Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 17:06


Robinson írta:
Zolee írta:
Tyetyi írta:
Zolee írta:
Robinson írta:
Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?

Szia! Nem fogsz belehalni, de a fenti váltóméretek nem jók!!!
Helyes váltóméretek:
1. (17") verzió: elöl: 225/45/17; hátul: 255/40/17
2. (18") verzió: elöl: 225/40/18; hátul: 255/35/18
Méretkalkulátor: http://www.agrogumi.hu/yokoham...ecalc.aspx

Majdnem jó
17" 225/45-245/40r17 a 18" helyesen lett írva.

Jogos! Az igazi váltóméret a 245-ös, de a 255-öt vettem alapul, mivel Robinson ezt a méretet írta és azt hittem ragaszkodik hozzá!


a 255 jó is, cmivel 18"

Igy van 18"-nál, ha elöl 225, akkor hátulra 255 a váltóméret, ha engedi a felni és/vagy ragaszkodsz a szélesebb hátsóhoz

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 16:41


Zolee írta:
Tyetyi írta:
Zolee írta:
Robinson írta:
Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?

Szia! Nem fogsz belehalni, de a fenti váltóméretek nem jók!!!
Helyes váltóméretek:
1. (17") verzió: elöl: 225/45/17; hátul: 255/40/17
2. (18") verzió: elöl: 225/40/18; hátul: 255/35/18
Méretkalkulátor: http://www.agrogumi.hu/yokoham...ecalc.aspx

Majdnem jó
17" 225/45-245/40r17 a 18" helyesen lett írva.

Jogos! Az igazi váltóméret a 245-ös, de a 255-öt vettem alapul, mivel Robinson ezt a méretet írta és azt hittem ragaszkodik hozzá!


a 255 jó is, cmivel 18"

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 16:08


Tyetyi írta:
Zolee írta:
Robinson írta:
Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?

Szia! Nem fogsz belehalni, de a fenti váltóméretek nem jók!!!
Helyes váltóméretek:
1. (17") verzió: elöl: 225/45/17; hátul: 255/40/17
2. (18") verzió: elöl: 225/40/18; hátul: 255/35/18
Méretkalkulátor: http://www.agrogumi.hu/yokoham...ecalc.aspx

Majdnem jó
17" 225/45-245/40r17 a 18" helyesen lett írva.

Jogos! Az igazi váltóméret a 245-ös, de a 255-öt vettem alapul, mivel Robinson ezt a méretet írta és azt hittem ragaszkodik hozzá!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 15:28


Tyetyi írta:
Zolee írta:
Robinson írta:
Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?

Szia! Nem fogsz belehalni, de a fenti váltóméretek nem jók!!!
Helyes váltóméretek:
1. (17") verzió: elöl: 225/45/17; hátul: 255/40/17
2. (18") verzió: elöl: 225/40/18; hátul: 255/35/18
Méretkalkulátor: http://www.agrogumi.hu/yokoham...ecalc.aspx

Majdnem jó
17" 225/45-245/40r17 a 18" helyesen lett írva.


Valszeg az is van, mert ezekben nem voltam biztos Néztem is a kalkulátoron mikor beírtam, hogy valami nem stimm. Na majd mikor megyek haza kifigyelem mi is van a kocsin

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 15:23


Zolee írta:
Robinson írta:
Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?

Szia! Nem fogsz belehalni, de a fenti váltóméretek nem jók!!!
Helyes váltóméretek:
1. (17") verzió: elöl: 225/45/17; hátul: 255/40/17
2. (18") verzió: elöl: 225/40/18; hátul: 255/35/18
Méretkalkulátor: http://www.agrogumi.hu/yokoham...ecalc.aspx

Majdnem jó
17" 225/45-245/40r17 a 18" helyesen lett írva.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 14:38


Robinson írta:
Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?

Szia! Nem fogsz belehalni, de a fenti váltóméretek nem jók!!!
Helyes váltóméretek:
1. (17") verzió: elöl: 225/45/17; hátul: 255/40/17
2. (18") verzió: elöl: 225/40/18; hátul: 255/35/18
Méretkalkulátor: http://www.agrogumi.hu/yokoham...ecalc.aspx

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 12:26


Robinson írta:
Petike írta:
Robinson írta:
rad2 írta: Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?


A DSC-vel kapcsolatban a leírtak alapján felmerül bennem mint laikusban a kérdés, hogy ezek szerint ha ültetek egy kicsit a verdán, más méretû kerekeket használok, akkor már rögtön nem jól mûködik a DSC, és akár annak a beavatkozása miatt alakulhat ki vészhelyzet?


...ha betrartod a váltóméreteket és az ültetés ellenére be lehet még állítani gyári értékekre a futómû paramétereit, akkor tuti jól fog minden mûködni. Egyébként már sokan 2 méterrel a föld alatt lennénk


Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?


...ha nem fogja magát szétterpeszteni hátul, akkor tuti nem , ha igen, akkor érdekes lesz a tapadás taknyos úton.


