blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2015. április 17. péntek, 13:56


BMW eloiteletet nem eppen pozitiv iranyba fogja elmozditani a kovetkezo video: http://www.vezess.hu/vezetunk/...set/60073/

autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 2.2i
Évjárat: 2004

státusz IndiZ4

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 17:42


YELLOW írta:
IndiZ4 írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
IndiZ4 írta:
Tano írta:
IndiZ4 írta: Hali és köszi...

Már szétszereltem, már csak a kivétellel küszködök, sajna nem akarom szakemberhez vinni, mert magamis az vagyok, csak sajna nehéz hozzájutni egy útmutatóhoz, amit éppúgy használnak a BMW szervizben is. Azért gondoltam, hátha itt valaki rendelkezik ezzel, vagy be tudja szerezni. Egyébként meg az autó ki van jelentve és németországból írok.

Üdv.


Próbáld meg megnézni a TIS-ben a szerelési útmutatókat, vannak benne képek is hozzá. Például:
http://wayback.archive.org/web...5/Z4_2.2i_(M54)_ROADST/Slide-tilt_sunroof_and_convertible_top/motor-operated_convertible_top/
vagy ezen a linken ,esetleg letöltöd az offline verziót és abban keresed meg.



Halihó Emberkék.

Nah akkor sikerült a Z4-es vászontető hidropumpa motor javítása. Hatalmas nyalóka a munka, de nem lehetetlen. Nekem sikerült egy csavar elvesztésével megoldanom, kár nélkül. Ha valakinek szüksége volna a leírásra engem keressen.
Azt hozzátenném, hogy senkinek nem ajánlom, hogy csinálja. Tényleg felkészültnek kell lenni szerszámilag és idegileg is.
Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
Üdv. Indi


Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
És vendégségben: köszönöm a meghívást, bár az ebéd sz@r volt.....


bírom az ilyet. mintha mindneki Z4-el szaladgálna és tetőt javítana rajta non-stop. néha olyan új autós kérdések vannak, amikre azonnal választ akarnak, aztán sokan még képen sem látták az adott típust ezt nem érti meg senki, hogy ez nem szakmai fórum, ahol csakis képzett szerelők (BMW-re specializálódva) vannak, hanem rajongói oldal. akinek specifikus és de azonnal megoldás kell problémája van, az vigye szakszervízbe. szóval finomabban is meg lehetett volna ezt fogalmazni....


Na igen! Én még azt bírom aki feljön,segítséget kér,én pl leírom és soha nem látjuk,de még egy köszönöm-öt se ír...


Nem kell végigsértődni, inkább vagyok őszinte minthogy a a szemetekbe hazudjak és játszam a jókisbéjemvést. Mertem remélni, mivelhogy tipushiba, általában minden 7-10 évesnél előjön, valaki csak találkozott itt is vele. Dehát nem...nem is tudom mit gondoltam...Megköszöntem szépen, többet sajna nem tudok tenni. És az hogy hasznát nem vettem...hát nem. Nem azt irtam, hogy haszontalan volt, hanem hogy ÉN nem vettem hasznát...



nem vetted hasznát, írod. de mondhattad volna szebben, hogy nem volt segítségedre sajnos vagy nem hozott megoldást. kicsit amolyan csúnya szó ez a haszon szó különbféle ragozott alakja. és így használva, ahogy írtad, pont azt sugalja, hogy haszontalan volt. én is kérdezek ám olykor, és alig kapok választ, vagy nem megfelelőt kapok, de próbálok (és ez nálam nagy szó ) diplomatikus maradni, inkább azt sugalni a válaszolónak, segíteni próbálónak, hogy mégis jó és örülök neki, hogy foglalkozott a kérdésemmel. miért? lehet később is szívesebben fog segíteni, oylan dologban, aminek mondjuk úgy "hasznát" fogom venni. most nem vetlek meg, vagy sértődök meg, mert én is tudok érdekesen fogalmazni, vagy bántóan, még ha nem is szándékos.


Kicsit nyersen fogalmaztam, ennyi. A lényeg benne van, megköszöntem, őszinte voltam. Továbbá, ha nem sértődik végig a társaság, akkor a jövőben fel tudom ajánlani akár haverjaitok, akár nektek a segítségemet az ügyben ingyen. Ha valakinek nem tetszik akkor fizessen érte...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 07:18


IndiZ4 írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
IndiZ4 írta:
Tano írta:
IndiZ4 írta: Hali és köszi...

Már szétszereltem, már csak a kivétellel küszködök, sajna nem akarom szakemberhez vinni, mert magamis az vagyok, csak sajna nehéz hozzájutni egy útmutatóhoz, amit éppúgy használnak a BMW szervizben is. Azért gondoltam, hátha itt valaki rendelkezik ezzel, vagy be tudja szerezni. Egyébként meg az autó ki van jelentve és németországból írok.

Üdv.


Próbáld meg megnézni a TIS-ben a szerelési útmutatókat, vannak benne képek is hozzá. Például:
http://wayback.archive.org/web...5/Z4_2.2i_(M54)_ROADST/Slide-tilt_sunroof_and_convertible_top/motor-operated_convertible_top/
vagy ezen a linken ,esetleg letöltöd az offline verziót és abban keresed meg.



Halihó Emberkék.

