hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 20:47


[quote="Hori"]
hancurozo írta:
Hori írta:
hancurozo írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.




A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral


Nem kell súgni, igaz én nem vagyok mérnök, nem tudok számolni futómûgeometriát, mint te és a szerelõid, de a te súgásod nélkül is rájöttem, hogy hogyan mûködik egy futómû...
Amúgy gratulálok a futómûvedhez, biztosan hozzá van hangolva a DSC is, az alfunkcióival együtt....

Tényleg van egy stílusod.....




Az az igazság hogy pont nem érdekel mi a véleményed a stilusomrol. amugy meg magamnak szerelek nem szervizeltetek. Annak nézz utána mikor kell dsc-t hangolni mert szerintem nem vagy tisztában azzal hogy milyen futómü modositásoknál kell változtatni a dsc-n
állítható lengõkar elöl? e46-on még nem láttam.






Van hozzá elsö hátsó állitható+3d-s toronycsapágy rugok gátlók cakk pakk 5000euro
a többi OK találkoztam már velük /+állítható stab. pálca/ de állítható elsõ lengõkart e46-hoz nem láttam





A ground controlnál vagy a D2-nél nézz körül nekik bizt van de sztem gyárt más is
most rákerestem máshol is de nem létezik, sõt a versenyeken is külön méretre gyártják õket ha ilyen igény van rá. ott sem állítható / mcpherson elsõ felfüggesztés lengõkar./

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 20:28


megnéztem de nem találok.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 20:10


[quote="hancurozo"]
Hori írta:
hancurozo írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.




A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral


Nem kell súgni, igaz én nem vagyok mérnök, nem tudok számolni futómûgeometriát, mint te és a szerelõid, de a te súgásod nélkül is rájöttem, hogy hogyan mûködik egy futómû...
Amúgy gratulálok a futómûvedhez, biztosan hozzá van hangolva a DSC is, az alfunkcióival együtt....

Tényleg van egy stílusod.....




Az az igazság hogy pont nem érdekel mi a véleményed a stilusomrol. amugy meg magamnak szerelek nem szervizeltetek. Annak nézz utána mikor kell dsc-t hangolni mert szerintem nem vagy tisztában azzal hogy milyen futómü modositásoknál kell változtatni a dsc-n
állítható lengõkar elöl? e46-on még nem láttam.






Van hozzá elsö hátsó állitható+3d-s toronycsapágy rugok gátlók cakk pakk 5000euro
a többi OK találkoztam már velük /+állítható stab. pálca/ de állítható elsõ lengõkart e46-hoz nem láttam





A ground controlnál vagy a D2-nél nézz körül nekik bizt van de sztem gyárt más is

Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 19:16


Zolee írta:
YELLOW írta: Az új 5-ös... kémfotók, annyira friss, hogy még meleg

http://galeria.totalcar.hu/hir..._kemfotok/

http://totalcar.hu/magazin/hir..._kemfotok/

Semmi bajom az E60-al (sõt), de ez jobban tetszik, sokkal visszafogottabb! Remélem a 3-asnál is visszatérnek ehhez a vonalhoz! Szerintetek nem hasonlít az E46-ra?


Jah tiszta facliftes E46 orra van, remélem a hátulja is hasonlít
Az a kár, h fel van fújva ez is kicsit karcsúsíthatták volna akkor jó alternatíva lenne majd egyszer

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 18:55


Zolee írta:
YELLOW írta: Az új 5-ös... kémfotók, annyira friss, hogy még meleg

http://galeria.totalcar.hu/hir..._kemfotok/

http://totalcar.hu/magazin/hir..._kemfotok/

Semmi bajom az E60-al (sõt), de ez jobban tetszik, sokkal visszafogottabb! Remélem a 3-asnál is visszatérnek ehhez a vonalhoz! Szerintetek nem hasonlít az E46-ra?
szebb lett mint az elõd.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 18:48


YELLOW írta: Az új 5-ös... kémfotók, annyira friss, hogy még meleg

http://galeria.totalcar.hu/hir..._kemfotok/

http://totalcar.hu/magazin/hir..._kemfotok/

Semmi bajom az E60-al (sõt), de ez jobban tetszik, sokkal visszafogottabb! Remélem a 3-asnál is visszatérnek ehhez a vonalhoz! Szerintetek nem hasonlít az E46-ra?

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 18:21


Sajnalattal kozlom, hogy egyik kedves forum es markatarsunk ( Atis323) a mai naptol megvalt autojatol.......BEKE PORAIRA.......

De mer pont renault.....?????



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 18:14


Hori írta:
hancurozo írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.





A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral


Nem kell súgni, igaz én nem vagyok mérnök, nem tudok számolni futómûgeometriát, mint te és a szerelõid, de a te súgásod nélkül is rájöttem, hogy hogyan mûködik egy futómû...
Amúgy gratulálok a futómûvedhez, biztosan hozzá van hangolva a DSC is, az alfunkcióival együtt....

Tényleg van egy stílusod.....




Az az igazság hogy pont nem érdekel mi a véleményed a stilusomrol. amugy meg magamnak szerelek nem szervizeltetek. Annak nézz utána mikor kell dsc-t hangolni mert szerintem nem vagy tisztában azzal hogy milyen futómü modositásoknál kell változtatni a dsc-n
állítható lengõkar elöl? e46-on még nem láttam.






Van hozzá elsö hátsó állitható+3d-s toronycsapágy rugok gátlók cakk pakk 5000euro
a többi OK találkoztam már velük /+állítható stab. pálca/ de állítható elsõ lengõkart e46-hoz nem láttam

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 18:02


Neo78 írta:
Neo78 írta:
Hori írta:
Neo78 írta:
YELLOW írta: nem! csak felnyitod a mocitetõt, aztán az indexet felülrõl fogja egy csavar/mûanyag rögzítõ (most nem tudom melyik van a faceliftnél és melyik a réginél) azt kicsavarod és elõre kicsúszik az index...

