jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 14:10


Hali!

Tegnapelőtt fényképeztem ezt a kis "gyöngyszemet"

KÉP

Miközben blamáltuk barátnőmmel, hogy ez azért túl mutat a gáz kategórián, lőttem egy fotót róla és mellénk sétált a tulaj
A fura a szituban, hogy Ő szégyellte el magát (bár mi is) és odébbállt beszélgetni barátjával

Tiszteletben tartom én a tuningot, de azért ez nah...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 21. szombat, 14:10

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 22:57


flaci21 írta: Sziasztok új vagyok itt ,és kinéztem egy autót és véleményeket szeretnék róla kérni , mire érdemes oda figyelni vételnél stb , egy Bmw E46 316ti Compactról lenne szó ,első autóm lesz ,nem szeretnék mellényúlni köszönöm a válaszokat előre is


Keress valakit, aki ért is hozzá és nézzétek meg együtt.


státusz flaci21

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 22:24


Sziasztok új vagyok itt ,és kinéztem egy autót és véleményeket szeretnék róla kérni , mire érdemes oda figyelni vételnél stb , egy Bmw E46 316ti Compactról lenne szó ,első autóm lesz ,nem szeretnék mellényúlni köszönöm a válaszokat előre is

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. június 16. hétfő, 10:53


Coyote írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Felvetődött bennem az a kérdés hogy az SMG váltós Autók manuálisként vagy automataként vannak elkönyvelve a forgalmiban?


Félautomataként, hiszen az SMG "kuplungmentes manuálisnak" felelne meg.

4 lehetséges verzió van a forgalmiban:
0 - mechanikus
1 - félautomata
2 - automata
3 - szekvenciális


Köszi az infókat

Nem is tudtam hogy Tamási vagy. Részben én is onnét származom, van még ott házunk is

Üdv
Balu

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. június 16. hétfő, 09:49


jgbobo írta:
Szia!
Nem az szabadon kapja a bogarakat. Nem lesz baja. Benzinkúton magasnyomásúval ki tudod kapatni belőle.
Üdv. Gabi


Óvatosan a magasnyomásúval, mert képes elhajlítani a bordákat.

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 16. hétfő, 09:46


david01 írta: Üdv minden fórumozónak egy olyan kérdésem lenne hogy az E46-ba gyárilag a hűtők elé nem tartozik valami háló vagy valami müanyag burkolat a vesék mögé hogy ne a hűtő kapja a bogarakat kavicsokat??


Szia!

Nem az szabadon kapja a bogarakat. Nem lesz baja. Benzinkúton magasnyomásúval ki tudod kapatni belőle.

Üdv. Gabi

david01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz david01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2014. június 15. vasárnap, 21:08


Üdv minden fórumozónak egy olyan kérdésem lenne hogy az E46-ba gyárilag a hűtők elé nem tartozik valami háló vagy valami müanyag burkolat a vesék mögé hogy ne a hűtő kapja a bogarakat kavicsokat??


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325td
Évjárat: 1994

státusz zsoltee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. június 15. vasárnap, 20:58


Hali valaki tudd valamit a a zamárdi találkozóról? belépő árak?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. június 12. csütörtök, 11:32


csbalu írta: Sziasztok!

Felvetődött bennem az a kérdés hogy az SMG váltós Autók manuálisként vagy automataként vannak elkönyvelve a forgalmiban?


Félautomataként, hiszen az SMG "kuplungmentes manuálisnak" felelne meg.

4 lehetséges verzió van a forgalmiban:
0 - mechanikus
1 - félautomata
2 - automata
3 - szekvenciális

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. június 12. csütörtök, 10:06


Sziasztok!

Felvetődött bennem az a kérdés hogy az SMG váltós Autók manuálisként vagy automataként vannak elkönyvelve a forgalmiban?

