autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz hetykepityke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 17:45


Coyote írta: A neve pl. takarólemez, a száma 51718193812 itt láthatod
http://www.realoem.com/bmw/sho...1718193812

A szenzor meg hőmérsékletet mér és ez alapján kapcsolja automatikusan az ablakmosó-fúvókák fűtését.
4-es alkatrész ezen a képen.



Szuper!!
Köszönöm a segítséged, így már tudom mit is keressek!!

Üdv!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 17:13


A neve pl. takarólemez, a száma 51718193812 itt láthatod
http://www.realoem.com/bmw/sho...1718193812

A szenzor meg hőmérsékletet mér és ez alapján kapcsolja automatikusan az ablakmosó-fúvókák fűtését.
4-es alkatrész ezen a képen.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz hetykepityke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 15:49


Sziasztok!

Remélem nem baj, hogy itt érdeklődök!
Tegnap bekaptunk sajnos egy csúnya kátyút és a jobb első kerék felöli részen (E46 2001) kiszakadt ez a műanyag borítás... A kérdésem az volna, hogy pontosan mi a neve ennek a műanyag résznek? (pirossal karikáztam) Illetve most lóg ott egy szenzor féleség, ami szerintem a fehérrel karikázott alkatrész lesz az! Annak pontosan mi a szerepe?

A segítséget előre is nagyon szépen köszönöm!!!!!

Üdv!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 04. szerda, 15:50

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2014. június 03. kedd, 22:58


Sziasztok!
Van az oldalon aktív admin?Az apróhirdetéseimet folyamatosan törli valaki.Yellow nem tud segíteni,Robinson nem válaszol.Apróhirdetési szabályzatot sem találok sehol.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. június 03. kedd, 08:28


Prof írta:

Biztos 120e volt ? vagy csak az óra mutatott annyit ?



Jogos a kérdés



Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 18:29


Coyote írta:
Prof írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...

Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?

M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?



az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.


Azt kifejtenéd, hogy "karban van tartva"? Mert a rendszeres olajcsere minőségi olajjal a legtöbb, amit tehetek ezügyben, vagy van valami más is? A nyomaték rászabadítása meg muszáj, pont ezt szeretem a dízelben. Toljon, mint a mozdony, ha már úgyis úgy kormol

Azt olvastam, hogy a 2007-2009 163 lovasokban volt, de 2011-től a 177 lovasokban újra megjelent. De lehet, hogy rosszul emlékszem a lóerő-sávokra, mert a végén volt valami száznyolcvanvalahány lovas is, illetev a 163 lovas még az M47-es blokk volt... asszem.


igen az oké, hogy Te így tartod karban, de nem mindenki, és hazsnált autónál kitudja. sokan 30-ezrenként cserélnek, és kitudja milyen olaj megy bele. amúgy igen annyi, amit írtál, semmi több.
na igen én is hallottam sok mindent ezért nem tudni már. d emost az én féle blokkomra is mondják ezt a láncugrást, mégis van, ami már 400ezret elment minden gond nélkül. ezért mondom, hogy hazsnálatra és karbantartási hiányosságokra vezethető vissza a dolog inkább. egy atomstabil motort is tönkre tudnak rakni, csak oda kell adni az araboknak, vagy oroszoknak.


177 Le verzió betegsége a vezérmű lánc szakadás "orvosság előírt intervallumba kell cserélni"


és az mennyi? Mondanám hogy 200e, de valakinél 120-nál szakadt már.


Biztos 120e volt ? vagy csak az óra mutatott annyit ?



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 16:28


Prof írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...

Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?

M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?



az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.


Azt kifejtenéd, hogy "karban van tartva"? Mert a rendszeres olajcsere minőségi olajjal a legtöbb, amit tehetek ezügyben, vagy van valami más is? A nyomaték rászabadítása meg muszáj, pont ezt szeretem a dízelben. Toljon, mint a mozdony, ha már úgyis úgy kormol

Azt olvastam, hogy a 2007-2009 163 lovasokban volt, de 2011-től a 177 lovasokban újra megjelent. De lehet, hogy rosszul emlékszem a lóerő-sávokra, mert a végén volt valami száznyolcvanvalahány lovas is, illetev a 163 lovas még az M47-es blokk volt... asszem.


igen az oké, hogy Te így tartod karban, de nem mindenki, és hazsnált autónál kitudja. sokan 30-ezrenként cserélnek, és kitudja milyen olaj megy bele. amúgy igen annyi, amit írtál, semmi több.
na igen én is hallottam sok mindent ezért nem tudni már. d emost az én féle blokkomra is mondják ezt a láncugrást, mégis van, ami már 400ezret elment minden gond nélkül. ezért mondom, hogy hazsnálatra és karbantartási hiányosságokra vezethető vissza a dolog inkább. egy atomstabil motort is tönkre tudnak rakni, csak oda kell adni az araboknak, vagy oroszoknak.


