Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. március 30. hétfő, 17:59


ute107 írta:

Akkor nekem is pakolni kell....



Sokat segít az a minusz kb 50kg

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. március 30. hétfő, 17:30




Akkor nekem is pakolni kell....

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. március 30. hétfő, 16:51


ute107 írta:
Hori írta: Na akkor a tények Gyorsuláson 3000tartom a fordulatot és úgy rajtolok teljesen kikapcsolt dsc vel. 255/35 R18 al hátul igy megyek 402m-en 15.92t


Hori! Chip van?
Én 100 KW-tal, EGR, katalizátor és chip nélkül 225/45 R17-tel 16.20 mp!


Nagyon sok függ a gumik tipusától....illetve, hogy a gáz véletlenül se csökkents a kuplung csúsztatásánál, mert akkor tényleg "megtorpan"...

Nemsokára Fertõszentmiklóson gyorsulás, én ott leszek!



Szia
Chip nincs. EGR nincs. Katalizátor sincs. de a csomagtartó ki van pakolva teljesen üresre meg kiveszem a hátsó ülésnek az ülõlapját

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. március 30. hétfő, 16:33


Hori írta: Na akkor a tények Gyorsuláson 3000tartom a fordulatot és úgy rajtolok teljesen kikapcsolt dsc vel. 255/35 R18 al hátul igy megyek 402m-en 15.92t


Hori! Chip van?
Én 100 KW-tal, EGR, katalizátor és chip nélkül 225/45 R17-tel 16.20 mp!


Nagyon sok függ a gumik tipusától....illetve, hogy a gáz véletlenül se csökkents a kuplung csúsztatásánál, mert akkor tényleg "megtorpan"...

Nemsokára Fertõszentmiklóson gyorsulás, én ott leszek!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. március 30. hétfő, 12:39


Na akkor a tények Gyorsuláson 3000tartom a fordulatot és úgy rajtolok teljesen kikapcsolt dsc vel. 255/35 R18 al hátul igy megyek 402m-en 15.92t

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2009. március 30. hétfő, 12:14


Woockie írta:
SoundkeY írta: .......ugy erzem ha jobban indulok siman 1:1 vagy jobb ......mert jol elbenaztam, nem porgettem fel es volt egy kis megtorpanas ( turbolyuk )
( DSC off )

Nem ertek hozza, de mivel nem 500Nmes nyomateka van az autodnak, amikor a gumi betapad, mindenkepp vissza fog esni a fordulatszam. Nagy nyomateku autoknal a tapadas hosszabb ido alatt lesz max, igy nem terhel be hirtelen a motornal. Persze lehet, h marhasagot mondok.


Már ne haragudj, de ez úgy hülyeség, ahogy van. 500nm-es nyomatéknál nem hogy nem esne vissza a fordulat, de a kerekeknek sem lenne esélye betapadni...
Alacsony fordulatról indult a kolléga, és ott kevés volt a turbó töltõnyomása, ezáltal a nyomaték is, és ezért esett vissza a fordulat, torpant meg az autó....
Annyit tudnék javasolni, hogy dsc off és nézd meg, melyik az a fordulat, ahol már rendesen kipörgõ kerekekkel tudsz indulni. Na ez után egy kicsivel az alatt a fordulatszám alatt indulsz a sprinten, és még ha egy picit ki is pörög a kerék, na akkor a tuti!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. március 30. hétfő, 11:10


a 2000 kevés lesz nyugodtan indulhatsz 3000fordulatról


SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. március 30. hétfő, 11:05


Woockie:
En rontottam el az indulast, az tuti !

Adi01
Renault 18" 225
Bmw 17" 225

bmw320 .

Hat ja, az kellett volna,, legkozelebb

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2009. március 30. hétfő, 09:02


Próbált az indulást kb.2000 fordulattal a gázon és kis kuplung csúsztatással (DSC off) ha kanyar is van a gázt ne engedd el ballal rugdosd a féket (elõtte gyakorold) Menni fog! nehogy már e renault!!! Nincs ha erõsebb is nincs futómû alatta csak billeg!

státusz Adi01

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 229

Elküldve: 2009. március 30. hétfő, 00:54


SoundkeY írta: UDV !

