gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. február 09. hétfő, 19:06


nickname írta:
gfeco írta:
sutius írta: Sziasztok,
a VALEO márkáju sünirol hallott már valaki?:


Igen,nekem is az van,sőt a gyári is az volt.
Ne aggodj jó lesz.



A gyári az BEHR / hella


Lehet hogy hella volt?
Na most jol megfogtál.
Elképzelhető.
Akkor lehet az volt,de ugyanolyat vettem csak sűrűbbet.
Sorry a téves infóért.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. február 09. hétfő, 17:11


gfeco írta:
sutius írta: Sziasztok,
a VALEO márkáju sünirol hallott már valaki?:


Igen,nekem is az van,sőt a gyári is az volt.
Ne aggodj jó lesz.



A gyári az BEHR / hella


gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. február 09. hétfő, 15:48


sutius írta: Sziasztok,
a VALEO márkáju sünirol hallott már valaki?:


Igen,nekem is az van,sőt a gyári is az volt.
Ne aggodj jó lesz.

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. február 09. hétfő, 14:20


Sziasztok,
a VALEO márkáju sünirol hallott már valaki?:

blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 15:12


Karotta bemutatja az új M4-es bömbölőt, nézzétek meg, érdemes!:
http://totalcar.hu/tv/2015/02/...tt_bmw_m4/



Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 21:39


nickname írta:
csbalu írta: Én nem tudom hogy a 2m-es németekből 4db hogyan tuszkolja be magát egy E60ba.. egy E90be meg főleg. Az új A6 komiban el lehet férni, múltkor beleültem, de azt sem mondanám lötyögősnek. Egész egyszerűen nem tudom elképzelni miért csinálják ezt! 7-est sokan "elvből" nem vesznek, mert nincs szükségük rá. Miért nem lehet az 5-ösöket is normális méretűre csinálni, nem lenne konkurencia a 7-esnek szerintem.



Mekkora hely kell nektek ?


Ha mar 50 centimeterrel hosszabb az F10-es, mint az en regi E46-osom volt, akkor azert lehetne a hatso labter mondjuk kb. 10 centimeterrel nagyobb, nem?

david01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz david01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 16:56


Bero írta:
david01 írta: Üdv!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy szeretnék M-pakettes lökösöket a kombi E46-omra kérdésem a következő a lökhárítón kívül mit kell még vennem hozzá hogy felrakható legyen az autóra? gondolok itt a tartókra merevítőkre dobbetét miegymás elöl hátul egyaránt


Helló! Ködlámpa,Tartó konzol a két oldalra,fék hűtőcső is másik kell (vagy ott marad egy luk a helyén). A dobbetétet én megtartottam a gyárit,mert így is teljesen jó és nem nagyon szokták cserélni,mert nem sokban tér el az m-packetos első dobbetéttől!


Köszönöm szépen a segitsèget Akkor sanszos hogy jobb ha bontottat nézek kompletten mintha újat vennèk így van?? Ez a lökös nagyobb mint a gyári vagy csak képen látszik nagyobbnak?


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 16:35


david01 írta: Üdv!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy szeretnék M-pakettes lökösöket a kombi E46-omra kérdésem a következő a lökhárítón kívül mit kell még vennem hozzá hogy felrakható legyen az autóra? gondolok itt a tartókra merevítőkre dobbetét miegymás elöl hátul egyaránt


Helló! Ködlámpa,Tartó konzol a két oldalra,fék hűtőcső is másik kell (vagy ott marad egy luk a helyén). A dobbetétet én megtartottam a gyárit,mert így is teljesen jó és nem nagyon szokták cserélni,mert nem sokban tér el az m-packetos első dobbetéttől!

david01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz david01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 15:43


Üdv!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy szeretnék M-pakettes lökösöket a kombi E46-omra kérdésem a következő a lökhárítón kívül mit kell még vennem hozzá hogy felrakható legyen az autóra? gondolok itt a tartókra merevítőkre dobbetét miegymás elöl hátul egyaránt

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 14:04


csbalu írta:
Szemy írta: Szia Robinson!

Elöször is gratulalok az uj paripahoz es rögtön lenne is ehhez kapcsolodoan egy kerdesem. Az E60-es szeriaban meg vagy elegedve a hatso labterrel? Elegendöen nagy?

Tegnap probaltam egy F10-es limuzint, ami alapvetöen nekem nagyon tetszik, de amikor beallitottam magamra a vezetöülest (ugy, ahogy a mostani automban is van), bizony hatul a labter nagyon kicsi lett, pedig nem vagyok egy hatalmas ember a magam 178 cm-evel es 85 kg-javal. A vall- es fejterrel semmi gond nem volt hatul, de bizony a labter borzasztoan szüknek bizonyult. Öszinten szolva nem volt öszinte a mosolyom, ezt az elado is eszrevette.

Elöre is nagyon szepen köszi szepen a velemenyed.
Szemy


Én nem tudom hogy a 2m-es németekből 4db hogyan tuszkolja be magát egy E60ba.. egy E90be meg főleg. Az új A6 komiban el lehet férni, múltkor beleültem, de azt sem mondanám lötyögősnek. Egész egyszerűen nem tudom elképzelni miért csinálják ezt! 7-est sokan "elvből" nem vesznek, mert nincs szükségük rá. Miért nem lehet az 5-ösöket is normális méretűre csinálni, nem lenne konkurencia a 7-esnek szerintem.



Mekkora hely kell nektek ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 10:49


csbalu írta:
Szemy írta: Szia Robinson!

Elöször is gratulalok az uj paripahoz es rögtön lenne is ehhez kapcsolodoan egy kerdesem. Az E60-es szeriaban meg vagy elegedve a hatso labterrel? Elegendöen nagy?

