Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 20:57


BarG írta: Hali,

Meg tudná valaki mondani, hogy a gyári sportfutómû egyenlõ-e az M-es ültetéssel? Másutt is kérdeztem már, de eredménytelenül.
üdv

Hali!
Annyit bizosan tudok h a telók nem egyformák és sztem az ültetés, azaz a rugók sem. Lehet h furcsán hangzik, de a sport legalább 1 cm-el többet ültet.
Legalábbis egy nyári talin összehasonlítottunk egy sport és egy M-es autót, és a sport valamennyivel lejjebb volt! (az enyém volt az M-es )

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 20:06


Hali,

Meg tudná valaki mondani, hogy a gyári sportfutómû egyenlõ-e az M-es ültetéssel? Másutt is kérdeztem már, de eredménytelenül.
üdv

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 19:40


hancurozo írta: a rugó összehuzató sem egy életbiztosítás!



Én hülye meg rugót veszek... Hány száz forint egy csomag gyorskötözõ? Vagy egyáltalán van 100 forint?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 19:39


a rugó összehuzató sem egy életbiztosítás!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 19:36


Tano írta: Ha már futómûrõl van szó. Az alábbi futómûtuningot lessétek...



Elég elszánt az ipse...
remélem nem Magyar a kép! nem szeretnék vele összefutni. igazi sufni

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 19:31


Ha már futómûrõl van szó. Az alábbi futómûtuningot lessétek...



Elég elszánt az ipse...

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 19:10


Petike írta:
Robinson írta:
Petike írta:
Robinson írta:
Petike írta:
Robinson írta:
Tiba írta: E46 m pakett felni, és 17" ben van csak.


Ja Tiba, ha már felnik, gumik, miegymás, remélhetõleg ezen a pénteken mutatok valami komolyat, és végre megdícsérhetsz! Vágyom az elismerõ szavaidra
Csak drukkolj nekem, hogy 2 nap alatt a posta is úgy akarja...



...milyen gurigákat vettél????

petike


Már úgyis kiszedte belõlem: Nem felni vagy guma, hanem Tiba már régóta zaklat, hogy gáz a verdám ilyen felnikkel ültetés nélkül, és most sikerült szereznem jó kis rugókat, így a héten ha megérkezik 40/30-as ültetést kap a jószág Meg kell változtatnom a vezetési stílusomat, jesszuspepi...


...ültetés, hmmm érdekes történet, nekem Ac-schnitzer rugószett lett berakva 2 éve, nagyon durva volt, mint 1 gokart, majd felkerült a schnitzer spoiler, namost ebbõl a párosból kaptam egy használhatatlan autót, tavaly ki lett véve a schnitzer rugó, viszont így meg túl magas lett, szóval egy-két héten belül szépen be lesznek rakva m-es rugócskák, remélem ez marad a végleges megoldás...

petike


Én FK rugókat vettem. Nem AC, de remélem azért nagyon nem lesz gáz. Az M-es rugók keveset ültetnek ha jól tudom, Tiba is kivágta a kocsijából emiatt. Az nem megoldás, ha a rugó mellé szerez az ember jó gátlókat is?


...az autosszaki.hu-ról : én is nézegettem. Nekem majdnem új m-es gátlókkal volt bent a schnitzer, sajna nálam a spoiler volt a nagyobb gáz, de a rugók is nagyon letették a verdát, itt-ott le is ért az alja, pedig nagyon vigyáztam rá. Szerintem az m-es az arany középút.

petike


Nem, vatera
De ha gátlókkal együtt nézted, akkor lehet, hoyg egyrõl beszélünk Gátlókat most nem vettem, mert monroe volt hozzá, és én is m-eset szeretnék. De ha nagyon rázni fog, akkor lehet, hogy a rugó is m lesz...


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 19:08


YELLOW írta: hát nem tudom, még nekem is elvi szinten van a dolog, árakról nem nagyon tudok, de elvileg olcsóbb mintha újat vennék, és hallottam egy céget sajna nem emlékszem a nevükre, hogy 2 év garanciát adnak a felújított telóra (az FK-ra 3 hónapot adnak, vagy fél évet ) és akik csináltatták, mindenki meg volt elégedve... ez csak hallomás még körbe kell járni... 2011 még messze van, addig van idõm

Burns írta:
YELLOW írta: az FK rugót nem tudom milyen, de a lengéscsillapítójuk elég tré! van ismerõsöm akik forgalmazzák, és azt mondja már az is kínai, mivel foglalkozik vele így elhiszem, de akinek volt berakva, mindenki szidja, egy fokkal jobb a TA, mert az még német, bár abból is a drágább kat. a megbízható... szerintem a KW egy jó választás, vagy gyári... esetleg érdemes felújíttatni a régit, ha alapvetóen nem gáz, mert olyan kemélnységûre be tudják lõni, amilyenre akarod... nekem az elsõk cserések lesznek, de valszeg újíttatom, de még járok utána a dolognak... azé mégis csak Sachs M-tech gátlók...



