YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 14:48


solyom76 írta:
YELLOW írta:
solyom76 írta:
jons írta: Bmw szerviz által karbantartott, csak gyári alkatrészekkel szervizelt, vezetett szervizkönyves. Soroljam még?
A papírok tanúsága szerint 2000km-t futott ez a légszűrő:

Persze meg a többi 40 ezret nem irták mellé...




én mikor megvettem az autót, akkor ugye légszűrő csere, igaz pár hónapot vártam. mikor kivettem, és néztem a gyártási dátumot rajta, bizony még a gyári volt benne. olyan ~64ezer km. annyira nem volt vészes. viszont megértem, hogy miért nem cserélték. elég macerás az esetemben. én azért cserélem 4 évente úgy lemegy kb 20ezret.
bal a gyári, eleve a papír is sötétebb alapból, a jobbos a kb 4 éves 20-22ezret futott, alul pedig az új



azért a 20d-nél sokkal egyszerűbb a csere. de akkor sem értem meg, hogy egy 20ezertől hogy hagyhatnak többet futni egy szűrőt. jó mondjuk 30ezret is elmegy, ha olyan helyen van használva, ahol relatívet keveset kell szűrnie.

Igénytelenség,vagy csak egyszerűen nem érdekelte ,mert el lesz adva..
Láttam én már olajcserés autót amivel túlhajtották a számitógép szerinti 22 ezres intervalumot .. egy kicsit.. 25000-el ment csak túl..


mondjuk ha jól emlékszem a szervízkönyben nem is volt beixelve a levegőszűrő csere. szóval abból legalább őszinte volt szóval ezért érdemes vásárlás után a lehető legrövidebb idő alatt cserélni a dolgokat.

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 14:41


YELLOW írta:
solyom76 írta:
jons írta: Bmw szerviz által karbantartott, csak gyári alkatrészekkel szervizelt, vezetett szervizkönyves. Soroljam még?
A papírok tanúsága szerint 2000km-t futott ez a légszűrő:

Persze meg a többi 40 ezret nem irták mellé...




én mikor megvettem az autót, akkor ugye légszűrő csere, igaz pár hónapot vártam. mikor kivettem, és néztem a gyártási dátumot rajta, bizony még a gyári volt benne. olyan ~64ezer km. annyira nem volt vészes. viszont megértem, hogy miért nem cserélték. elég macerás az esetemben. én azért cserélem 4 évente úgy lemegy kb 20ezret.
bal a gyári, eleve a papír is sötétebb alapból, a jobbos a kb 4 éves 20-22ezret futott, alul pedig az új



azért a 20d-nél sokkal egyszerűbb a csere. de akkor sem értem meg, hogy egy 20ezertől hogy hagyhatnak többet futni egy szűrőt. jó mondjuk 30ezret is elmegy, ha olyan helyen van használva, ahol relatívet keveset kell szűrnie.

Igénytelenség,vagy csak egyszerűen nem érdekelte ,mert el lesz adva..
Láttam én már olajcserés autót amivel túlhajtották a számitógép szerinti 22 ezres intervalumot .. egy kicsit.. 25000-el ment csak túl..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 14:32


solyom76 írta:
jons írta: Bmw szerviz által karbantartott, csak gyári alkatrészekkel szervizelt, vezetett szervizkönyves. Soroljam még?
A papírok tanúsága szerint 2000km-t futott ez a légszűrő:

Persze meg a többi 40 ezret nem irták mellé...