Mi a legidealisabb fordulat allohelyzetbol valo gyorsulasnal ? Hetvegen volt egy kis teszt es ugy erzem tudtam volna jobb is lenni ha nem b.szom el az indulast !

Haver Renault laguna 2.0 T kombi ( grandtour ? )(2 fo ,1355kg ( osszesautorol lehet,hogy tobb ), 165le , 0-100 8,7s gyari adat )
BMW 320d ( 2fo, 1490 kg , 150le, 0-100 8,9s gyari adat)

....es rogton az elejen kaptam kb 1-1,5 hoszt ami vegig megmaradt
4x mentunk ebbol 3 csak 130 ig, 1 volt ami 200 ig, a tavolsag nem nott , nem csokkent, .......ugy erzem ha jobban indulok siman 1:1 vagy jobb ......mert jol elbenaztam, nem porgettem fel es volt egy kis megtorpanas ( turbolyuk )
( DSC off )

Pedig a hátsó kerekesnek mindenképp jobban kéne indulna!
Esetleg még, h milyen gumid van? Már mint mekkora? És a Renault-n mekkora van?
Mert én akárhányszor indultam elsõ kerekes autó ellen azt elején indulásnál tuti megettem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. március 29. vasárnap, 22:45


SoundkeY írta: .......ugy erzem ha jobban indulok siman 1:1 vagy jobb ......mert jol elbenaztam, nem porgettem fel es volt egy kis megtorpanas ( turbolyuk )
( DSC off )

Nem ertek hozza, de mivel nem 500Nmes nyomateka van az autodnak, amikor a gumi betapad, mindenkepp vissza fog esni a fordulatszam. Nagy nyomateku autoknal a tapadas hosszabb ido alatt lesz max, igy nem terhel be hirtelen a motornal. Persze lehet, h marhasagot mondok.

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. március 29. vasárnap, 19:42


UDV !

Mi a legidealisabb fordulat allohelyzetbol valo gyorsulasnal ? Hetvegen volt egy kis teszt es ugy erzem tudtam volna jobb is lenni ha nem b.szom el az indulast !

Haver Renault laguna 2.0 T kombi ( grandtour ? )(2 fo ,1355kg ( osszesautorol lehet,hogy tobb ), 165le , 0-100 8,7s gyari adat )
BMW 320d ( 2fo, 1490 kg , 150le, 0-100 8,9s gyari adat)

....es rogton az elejen kaptam kb 1-1,5 hoszt ami vegig megmaradt
4x mentunk ebbol 3 csak 130 ig, 1 volt ami 200 ig, a tavolsag nem nott , nem csokkent, .......ugy erzem ha jobban indulok siman 1:1 vagy jobb ......mert jol elbenaztam, nem porgettem fel es volt egy kis megtorpanas ( turbolyuk )
( DSC off )

tibikeke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tibikeke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2009. március 29. vasárnap, 16:07


attis320 írta: Üdv mindenkinek!!!Lenne egy olyan kérdésem,hogy cserére vár a bmw-m elsõ csillapítói,és az lenne a kérdésem hogy gondolkozok hogy rakok bele egy kicsit komolyabb BILSTEIN csillapítót!!!!
Van e ezzel valakinek tapasztalata és egyáltalán jó ötlet e???

Válaszokat elõre is köszönöm!!



A lehetõ legjobb választás. Csak ajánlani tudom

státusz attis320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2009. március 29. vasárnap, 15:04


Üdv mindenkinek!!!Lenne egy olyan kérdésem,hogy cserére vár a bmw-m elsõ csillapítói,és az lenne a kérdésem hogy gondolkozok hogy rakok bele egy kicsit komolyabb BILSTEIN csillapítót!!!!
Van e ezzel valakinek tapasztalata és egyáltalán jó ötlet e???

Válaszokat elõre is köszönöm!!

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 17:19


SoundkeY írta: Megint itt parkol a E46 klubbos 320d sedan, KME-770
Tuti lerakja a kocsijat ujpest kozpontba es bemetrozik a varosba !


Nem M6 felnik vannak rajta? Mpocket és 2 kipuff?
Mert ha igen, az szokott állni a Nyugatinál is a Bajcsy felüljárónál...

Közben elolvastam jobban... Úgyhogy szerkesztek: ha 320d, akkor biztos nem az!