Nah akkor sikerült a Z4-es vászontető hidropumpa motor javítása. Hatalmas nyalóka a munka, de nem lehetetlen. Nekem sikerült egy csavar elvesztésével megoldanom, kár nélkül. Ha valakinek szüksége volna a leírásra engem keressen.
Azt hozzátenném, hogy senkinek nem ajánlom, hogy csinálja. Tényleg felkészültnek kell lenni szerszámilag és idegileg is.
Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
Üdv. Indi


Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
És vendégségben: köszönöm a meghívást, bár az ebéd sz@r volt.....


bírom az ilyet. mintha mindneki Z4-el szaladgálna és tetőt javítana rajta non-stop. néha olyan új autós kérdések vannak, amikre azonnal választ akarnak, aztán sokan még képen sem látták az adott típust ezt nem érti meg senki, hogy ez nem szakmai fórum, ahol csakis képzett szerelők (BMW-re specializálódva) vannak, hanem rajongói oldal. akinek specifikus és de azonnal megoldás kell problémája van, az vigye szakszervízbe. szóval finomabban is meg lehetett volna ezt fogalmazni....


Na igen! Én még azt bírom aki feljön,segítséget kér,én pl leírom és soha nem látjuk,de még egy köszönöm-öt se ír...


Nem kell végigsértődni, inkább vagyok őszinte minthogy a a szemetekbe hazudjak és játszam a jókisbéjemvést. Mertem remélni, mivelhogy tipushiba, általában minden 7-10 évesnél előjön, valaki csak találkozott itt is vele. Dehát nem...nem is tudom mit gondoltam...Megköszöntem szépen, többet sajna nem tudok tenni. És az hogy hasznát nem vettem...hát nem. Nem azt irtam, hogy haszontalan volt, hanem hogy ÉN nem vettem hasznát...



nem vetted hasznát, írod. de mondhattad volna szebben, hogy nem volt segítségedre sajnos vagy nem hozott megoldást. kicsit amolyan csúnya szó ez a haszon szó különbféle ragozott alakja. és így használva, ahogy írtad, pont azt sugalja, hogy haszontalan volt. én is kérdezek ám olykor, és alig kapok választ, vagy nem megfelelőt kapok, de próbálok (és ez nálam nagy szó ) diplomatikus maradni, inkább azt sugalni a válaszolónak, segíteni próbálónak, hogy mégis jó és örülök neki, hogy foglalkozott a kérdésemmel. miért? lehet később is szívesebben fog segíteni, oylan dologban, aminek mondjuk úgy "hasznát" fogom venni. most nem vetlek meg, vagy sértődök meg, mert én is tudok érdekesen fogalmazni, vagy bántóan, még ha nem is szándékos.

autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 2.2i
Évjárat: 2004

státusz IndiZ4

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. április 07. kedd, 23:55


Bero írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
IndiZ4 írta:
Tano írta:
IndiZ4 írta: Hali és köszi...

Már szétszereltem, már csak a kivétellel küszködök, sajna nem akarom szakemberhez vinni, mert magamis az vagyok, csak sajna nehéz hozzájutni egy útmutatóhoz, amit éppúgy használnak a BMW szervizben is. Azért gondoltam, hátha itt valaki rendelkezik ezzel, vagy be tudja szerezni. Egyébként meg az autó ki van jelentve és németországból írok.

Üdv.


Próbáld meg megnézni a TIS-ben a szerelési útmutatókat, vannak benne képek is hozzá. Például:
http://wayback.archive.org/web...5/Z4_2.2i_(M54)_ROADST/Slide-tilt_sunroof_and_convertible_top/motor-operated_convertible_top/
vagy ezen a linken ,esetleg letöltöd az offline verziót és abban keresed meg.



Halihó Emberkék.

Nah akkor sikerült a Z4-es vászontető hidropumpa motor javítása. Hatalmas nyalóka a munka, de nem lehetetlen. Nekem sikerült egy csavar elvesztésével megoldanom, kár nélkül. Ha valakinek szüksége volna a leírásra engem keressen.
Azt hozzátenném, hogy senkinek nem ajánlom, hogy csinálja. Tényleg felkészültnek kell lenni szerszámilag és idegileg is.
Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
Üdv. Indi


Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
És vendégségben: köszönöm a meghívást, bár az ebéd sz@r volt.....


bírom az ilyet. mintha mindneki Z4-el szaladgálna és tetőt javítana rajta non-stop. néha olyan új autós kérdések vannak, amikre azonnal választ akarnak, aztán sokan még képen sem látták az adott típust ezt nem érti meg senki, hogy ez nem szakmai fórum, ahol csakis képzett szerelők (BMW-re specializálódva) vannak, hanem rajongói oldal. akinek specifikus és de azonnal megoldás kell problémája van, az vigye szakszervízbe. szóval finomabban is meg lehetett volna ezt fogalmazni....


Na igen! Én még azt bírom aki feljön,segítséget kér,én pl leírom és soha nem látjuk,de még egy köszönöm-öt se ír...


Nem kell végigsértődni, inkább vagyok őszinte minthogy a a szemetekbe hazudjak és játszam a jókisbéjemvést. Mertem remélni, mivelhogy tipushiba, általában minden 7-10 évesnél előjön, valaki csak találkozott itt is vele. Dehát nem...nem is tudom mit gondoltam...Megköszöntem szépen, többet sajna nem tudok tenni. És az hogy hasznát nem vettem...hát nem. Nem azt irtam, hogy haszontalan volt, hanem hogy ÉN nem vettem hasznát...




Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. április 07. kedd, 10:45


YELLOW írta:
Robin68 írta:
IndiZ4 írta:
Tano írta:
IndiZ4 írta: Hali és köszi...