én mikor megvettem az autót, akkor ugye légszűrő csere, igaz pár hónapot vártam. mikor kivettem, és néztem a gyártási dátumot rajta, bizony még a gyári volt benne. olyan ~64ezer km. annyira nem volt vészes. viszont megértem, hogy miért nem cserélték. elég macerás az esetemben. én azért cserélem 4 évente úgy lemegy kb 20ezret.
bal a gyári, eleve a papír is sötétebb alapból, a jobbos a kb 4 éves 20-22ezret futott, alul pedig az új



azért a 20d-nél sokkal egyszerűbb a csere. de akkor sem értem meg, hogy egy 20ezertől hogy hagyhatnak többet futni egy szűrőt. jó mondjuk 30ezret is elmegy, ha olyan helyen van használva, ahol relatívet keveset kell szűrnie.


solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 14:13


jons írta: Bmw szerviz által karbantartott, csak gyári alkatrészekkel szervizelt, vezetett szervizkönyves. Soroljam még?
A papírok tanúsága szerint 2000km-t futott ez a légszűrő:

Persze meg a többi 40 ezret nem irták mellé...




jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. december 21. vasárnap, 19:41


Bmw szerviz által karbantartott, csak gyári alkatrészekkel szervizelt, vezetett szervizkönyves. Soroljam még?
A papírok tanúsága szerint 2000km-t futott ez a légszűrő:


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. december 16. kedd, 12:25


YELLOW írta:
gabor85 írta:
gabor85 írta:
YELLOW írta:
gabor85 írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék a csoporthoz, hogy_ lenne egy E39 523i touring-om
Produkált egy olyat, hogy nem lehet kinyitni az autót- manuálisan kulcsal sem. Nyílván az akksi meghalt…holott kb. 2 hónapos zsír új akksiról van szó. (rádió, világítás stb… nem maradt rajt) .
Olyan segítség kellene hogy valaki találkozott e már ilyesmivel?, mi a teendő?, Kulcsos nyitásra csak és kizárólag a vezető oldalon van lehetőség, de ugye arra sem reagál..
Válaszokat-segítséget előre Köszi!


ha lemerült az akksi is ki kell tudnod nyitni az ajtót manuálisan. ha tönkre ment a zár, akkor túl könnyen tudod fordítani, és túl is fordul. csomagtartót nem tudod nyitni? azt hiszem van zér ott is E39-nél.


Szia! a zárral eddig semmi gond nem volt, kb 1 hete mentem az autóval nulla probléma nem jelentkezett. Garázsban van minden nap a kocsi...de a zárat manuálisan sem lehet nyitni..., csomagtartót sem tudom sehogy sem nyitni , kulcsos nyitásra csak a vezető oldalon van lehetőség....


Elég tanácstalan vagyok, semmi ismerős nem találkozott még ilyen problémával.... nem tudom hogy lehetne az aksihoz hozzá férni, úgy hogy különösebb kárt nem teszek a verdában...



de semmi köze az akksihoz. ha valóban hihető a sztorid és valóban az a kulcs van nálad, ami az autóhoz való (bocs de messziről jött ember azt mond amit akar), akkor ha nem nyitja manuálisan, akkor ott szétpergett a zár, már ha a valódi kulcs van nálad. ha kivennéd az akksit sem tudnád kinyitni.


Korábban nyitotta a kulcs?
Erre gyanakodnék én is. Cserélték a kormányoszlopon a zárat + a sallangokat, de az ajtókban már lusták voltak kicserélni. Megesik az ilyen. Motorháztetőt még viszonylag ügyesen ki lehet nyitni (állítólag). Ott meg tudod bikázni a kocsit és akkor nyitja a központi, ha még nem merült le benne az elem. Amúgy egy ablakot a legolcsóbb pótolni bontóból, én azt áldoznám be.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 16. kedd, 07:44


gabor85 írta:
gabor85 írta:
YELLOW írta:
gabor85 írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék a csoporthoz, hogy_ lenne egy E39 523i touring-om
Produkált egy olyat, hogy nem lehet kinyitni az autót- manuálisan kulcsal sem. Nyílván az akksi meghalt…holott kb. 2 hónapos zsír új akksiról van szó. (rádió, világítás stb… nem maradt rajt) .
Olyan segítség kellene hogy valaki találkozott e már ilyesmivel?, mi a teendő?, Kulcsos nyitásra csak és kizárólag a vezető oldalon van lehetőség, de ugye arra sem reagál..
Válaszokat-segítséget előre Köszi!


ha lemerült az akksi is ki kell tudnod nyitni az ajtót manuálisan. ha tönkre ment a zár, akkor túl könnyen tudod fordítani, és túl is fordul. csomagtartót nem tudod nyitni? azt hiszem van zér ott is E39-nél.


