- autója adatai
- Széria: 1
- Típus: E87
- Kivitel: 5ajtos
- Modell: 116i
- Évjárat: 2005
Elküldve: 2015. január 18. vasárnap, 17:15
Üdv!Mi a véleményetek a 116i-ról?
Elküldve: 2015. január 18. vasárnap, 17:15
Elküldve: 2015. január 17. szombat, 16:49
sutius írta: Üdv,
az lenne a kérdésem, hogy 07/2002, N42B18. géphez van-e szoftver frissités? ill. hogy megéri-e frissiteni?
válaszokat előre is köszönöm
Elküldve: 2015. január 17. szombat, 16:32
Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 18:56
nickname írta:jrtom írta:Hondras írta:jrtom írta:Hondras írta:jrtom írta:Hondras írta: Sziasztok!
E46 benzinesben (323) nincs utastér fűtésem, szellőző ventilátor működik, kicseréltem még a motortérben a melegvíz szelepet és sajnos semmi eredmény. Két jelenséget vettem észre: 1. nagy fordulaton (40001/min) elkezd meleg levegőt befújni, valamint a hűtő kupakján és a szintjelzőn apró műanyag reszelék található.
Ezzel kapcsolatban tudtok okosat mondani melyik irányba induljak?
Ui.: a motor vízhőfok szépen eléri az üzemi hőmérsékletet és tartja is.
Vízpumpa?
Szégyenszemre még nem cseréltem benne. Az kezd elporladni?
Vlószínű igen. Műanyag lapátja van és leszokott törni. Félóra alatt kilehet cserélni.
Sajnos nem a pumpából koptak le a műanyag darabok, tökéletes kopásmentes állapotban van, eredeti Bmw van benne.
Akkor elvan tömődve a fűtőradiátor.
A vízpumpánál az is lehet hogy a propeller elforog "vagyis nem forog" a saját tengelyén, próbáld meg lefogni és úgy pörgetni a tengelyt.
Ámbár ebben az esetben a motornak is melegedni kellene
A motor nem melegszik, ill. akkor pont fordítva, nagyobb fordulaton nem kellene forgatni a vizet, mert akkor fordulna meg a tengelyen. De azért megnézem. Végül lehet dugulás lesz, csak honnan jön az a műanyag reszelék???
Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 18:39
jrtom írta:Hondras írta:jrtom írta:Hondras írta:jrtom írta:Hondras írta: Sziasztok!
E46 benzinesben (323) nincs utastér fűtésem, szellőző ventilátor működik, kicseréltem még a motortérben a melegvíz szelepet és sajnos semmi eredmény. Két jelenséget vettem észre: 1. nagy fordulaton (40001/min) elkezd meleg levegőt befújni, valamint a hűtő kupakján és a szintjelzőn apró műanyag reszelék található.
Ezzel kapcsolatban tudtok okosat mondani melyik irányba induljak?
Ui.: a motor vízhőfok szépen eléri az üzemi hőmérsékletet és tartja is.
Vízpumpa?
Szégyenszemre még nem cseréltem benne. Az kezd elporladni?
Vlószínű igen. Műanyag lapátja van és leszokott törni. Félóra alatt kilehet cserélni.
Sajnos nem a pumpából koptak le a műanyag darabok, tökéletes kopásmentes állapotban van, eredeti Bmw van benne.
Akkor elvan tömődve a fűtőradiátor.
Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 18:07
Hondras írta:jrtom írta:Hondras írta:jrtom írta:Hondras írta: Sziasztok!
E46 benzinesben (323) nincs utastér fűtésem, szellőző ventilátor működik, kicseréltem még a motortérben a melegvíz szelepet és sajnos semmi eredmény. Két jelenséget vettem észre: 1. nagy fordulaton (40001/min) elkezd meleg levegőt befújni, valamint a hűtő kupakján és a szintjelzőn apró műanyag reszelék található.
Ezzel kapcsolatban tudtok okosat mondani melyik irányba induljak?
Ui.: a motor vízhőfok szépen eléri az üzemi hőmérsékletet és tartja is.
Vízpumpa?
Szégyenszemre még nem cseréltem benne. Az kezd elporladni?
Vlószínű igen. Műanyag lapátja van és leszokott törni. Félóra alatt kilehet cserélni.
Sajnos nem a pumpából koptak le a műanyag darabok, tökéletes kopásmentes állapotban van, eredeti Bmw van benne.
Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 17:42
jrtom írta:Hondras írta:jrtom írta:Hondras írta: Sziasztok!
E46 benzinesben (323) nincs utastér fűtésem, szellőző ventilátor működik, kicseréltem még a motortérben a melegvíz szelepet és sajnos semmi eredmény. Két jelenséget vettem észre: 1. nagy fordulaton (40001/min) elkezd meleg levegőt befújni, valamint a hűtő kupakján és a szintjelzőn apró műanyag reszelék található.
Ezzel kapcsolatban tudtok okosat mondani melyik irányba induljak?
Ui.: a motor vízhőfok szépen eléri az üzemi hőmérsékletet és tartja is.