Már szétszereltem, már csak a kivétellel küszködök, sajna nem akarom szakemberhez vinni, mert magamis az vagyok, csak sajna nehéz hozzájutni egy útmutatóhoz, amit éppúgy használnak a BMW szervizben is. Azért gondoltam, hátha itt valaki rendelkezik ezzel, vagy be tudja szerezni. Egyébként meg az autó ki van jelentve és németországból írok.

Üdv.


Próbáld meg megnézni a TIS-ben a szerelési útmutatókat, vannak benne képek is hozzá. Például:
http://wayback.archive.org/web...5/Z4_2.2i_(M54)_ROADST/Slide-tilt_sunroof_and_convertible_top/motor-operated_convertible_top/
vagy ezen a linken ,esetleg letöltöd az offline verziót és abban keresed meg.



Halihó Emberkék.

Nah akkor sikerült a Z4-es vászontető hidropumpa motor javítása. Hatalmas nyalóka a munka, de nem lehetetlen. Nekem sikerült egy csavar elvesztésével megoldanom, kár nélkül. Ha valakinek szüksége volna a leírásra engem keressen.
Azt hozzátenném, hogy senkinek nem ajánlom, hogy csinálja. Tényleg felkészültnek kell lenni szerszámilag és idegileg is.
Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
Üdv. Indi


Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
És vendégségben: köszönöm a meghívást, bár az ebéd sz@r volt.....


bírom az ilyet. mintha mindneki Z4-el szaladgálna és tetőt javítana rajta non-stop. néha olyan új autós kérdések vannak, amikre azonnal választ akarnak, aztán sokan még képen sem látták az adott típust ezt nem érti meg senki, hogy ez nem szakmai fórum, ahol csakis képzett szerelők (BMW-re specializálódva) vannak, hanem rajongói oldal. akinek specifikus és de azonnal megoldás kell problémája van, az vigye szakszervízbe. szóval finomabban is meg lehetett volna ezt fogalmazni....


Na igen! Én még azt bírom aki feljön,segítséget kér,én pl leírom és soha nem látjuk,de még egy köszönöm-öt se ír...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. április 07. kedd, 08:03


Robin68 írta:
IndiZ4 írta:
Tano írta:
IndiZ4 írta: Hali és köszi...

Már szétszereltem, már csak a kivétellel küszködök, sajna nem akarom szakemberhez vinni, mert magamis az vagyok, csak sajna nehéz hozzájutni egy útmutatóhoz, amit éppúgy használnak a BMW szervizben is. Azért gondoltam, hátha itt valaki rendelkezik ezzel, vagy be tudja szerezni. Egyébként meg az autó ki van jelentve és németországból írok.

Üdv.


Próbáld meg megnézni a TIS-ben a szerelési útmutatókat, vannak benne képek is hozzá. Például:
http://wayback.archive.org/web...5/Z4_2.2i_(M54)_ROADST/Slide-tilt_sunroof_and_convertible_top/motor-operated_convertible_top/
vagy ezen a linken ,esetleg letöltöd az offline verziót és abban keresed meg.



Halihó Emberkék.

Nah akkor sikerült a Z4-es vászontető hidropumpa motor javítása. Hatalmas nyalóka a munka, de nem lehetetlen. Nekem sikerült egy csavar elvesztésével megoldanom, kár nélkül. Ha valakinek szüksége volna a leírásra engem keressen.
Azt hozzátenném, hogy senkinek nem ajánlom, hogy csinálja. Tényleg felkészültnek kell lenni szerszámilag és idegileg is.
Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
Üdv. Indi


Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
És vendégségben: köszönöm a meghívást, bár az ebéd sz@r volt.....


bírom az ilyet. mintha mindneki Z4-el szaladgálna és tetőt javítana rajta non-stop. néha olyan új autós kérdések vannak, amikre azonnal választ akarnak, aztán sokan még képen sem látták az adott típust ezt nem érti meg senki, hogy ez nem szakmai fórum, ahol csakis képzett szerelők (BMW-re specializálódva) vannak, hanem rajongói oldal. akinek specifikus és de azonnal megoldás kell problémája van, az vigye szakszervízbe. szóval finomabban is meg lehetett volna ezt fogalmazni....

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 23:45


IndiZ4 írta:
Tano írta:
IndiZ4 írta: Hali és köszi...

Már szétszereltem, már csak a kivétellel küszködök, sajna nem akarom szakemberhez vinni, mert magamis az vagyok, csak sajna nehéz hozzájutni egy útmutatóhoz, amit éppúgy használnak a BMW szervizben is. Azért gondoltam, hátha itt valaki rendelkezik ezzel, vagy be tudja szerezni. Egyébként meg az autó ki van jelentve és németországból írok.

Üdv.


Próbáld meg megnézni a TIS-ben a szerelési útmutatókat, vannak benne képek is hozzá. Például:
http://wayback.archive.org/web...5/Z4_2.2i_(M54)_ROADST/Slide-tilt_sunroof_and_convertible_top/motor-operated_convertible_top/
vagy ezen a linken ,esetleg letöltöd az offline verziót és abban keresed meg.



Halihó Emberkék.

Nah akkor sikerült a Z4-es vászontető hidropumpa motor javítása. Hatalmas nyalóka a munka, de nem lehetetlen. Nekem sikerült egy csavar elvesztésével megoldanom, kár nélkül. Ha valakinek szüksége volna a leírásra engem keressen.
Azt hozzátenném, hogy senkinek nem ajánlom, hogy csinálja. Tényleg felkészültnek kell lenni szerszámilag és idegileg is.
Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
Üdv. Indi


Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
És vendégségben: köszönöm a meghívást, bár az ebéd sz@r volt.....


autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 2.2i
Évjárat: 2004

státusz IndiZ4

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 23:30


Tano írta:
IndiZ4 írta: Hali és köszi...