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. június 11. szerda, 21:00


sziasztok. Van olyan köztünk akinek bal kormányos e46 M3 van? Ha igen írjon rám provátban légyszi. köszi

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 09:35


jons írta:
dbtibi írta:
akkor most kezdjek el aggódni, és keresni a hiba okát, vagy ez egy általános dolog a meleg kinti hőmérséklet miatt ?
550-600-as fordulat alá még sosem ment ezalatt a "művelet" alatt és le sem állt soha.


Szerintem kár aggódni. Én tegnap találkoztam ezzel a jelenséggel. Illetve tavaly a Vadkerti talin. Mindkétszer 35°C feletti volt a hőmérséklet. Mindkétszer jórészt menetszél nélküli volt a tempó. Ment a klíma meg az araszolgatás, aztán egyszer csak elkezdte.


köszi a válaszokat az érintetteknek
akkor ahogy volt kolegám mondta : dontfos

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 09:31


dbtibi írta:
akkor most kezdjek el aggódni, és keresni a hiba okát, vagy ez egy általános dolog a meleg kinti hőmérséklet miatt ?
550-600-as fordulat alá még sosem ment ezalatt a "művelet" alatt és le sem állt soha.


Szerintem kár aggódni. Én tegnap találkoztam ezzel a jelenséggel. Illetve tavaly a Vadkerti talin. Mindkétszer 35°C feletti volt a hőmérséklet. Mindkétszer jórészt menetszél nélküli volt a tempó. Ment a klíma meg az araszolgatás, aztán egyszer csak elkezdte.


dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 09:15


YELLOW írta:
dbtibi írta: sziasztok !
Ha valaki segít megtalálni a topic-ot ahova írhatok ne kíméljen (nekem nem sikerült megtalálni)
A problémám a következő :
Véletlenszerűen szokott előjönni a dolog, amikor gurulok pl. üresben a lámpához kis sebességnél vagy épp állok valahol, akkor a fordulat le-leesik 600 környékére majd megint vissza 800-ra és utána megint le 600-ra és vissza 800-ra.
Nem tudom mivel állhat összefüggésben vagy mi okozhatja, de nem állandó probléma, de mintha a meleggel(nem, nem az azonos neműekhez vonzódókkal ) együtt jelent volna meg.
Köszönöm, ha valaki megosztja a tapasztalatait ez ügyben velem is.

Szép napot ,
Tibi


mondjuk légtömegmérős téma. néha én is tapasztalom. én azt mondanám, hogy a túl meleg levegőben kevesebb az oxigén (teccik érteni?) emiatt nem tökéletes az égés. mondjuk ekkorát nem ugrál nekem, csak kb 1-2mm-t a mutató, de azt sem mindig.


akkor most kezdjek el aggódni, és keresni a hiba okát, vagy ez egy általános dolog a meleg kinti hőmérséklet miatt ?
550-600-as fordulat alá még sosem ment ezalatt a "művelet" alatt és le sem állt soha.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 08:00


dbtibi írta: sziasztok !
Ha valaki segít megtalálni a topic-ot ahova írhatok ne kíméljen (nekem nem sikerült megtalálni)
A problémám a következő :
Véletlenszerűen szokott előjönni a dolog, amikor gurulok pl. üresben a lámpához kis sebességnél vagy épp állok valahol, akkor a fordulat le-leesik 600 környékére majd megint vissza 800-ra és utána megint le 600-ra és vissza 800-ra.
Nem tudom mivel állhat összefüggésben vagy mi okozhatja, de nem állandó probléma, de mintha a meleggel(nem, nem az azonos neműekhez vonzódókkal ) együtt jelent volna meg.
Köszönöm, ha valaki megosztja a tapasztalatait ez ügyben velem is.

Szép napot ,
Tibi


mondjuk légtömegmérős téma. néha én is tapasztalom. én azt mondanám, hogy a túl meleg levegőben kevesebb az oxigén (teccik érteni?) emiatt nem tökéletes az égés. mondjuk ekkorát nem ugrál nekem, csak kb 1-2mm-t a mutató, de azt sem mindig.