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 12:00


rad2 írta: Robinson! A te autód nem is DSC-s, nem értem miért aggódsz a halálod miatt


Nem, de érdekel

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 11:46


Robinson írta:
Petike írta:
Robinson írta:
rad2 írta: Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?


A DSC-vel kapcsolatban a leírtak alapján felmerül bennem mint laikusban a kérdés, hogy ezek szerint ha ültetek egy kicsit a verdán, más méretû kerekeket használok, akkor már rögtön nem jól mûködik a DSC, és akár annak a beavatkozása miatt alakulhat ki vészhelyzet?


...ha betrartod a váltóméreteket és az ültetés ellenére be lehet még állítani gyári értékekre a futómû paramétereit, akkor tuti jól fog minden mûködni. Egyébként már sokan 2 méterrel a föld alatt lennénk


Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?


Nem fogsz belehalni, a nagyobb kerekekkel nem változtatsz semmin.
Itt a futómûbeállításokra hegyeztem ki a dolgot, mivel a DSC sebesség/oldalgyorsulás/kormányelfordítási szögbõl számol, és a fékekkel/motorteljesítménnyel avatkozik be, ha eltérünk az eredeti szögektõl, az elõre meghatározott paraméterek megváltoznak, és nem a kívánt mûködés lesz a vége. Egy ültetés csak annyira változtatja ,meg a szögeket, ami egyébként is elõfordulhat gyári futómû esetén (nagyobb terhelés), tehát nem sok változás lesz.
Ha a DSC azt érzékeli, hogy be kell avatkoznia, egy elõre meghatározott paraméter szerinti féknyomást küld a megfelelõ kerekekre, ha viszont nem sikerül a várt szabályozás, extrém esetben még ki is kapcsol.

Robinson! A te autód nem is DSC-s, nem értem miért aggódsz a halálod miatt

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 11:02


Petike írta:
Robinson írta:
rad2 írta: Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?


A DSC-vel kapcsolatban a leírtak alapján felmerül bennem mint laikusban a kérdés, hogy ezek szerint ha ültetek egy kicsit a verdán, más méretû kerekeket használok, akkor már rögtön nem jól mûködik a DSC, és akár annak a beavatkozása miatt alakulhat ki vészhelyzet?


...ha betrartod a váltóméreteket és az ültetés ellenére be lehet még állítani gyári értékekre a futómû paramétereit, akkor tuti jól fog minden mûködni. Egyébként már sokan 2 méterrel a föld alatt lennénk


Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 10:39


Robinson írta:
rad2 írta: Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?


A DSC-vel kapcsolatban a leírtak alapján felmerül bennem mint laikusban a kérdés, hogy ezek szerint ha ültetek egy kicsit a verdán, más méretû kerekeket használok, akkor már rögtön nem jól mûködik a DSC, és akár annak a beavatkozása miatt alakulhat ki vészhelyzet?


...ha betrartod a váltóméreteket és az ültetés ellenére be lehet még állítani gyári értékekre a futómû paramétereit, akkor tuti jól fog minden mûködni. Egyébként már sokan 2 méterrel a föld alatt lennénk

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 10:09


rad2 írta: Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?


A DSC-vel kapcsolatban a leírtak alapján felmerül bennem mint laikusban a kérdés, hogy ezek szerint ha ültetek egy kicsit a verdán, más méretû kerekeket használok, akkor már rögtön nem jól mûködik a DSC, és akár annak a beavatkozása miatt alakulhat ki vészhelyzet?

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 08:50


Robinson írta: Félreérted, a toplistáról beszélünk, tehát a törlés is arra vonatkozik!



Sztem állítsd vissza a top 1 (yellow) - top 2 (robinson) sorrendet és akkor ez a hülye probléma is megszûnik. Így nem hiteles a top 5 sorrend, akkor meg törölni is lehetne az egészet...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 08:34


mielõtt Ti is megölnétek egymást lenne egy kérdésem feléd:

olyan motorú (motorkód lásd oldalt) mint az enyém biztos találkoztál már vele... amikor meleg a motor üzemi hõfokon van, akkor milyen hangja van magának a motornak? van kis kalapáló hangja, mintha hidrotõkés lenne? már korábban más topicban kérdezgettem felõle... pontosan nem tudom leírni milyen hangja van...

itt egy vidi olyan mint ezen, amikor oldalról és elõlrõl kameráznak:
[url]
YouTube videó

rad2 írta:

Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 00:30


Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.





A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral


Nem kell súgni, igaz én nem vagyok mérnök, nem tudok számolni futómûgeometriát, mint te és a szerelõid, de a te súgásod nélkül is rájöttem, hogy hogyan mûködik egy futómû...
Amúgy gratulálok a futómûvedhez, biztosan hozzá van hangolva a DSC is, az alfunkcióival együtt....

Tényleg van egy stílusod.....




Az az igazság hogy pont nem érdekel mi a véleményed a stilusomrol. amugy meg magamnak szerelek nem szervizeltetek. Annak nézz utána mikor kell dsc-t hangolni mert szerintem nem vagy tisztában azzal hogy milyen futómü modositásoknál kell változtatni a dsc-n


Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?