Már szétszereltem, már csak a kivétellel küszködök, sajna nem akarom szakemberhez vinni, mert magamis az vagyok, csak sajna nehéz hozzájutni egy útmutatóhoz, amit éppúgy használnak a BMW szervizben is. Azért gondoltam, hátha itt valaki rendelkezik ezzel, vagy be tudja szerezni. Egyébként meg az autó ki van jelentve és németországból írok.

Üdv.


Próbáld meg megnézni a TIS-ben a szerelési útmutatókat, vannak benne képek is hozzá. Például:
http://wayback.archive.org/web...5/Z4_2.2i_(M54)_ROADST/Slide-tilt_sunroof_and_convertible_top/motor-operated_convertible_top/
vagy ezen a linken ,esetleg letöltöd az offline verziót és abban keresed meg.



Halihó Emberkék.

Nah akkor sikerült a Z4-es vászontető hidropumpa motor javítása. Hatalmas nyalóka a munka, de nem lehetetlen. Nekem sikerült egy csavar elvesztésével megoldanom, kár nélkül. Ha valakinek szüksége volna a leírásra engem keressen.
Azt hozzátenném, hogy senkinek nem ajánlom, hogy csinálja. Tényleg felkészültnek kell lenni szerszámilag és idegileg is.
Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
Üdv. Indi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. április 03. péntek, 18:58


[quote="Pocses"]
Hektor írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
e36gaben írta: Sziasztok
Eleg hulye nem ide vago temarol lenne szo.Csak gondoltam tarsalgo es lehet kerult mar vki ebbe a cipobe vagy jobban van informalva mint en.Szoval vettem vagyis lizingeltem egy 2000es evjaratu e36 os compact ot.elegge szep aron nagyon tetszett az auto,meg persze most is.Csak mOst kb fel av utan derultek ki a rejtett (eltitkolt)hibak.
Ezek egy allapotfelmeresen derultek ki:bal-jobb oldali lengokar log,lengescsillapitok az elso ketto szet van rohadva "csoda hogy nem esik ki a helyerol" a szerelo szavait ideztem.
Fektarcsak kuka fekbetet csere.A lengescsillapio allapotat annak tudtam be hogy ulteto rugok vannak rajta es azert olyan kemeny... De persze en mint amator nem ertettem hozza
Szoval sikerult ramsozniuk.es arra lennek kivancsi hogy ilyen esetben mit tudok csinalni?
Mivel nem par ezres dolgokrol van szo raadasul a havi reszletet ugyanugy fizetem.
Van e olyan hogy szavatossag, vagy valami mod arra hogy ez nekem megteruljon?!
Aki tud vmi jarhato utat megkoszonom a valaszokat


Jóember. Veszel egy autót és fél évig jársz úgy, hogy nem nézeted át? Olajat egyáltalán cseréltél benne? Abból, hogy a féked elkopott, 3 dolog következhet: 1. jó fékekkel vetted és fél év alatt sokat mentél vele (10-30ekm függően a fékbetétek vásárláskori állapotától), 2. nem ismered a motorféket és a követési távolságot és Te vagy az aki mindig villogtatja előttem a féklámpáját. 3. így vetted.

Viszont nekem az első az, ha veszek egy autót, hogy átnézem/átnézetem, hogy nem-e fogok leesni az útról egy kanyarban, meg tudok-e állni amikor egy gyalogos leugrik elém a járdáról, nem-e fog szétesni alattam az autó, szíjjak nem-e fognak elszakadni és nem-e fogják 0-ra redukálni az autó értékét amikor szétvernek mindent a motortérben, stb.stb. Nekem úgy tűnik a kérdésedből, hogy arra sem voltál képes, hogy levedd a kerekeket és megnézd a fékeid állapotát. Rossz a lengéscsillapítód? Na tessék. Ki kell cserélni. Ha nem telik rá akkor olyan értékű autót kell venni, ami mellett marad pénzed karbantartásra. Fél év alatt volt egy tél.
Lengőkar lóg? Nekem is lógott. Nem amikor megvettem. 2000 km múlva. Előtte állt 1-2 évig az autó. Ennyi ez benne van a pakliban. Cserélni kell a szilenteket. Amennyiben nem lehet, akkor lengőkart.

Ez mind-mind normál kopó alkatrész. Egy autóban nem csak az olajat és az izzókat kell cserélni.

Elnézést, hogy így kifakadtam. Nem az volt a célom, hogy lehordjalak a sárga földig, hanem az, hogy tanulj ebből és legközelebb másképpen járj el. A biztonságos vezetés nem csak abból áll, hogy jól tudsz-e vezetni, hanem abból is, hogy veszélyt jelentesz-e magadra és a többi közlekedőre esetleges műszaki hibák miatt. Ha nekem jössz, mert nem tudsz megállni mögöttem egy rossz fék vagy elpattogó futómű miatt, akkor biztos lehetsz benne, hogy a légzsák után én adom a második pofont.