Nem lesz olcsó mulatság...


Miért meglepõ, hogy kínai? Számomra inkább az a meglepõ, ha valamit nem a kínaiak gyártyák

Miért, mi lesz 2011-ben?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 18:10


az a baj vannak aki csinálnak maszekba, de az inkább mûanyag és anank van némi rugalmassága, ami már szerintem nagyon kevés... és többet árt mint használ... hallottam régebben ilyen csapágya megoldásról, hogy versenysportban használják... nekem Febi bilstein van most benne, de hát az se túl jó szerintem, mintha direkt úgy csinálnák, hogy muszáj legyen venned

hancurozo írta: köszönöm. már azt hittem ez csak nekem tünt fel. /kicsit sportosabb, merevebb jobb lenne/


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 18:01


laci320d írta:
hancurozo írta:
Burns írta:
YELLOW írta: akkor lesz legközelebb mûszaki...
idén nézték, és a jobb elsõ 40% alatti volt, ami akár lehet gumi és felni miatt illetve a szilentblokk miatt... mondjuk a nyomás is több volt a kerékben, én nem veszek észre változást, ha felmegy a téli kerék elviszem megmérettetem, hogy így milyen... tehát legkésõbb ha télivel si rosszat mutat, és minden más alkatrész jó, akkor csere lesz... mondjuk a két évvel ezelõtti szilentre most nem mondtak semmit, de akkor újonnan lógósnak találta kicsit szal lehet a szilent lesz a ludas, mert azzal az oldalival volt baj...

Burns írta:
Mert 2011-ben fog tönkre menni?

Nekem olyan árat mondtak a gyári gátlók javítására, hogy inkább veszek újat, legalább tudom, hogy amíg nálam van a gép, addig kibírja.
Kérdezte a faszi, hogy M-es gátlók, mert azok sokkal drágábbak...


Na igen, az a fránya szilent... de már dolgozunk a megoldáson
valami megoldás engem is érdekelne /most cseréltem mind a 2 oldalon/ szerintem a gyári túl lágy és elég nagy mozgásteret ad a lengõkarnak


Ez így van, ezért keresünk ill agyalunk más megoldáson Burnsal
köszönöm. már azt hittem ez csak nekem tünt fel. /kicsit sportosabb, merevebb jobb lenne/

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 17:43


hancurozo írta:
Burns írta:
YELLOW írta: akkor lesz legközelebb mûszaki...
idén nézték, és a jobb elsõ 40% alatti volt, ami akár lehet gumi és felni miatt illetve a szilentblokk miatt... mondjuk a nyomás is több volt a kerékben, én nem veszek észre változást, ha felmegy a téli kerék elviszem megmérettetem, hogy így milyen... tehát legkésõbb ha télivel si rosszat mutat, és minden más alkatrész jó, akkor csere lesz... mondjuk a két évvel ezelõtti szilentre most nem mondtak semmit, de akkor újonnan lógósnak találta kicsit szal lehet a szilent lesz a ludas, mert azzal az oldalival volt baj...

Burns írta:
Mert 2011-ben fog tönkre menni?

Nekem olyan árat mondtak a gyári gátlók javítására, hogy inkább veszek újat, legalább tudom, hogy amíg nálam van a gép, addig kibírja.
Kérdezte a faszi, hogy M-es gátlók, mert azok sokkal drágábbak...


Na igen, az a fránya szilent... de már dolgozunk a megoldáson
valami megoldás engem is érdekelne /most cseréltem mind a 2 oldalon/ szerintem a gyári túl lágy és elég nagy mozgásteret ad a lengõkarnak


Ez így van, ezért keresünk ill agyalunk más megoldáson Burnsal

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 17:40


Burns írta:
YELLOW írta: akkor lesz legközelebb mûszaki...
idén nézték, és a jobb elsõ 40% alatti volt, ami akár lehet gumi és felni miatt illetve a szilentblokk miatt... mondjuk a nyomás is több volt a kerékben, én nem veszek észre változást, ha felmegy a téli kerék elviszem megmérettetem, hogy így milyen... tehát legkésõbb ha télivel si rosszat mutat, és minden más alkatrész jó, akkor csere lesz... mondjuk a két évvel ezelõtti szilentre most nem mondtak semmit, de akkor újonnan lógósnak találta kicsit szal lehet a szilent lesz a ludas, mert azzal az oldalival volt baj...