177 Le verzió betegsége a vezérmű lánc szakadás "orvosság előírt intervallumba kell cserélni"


és az mennyi? Mondanám hogy 200e, de valakinél 120-nál szakadt már.


Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 15:41


YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...

Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?

M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?



az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.


Azt kifejtenéd, hogy "karban van tartva"? Mert a rendszeres olajcsere minőségi olajjal a legtöbb, amit tehetek ezügyben, vagy van valami más is? A nyomaték rászabadítása meg muszáj, pont ezt szeretem a dízelben. Toljon, mint a mozdony, ha már úgyis úgy kormol

Azt olvastam, hogy a 2007-2009 163 lovasokban volt, de 2011-től a 177 lovasokban újra megjelent. De lehet, hogy rosszul emlékszem a lóerő-sávokra, mert a végén volt valami száznyolcvanvalahány lovas is, illetev a 163 lovas még az M47-es blokk volt... asszem.


igen az oké, hogy Te így tartod karban, de nem mindenki, és hazsnált autónál kitudja. sokan 30-ezrenként cserélnek, és kitudja milyen olaj megy bele. amúgy igen annyi, amit írtál, semmi több.
na igen én is hallottam sok mindent ezért nem tudni már. d emost az én féle blokkomra is mondják ezt a láncugrást, mégis van, ami már 400ezret elment minden gond nélkül. ezért mondom, hogy hazsnálatra és karbantartási hiányosságokra vezethető vissza a dolog inkább. egy atomstabil motort is tönkre tudnak rakni, csak oda kell adni az araboknak, vagy oroszoknak.


177 Le verzió betegsége a vezérmű lánc szakadás "orvosság előírt intervallumba kell cserélni"


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 11:13


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...

Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?

M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?



az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.


Azt kifejtenéd, hogy "karban van tartva"? Mert a rendszeres olajcsere minőségi olajjal a legtöbb, amit tehetek ezügyben, vagy van valami más is? A nyomaték rászabadítása meg muszáj, pont ezt szeretem a dízelben. Toljon, mint a mozdony, ha már úgyis úgy kormol

Azt olvastam, hogy a 2007-2009 163 lovasokban volt, de 2011-től a 177 lovasokban újra megjelent. De lehet, hogy rosszul emlékszem a lóerő-sávokra, mert a végén volt valami száznyolcvanvalahány lovas is, illetev a 163 lovas még az M47-es blokk volt... asszem.


igen az oké, hogy Te így tartod karban, de nem mindenki, és hazsnált autónál kitudja. sokan 30-ezrenként cserélnek, és kitudja milyen olaj megy bele. amúgy igen annyi, amit írtál, semmi több.
na igen én is hallottam sok mindent ezért nem tudni már. d emost az én féle blokkomra is mondják ezt a láncugrást, mégis van, ami már 400ezret elment minden gond nélkül. ezért mondom, hogy hazsnálatra és karbantartási hiányosságokra vezethető vissza a dolog inkább. egy atomstabil motort is tönkre tudnak rakni, csak oda kell adni az araboknak, vagy oroszoknak.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 11:08


YELLOW írta:
Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...

Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?

M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?



az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.


Azt kifejtenéd, hogy "karban van tartva"? Mert a rendszeres olajcsere minőségi olajjal a legtöbb, amit tehetek ezügyben, vagy van valami más is? A nyomaték rászabadítása meg muszáj, pont ezt szeretem a dízelben. Toljon, mint a mozdony, ha már úgyis úgy kormol

Azt olvastam, hogy a 2007-2009 163 lovasokban volt, de 2011-től a 177 lovasokban újra megjelent. De lehet, hogy rosszul emlékszem a lóerő-sávokra, mert a végén volt valami száznyolcvanvalahány lovas is, illetev a 163 lovas még az M47-es blokk volt... asszem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 10:01


Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...

Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?

M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?



az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 09:56


Pocses írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta: úristen most mi lesz... komolytalan kislány, és szart sem érek én sem és a verdám se...

kollarkitti20 írta: Szia ! Meg szeretném kérdezni hogy mennyi az ára az autónak ? Mert én pont ugyanilyent szeretnék vásárolni. Várom a válaszod. Üdvözlettel : Kitti


kicsit túl sok a szmájli ahhoz, hogy komolyan vegyem a kérdésed, nem mellesleg nem is értem a kérdésed. hol láttad, hogy eladó?

kollarkitti20 írta: úristen hogy te mekkora egy bunkó fasz ember vagy, gratulálok hogy kimásoltad a képemhez az üzenet a verdad meg szart se ér dugd fel magadnak nyomorék DD



Nem értelek Yellow végre egy Nő megszólít Téged.Te meg így reagálsz rá hát szép...pedig csak megdicsérte a kocsidat és megkérdezte mennyiért mennek az ilyenek.


