Mai teendő is megvolt.A kerékjárati íveket felpolíroztam koszradírral(műanyagokat),ezáltal visszanyerték eredeti,gyári kinézetüket,csillognak.Ezekre elment úgy 2 órám(most tényleg ráfeküdtem a dologra)...Használtam vegyszert is a koszradír mellé.A dobbetét csavarokat is rozsdátalanítottam teljesen.A féktárcsákat,a felniket(kívül-belül),és a fékbetéteket is teljesen megtisztítottam(extrém módon),egy pici fékpor sincs sehol rajtuk.7 órás művelet volt körülbelül.A féktárcsák szélét is alaposan megpucoltam.Hátul nálam még a gyári tárcsák vannak,azokkal volt egy pár óra melóm,de a végeredmény király lett.A tárcsa "válla" most 1 mm sincs,rengeteg fékpor volt a féktárcsák szélén csupán megkövesedve...Azt a részt senki nem pucolja meg rendesen,illetve a sterimob sem viszi le onnét a retket rendesen...A megtisztításukhoz különböző keféket,és autósampont használtam.Rengeteg kosz volt ott...
Mivel leszedtem azt a sok retket,ezáltal a féktárcsa sem fog melegedni,illetve esztétikailag is szemrevalóak lettek.
Most az egész kocsi úgy néz ki,mint ami most jött ki a szalonból.Kész vagyok a belsejével,a külsejével,az alvázzal,a motortérrel,a fékekkel és a felnikkel is.Ugye a szélvédőt is felpolíroztam.Csináltam egy kipufogódob és kipufogóvég puckázást is.Holnap csinálok a kész kocsiról egy videót.
Az első lámpákkal úgy döntöttem nem foglalkozom,mert az a pici,hangyafa**nyi por annyit nem ér a plexi mögött,hogy szenvedjek vele...Szerintem mindegyik lámpában van egy kicsi...Szóval holnap nyomok fel egy vidit.Amilyen tiszta a vas most,elmehetne autopórnónak is.
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2021. szeptember 28. kedd, 22:37