- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2009. október 21. szerda, 20:47
[quote="Hori"]
hancurozo írta:most rákerestem máshol is de nem létezik, sõt a versenyeken is külön méretre gyártják õket ha ilyen igény van rá. ott sem állítható / mcpherson elsõ felfüggesztés lengõkar./Hori írta:hancurozo írta:a többi OK találkoztam már velük /+állítható stab. pálca/ de állítható elsõ lengõkart e46-hoz nem láttamHori írta:rad2 írta:állítható lengõkar elöl? e46-on még nem láttam.Hori írta:rad2 írta:Hori írta:rad2 írta:Hori írta:rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.
A gyári erösitett 1 kalap szar
Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.
A menetes furat az alsó merevítõnek van.
én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is
Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?
De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral
Nem kell súgni, igaz én nem vagyok mérnök, nem tudok számolni futómûgeometriát, mint te és a szerelõid, de a te súgásod nélkül is rájöttem, hogy hogyan mûködik egy futómû...
Amúgy gratulálok a futómûvedhez, biztosan hozzá van hangolva a DSC is, az alfunkcióival együtt....
Tényleg van egy stílusod.....
Az az igazság hogy pont nem érdekel mi a véleményed a stilusomrol. amugy meg magamnak szerelek nem szervizeltetek. Annak nézz utána mikor kell dsc-t hangolni mert szerintem nem vagy tisztában azzal hogy milyen futómü modositásoknál kell változtatni a dsc-n
Van hozzá elsö hátsó állitható+3d-s toronycsapágy rugok gátlók cakk pakk 5000euro
A ground controlnál vagy a D2-nél nézz körül nekik bizt van de sztem gyárt más is