- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90
- Kivitel: Sedan
- Modell: 330xd
- Évjárat: 2006
Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 16:05
Kíváncsi vagyok,mi lesz a végkifejlet.
Sokuknak nem lehetett biztosítása az tuti.
Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 16:05
Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 14:27
jokerface írta: Nem semmi vasárnap délután
Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 14:12
Elküldve: 2014. július 18. péntek, 19:04
Elküldve: 2014. július 18. péntek, 17:29
jokerface írta: http://www.realoem.com/bmw/index.do
Itt alváz szám alapján tudsz keresni dolgokat hozzá.
Elküldve: 2014. július 18. péntek, 15:46
zozi30 írta: Sziasztok oriási kérdésem lenne felétek 2001 Bmw 320i kombi vásárlás elött állok de kissé félek a márkától.
a benzines bömös mennyire megbizható?
alkatrészek árai mennyire huzosak ?
Mit nézzek vásárlás elött? fontos lenne a válasz köszönöm
Elküldve: 2014. július 18. péntek, 15:10
Elküldve: 2014. július 18. péntek, 15:09
YELLOW írta:Bero írta:kempelen írta:Bero írta:minimal írta:Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!
EU4 szoktak lenni...az 520i E60 is EU4 ugyan ezzel a motorral.
Mér a 2001es 18i(143le) motorosok is EU4esek.
Az új autónknál a honosítási eljárás alatt a kedves nkh kék plakettet adott euro 3-s besorolással. Azért nem mindegy a reg adó így...
Szia Bero,
Nem látok néhány cseppet sem nélkülözhető információt...
- évjárat
- milyen váltó
- melyik piacra
Ezektől nagyban függ az eu besorolás.
Sokszor fent van az extralista között is, ha EU4-es, ott is érdemes ránézni mit mond alvázszám alapján...
Közben szerkesztem is egy kicsit a hozzászólásomat, mert 320i-ben is volt usa piacos...például, de lehet automata is... azért ezekről beszámolhatnál mielőtt az nkh-t "kurvaanyázzuk".
alvázszám alapján 2001.12. havi,papír szerint 2002.01. manuális 5 fokozatú váltó. A piac azt nem tudom,elvileg németországba készült,onnan is lett behozva. 320ci, 2.2-es 170 lovas motorral. Megnéztem a német forgalmit,ott euro III van D4 jelöléssel (ez valami németországi jelölés)
Szerk: Nem anyáztam én az nkh-t. Csupán az idegelt fel náluk,hogy az előttem lévő off autókkal szépen álltak fel a rámpára ahol a féket,felfüggesztést néznek,az enyémmel meg szinte padlógáz,alja majdnem leért,csattant akkorát.. Volt pofám szólni a vizsgabiztosnak hogy finomabban,miért kell így felállni (tényleg udvariasan mondtam) és én voltam elküldve a g.cibe hogy mehetek máshova meg hogy nem ér rá tökölni...
pontosan nem tudom megmondani, de nem hiszem, hogy EU4-es lenne. már csak azért sem, mert alapjaiban, az én motorom jóval korszerűbb, hiába korban egymáshoz esnek, de az enyém is EU3-as. és még teljesítményben is kevesebb.
szerintem 2004 környékétől lehetnek EU4-esek. az, hogy a német mit írt, vagy mit írnak az már megint embere válogatja. nem számít mit írsz csak könnyebben eladható legyen.
Elküldve: 2014. július 18. péntek, 15:07
Bero írta:kempelen írta:Bero írta: YelLow: Köszi!
Kempelen: neked is köszi,és az nkh-t csak elmeséltem,hogy jártam Igen, a kinti okmány szerint euro 3 csak a német (Brief) nincs motorszám motorkód sem.. Most megpróbálok kérni a hivatalos bmw magyarországtól egy igazolást,hátha adnak róla egy papírt hogy euro 4-es a motor alapján (mérés szerint simán teljesíti az euro 4-et tudomásom szerint) és azzal visszamenni az nkh-hoz. ha sikerül akkor spóroltam 70 ezret
A BMW magyarország kérni fog egy igazolást a gyártól, hogy XY alvázszám ilyen EUR besorolású, de ha jól tudom baráti kézfogásra nem állítják ki az igazolást...
Így van! Nem tudom mennyi pontosan (talán 10Ft) / ccm3 ez az igazolás! még mindig jobb mint a 70 ezer Ft többlet!
Elküldve: 2014. július 18. péntek, 09:56
Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 18:20
Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 14:09
kempelen írta:Bero írta: YelLow: Köszi!
Kempelen: neked is köszi,és az nkh-t csak elmeséltem,hogy jártam Igen, a kinti okmány szerint euro 3 csak a német (Brief) nincs motorszám motorkód sem.. Most megpróbálok kérni a hivatalos bmw magyarországtól egy igazolást,hátha adnak róla egy papírt hogy euro 4-es a motor alapján (mérés szerint simán teljesíti az euro 4-et tudomásom szerint) és azzal visszamenni az nkh-hoz. ha sikerül akkor spóroltam 70 ezret
A BMW magyarország kérni fog egy igazolást a gyártól, hogy XY alvázszám ilyen EUR besorolású, de ha jól tudom baráti kézfogásra nem állítják ki az igazolást...
Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 13:54
Bero írta: YelLow: Köszi!
Kempelen: neked is köszi,és az nkh-t csak elmeséltem,hogy jártam Igen, a kinti okmány szerint euro 3 csak a német (Brief) nincs motorszám motorkód sem.. Most megpróbálok kérni a hivatalos bmw magyarországtól egy igazolást,hátha adnak róla egy papírt hogy euro 4-es a motor alapján (mérés szerint simán teljesíti az euro 4-et tudomásom szerint) és azzal visszamenni az nkh-hoz. ha sikerül akkor spóroltam 70 ezret
Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 13:44
Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 13:40