Szia! a zárral eddig semmi gond nem volt, kb 1 hete mentem az autóval nulla probléma nem jelentkezett. Garázsban van minden nap a kocsi...de a zárat manuálisan sem lehet nyitni..., csomagtartót sem tudom sehogy sem nyitni , kulcsos nyitásra csak a vezető oldalon van lehetőség....


Elég tanácstalan vagyok, semmi ismerős nem találkozott még ilyen problémával.... nem tudom hogy lehetne az aksihoz hozzá férni, úgy hogy különösebb kárt nem teszek a verdában...



de semmi köze az akksihoz. ha valóban hihető a sztorid és valóban az a kulcs van nálad, ami az autóhoz való (bocs de messziről jött ember azt mond amit akar), akkor ha nem nyitja manuálisan, akkor ott szétpergett a zár, már ha a valódi kulcs van nálad. ha kivennéd az akksit sem tudnád kinyitni.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 523i
Évjárat: 2000

státusz gabor85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 21:44


gabor85 írta:
YELLOW írta:
gabor85 írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék a csoporthoz, hogy_ lenne egy E39 523i touring-om
Produkált egy olyat, hogy nem lehet kinyitni az autót- manuálisan kulcsal sem. Nyílván az akksi meghalt…holott kb. 2 hónapos zsír új akksiról van szó. (rádió, világítás stb… nem maradt rajt) .
Olyan segítség kellene hogy valaki találkozott e már ilyesmivel?, mi a teendő?, Kulcsos nyitásra csak és kizárólag a vezető oldalon van lehetőség, de ugye arra sem reagál..
Válaszokat-segítséget előre Köszi!


ha lemerült az akksi is ki kell tudnod nyitni az ajtót manuálisan. ha tönkre ment a zár, akkor túl könnyen tudod fordítani, és túl is fordul. csomagtartót nem tudod nyitni? azt hiszem van zér ott is E39-nél.


Szia! a zárral eddig semmi gond nem volt, kb 1 hete mentem az autóval nulla probléma nem jelentkezett. Garázsban van minden nap a kocsi...de a zárat manuálisan sem lehet nyitni..., csomagtartót sem tudom sehogy sem nyitni , kulcsos nyitásra csak a vezető oldalon van lehetőség....


Elég tanácstalan vagyok, semmi ismerős nem találkozott még ilyen problémával.... nem tudom hogy lehetne az aksihoz hozzá férni, úgy hogy különösebb kárt nem teszek a verdában...



autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 523i
Évjárat: 2000

státusz gabor85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 21:42


YELLOW írta:
gabor85 írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék a csoporthoz, hogy_ lenne egy E39 523i touring-om
Produkált egy olyat, hogy nem lehet kinyitni az autót- manuálisan kulcsal sem. Nyílván az akksi meghalt…holott kb. 2 hónapos zsír új akksiról van szó. (rádió, világítás stb… nem maradt rajt) .
Olyan segítség kellene hogy valaki találkozott e már ilyesmivel?, mi a teendő?, Kulcsos nyitásra csak és kizárólag a vezető oldalon van lehetőség, de ugye arra sem reagál..
Válaszokat-segítséget előre Köszi!


ha lemerült az akksi is ki kell tudnod nyitni az ajtót manuálisan. ha tönkre ment a zár, akkor túl könnyen tudod fordítani, és túl is fordul. csomagtartót nem tudod nyitni? azt hiszem van zér ott is E39-nél.