Tegnap probaltam egy F10-es limuzint, ami alapvetöen nekem nagyon tetszik, de amikor beallitottam magamra a vezetöülest (ugy, ahogy a mostani automban is van), bizony hatul a labter nagyon kicsi lett, pedig nem vagyok egy hatalmas ember a magam 178 cm-evel es 85 kg-javal. A vall- es fejterrel semmi gond nem volt hatul, de bizony a labter borzasztoan szüknek bizonyult. Öszinten szolva nem volt öszinte a mosolyom, ezt az elado is eszrevette.

Elöre is nagyon szepen köszi szepen a velemenyed.
Szemy


Én nem tudom hogy a 2m-es németekből 4db hogyan tuszkolja be magát egy E60ba.. egy E90be meg főleg. Az új A6 komiban el lehet férni, múltkor beleültem, de azt sem mondanám lötyögősnek. Egész egyszerűen nem tudom elképzelni miért csinálják ezt! 7-est sokan "elvből" nem vesznek, mert nincs szükségük rá. Miért nem lehet az 5-ösöket is normális méretűre csinálni, nem lenne konkurencia a 7-esnek szerintem.



ez amúgy érdekes. az 5-ösök pl az E34 sem volt túl tágass hátulról, talán az E39 volt az ami elfogadható. nézzetek meg egy szivar 100-as audit, olyan hely van hátul benne, hogy táncolni lehet. és ahogy jöttek az időben előre,e gyre késebb lett a lábtér. pedig a szivarnak az eleje meg a fara sem rövid. anno pár újságra is elő voltam fizetve, d enéha olyan autókra monták, hogy nagy, meg jó a lábtér, aminél a képen is látszódott, hogy ezek miről beszélnek.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 10:42


Szemy írta: Szia Robinson!

Elöször is gratulalok az uj paripahoz es rögtön lenne is ehhez kapcsolodoan egy kerdesem. Az E60-es szeriaban meg vagy elegedve a hatso labterrel? Elegendöen nagy?

Tegnap probaltam egy F10-es limuzint, ami alapvetöen nekem nagyon tetszik, de amikor beallitottam magamra a vezetöülest (ugy, ahogy a mostani automban is van), bizony hatul a labter nagyon kicsi lett, pedig nem vagyok egy hatalmas ember a magam 178 cm-evel es 85 kg-javal. A vall- es fejterrel semmi gond nem volt hatul, de bizony a labter borzasztoan szüknek bizonyult. Öszinten szolva nem volt öszinte a mosolyom, ezt az elado is eszrevette.

Elöre is nagyon szepen köszi szepen a velemenyed.
Szemy


Én nem tudom hogy a 2m-es németekből 4db hogyan tuszkolja be magát egy E60ba.. egy E90be meg főleg. Az új A6 komiban el lehet férni, múltkor beleültem, de azt sem mondanám lötyögősnek. Egész egyszerűen nem tudom elképzelni miért csinálják ezt! 7-est sokan "elvből" nem vesznek, mert nincs szükségük rá. Miért nem lehet az 5-ösöket is normális méretűre csinálni, nem lenne konkurencia a 7-esnek szerintem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 02. hétfő, 10:42

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 10:38


http://www.hasznaltauto.hu/aut...lo-8597805

De imádom az ilyen csemegéket

"Tisztelt érdeklődő! a fotókon látható szinte SZALON ÁLLAPOTÚ bmw, egy egy gazdás németországi 1944-es születésű úr tulajdona volt, újkora óta. az autó külső-ill belső állapota egyszerűen hibátlan gyönyörű, motor -futómű rendben van, ez nem zörög-csörög, nincs füst. KM valós, ez nem vissza tekergetett autó, mint nagyon sok(tisztelet a kivételeknek.)Ha bele gondolunk, éves szinten alig járnak azzal az autókkal, amik 150-200-ezer km-t mutatnak, ő dolguk. ezt az autót akár a valós 150-ezres km-futású mellé is oda állítom bármikor, és ennek végig BMW-szakszervizben vezetett szerviz könyve van. köszönöm. Felszereltsége ritka, minden kényelmi, és biztonsági extra megtalálható benne. az autó ára névre írva értendő, és a leírtak a valóságban is így vannak, nem csalogatás."



Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2015. február 01. vasárnap, 11:13


Szia Robinson!

Elöször is gratulalok az uj paripahoz es rögtön lenne is ehhez kapcsolodoan egy kerdesem. Az E60-es szeriaban meg vagy elegedve a hatso labterrel? Elegendöen nagy?

Tegnap probaltam egy F10-es limuzint, ami alapvetöen nekem nagyon tetszik, de amikor beallitottam magamra a vezetöülest (ugy, ahogy a mostani automban is van), bizony hatul a labter nagyon kicsi lett, pedig nem vagyok egy hatalmas ember a magam 178 cm-evel es 85 kg-javal. A vall- es fejterrel semmi gond nem volt hatul, de bizony a labter borzasztoan szüknek bizonyult. Öszinten szolva nem volt öszinte a mosolyom, ezt az elado is eszrevette.

Elöre is nagyon szepen köszi szepen a velemenyed.
Szemy

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 20:21


jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta:
anubisz írta: Febi az milyen márka? Bevállalható belőle a ventilátor kuplung? Nincs a Bárdinál Sachs, vagy Hella. 3 lehetőség van HQ , AVA, Febi.


A Febi dobozba 99%, hogy gyári viszkó lesz. Kivan köszörűlve a gyári cikkszám.


Akkor az megfelel nem? Máshol lenne Hella stb de ott nincs kedvezményem. Mondjuk itt is ez a legdrágább.


Nyugottan vedd meg a febit.


Oké. Köszönöm.