BarG írta:
Amíg a TESCO/CORA/AUCHAN/METRO áruházakban puposra pakolt bevásárló kocsival tud a legtöbb magyar közlekedni, addig miért is kezdene átalakításokba?! Csak ha elkezd hiány lenni valamibõl, akkor kezdõdik az ébredés.
Ez megint egy másik téma. Fogyasztói társadalom. Ha kell ha nem pupos a kosár, pedig lehet, hogy éppenséggel következõ héten már nincs mit enni...
Ez egyszerûen azért tud így lenni, mert rohamosan butul az ország. Nem csak az ország, az egész világ, de mivel Magyarországon élek, csak az itteni helyzetrõl tudok véleményt mondani, és mint itteni, úgy érzem, hogy nálunk a legerõsebb az elbutulás. Amíg az, aki az értelmesebbje közé tartozik, az elmegy dolgozni, és fingani sincs ideje, addig a másik réteg, amelyik számolni csak addig tud, hogy aznap hány sört ivott meg a maunika só nézése közben, baszik reggeltõl estig és szaporodik. (Fontosnak tartom, hogy ez nem etnikai /YELLOW módján: faji/ kérdés, hanem általános!) Hozzá jön még az, hogy aki gondolkodik, nem kétszer, nem háromszor, hanem kismilliószor átgondolja, hogy családot alapítson-e vagy sem. Mire eljut odáig, hogy belevág, már nem éppen fiatal. Ergo a proli agyatlan tuskó többség saccra 10 év elõnyben van, és ezen idõ alatt ki tudja hányszorosát tolja világra, mint azok, akikbõl nagyobb valószinüséggel elõjöhet egy új kis tudós. Tök egyszerû a képlet. A hülyeség valamilyen szinten génekben van, de ha nem, akkor jön be az, hogy a hülyébbje nem fog erõszakoskodni, hogy járjon rendesen iskolába a gyerek, de lehet, hogy ha akarná se tudná iskoláztatni a gyereket.
Na, jól belebonyolódtam, de a lényeg, hogy ezt a népet viszton nem nagy mûvészet befolyásolni. Ezért él meg a maunika só, a benkõ feleséget keres, kiszel tünde és a többi csoda.
Ajánlom figyelmetekbe az "
Idiocracy" címû filmet. Alapvetõen vígjáték, de qrvára van valóságalapja és mondanivalója. Sajnos.