Burns írta:
Mert 2011-ben fog tönkre menni?

Nekem olyan árat mondtak a gyári gátlók javítására, hogy inkább veszek újat, legalább tudom, hogy amíg nálam van a gép, addig kibírja.
Kérdezte a faszi, hogy M-es gátlók, mert azok sokkal drágábbak...


Na igen, az a fránya szilent... de már dolgozunk a megoldáson
valami megoldás engem is érdekelne /most cseréltem mind a 2 oldalon/ szerintem a gyári túl lágy és elég nagy mozgásteret ad a lengõkarnak

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 17:22


pontosan mit jelent, hogy dolgoztok rajta? szabad tudni valamit?
mert én érzem, hogy koppan valami, vagy talpas vagy a szilnt lesz, pedig nem mondtak rá semmit...

Burns írta:
YELLOW írta: akkor lesz legközelebb mûszaki...
idén nézték, és a jobb elsõ 40% alatti volt, ami akár lehet gumi és felni miatt illetve a szilentblokk miatt... mondjuk a nyomás is több volt a kerékben, én nem veszek észre változást, ha felmegy a téli kerék elviszem megmérettetem, hogy így milyen... tehát legkésõbb ha télivel si rosszat mutat, és minden más alkatrész jó, akkor csere lesz... mondjuk a két évvel ezelõtti szilentre most nem mondtak semmit, de akkor újonnan lógósnak találta kicsit szal lehet a szilent lesz a ludas, mert azzal az oldalival volt baj...

Burns írta:
Mert 2011-ben fog tönkre menni?

Nekem olyan árat mondtak a gyári gátlók javítására, hogy inkább veszek újat, legalább tudom, hogy amíg nálam van a gép, addig kibírja.
Kérdezte a faszi, hogy M-es gátlók, mert azok sokkal drágábbak...


Na igen, az a fránya szilent... de már dolgozunk a megoldáson


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 17:20


Burns írta:
YELLOW írta: akkor lesz legközelebb mûszaki...
idén nézték, és a jobb elsõ 40% alatti volt, ami akár lehet gumi és felni miatt illetve a szilentblokk miatt... mondjuk a nyomás is több volt a kerékben, én nem veszek észre változást, ha felmegy a téli kerék elviszem megmérettetem, hogy így milyen... tehát legkésõbb ha télivel si rosszat mutat, és minden más alkatrész jó, akkor csere lesz... mondjuk a két évvel ezelõtti szilentre most nem mondtak semmit, de akkor újonnan lógósnak találta kicsit szal lehet a szilent lesz a ludas, mert azzal az oldalival volt baj...

Burns írta:
Mert 2011-ben fog tönkre menni?

Nekem olyan árat mondtak a gyári gátlók javítására, hogy inkább veszek újat, legalább tudom, hogy amíg nálam van a gép, addig kibírja.
Kérdezte a faszi, hogy M-es gátlók, mert azok sokkal drágábbak...


Na igen, az a fránya szilent... de már dolgozunk a megoldáson


Haladtál az ügy érdekében elõrébb?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 17:17


YELLOW írta: akkor lesz legközelebb mûszaki...
idén nézték, és a jobb elsõ 40% alatti volt, ami akár lehet gumi és felni miatt illetve a szilentblokk miatt... mondjuk a nyomás is több volt a kerékben, én nem veszek észre változást, ha felmegy a téli kerék elviszem megmérettetem, hogy így milyen... tehát legkésõbb ha télivel si rosszat mutat, és minden más alkatrész jó, akkor csere lesz... mondjuk a két évvel ezelõtti szilentre most nem mondtak semmit, de akkor újonnan lógósnak találta kicsit szal lehet a szilent lesz a ludas, mert azzal az oldalival volt baj...

Burns írta:
Mert 2011-ben fog tönkre menni?

Nekem olyan árat mondtak a gyári gátlók javítására, hogy inkább veszek újat, legalább tudom, hogy amíg nálam van a gép, addig kibírja.
Kérdezte a faszi, hogy M-es gátlók, mert azok sokkal drágábbak...


Na igen, az a fránya szilent... de már dolgozunk a megoldáson