tsabko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tsabko

Törzsvendég

Elismertség: 27% (42 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2010. október 19. kedd, 18:32


Csáó mindenkinek!

Szeretnél ingyen üzemanyagot a Bömbidbe!
Akkor regisztrálj és játssz hátha neked kedvez a szerencse és gyűjts minél több litert!
http://ingyenuzemanyag.aegondirekt.hu/?ref=701cxh

sok sikert mindenkinek!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2010. október 16. szombat, 21:56


Woockie írta:
Bero írta: Üdv,mindenkinek! Lenne egy kérdésem: Tudja valaki,hogy az M-es jel,a 3 szín mit jelent vagy mit ábrázolna? Eddig senki nem tudta nekem megválaszolni,segítségeteket előre is köszönöm!


"I dont know how much truth it holds but it stated that BMW and Texaco were partners in motorsports before the first M car. The blue stood for BMW, red stood for Texaco and the purple represented the merger of of two."
Google ezt mondta, legalabbis ez tunik hihetonek. Nem neztem utana, valoban lehetett-e igy..



Köszi szépen a választ,nekem hihetőnek tűnik

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. október 16. szombat, 20:24


Bero írta: Üdv,mindenkinek! Lenne egy kérdésem: Tudja valaki,hogy az M-es jel,a 3 szín mit jelent vagy mit ábrázolna? Eddig senki nem tudta nekem megválaszolni,segítségeteket előre is köszönöm!


"I dont know how much truth it holds but it stated that BMW and Texaco were partners in motorsports before the first M car. The blue stood for BMW, red stood for Texaco and the purple represented the merger of of two."
Google ezt mondta, legalabbis ez tunik hihetonek. Nem neztem utana, valoban lehetett-e igy..

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2010. október 16. szombat, 20:13


Üdv,mindenkinek! Lenne egy kérdésem: Tudja valaki,hogy az M-es jel,a 3 szín mit jelent vagy mit ábrázolna? Eddig senki nem tudta nekem megválaszolni,segítségeteket előre is köszönöm!

státusz Adiii

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 109

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 08:35


Tiba írta:
Adiii írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Vettem egy gyárilag e46ba való rainbow szettet. Coupéba szeretném betenni. Az előző gyári woofer úgy nézett ki, hogy volt egy ráöntött dupla csatlakozós része egyikbe a woofer csati ment a másikba nyílásába a csipogó. Tehát sehol sem volt/van hangváltó gyárilag hacsak nem a szigetelés mögött . Most ezt a rainbowot (csak a woofereket cserélem a csipogókat nem) ha bekötöm ezzel a megoldással ahogy eredetileg volt, akkor vajon leadja azért a teljesítményt amit tud? Vagy inkább ami van hozzá hangváltó azzal kössem be?


A gyári hangváltó, egy kis kondi, ami el van dugva.
A szettet mindenképp a saját váltójával kösd be, de a csipógókra is találj ki valamit, mert a gyári ha jól emléxem, 8 ohmos, az utólagos szettek pedig 4 ohmosak. Valahogy operáld be a gyári helyre.




A gyári is 4 ohmos mind a woofer mind a csipogó. a rainbow sett is 4 ohmos mert ezt kimondottan az e46ba gyártották. Bekötöm akkor a saját hangváltóját az ártani nem árthat neki még ha valahol esetleg van amúgy is elrejtve.


státusz Adiii

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 109

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 08:35


Tiba írta:
Adiii írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Vettem egy gyárilag e46ba való rainbow szettet. Coupéba szeretném betenni. Az előző gyári woofer úgy nézett ki, hogy volt egy ráöntött dupla csatlakozós része egyikbe a woofer csati ment a másikba nyílásába a csipogó. Tehát sehol sem volt/van hangváltó gyárilag hacsak nem a szigetelés mögött . Most ezt a rainbowot (csak a woofereket cserélem a csipogókat nem) ha bekötöm ezzel a megoldással ahogy eredetileg volt, akkor vajon leadja azért a teljesítményt amit tud? Vagy inkább ami van hozzá hangváltó azzal kössem be?


A gyári hangváltó, egy kis kondi, ami el van dugva.
A szettet mindenképp a saját váltójával kösd be, de a csipógókra is találj ki valamit, mert a gyári ha jól emléxem, 8 ohmos, az utólagos szettek pedig 4 ohmosak. Valahogy operáld be a gyári helyre.