Szia! a zárral eddig semmi gond nem volt, kb 1 hete mentem az autóval nulla probléma nem jelentkezett. Garázsban van minden nap a kocsi...de a zárat manuálisan sem lehet nyitni..., csomagtartót sem tudom sehogy sem nyitni , kulcsos nyitásra csak a vezető oldalon van lehetőség....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 21:37


gabor85 írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék a csoporthoz, hogy_ lenne egy E39 523i touring-om
Produkált egy olyat, hogy nem lehet kinyitni az autót- manuálisan kulcsal sem. Nyílván az akksi meghalt…holott kb. 2 hónapos zsír új akksiról van szó. (rádió, világítás stb… nem maradt rajt) .
Olyan segítség kellene hogy valaki találkozott e már ilyesmivel?, mi a teendő?, Kulcsos nyitásra csak és kizárólag a vezető oldalon van lehetőség, de ugye arra sem reagál..
Válaszokat-segítséget előre Köszi!


ha lemerült az akksi is ki kell tudnod nyitni az ajtót manuálisan. ha tönkre ment a zár, akkor túl könnyen tudod fordítani, és túl is fordul. csomagtartót nem tudod nyitni? azt hiszem van zér ott is E39-nél.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 523i
Évjárat: 2000

státusz gabor85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 21:32


Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék a csoporthoz, hogy_ lenne egy E39 523i touring-om
Produkált egy olyat, hogy nem lehet kinyitni az autót- manuálisan kulcsal sem. Nyílván az akksi meghalt…holott kb. 2 hónapos zsír új akksiról van szó. (rádió, világítás stb… nem maradt rajt) .
Olyan segítség kellene hogy valaki találkozott e már ilyesmivel?, mi a teendő?, Kulcsos nyitásra csak és kizárólag a vezető oldalon van lehetőség, de ugye arra sem reagál..
Válaszokat-segítséget előre Köszi!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 21:01


Banfi írta: Segitsetek!
Teljesen kezdő BMW használó vagyok.most vásárolok 2003.E65 730d-t, mire fegyeljek?
bármilyen tanácsot szivesen elfogadok. W 124 E -ből ülök át .


az én véleményem, főleg ha automata váltós is, hogy rossz választás lesz. ha nem volt chip-pelve, talán megúszod a nagy bajokat. lehet én láttam csak rossz példákat, de az mind 30d volt, ebből 2 volt chip-pes, a többi nem.

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz Banfi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 20:42


Segitsetek!
Teljesen kezdő BMW használó vagyok.most vásárolok 2003.E65 730d-t, mire fegyeljek?
bármilyen tanácsot szivesen elfogadok. W 124 E -ből ülök át .

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 14:23


Coyote írta:
csbalu írta:
Pocses írta:
Robin68 írta: Az emberbarát intézkedés egyike...

Fizetős lesz az M0-s és a budapesti autópálya-bevezetők is


Erről mindig az jut eszembe amit régen szajkóztak: Az Önök pénzén épül, Önöknek!
Menjenek a retkes pi..ába.
Rengeteg honfitársunk meg az autópályára sem megy fel, mert épp elég neki megtankolni a verdáját.


Azért azt tegyük hozzá, hogy az ingázóknak akik Pest környékéről járnak be autópályán az éves 42.000Ft-os pályamatrica helyett 5000Ft-ot kell fizetnie egy évre, vagy annak aki balatonra csak 15-öt.
Ettől függetlenül rohadtul nem kéne a bevezető szakaszokat és az M0-t fizetősség tenni...
Azok az emberek, akik napi szinten használják, biztos ki fogják fizetni, mert rengeteg időt és üzemanyagot spórolnak, viszont azok akik tényleg csak 1x 1x használnák a kisebbe mellékutakra fognak terelődni ami forgalom szempontjából nem előnyös. Ettől függetlenül, szerintem egy pesti autós ki fogja fizetni, mindannak ellenére, hogy rohadtul nem kellett ezt eddig fizetni, ez még egy bőr az autósokról.
Viszont leszaladhatsz Mogyóródra, vagy épp Gödöllőre a pályán, minden féle extra költség nélkül, nem kell nézni a pályamatrica érvényességét stb... Nekem személy szerint ez nagyon jól jönne, én örülnék neki. De más ember, vagy egy átutazó szemével nézve egy SZ*R!
Azt viszont nem tudom, hogy hogyan tudják majd ezt együtt kezelni, ha mondjuk januárban veszek egy pestit, márciusban mennék debrecenbe, juniusban pécsre, aztán meg szeptemberben miskolcra, akkor össze vissza fognak lejárni az éves matricáim??? SHIT.... faszság....