Hát az a helyzet, hogy ha tényleg annyira el van rohadva a lengéscsillapító, hogy " csoda hogy nem esik ki a helyéről " akkor az valószínűleg a vásárláskor is már rossz állapotú volt.( Mondom én látatlanban ) Megnézted ? Azért az látszik... vagy látható. Fékek, tárcsák, fékpofák kopó alkatrész, tárcsák láthatók is. Lengőkarok lógnak ? Kopó alkatrészek.. ráadásul ezeket most fél évre rá panaszolnád.
A garanciánál, mivel kereskedésből van, egy év fogyasztói garancia van az autóra ( fogyasztói szerződés ) de ez nem vonatkozik az autó használtsági fokából eredő hibákra. Ráadásul mivel az első hat hónap eltelt, neked kell( kellene ) bizonyítani, hogy a (nem a kopó alkatrészek )hibáa már a vásárlás pillanatában is fenn állt. Itt nem a klasszikus, rejtett, eltitkolt hibákról van szó és a jármű működésében bekövetkezett garanciális időn belüli hibáról. A bizonyítási kényszer rajtad van ez esetben, de senki nem fogja nevét és pecsétjét adni neked a véleményéhez. Illetve megbízással lehet hogy adja valaki ( igazságügyi műszaki, vagy gépjármű szakértő ) de az kemény pénzért fogja. A kereskedés meg tagadja, bíróság, elhúzódó per, melynek a vége kétséges ( IGEN KÉTSÉGES ) és neked többe kerül a leves, mint a hús. Azaz, azt a pénzt az időszakos javításra is fordíthatod.
De ha udvarias, kulturált vagy, keresheted a kereskedőt és mivel fizeted a havi lízinget, egyezkedhetsz, hogy a kopó alkatrészeket javítod, viszont minimum a Te általad vélelmesen a vásárláskor fenn állt állapotot ( pl elrohadt lengéscsillapító ) cseréltesse. De ha elhajt ne lepődj meg.. Én kedvellek de elhajtanálak


Csak nem Tőled vette...?


Ez tetszett
Nem, nincs is kereskedésem és sajna ( Ez most nagyon mérgesen ) még BMW-m is csak egy fél. Meg egy fél merci


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. április 03. péntek, 18:47


[quote="Hektor"]
KGR írta:
YELLOW írta:
e36gaben írta: Sziasztok
Eleg hulye nem ide vago temarol lenne szo.Csak gondoltam tarsalgo es lehet kerult mar vki ebbe a cipobe vagy jobban van informalva mint en.Szoval vettem vagyis lizingeltem egy 2000es evjaratu e36 os compact ot.elegge szep aron nagyon tetszett az auto,meg persze most is.Csak mOst kb fel av utan derultek ki a rejtett (eltitkolt)hibak.
Ezek egy allapotfelmeresen derultek ki:bal-jobb oldali lengokar log,lengescsillapitok az elso ketto szet van rohadva "csoda hogy nem esik ki a helyerol" a szerelo szavait ideztem.
Fektarcsak kuka fekbetet csere.A lengescsillapio allapotat annak tudtam be hogy ulteto rugok vannak rajta es azert olyan kemeny... De persze en mint amator nem ertettem hozza
Szoval sikerult ramsozniuk.es arra lennek kivancsi hogy ilyen esetben mit tudok csinalni?
Mivel nem par ezres dolgokrol van szo raadasul a havi reszletet ugyanugy fizetem.
Van e olyan hogy szavatossag, vagy valami mod arra hogy ez nekem megteruljon?!
Aki tud vmi jarhato utat megkoszonom a valaszokat


Jóember. Veszel egy autót és fél évig jársz úgy, hogy nem nézeted át? Olajat egyáltalán cseréltél benne? Abból, hogy a féked elkopott, 3 dolog következhet: 1. jó fékekkel vetted és fél év alatt sokat mentél vele (10-30ekm függően a fékbetétek vásárláskori állapotától), 2. nem ismered a motorféket és a követési távolságot és Te vagy az aki mindig villogtatja előttem a féklámpáját. 3. így vetted.

Viszont nekem az első az, ha veszek egy autót, hogy átnézem/átnézetem, hogy nem-e fogok leesni az útról egy kanyarban, meg tudok-e állni amikor egy gyalogos leugrik elém a járdáról, nem-e fog szétesni alattam az autó, szíjjak nem-e fognak elszakadni és nem-e fogják 0-ra redukálni az autó értékét amikor szétvernek mindent a motortérben, stb.stb. Nekem úgy tűnik a kérdésedből, hogy arra sem voltál képes, hogy levedd a kerekeket és megnézd a fékeid állapotát. Rossz a lengéscsillapítód? Na tessék. Ki kell cserélni. Ha nem telik rá akkor olyan értékű autót kell venni, ami mellett marad pénzed karbantartásra. Fél év alatt volt egy tél.
Lengőkar lóg? Nekem is lógott. Nem amikor megvettem. 2000 km múlva. Előtte állt 1-2 évig az autó. Ennyi ez benne van a pakliban. Cserélni kell a szilenteket. Amennyiben nem lehet, akkor lengőkart.

Ez mind-mind normál kopó alkatrész. Egy autóban nem csak az olajat és az izzókat kell cserélni.

Elnézést, hogy így kifakadtam. Nem az volt a célom, hogy lehordjalak a sárga földig, hanem az, hogy tanulj ebből és legközelebb másképpen járj el. A biztonságos vezetés nem csak abból áll, hogy jól tudsz-e vezetni, hanem abból is, hogy veszélyt jelentesz-e magadra és a többi közlekedőre esetleges műszaki hibák miatt. Ha nekem jössz, mert nem tudsz megállni mögöttem egy rossz fék vagy elpattogó futómű miatt, akkor biztos lehetsz benne, hogy a légzsák után én adom a második pofont.