Enyhe szövegértési problémái vannak és még egyéb problémák is....


így van... őszinte leszek, azt nem is olvastam, hogy azt írta, ilyet szeretne. így azt hittem konkrétan az enyém után édeklődne.
szóval ezennel elnézést kérek tőle, ha olvassa!


Szia Yellow!

Szerintem nincs miért magyarázkodnod, összetévesztette az oldalt valami egészen más oldallal!
Kb annyi idős vagy még annyi sem lehet mint a lányom. Ez az oldal abszolút nem arról szól, hogy pózolni kell extra mély dekoltázzsal azt akár így fogni pasit.
Ne legyen lelkiismeret furdalásod, mert nincs miért...

Üdv.: Pocses


sajnos tényleg nem olvastam a második mondatot. de, bár azt nem raktam ki, a kettő levél között volt egy, amikor azt írta, hogy ő azt hitte eladó. tehát annyira nem értettem én félre, meg az első mondat is arra utal. csak ha én valamiről komolyan érdeklődnék, akkor nem rakok minden mondatom végére nevetős szmájlit. az nem a komolyság jele.
csak ugye nálam is beindult az összeesküvés dolog, aztán még jöttek azzal, biztos én csináltam ezt a felhasználót... na mindegy részben sajnálom, amiért nem olvastam végig, úgy gondolom ez nem szégyen beismerni.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 07:46


A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...

Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?

M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 06:36


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta: úristen most mi lesz... komolytalan kislány, és szart sem érek én sem és a verdám se...

kollarkitti20 írta: Szia ! Meg szeretném kérdezni hogy mennyi az ára az autónak ? Mert én pont ugyanilyent szeretnék vásárolni. Várom a válaszod. Üdvözlettel : Kitti


kicsit túl sok a szmájli ahhoz, hogy komolyan vegyem a kérdésed, nem mellesleg nem is értem a kérdésed. hol láttad, hogy eladó?

kollarkitti20 írta: úristen hogy te mekkora egy bunkó fasz ember vagy, gratulálok hogy kimásoltad a képemhez az üzenet a verdad meg szart se ér dugd fel magadnak nyomorék DD



Nem értelek Yellow végre egy Nő megszólít Téged.Te meg így reagálsz rá hát szép...pedig csak megdicsérte a kocsidat és megkérdezte mennyiért mennek az ilyenek.


Enyhe szövegértési problémái vannak és még egyéb problémák is....


így van... őszinte leszek, azt nem is olvastam, hogy azt írta, ilyet szeretne. így azt hittem konkrétan az enyém után édeklődne.
szóval ezennel elnézést kérek tőle, ha olvassa!


Szia Yellow!

Szerintem nincs miért magyarázkodnod, összetévesztette az oldalt valami egészen más oldallal!
Kb annyi idős vagy még annyi sem lehet mint a lányom. Ez az oldal abszolút nem arról szól, hogy pózolni kell extra mély dekoltázzsal azt akár így fogni pasit.
Ne legyen lelkiismeret furdalásod, mert nincs miért...

Üdv.: Pocses

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. június 01. vasárnap, 21:09


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta: úristen most mi lesz... komolytalan kislány, és szart sem érek én sem és a verdám se...

kollarkitti20 írta: Szia ! Meg szeretném kérdezni hogy mennyi az ára az autónak ? Mert én pont ugyanilyent szeretnék vásárolni. Várom a válaszod. Üdvözlettel : Kitti


kicsit túl sok a szmájli ahhoz, hogy komolyan vegyem a kérdésed, nem mellesleg nem is értem a kérdésed. hol láttad, hogy eladó?

kollarkitti20 írta: úristen hogy te mekkora egy bunkó fasz ember vagy, gratulálok hogy kimásoltad a képemhez az üzenet a verdad meg szart se ér dugd fel magadnak nyomorék DD



Nem értelek Yellow végre egy Nő megszólít Téged.Te meg így reagálsz rá hát szép...pedig csak megdicsérte a kocsidat és megkérdezte mennyiért mennek az ilyenek.


Enyhe szövegértési problémái vannak és még egyéb problémák is....


így van... őszinte leszek, azt nem is olvastam, hogy azt írta, ilyet szeretne. így azt hittem konkrétan az enyém után édeklődne.
szóval ezennel elnézést kérek tőle, ha olvassa!