YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 14:04


nah jó de vajon elég kemény-e a szilent? a kép felsõ részén az micsoda? láttam már valahol, mintha egy imbusz csavar lenne benne... talán ha meglazítom kiszehetõ a szilent a blokkból?

rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 13:50


És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 13:10


YELLOW írta: ha tovább bírja, mint a gyári, vagy amiket lehet kapni boltban, akkor már megérte

Hori írta:
Bár hová tudnak szilentet csinálni. nekem õk csinálták az 535i-be és a többi olyan automba is amelyiknek keményebb kellett vagy csak elfáradt. a publikus árakat nem tudom. nekem relative olcson csinálják. az hogy meddig birja az erösen függ több dologtól



ez a tovább birja erre nem esküdnék meg de nekem kell a keményebb futómü mert a 19"-kel cibálja elég rendesen a szilenteket. nekem a felujitás 2 lengõkar 2 szilrnt megáll 60-80euroba persze plusz a kocsikázás

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 12:52


ha tovább bírja, mint a gyári, vagy amiket lehet kapni boltban, akkor már megérte

Hori írta:
Bár hová tudnak szilentet csinálni. nekem õk csinálták az 535i-be és a többi olyan automba is amelyiknek keményebb kellett vagy csak elfáradt. a publikus árakat nem tudom. nekem relative olcson csinálják. az hogy meddig birja az erösen függ több dologtól


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 12:44


YELLOW írta: és mi pénzbe kerül? kb meddig bírja? vajon máshova is tudnak szilentet csinálni?

Hori írta:
YELLOW írta: de akkor gondolom ez csak úgy kivitelezhetõ, hogy a lengõkar benne van nem? másképp ha belesütik a blokkba, akkor hogy rakod bele? a másik, hogy egy pár millimétert kell, hogy tudkon mozogni a lengõkar vége a blokkban...várom a fejleményt azért

Hori írta:


én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod


Vettem vaterán lengökart szilentekkel nagyxon komoly 10000ft-ért azokat belerakom arra az 1 hétre amig odakint megcsinálják a lengökaromat meg a szilentet a végén. kicsit keményebbre vetetem az egészet de hidd el jó lesz csináltattam kint többször




Bár hová tudnak szilentet csinálni. nekem õk csinálták az 535i-be és a többi olyan automba is amelyiknek keményebb kellett vagy csak elfáradt. a publikus árakat nem tudom. nekem relative olcson csinálják. az hogy meddig birja az erösen függ több dologtól

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 12:41


Neo78 írta:
YELLOW írta: nem! csak felnyitod a mocitetõt, aztán az indexet felülrõl fogja egy csavar/mûanyag rögzítõ (most nem tudom melyik van a faceliftnél és melyik a réginél) azt kicsavarod és elõre kicsúszik az index...

Neo78 írta: Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?


Köszi, kipróbálom.



Az index mögött va 1 nyilás a sárvédö peremén ott benyulsz 1 csavihuzoval és a müanyag fület elhuzod és kiveszed az indexet

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 12:26


YELLOW írta: nem! csak felnyitod a mocitetõt, aztán az indexet felülrõl fogja egy csavar/mûanyag rögzítõ (most nem tudom melyik van a faceliftnél és melyik a réginél) azt kicsavarod és elõre kicsúszik az index...

Neo78 írta: Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?


Köszi, kipróbálom.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 12:19


nem! csak felnyitod a mocitetõt, aztán az indexet felülrõl fogja egy csavar/mûanyag rögzítõ (most nem tudom melyik van a faceliftnél és melyik a réginél) azt kicsavarod és elõre kicsúszik az index...

Neo78 írta: Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?


Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 12:16


Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 11:16


és mi pénzbe kerül? kb meddig bírja? vajon máshova is tudnak szilentet csinálni?

Hori írta:
YELLOW írta: de akkor gondolom ez csak úgy kivitelezhetõ, hogy a lengõkar benne van nem? másképp ha belesütik a blokkba, akkor hogy rakod bele? a másik, hogy egy pár millimétert kell, hogy tudkon mozogni a lengõkar vége a blokkban...várom a fejleményt azért

Hori írta:


én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod


Vettem vaterán lengökart szilentekkel nagyxon komoly 10000ft-ért azokat belerakom arra az 1 hétre amig odakint megcsinálják a lengökaromat meg a szilentet a végén. kicsit keményebbre vetetem az egészet de hidd el jó lesz csináltattam kint többször


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 10:50


YELLOW írta: de akkor gondolom ez csak úgy kivitelezhetõ, hogy a lengõkar benne van nem? másképp ha belesütik a blokkba, akkor hogy rakod bele? a másik, hogy egy pár millimétert kell, hogy tudkon mozogni a lengõkar vége a blokkban...várom a fejleményt azért

Hori írta:


én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod


Vettem vaterán lengökart szilentekkel nagyxon komoly 10000ft-ért azokat belerakom arra az 1 hétre amig odakint megcsinálják a lengökaromat meg a szilentet a végén. kicsit keményebbre vetetem az egészet de hidd el jó lesz csináltattam kint többször

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 09:34


de akkor gondolom ez csak úgy kivitelezhetõ, hogy a lengõkar benne van nem? másképp ha belesütik a blokkba, akkor hogy rakod bele? a másik, hogy egy pár millimétert kell, hogy tudkon mozogni a lengõkar vége a blokkban...várom a fejleményt azért

Hori írta:


én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 23:50


Tano írta: Ha már futómûrõl van szó. Az alábbi futómûtuningot lessétek...



Elég elszánt az ipse...




Ez a legolcsobbállithatós futómü amit valaha láttam

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 23:46


YELLOW írta: az a baj vannak aki csinálnak maszekba, de az inkább mûanyag és anank van némi rugalmassága, ami már szerintem nagyon kevés... és többet árt mint használ... hallottam régebben ilyen csapágya megoldásról, hogy versenysportban használják... nekem Febi bilstein van most benne, de hát az se túl jó szerintem, mintha direkt úgy csinálnák, hogy muszáj legyen venned

hancurozo írta: köszönöm. már azt hittem ez csak nekem tünt fel. /kicsit sportosabb, merevebb jobb lenne/




én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 20:59


BarG írta: Hali,

Meg tudná valaki mondani, hogy a gyári sportfutómû egyenlõ-e az M-es ültetéssel? Másutt is kérdeztem már, de eredménytelenül.
üdv


http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=10 ez alapján nem egyenlõ, de mintha évjárat függõ volna a történet.

petike