Hát az a helyzet, hogy ha tényleg annyira el van rohadva a lengéscsillapító, hogy " csoda hogy nem esik ki a helyéről " akkor az valószínűleg a vásárláskor is már rossz állapotú volt.( Mondom én látatlanban ) Megnézted ? Azért az látszik... vagy látható. Fékek, tárcsák, fékpofák kopó alkatrész, tárcsák láthatók is. Lengőkarok lógnak ? Kopó alkatrészek.. ráadásul ezeket most fél évre rá panaszolnád.
A garanciánál, mivel kereskedésből van, egy év fogyasztói garancia van az autóra ( fogyasztói szerződés ) de ez nem vonatkozik az autó használtsági fokából eredő hibákra. Ráadásul mivel az első hat hónap eltelt, neked kell( kellene ) bizonyítani, hogy a (nem a kopó alkatrészek )hibáa már a vásárlás pillanatában is fenn állt. Itt nem a klasszikus, rejtett, eltitkolt hibákról van szó és a jármű működésében bekövetkezett garanciális időn belüli hibáról. A bizonyítási kényszer rajtad van ez esetben, de senki nem fogja nevét és pecsétjét adni neked a véleményéhez. Illetve megbízással lehet hogy adja valaki ( igazságügyi műszaki, vagy gépjármű szakértő ) de az kemény pénzért fogja. A kereskedés meg tagadja, bíróság, elhúzódó per, melynek a vége kétséges ( IGEN KÉTSÉGES ) és neked többe kerül a leves, mint a hús. Azaz, azt a pénzt az időszakos javításra is fordíthatod.
De ha udvarias, kulturált vagy, keresheted a kereskedőt és mivel fizeted a havi lízinget, egyezkedhetsz, hogy a kopó alkatrészeket javítod, viszont minimum a Te általad vélelmesen a vásárláskor fenn állt állapotot ( pl elrohadt lengéscsillapító ) cseréltesse. De ha elhajt ne lepődj meg.. Én kedvellek de elhajtanálak


Csak nem Tőled vette...?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. április 03. péntek, 17:56


[quote="KGR"]
YELLOW írta:
e36gaben írta: Sziasztok
Eleg hulye nem ide vago temarol lenne szo.Csak gondoltam tarsalgo es lehet kerult mar vki ebbe a cipobe vagy jobban van informalva mint en.Szoval vettem vagyis lizingeltem egy 2000es evjaratu e36 os compact ot.elegge szep aron nagyon tetszett az auto,meg persze most is.Csak mOst kb fel av utan derultek ki a rejtett (eltitkolt)hibak.
Ezek egy allapotfelmeresen derultek ki:bal-jobb oldali lengokar log,lengescsillapitok az elso ketto szet van rohadva "csoda hogy nem esik ki a helyerol" a szerelo szavait ideztem.
Fektarcsak kuka fekbetet csere.A lengescsillapio allapotat annak tudtam be hogy ulteto rugok vannak rajta es azert olyan kemeny... De persze en mint amator nem ertettem hozza
Szoval sikerult ramsozniuk.es arra lennek kivancsi hogy ilyen esetben mit tudok csinalni?
Mivel nem par ezres dolgokrol van szo raadasul a havi reszletet ugyanugy fizetem.
Van e olyan hogy szavatossag, vagy valami mod arra hogy ez nekem megteruljon?!
Aki tud vmi jarhato utat megkoszonom a valaszokat


Jóember. Veszel egy autót és fél évig jársz úgy, hogy nem nézeted át? Olajat egyáltalán cseréltél benne? Abból, hogy a féked elkopott, 3 dolog következhet: 1. jó fékekkel vetted és fél év alatt sokat mentél vele (10-30ekm függően a fékbetétek vásárláskori állapotától), 2. nem ismered a motorféket és a követési távolságot és Te vagy az aki mindig villogtatja előttem a féklámpáját. 3. így vetted.

Viszont nekem az első az, ha veszek egy autót, hogy átnézem/átnézetem, hogy nem-e fogok leesni az útról egy kanyarban, meg tudok-e állni amikor egy gyalogos leugrik elém a járdáról, nem-e fog szétesni alattam az autó, szíjjak nem-e fognak elszakadni és nem-e fogják 0-ra redukálni az autó értékét amikor szétvernek mindent a motortérben, stb.stb. Nekem úgy tűnik a kérdésedből, hogy arra sem voltál képes, hogy levedd a kerekeket és megnézd a fékeid állapotát. Rossz a lengéscsillapítód? Na tessék. Ki kell cserélni. Ha nem telik rá akkor olyan értékű autót kell venni, ami mellett marad pénzed karbantartásra. Fél év alatt volt egy tél.
Lengőkar lóg? Nekem is lógott. Nem amikor megvettem. 2000 km múlva. Előtte állt 1-2 évig az autó. Ennyi ez benne van a pakliban. Cserélni kell a szilenteket. Amennyiben nem lehet, akkor lengőkart.

Ez mind-mind normál kopó alkatrész. Egy autóban nem csak az olajat és az izzókat kell cserélni.

Elnézést, hogy így kifakadtam. Nem az volt a célom, hogy lehordjalak a sárga földig, hanem az, hogy tanulj ebből és legközelebb másképpen járj el. A biztonságos vezetés nem csak abból áll, hogy jól tudsz-e vezetni, hanem abból is, hogy veszélyt jelentesz-e magadra és a többi közlekedőre esetleges műszaki hibák miatt. Ha nekem jössz, mert nem tudsz megállni mögöttem egy rossz fék vagy elpattogó futómű miatt, akkor biztos lehetsz benne, hogy a légzsák után én adom a második pofont.


