itt egyértelmű ki-mit választana.Viszont érdekelne a 20d motorok megbízhatósága és tuning potenciálja (ATC,Kollár?).200lóval már érdekelne..de nem tudom, hogy mennyire lenne tartós?(ha 200k km-el venném az autót majd) Nem hullana szét rögtön és generáloznom kellene 1 milláért azonnal? A gyári "kopó" alkatrészek mennyit bírhatnak?Mire lehet számítani egy 200-250k-t futottnál?(ha van erre tapasztlat?)
Szívem szerint egy 25i-t vennék...ha már bmw..de egy csomó motorcserés e90 25i-t láttam, ami nem túl bíztató és ha a 20d-t is biztonsággal lehetne üzemeltetni 200 lóval, akkor fölöslegesnek tartanám a 25i-t.Szerintetek?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. április 24. csütörtök, 06:58


hil írta:
zugrol írta: Sziasztok!

Egy BMW e46 compact vásárlás előtt állok, az lenne a kérdésem, hogy mi az amire vásárláskor feltétlenül figyeljek, vannak esetleg típushibák, vagy összességében mi az, amit ezeken a bömösökön. Én ezt néztem ki magamnak:http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-7674794.
Vélemény? A srác (Márton) Szigetszentmiklósi, kifejezetten ezt a típus hozza be külföldről, mikor nála voltam, akkor is 4 db ilyesmi állt az udvarban.

Előre is köszi!


Szia!
Nem tudom, de a hirdetésben az áll, hogy a BMW legmegbízhatóbb motorja van benne. Ez valószínűleg az N42 utódja lehet az N46B18. Én is ilyen motorral szerelt autót akartam venni,(na jó nem ilyet, hanem b20-ast) utánajártam kissé és erről a motorról egy emberként mindenki lebeszélt!!!
Lehet, hogy annyi ember "hazudott" volna nekem???
hil



én nem beszéltelek le bár ezek szerint ha nem is érdekelt a véleményem, akkor miért kérdezted annyiszor? az N46B20-ról valóban több rosszat hallani. az orosz, meg balkáni videókat felejtsük el. majd csinálok tökfőzeléktől hányós videókat, és javaslom majd senki ne egyen, mert ez lesz a vége. alapozva ezt arra, mert nekem nem vált be, nem ízlett.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. április 23. szerda, 17:45


zugrol írta: Sziasztok!

Egy BMW e46 compact vásárlás előtt állok, az lenne a kérdésem, hogy mi az amire vásárláskor feltétlenül figyeljek, vannak esetleg típushibák, vagy összességében mi az, amit ezeken a bömösökön. Én ezt néztem ki magamnak:http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-7674794.
Vélemény? A srác (Márton) Szigetszentmiklósi, kifejezetten ezt a típus hozza be külföldről, mikor nála voltam, akkor is 4 db ilyesmi állt az udvarban.

Előre is köszi!


Szia!
Nem tudom, de a hirdetésben az áll, hogy a BMW legmegbízhatóbb motorja van benne. Ez valószínűleg az N42 utódja lehet az N46B18. Én is ilyen motorral szerelt autót akartam venni,(na jó nem ilyet, hanem b20-ast) utánajártam kissé és erről a motorról egy emberként mindenki lebeszélt!!!
Lehet, hogy annyi ember "hazudott" volna nekem???
hil




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz zugrol

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. április 23. szerda, 11:02


Sziasztok!

Egy BMW e46 compact vásárlás előtt állok, az lenne a kérdésem, hogy mi az amire vásárláskor feltétlenül figyeljek, vannak esetleg típushibák, vagy összességében mi az, amit ezeken a bömösökön. Én ezt néztem ki magamnak:http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-7674794.
Vélemény? A srác (Márton) Szigetszentmiklósi, kifejezetten ezt a típus hozza be külföldről, mikor nála voltam, akkor is 4 db ilyesmi állt az udvarban.

Előre is köszi!

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. április 23. szerda, 08:16


Tudsz ajánlani valami diag eszkozt? Illetve beszerzési forrást?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. április 23. szerda, 06:23


krissz írta: BMW Scanner-t ki használ? Honnan érdemes rendelni? Vagy valami hasonló eszközt tudnátok ajánlani? Köszi!

Szia!
A BMW Scannert nem érdemes megvenned ha általános diagra gondolsz, az csak spec célra jó szerintem.
hil



krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. április 23. szerda, 00:11


BMW Scanner-t ki használ? Honnan érdemes rendelni? Vagy valami hasonló eszközt tudnátok ajánlani? Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2006

státusz tomi330cd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. április 22. kedd, 20:38


sziasztok nem erdekel valakit e46 hoz sportkormány 3ágú, szép állapotú nem kopott szakadt szar! akit érdekel irjon privibe képet küldöm



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 22. kedd, 20:40

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 14:41


Robinson írta: Tőccsétek!

https://docs.google.com/forms/...4/viewform


és ez mire lesz jó?
kitöltöttem.
de fekete BMW, kopasz fej, miért állítanának meg? csak sok papírmunka lennék pont tegnap veséztük ki, hogy egyszerűbb kiállni méregetni, a kép megy a rendszerbe, nincs papírmunka, a tolvajkergetők egyik adásában bejelentették, hogy többen menni fognak egy tolvajért. erre kiment a rendőrség, de őket baxogatni, igazoltatni, szegények ki lettek osztva, azt sem tudta mit magok, mint utólag kiderült felsőbb utasításra, és a rendőrök kimentek a megadott címre, ahol megfélemlítették az ottani C revíziósokat, hogy szélsőjobboldali skinheadek menni fognak szétverni őket, persze a tolvaj míí meglepő nem volt otthon. nem segítenek elkapni, még a tolvaj kezére játszanak.
olyna 5 percnél kezdődik, érdemes megnézni szórakoztató:

YouTube videó





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 21. hétfő, 14:52

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 14:32


Tőccsétek!

https://docs.google.com/forms/...4/viewform



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 21. hétfő, 14:49

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 12:38


Kedvenc hobbim segítője:



Ha minden igaz szerdára lesz itthon az eredeti forgalmija "digóból" azt kezdődhet a papírozás + szervíz stb.

E öröm e bódottág van.....