A gyári is 4 ohmos mind a woofer mind a csipogó. a rainbow sett is 4 ohmos mert ezt kimondottan az e46ba gyártották. Bekötöm akkor a saját hangváltóját az ártani nem árthat neki még ha valahol esetleg van amúgy is elrejtve.


George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 00:26


Most se olyan rondák, szép csilli , de amúgy is sötétíteni fogom az elsőket..
Pont az Al.es van belülről összekarcolva enyhén, mintha kis piszok lenne rajta egy helyen Azért gondolta cserét csak.. Kb árat tudsz mondani? Gondolom te már vettél?
thx

Tiba írta:
George írta: Köszi Tiba, de ha nem... 3 lámpa lesz a kocsid elejébe
Akkor megveszem a lámpát a búra miatt

Tiba írta:
George írta: Sziasztok!

Tud valaki abban segíteni hogy az AL-es első lámpára, felmegy e a ZKW-s búra? Örülnék ha valaki tudna biztosat mondani!! SOS.. Köszi! George

Felmegy.




Vegyél hozzá új búrákat, hihetetlen nagyot dob a kocsi megjelenésén.
Rhnatosnál szerintem megfizethető ára van.
Ja és mindenképpen AL búrákat, az olcsóbb is, és már javították azt, hogy könnyen összekarcolható volt belülről.






Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 23:46


Van itt a polcon egy kupé, meg egy limó gyári első szettem.
Úgy emlékeztem kondi is van bennük, de megnéztem és nincs.
Viszont az ohmok miatt nem érdemes keverni egy másik szettel szerintem.
A limóban az alsó 4ohm, a csipogó meg 8
A kupéban 3 utas, a felső csipogó mellett van még egy kis hangszóró, gondolom középhangokra tervezték. ott az alsó 2 ohm, a közép 8, és a csipogó is 8.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 23:03


seta írta:
Adiii írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Vettem egy gyárilag e46ba való rainbow szettet. Coupéba szeretném betenni. Az előző gyári woofer úgy nézett ki, hogy volt egy ráöntött dupla csatlakozós része egyikbe a woofer csati ment a másikba nyílásába a csipogó. Tehát sehol sem volt/van hangváltó gyárilag hacsak nem a szigetelés mögött . Most ezt a rainbowot (csak a woofereket cserélem a csipogókat nem) ha bekötöm ezzel a megoldással ahogy eredetileg volt, akkor vajon leadja azért a teljesítményt amit tud? Vagy inkább ami van hozzá hangváltó azzal kössem be?


Szerintem iktasd csak be a hangváltót, ártani nem ártasz vele. Ha máshol volt a gyári hangváltója, akkor már eleve vágott hang érkezik a hangváltódba, és akkor max nicns mit vágnia a hangváltónak. Ha viszont tényleg valami kis gagyi légmagos tekercs+kondi volt a gyári hangváltó beleöntve a hangszóró műanyagába, és vágatlan frekvenciájú erősített jel jön a kábeleken, akkor meg levágja majd az uj hangváltó a szükségtelen frekiket. Így szerintem mindenképp érdemes berakni az uj hangváltót is.
Amúgy egy gyári hangrendszerről el tudom képzelni h a végfok is eleve a hangszóróknak megfelelően vágott jelet kap, így nincs szükség a passzív hangváltóra, így a pwm végfok és a hangszórók között csak a kábel van, mint zajforrás. Legalábbis ha hangrendszert terveznék, tuti nem passzív hangváltót raknék bele


A gyári fejegységnél a hátsó hangszórókhoz vágott (aluláterszető szűrö) jel érkezik, az elsőknél nincs ilyen.

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 22:59


Adiii írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Vettem egy gyárilag e46ba való rainbow szettet. Coupéba szeretném betenni. Az előző gyári woofer úgy nézett ki, hogy volt egy ráöntött dupla csatlakozós része egyikbe a woofer csati ment a másikba nyílásába a csipogó. Tehát sehol sem volt/van hangváltó gyárilag hacsak nem a szigetelés mögött . Most ezt a rainbowot (csak a woofereket cserélem a csipogókat nem) ha bekötöm ezzel a megoldással ahogy eredetileg volt, akkor vajon leadja azért a teljesítményt amit tud? Vagy inkább ami van hozzá hangváltó azzal kössem be?