Vízpumpa?
Szégyenszemre még nem cseréltem benne. Az kezd elporladni?
Vlószínű igen. Műanyag lapátja van és leszokott törni. Félóra alatt kilehet cserélni.
Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 17:38
Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 13:27
Hondras írta:jrtom írta:Hondras írta: Sziasztok!
E46 benzinesben (323) nincs utastér fűtésem, szellőző ventilátor működik, kicseréltem még az utastérben található vízszivattyút és sajnos semmi eredmény. Két jelenséget vettem észre: 1. nagy fordulaton (40001/min) elkezd meleg levegőt befújni, valamint a hűtő kupakján és a szintjelzőn apró műanyag reszelék található.
Ezzel kapcsolatban tudtok okosat mondani melyik irányba induljak?
Ui.: a motor vízhőfok szépen eléri az üzemi hőmérsékletet és tartja is.
Vízpumpa?
Szégyenszemre még nem cseréltem benne. Az kezd elporladni?
Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 13:21
jrtom írta:Hondras írta: Sziasztok!
E46 benzinesben (323) nincs utastér fűtésem, szellőző ventilátor működik, kicseréltem még az utastérben található vízszivattyút és sajnos semmi eredmény. Két jelenséget vettem észre: 1. nagy fordulaton (40001/min) elkezd meleg levegőt befújni, valamint a hűtő kupakján és a szintjelzőn apró műanyag reszelék található.
Ezzel kapcsolatban tudtok okosat mondani melyik irányba induljak?
Ui.: a motor vízhőfok szépen eléri az üzemi hőmérsékletet és tartja is.
Vízpumpa?
Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 13:18
Hondras írta: Sziasztok!
E46 benzinesben (323) nincs utastér fűtésem, szellőző ventilátor működik, kicseréltem még az utastérben található vízszivattyút és sajnos semmi eredmény. Két jelenséget vettem észre: 1. nagy fordulaton (40001/min) elkezd meleg levegőt befújni, valamint a hűtő kupakján és a szintjelzőn apró műanyag reszelék található.
Ezzel kapcsolatban tudtok okosat mondani melyik irányba induljak?
Ui.: a motor vízhőfok szépen eléri az üzemi hőmérsékletet és tartja is.
Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 11:29
Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 11:18
andree írta:csbalu írta:andree írta: Sziasztok,
Tegnap vettem észre hogy, sajnos a hátsó emblémám teljesen tropára ment. Egyik pillanatról a másikra. Van esetleg valamilyen használható utángyártott, aminek a minősége közelíti a gyárit vagy mindenképpen a gyárit vegyem. Szóba jöhet e bontott, és arról hogyan lehet biztosan megmondani hogy gyári vagy ugy?
Ja és esetleg ha a budai oldalon akár Budaörs-Diósd-Érd- Szhbatta-Budafok vonalon van vkinek eladó akkor ne tartsa magában. Tudom hogy google megy egyebek, de nem fogok az e-bayről bagóért beszerzett zsákbamacskát rendelni, ami két hónap alatt öregszik 15 évet.
Köszönöm.
Én gyáriba venném.
Köszi! Megvan a gyári.
Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 10:49
csbalu írta:andree írta: Sziasztok,
Tegnap vettem észre hogy, sajnos a hátsó emblémám teljesen tropára ment. Egyik pillanatról a másikra. Van esetleg valamilyen használható utángyártott, aminek a minősége közelíti a gyárit vagy mindenképpen a gyárit vegyem. Szóba jöhet e bontott, és arról hogyan lehet biztosan megmondani hogy gyári vagy ugy?
Ja és esetleg ha a budai oldalon akár Budaörs-Diósd-Érd- Szhbatta-Budafok vonalon van vkinek eladó akkor ne tartsa magában. Tudom hogy google megy egyebek, de nem fogok az e-bayről bagóért beszerzett zsákbamacskát rendelni, ami két hónap alatt öregszik 15 évet.
Köszönöm.
Én gyáriba venném.
Elküldve: 2015. január 10. szombat, 22:24
pityke76 írta:Robinson írta:pityke76 írta: Sziasztok.Kérlek segítsetek.Olyan problémám van,hogy van egy 1999 es 320D-m,és valamiért nem megy.A fordulatszámmérőm max 3000 ig megy fel,kettesben 20,hármasban lassan max 50 km/h,hiába is padlóznám.Amotor pöccre indul,szűrők olaj vadi új,turbó működik-ne,de elmegy valahol a turbónyomásom is.Szervízben voltam vele (nem BMW)és átnézték,mindent rendben találtak,azt mondták nem tudják mi okozhatja.Kérlek segítsetek ha van valaki akinek már volt ilyen mitől van ez????Köszönöm.
Senkinek semmi???
az elég fura, hogy szervizben nem tudták. vized nem melegszik, ha mész vele?
Nem melegszik.Nekem egy szuzuki márkaszervizes ismerősöm a tulaj de a műhelyükben minden fajta autó megfordul,az ő szerelője nézte meg a kocsit és nem találta meg mi okozhatja.