Neo78 írta: Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?


Köszi, kipróbálom.



Az index mögött va 1 nyilás a sárvédö peremén ott benyulsz 1 csavihuzoval és a müanyag fület elhuzod és kiveszed az indexet

Nem jon ki az a kib...tt index, félek hogy eltorom!!! Hány olyan ful van egy indexen, mert hiába húzom kifelé, nem jon.

Na, megvan végre, kigugliztam! Nem oldalra hanem lefelé kellett nyomni a pöcköt.



Bocs rosszul emlékeztem pedig pénteken csináltam Robinsonét

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 18:01


hancurozo írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.





A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral


Nem kell súgni, igaz én nem vagyok mérnök, nem tudok számolni futómûgeometriát, mint te és a szerelõid, de a te súgásod nélkül is rájöttem, hogy hogyan mûködik egy futómû...
Amúgy gratulálok a futómûvedhez, biztosan hozzá van hangolva a DSC is, az alfunkcióival együtt....

Tényleg van egy stílusod.....




Az az igazság hogy pont nem érdekel mi a véleményed a stilusomrol. amugy meg magamnak szerelek nem szervizeltetek. Annak nézz utána mikor kell dsc-t hangolni mert szerintem nem vagy tisztában azzal hogy milyen futómü modositásoknál kell változtatni a dsc-n
állítható lengõkar elöl? e46-on még nem láttam.






Van hozzá elsö hátsó állitható+3d-s toronycsapágy rugok gátlók cakk pakk 5000euro

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 17:45


Neo78 írta:
Hori írta:
Neo78 írta:
YELLOW írta: nem! csak felnyitod a mocitetõt, aztán az indexet felülrõl fogja egy csavar/mûanyag rögzítõ (most nem tudom melyik van a faceliftnél és melyik a réginél) azt kicsavarod és elõre kicsúszik az index...

Neo78 írta: Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?


Köszi, kipróbálom.



Az index mögött va 1 nyilás a sárvédö peremén ott benyulsz 1 csavihuzoval és a müanyag fület elhuzod és kiveszed az indexet

Nem jon ki az a kib...tt index, félek hogy eltorom!!! Hány olyan ful van egy indexen, mert hiába húzom kifelé, nem jon.

Na, megvan végre, kigugliztam! Nem oldalra hanem lefelé kellett nyomni a pöcköt.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 17:45


Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.





A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral


Nem kell súgni, igaz én nem vagyok mérnök, nem tudok számolni futómûgeometriát, mint te és a szerelõid, de a te súgásod nélkül is rájöttem, hogy hogyan mûködik egy futómû...
Amúgy gratulálok a futómûvedhez, biztosan hozzá van hangolva a DSC is, az alfunkcióival együtt....

Tényleg van egy stílusod.....




Az az igazság hogy pont nem érdekel mi a véleményed a stilusomrol. amugy meg magamnak szerelek nem szervizeltetek. Annak nézz utána mikor kell dsc-t hangolni mert szerintem nem vagy tisztában azzal hogy milyen futómü modositásoknál kell változtatni a dsc-n
állítható lengõkar elöl? e46-on még nem láttam.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 17:44


YELLOW írta: az árlistába nincs BMW... a régi alapján gyártják le? vagy honnan van nekik méret? neked menyniért csinálták?

BarG írta: Hali,

Anno 70 000 km-nél elmentem a
http://silentblock.hu/
-hoz, kivetettem a gyári szilentblokkokat- tökéletes állapotban voltak, majd tetettem be tömör gumi szilentet a réginek az alu házával. Ez némileg stabilabbá tette az autót. Azóta elment ~ 110 000 km és a szilent bírja. Szerintem jó munkát végeztek.
üdv


Leszerelték a régit, kinyomták belõle a gumis-olajos régit, megpucoválták, majd belevulkanizálták az újat. Elõl-hátul kilóg vagy 2-3 centit a gumi, elég brutális. 35 körüli árra emlékszem, de vagy 3 éve volt, azóta változhattak a dolgok. Odamentem kb 10-re, 15 körül elhoztam. Persze elõtte leegyeztettem.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 17:41


rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.





A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral


Nem kell súgni, igaz én nem vagyok mérnök, nem tudok számolni futómûgeometriát, mint te és a szerelõid, de a te súgásod nélkül is rájöttem, hogy hogyan mûködik egy futómû...
Amúgy gratulálok a futómûvedhez, biztosan hozzá van hangolva a DSC is, az alfunkcióival együtt....

Tényleg van egy stílusod.....




Az az igazság hogy pont nem érdekel mi a véleményed a stilusomrol. amugy meg magamnak szerelek nem szervizeltetek. Annak nézz utána mikor kell dsc-t hangolni mert szerintem nem vagy tisztában azzal hogy milyen futómü modositásoknál kell változtatni a dsc-n

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 17:32


az árlistába nincs BMW... a régi alapján gyártják le? vagy honnan van nekik méret? neked menyniért csinálták?

BarG írta: Hali,

Anno 70 000 km-nél elmentem a
http://silentblock.hu/
-hoz, kivetettem a gyári szilentblokkokat- tökéletes állapotban voltak, majd tetettem be tömör gumi szilentet a réginek az alu házával. Ez némileg stabilabbá tette az autót. Azóta elment ~ 110 000 km és a szilent bírja. Szerintem jó munkát végeztek.
üdv