Szerintem iktasd csak be a hangváltót, ártani nem ártasz vele. Ha máshol volt a gyári hangváltója, akkor már eleve vágott hang érkezik a hangváltódba, és akkor max nicns mit vágnia a hangváltónak. Ha viszont tényleg valami kis gagyi légmagos tekercs+kondi volt a gyári hangváltó beleöntve a hangszóró műanyagába, és vágatlan frekvenciájú erősített jel jön a kábeleken, akkor meg levágja majd az uj hangváltó a szükségtelen frekiket. Így szerintem mindenképp érdemes berakni az uj hangváltót is.
Amúgy egy gyári hangrendszerről el tudom képzelni h a végfok is eleve a hangszóróknak megfelelően vágott jelet kap, így nincs szükség a passzív hangváltóra, így a pwm végfok és a hangszórók között csak a kábel van, mint zajforrás. Legalábbis ha hangrendszert terveznék, tuti nem passzív hangváltót raknék bele

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 22:57


George írta: Köszi Tiba, de ha nem... 3 lámpa lesz a kocsid elejébe
Akkor megveszem a lámpát a búra miatt

Tiba írta:
George írta: Sziasztok!

Tud valaki abban segíteni hogy az AL-es első lámpára, felmegy e a ZKW-s búra? Örülnék ha valaki tudna biztosat mondani!! SOS.. Köszi! George

Felmegy.




Vegyél hozzá új búrákat, hihetetlen nagyot dob a kocsi megjelenésén.
Rhnatosnál szerintem megfizethető ára van.
Ja és mindenképpen AL búrákat, az olcsóbb is, és már javították azt, hogy könnyen összekarcolható volt belülről.



George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 22:05


Váá ez a Karotta nagyon kemény.. régen láttam akkor is röhögtem, de amúgy van benne valami... a kocsi magához formázza a tulaját

borigabi írta:
George írta:

De tudod miért?....
MERT MEGTEHETIK

borigabi írta: Sziasztok!

Hallgatta valamelyikőtök ma reggel a Bumerángot? Nem semmi volt ahogy a legújabb brit közvéleménykutatással foglalkoztak, amely szerint a BMW tulajdonosok a legbunkóbb autósok...





Gondoltam, hogy írok nekik egy sms-t és Bochi figyelmébe ajánlom a Totalcaros Karotta videóját a bálnamercisek életstílusáról, de sajna nagyon benne voltam a melóban. Ha gondolod nézd meg a videóim között...




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 21:52


bmw320 írta:
SoundkeY írta: Sikeresen levizsgázott a gép, minden OK!
Minden bőven a határértéken belül van.Lengéscsillapítók,fékek, környezetvédelmi érték is ! stb stb........

Mondjuk az nem esett jól mikor szabályzásig forgatták üresbe.....kb 3mp-ig......



Annak a nemnormálisnak dobnék az autójának a gázpedáljára egy téglát 1 órára aki ezt kitalálta! Hát én sem repestem a boldogságtól!



Nincs ebben semmi...
A gyári tesztmodulok is padlógázt kérnek a mérésekhez, sőt az újabb autóknál automatikusan 4000-ig pörgetik a dieselmotort, nem 3, hanem 10-20mp-ig is.



George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 21:48


Köszi Tiba, de ha nem... 3 lámpa lesz a kocsid elejébe
Akkor megveszem a lámpát a búra miatt

Tiba írta:
George írta: Sziasztok!

Tud valaki abban segíteni hogy az AL-es első lámpára, felmegy e a ZKW-s búra? Örülnék ha valaki tudna biztosat mondani!! SOS.. Köszi! George

Felmegy.




Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 21:42


Adiii írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Vettem egy gyárilag e46ba való rainbow szettet. Coupéba szeretném betenni. Az előző gyári woofer úgy nézett ki, hogy volt egy ráöntött dupla csatlakozós része egyikbe a woofer csati ment a másikba nyílásába a csipogó. Tehát sehol sem volt/van hangváltó gyárilag hacsak nem a szigetelés mögött . Most ezt a rainbowot (csak a woofereket cserélem a csipogókat nem) ha bekötöm ezzel a megoldással ahogy eredetileg volt, akkor vajon leadja azért a teljesítményt amit tud? Vagy inkább ami van hozzá hangváltó azzal kössem be?


A gyári hangváltó, egy kis kondi, ami el van dugva.
A szettet mindenképp a saját váltójával kösd be, de a csipógókra is találj ki valamit, mert a gyári ha jól emléxem, 8 ohmos, az utólagos szettek pedig 4 ohmosak. Valahogy operáld be a gyári helyre.