Hát az a helyzet, hogy ha tényleg annyira el van rohadva a lengéscsillapító, hogy " csoda hogy nem esik ki a helyéről " akkor az valószínűleg a vásárláskor is már rossz állapotú volt.( Mondom én látatlanban ) Megnézted ? Azért az látszik... vagy látható. Fékek, tárcsák, fékpofák kopó alkatrész, tárcsák láthatók is. Lengőkarok lógnak ? Kopó alkatrészek.. ráadásul ezeket most fél évre rá panaszolnád.
A garanciánál, mivel kereskedésből van, egy év fogyasztói garancia van az autóra ( fogyasztói szerződés ) de ez nem vonatkozik az autó használtsági fokából eredő hibákra. Ráadásul mivel az első hat hónap eltelt, neked kell( kellene ) bizonyítani, hogy a (nem a kopó alkatrészek )hibáa már a vásárlás pillanatában is fenn állt. Itt nem a klasszikus, rejtett, eltitkolt hibákról van szó és a jármű működésében bekövetkezett garanciális időn belüli hibáról. A bizonyítási kényszer rajtad van ez esetben, de senki nem fogja nevét és pecsétjét adni neked a véleményéhez. Illetve megbízással lehet hogy adja valaki ( igazságügyi műszaki, vagy gépjármű szakértő ) de az kemény pénzért fogja. A kereskedés meg tagadja, bíróság, elhúzódó per, melynek a vége kétséges ( IGEN KÉTSÉGES ) és neked többe kerül a leves, mint a hús. Azaz, azt a pénzt az időszakos javításra is fordíthatod.
De ha udvarias, kulturált vagy, keresheted a kereskedőt és mivel fizeted a havi lízinget, egyezkedhetsz, hogy a kopó alkatrészeket javítod, viszont minimum a Te általad vélelmesen a vásárláskor fenn állt állapotot ( pl elrohadt lengéscsillapító ) cseréltesse. De ha elhajt ne lepődj meg.. Én kedvellek de elhajtanálak

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. április 03. péntek, 17:20


[quote="YELLOW"]
e36gaben írta: Sziasztok
Eleg hulye nem ide vago temarol lenne szo.Csak gondoltam tarsalgo es lehet kerult mar vki ebbe a cipobe vagy jobban van informalva mint en.Szoval vettem vagyis lizingeltem egy 2000es evjaratu e36 os compact ot.elegge szep aron nagyon tetszett az auto,meg persze most is.Csak mOst kb fel av utan derultek ki a rejtett (eltitkolt)hibak.
Ezek egy allapotfelmeresen derultek ki:bal-jobb oldali lengokar log,lengescsillapitok az elso ketto szet van rohadva "csoda hogy nem esik ki a helyerol" a szerelo szavait ideztem.
Fektarcsak kuka fekbetet csere.A lengescsillapio allapotat annak tudtam be hogy ulteto rugok vannak rajta es azert olyan kemeny... De persze en mint amator nem ertettem hozza
Szoval sikerult ramsozniuk.es arra lennek kivancsi hogy ilyen esetben mit tudok csinalni?
Mivel nem par ezres dolgokrol van szo raadasul a havi reszletet ugyanugy fizetem.
Van e olyan hogy szavatossag, vagy valami mod arra hogy ez nekem megteruljon?!
Aki tud vmi jarhato utat megkoszonom a valaszokat


Jóember. Veszel egy autót és fél évig jársz úgy, hogy nem nézeted át? Olajat egyáltalán cseréltél benne? Abból, hogy a féked elkopott, 3 dolog következhet: 1. jó fékekkel vetted és fél év alatt sokat mentél vele (10-30ekm függően a fékbetétek vásárláskori állapotától), 2. nem ismered a motorféket és a követési távolságot és Te vagy az aki mindig villogtatja előttem a féklámpáját. 3. így vetted.

Viszont nekem az első az, ha veszek egy autót, hogy átnézem/átnézetem, hogy nem-e fogok leesni az útról egy kanyarban, meg tudok-e állni amikor egy gyalogos leugrik elém a járdáról, nem-e fog szétesni alattam az autó, szíjjak nem-e fognak elszakadni és nem-e fogják 0-ra redukálni az autó értékét amikor szétvernek mindent a motortérben, stb.stb. Nekem úgy tűnik a kérdésedből, hogy arra sem voltál képes, hogy levedd a kerekeket és megnézd a fékeid állapotát. Rossz a lengéscsillapítód? Na tessék. Ki kell cserélni. Ha nem telik rá akkor olyan értékű autót kell venni, ami mellett marad pénzed karbantartásra. Fél év alatt volt egy tél.
Lengőkar lóg? Nekem is lógott. Nem amikor megvettem. 2000 km múlva. Előtte állt 1-2 évig az autó. Ennyi ez benne van a pakliban. Cserélni kell a szilenteket. Amennyiben nem lehet, akkor lengőkart.

Ez mind-mind normál kopó alkatrész. Egy autóban nem csak az olajat és az izzókat kell cserélni.