Én vidékiként igazságosnak tartom, bocs. Siófok kérte, de nem kapta meg a díjmentességet a Siófok nyugat - Sóstó közti szakaszra.

Amúgy a Budapest-Balaton nem 15 hanem 20ezer, csak a tájékozatlan újságírók elrontották. Kifelejtették, hogy a Füred felé menő kijárat környékén pár km Veszprém megyéhez tartozik, ami +5000.



Csatlakozok!
Én Miskolc-Tiszaújváros viszonylaton ingázok, eddig évi 43000(?) Ft-ért tettem ezt. Most majd 5000 Ft lesz? Ha minden hónapban 1* megyek Pestre, valahova, akkor kétezer körül van a 10 napos? Tizenezer Ftos megtakarítás évente. Ja, hogy szegény pestieknek fizetni kell majd? Hát, vérzik a szívem rendesen.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 10:00


csbalu írta:
Pocses írta:
Robin68 írta: Az emberbarát intézkedés egyike...

Fizetős lesz az M0-s és a budapesti autópálya-bevezetők is


Erről mindig az jut eszembe amit régen szajkóztak: Az Önök pénzén épül, Önöknek!
Menjenek a retkes pi..ába.
Rengeteg honfitársunk meg az autópályára sem megy fel, mert épp elég neki megtankolni a verdáját.


Azért azt tegyük hozzá, hogy az ingázóknak akik Pest környékéről járnak be autópályán az éves 42.000Ft-os pályamatrica helyett 5000Ft-ot kell fizetnie egy évre, vagy annak aki balatonra csak 15-öt.
Ettől függetlenül rohadtul nem kéne a bevezető szakaszokat és az M0-t fizetősség tenni...
Azok az emberek, akik napi szinten használják, biztos ki fogják fizetni, mert rengeteg időt és üzemanyagot spórolnak, viszont azok akik tényleg csak 1x 1x használnák a kisebbe mellékutakra fognak terelődni ami forgalom szempontjából nem előnyös. Ettől függetlenül, szerintem egy pesti autós ki fogja fizetni, mindannak ellenére, hogy rohadtul nem kellett ezt eddig fizetni, ez még egy bőr az autósokról.
Viszont leszaladhatsz Mogyóródra, vagy épp Gödöllőre a pályán, minden féle extra költség nélkül, nem kell nézni a pályamatrica érvényességét stb... Nekem személy szerint ez nagyon jól jönne, én örülnék neki. De más ember, vagy egy átutazó szemével nézve egy SZ*R!
Azt viszont nem tudom, hogy hogyan tudják majd ezt együtt kezelni, ha mondjuk januárban veszek egy pestit, márciusban mennék debrecenbe, juniusban pécsre, aztán meg szeptemberben miskolcra, akkor össze vissza fognak lejárni az éves matricáim??? SHIT.... faszság....



Én vidékiként igazságosnak tartom, bocs. Siófok kérte, de nem kapta meg a díjmentességet a Siófok nyugat - Sóstó közti szakaszra.

Amúgy a Budapest-Balaton nem 15 hanem 20ezer, csak a tájékozatlan újságírók elrontották. Kifelejtették, hogy a Füred felé menő kijárat környékén pár km Veszprém megyéhez tartozik, ami +5000.