Elnézést, hogy így kifakadtam. Nem az volt a célom, hogy lehordjalak a sárga földig, hanem az, hogy tanulj ebből és legközelebb másképpen járj el. A biztonságos vezetés nem csak abból áll, hogy jól tudsz-e vezetni, hanem abból is, hogy veszélyt jelentesz-e magadra és a többi közlekedőre esetleges műszaki hibák miatt. Ha nekem jössz, mert nem tudsz megállni mögöttem egy rossz fék vagy elpattogó futómű miatt, akkor biztos lehetsz benne, hogy a légzsák után én adom a második pofont.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. április 03. péntek, 16:23


e36gaben írta: Sziasztok
Eleg hulye nem ide vago temarol lenne szo.Csak gondoltam tarsalgo es lehet kerult mar vki ebbe a cipobe vagy jobban van informalva mint en.Szoval vettem vagyis lizingeltem egy 2000es evjaratu e36 os compact ot.elegge szep aron nagyon tetszett az auto,meg persze most is.Csak mOst kb fel av utan derultek ki a rejtett (eltitkolt)hibak.
Ezek egy allapotfelmeresen derultek ki:bal-jobb oldali lengokar log,lengescsillapitok az elso ketto szet van rohadva "csoda hogy nem esik ki a helyerol" a szerelo szavait ideztem.
Fektarcsak kuka fekbetet csere.A lengescsillapio allapotat annak tudtam be hogy ulteto rugok vannak rajta es azert olyan kemeny... De persze en mint amator nem ertettem hozza
Szoval sikerult ramsozniuk.es arra lennek kivancsi hogy ilyen esetben mit tudok csinalni?
Mivel nem par ezres dolgokrol van szo raadasul a havi reszletet ugyanugy fizetem.
Van e olyan hogy szavatossag, vagy valami mod arra hogy ez nekem megteruljon?!
Aki tud vmi jarhato utat megkoszonom a valaszokat


de ha eléggé szép áron szerezted, akkor min csodálkozol? olcsó húsnak híg a leve, szokták mondani. ilyenről nem köteles tájékoztatni szerintem. vásárlás előtt kell elvinni állapot felmérésre, nem fél évvel utána, és kitudja mennyi km-rel utána. ezek kopó alkatrészek. azért mert laikus vagy, az még a te hibád, ha nem látod, hogy a fék kuka. (azért, mert nem simersz egy szabályt, még ugyanúgy felelősségre vonhatnak)
mellesleg a fél év alatt berakhattál bármi selejt hulladékot, legalábbis ezzel fognak védekezni. illetve mivel mindneki teekrgeti az órákat, ő meg fog vádolni, hogy lementél vele 100ezret a fél év alatt, csak visszatekerted. tehát a kopás mikor vetted nem iylen mértékű volt.
te dolgod mit csinálsz, de szerintem ezt benyelted, és szerintem ezekre az alkatrészekre nem érvényes a dolog. főleg ha nem sokkal előtte (vásárlás előtt) műszakin is volt az autó, hogy most kenőpénzzel vagy sem, de jónak minősült, akkor pláne nem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. április 03. péntek, 14:45


e36gaben írta: Sziasztok
Eleg hulye nem ide vago temarol lenne szo.Csak gondoltam tarsalgo es lehet kerult mar vki ebbe a cipobe vagy jobban van informalva mint en.Szoval vettem vagyis lizingeltem egy 2000es evjaratu e36 os compact ot.elegge szep aron nagyon tetszett az auto,meg persze most is.Csak mOst kb fel av utan derultek ki a rejtett (eltitkolt)hibak.
Ezek egy allapotfelmeresen derultek ki:bal-jobb oldali lengokar log,lengescsillapitok az elso ketto szet van rohadva "csoda hogy nem esik ki a helyerol" a szerelo szavait ideztem.
Fektarcsak kuka fekbetet csere.A lengescsillapio allapotat annak tudtam be hogy ulteto rugok vannak rajta es azert olyan kemeny... De persze en mint amator nem ertettem hozza
Szoval sikerult ramsozniuk.es arra lennek kivancsi hogy ilyen esetben mit tudok csinalni?
Mivel nem par ezres dolgokrol van szo raadasul a havi reszletet ugyanugy fizetem.
Van e olyan hogy szavatossag, vagy valami mod arra hogy ez nekem megteruljon?!
Aki tud vmi jarhato utat megkoszonom a valaszokat


Szia!

Először is felmerül a kérdés, vajon mit néztél mielőtt megvetted az autót...?

Használtautó garancia!

Így már nem lesz egyszerű a menet...

Üdv.: Pocses

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz e36gaben

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2015. április 03. péntek, 13:59


Sziasztok
Eleg hulye nem ide vago temarol lenne szo.Csak gondoltam tarsalgo es lehet kerult mar vki ebbe a cipobe vagy jobban van informalva mint en.Szoval vettem vagyis lizingeltem egy 2000es evjaratu e36 os compact ot.elegge szep aron nagyon tetszett az auto,meg persze most is.Csak mOst kb fel av utan derultek ki a rejtett (eltitkolt)hibak.
Ezek egy allapotfelmeresen derultek ki:bal-jobb oldali lengokar log,lengescsillapitok az elso ketto szet van rohadva "csoda hogy nem esik ki a helyerol" a szerelo szavait ideztem.
Fektarcsak kuka fekbetet csere.A lengescsillapio allapotat annak tudtam be hogy ulteto rugok vannak rajta es azert olyan kemeny... De persze en mint amator nem ertettem hozza
Szoval sikerult ramsozniuk.es arra lennek kivancsi hogy ilyen esetben mit tudok csinalni?
Mivel nem par ezres dolgokrol van szo raadasul a havi reszletet ugyanugy fizetem.
Van e olyan hogy szavatossag, vagy valami mod arra hogy ez nekem megteruljon?!
Aki tud vmi jarhato utat megkoszonom a valaszokat