K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. február 25. péntek, 14:52


kempelen írta: Belátható, hogy vannak munkahelyek, ahol nem tolerálható a legkisebb hiba sem.

ilyen munkakörben nehezen tudom elképzelni, hogy csak és kizárólag Bélán múljon, hogy 40-nel, vagy 120-szal ér az állomásra. Béla is lehet másnapos, veszhet össze az asszonnyal, megannyi egyéb tényező lehet, ami miatt nem koncentrál 100%ig, és téved. ezen emberéletek múlnak, ha össz-vissz annyin el tud csúszni a dolog, hogy Béla elnézi, én bizony nem ülök többet vonatra.
meglehet ez nálam szakmai ártalom, de én minden tevékenységnél abból indulok ki, hogy mindenki hibázik, az is a munkám része, hogy "hülyebiztossá" tegyek folyamatokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2011. február 25. péntek, 13:54


kempelen írta: Kérdezem én: Mondhatja Balogh Béla, amire fentebb Ilonka hivatkozott, hogy:
"sajnos nálam előfordul, ahogy a kollégáimnál, főnökeimnél is." Szerintem nem.

Ez elegge fekete-feher szemlelet. Balogh Bela lehet, hogy elkesett reggel, ezert 5 perccel kesobb indult a vonat. Marmint nem az altalad felvazolt szituacioban, hanem ugy altalaban. Ez is hibazas es a vilagon senki nem fog torodni vele. Ha teheti, igyekszik behozni a kesest (kijavitja az elirt e39-et), de az is lehet (vonatoknal amikor utoljara vonatozgattam, ez volt az altalanos), hogy szarik az egeszre. Az is lehet, h volt olyan palyaszakasz, ahol a megengedett 80 helyett 84-gyel ment. Amikor eszrevette, lassitott, aztan kesz.

kempelen írta: Ezt az utóbbit talán felejtsük is el. Béla kollega tisztességesen végzi a munkáját, hiszen ha egyszer is hibázott volna annak súlyos következményei lennének. Belátható, hogy vannak munkahelyek, ahol nem tolerálható a legkisebb hiba sem.

Belank sajnos szinte biztos, hogy hibazott mar munkaidoben, a hibak nem egyforma nagysaguak. Ha az ujsagiro veletlen egy 520d kep helyett az asszonnyal valo esti jatekanak videojat tette volna be, az mar jelentosen nagyobb hiba. Ha mindezt a fonok felesegevel, az meg nagyobb. Az altalad felhozott pelda szerintem irrelevans a "vita" tekinteteben. Azt elmondhatod, hogy Bela oriasi nagyot nem hibazott, azt semmikepp, hogy egyaltalan soha sem. A felhozott e39->e46 messze nem a nagyot es visszavonhatatlanul hibazott kategoria.

kempelen írta: A lényeg, hogy vajon ha Béla beáll a McDrive-ba és Ilonka szolgálja ki, de Ilonka elbassza a munkáját és bigmac helyett két sajtburgert tesz Bélának a zacskóba, majd ezt Béla észrevéve visszamegy a mekibe reklamálni, Ilonka kioktathatja Bélát a munkavégzésből adódó hibákkal kapcsolatban?

Ilonka (a cikk iroja) meg sem probalt kioktatni teged, aki latta a hibat, hanem fogta es belerakta a zacsiba a bigmacet (kicserelte a hibas e46 szovegeket e39-re).

kempelen írta: Szóval nem kötekedni szerettem volna, csak rávilágítani, hogy nem minden munkahelyen fogadható el a hiba. Persze ezért vannak a különböző ellenőrző és megelőző tevékenységek. De sajnos még akkor is becsúszhat valami. Nos velem eddig nem fordult elő ilyesmi.

Minden munkakorben elofordul hiba. Orvosnal es penztarosnal egyarant. Kisebb hibak toleralhatok, nagyobb hibak nem. Azt, hogy mi szamit kisebbnek, azt pedig a munkakor maga adja meg. Ha veled meg kisebb hiba sem fordult elo, ironia es szemelyeskedes nelkul komolyan irigyellek.
A cikk tekinteteben Gergovel kell egyetertenem, mint a hozzaszolasainkbol is latszik, hasonloan latjuk a cikk ertelmet.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. február 25. péntek, 13:17


Elfogadom a véleményed, mert te ezt így látod és nem vagyunk egyformák. Az én meglátásom kissé más e cikket olvasva.
Sajnos vannak, akik nem csak az 520d-ig nyújtózkodnak erejükön felül, hanem sokkal magasabbra is, de ez legyen az ő gondjuk.

K_Gergo írta:
igen, tényleg cinikusan fogalmaztam, mert emberek vagyunk, olyan egyszerűen nincs, hogy valaki nem hibázik. épp ezért kritikus tevékenységeknél (is) megelőzni, észrevenni, javítani igyekeznek a hibát, nem olyan alkalmazottat keresni, aki soha nem kever össze semmit.
olyan munkakörben (minőségbiztosítás) dolgozom, ahol Xezer eurós következményei lehetnek az általam elkövetett hibá(k)nak, ezért igyekszem olyan folyamatokat kialakítani magamra nézve is, hogy azok megelőzhetőek, kezelhetőek legyenek.


Itt engedj meg egy apró kitérőt a munkával kapcsolatban. Egy egyszerűnak tűnő példával talán meglátod miért is éreztem cinikusnak a mondandódat...

Tegyük fel hogy Szép Ilonka egy Mcdonalds-ban dolgozik. Már régóta a cég alkalmazottja. Nap, mint nap ott sürög-forog a pénztárnál és szolgálja ki a kedves vevőket.
Nos kivel fordult már elő - aki rendszeresen jár a mekibe - hogy mást tettek a zacskójába, mint amit kért vagy netán kifelejtettek valamit???
(Aki ha nem is rendszeresen, de már jónéhányszor megfordult a mekibe, azzal tuti biztosan előfordult már ilyen.)
Ilonka a monitoron nézi mit kért az ügyfél, ezek alapján csomagol és adja oda a vevőnek. Ezek alapján aki jár a mekibe és már vitt el mást, mint amit kért, jogosan mondaná, hogy Ilonka a Mcdonaldsban eltévesztette a terméket, úgymond tévedett vagy másnéven hibázott a munkáját illetően.

Tehát: Ilonka nyilvánvaló tévedésére a Mcdonaldsban azt mondhatná, hogy (idézlek): "sajnos nálam előfordul, ahogy a kollégáimnál, főnökeimnél is."

Nézzünk egy másik esetet. Tételezzük fel, hogy Balogh Béla a vasúton dolgozik, mint mozdonyvezető, immáron 16 éve. Csak tegyük fel. Ő is a munkáját végzi, nap mint nap, szolgálattól szolgálatig. Általában a Budapest-Nagykanizsa vonalon jár és néha ő viszi a keszthelyi IC-t is. Neki is az egyik legfontosabb érzékszerve a szeme. Ezzel látja a fényjelzőket. Tegyük fel hogy a vasúti pályára megengedhető legnagyobb alkalmazott sebesség 120km/h. Ennyivel dönget az IC Keszthely felé. Balatonszentgyörgy állomáson későn vagy egyáltalán nem veszi észre a bejárati jelzőn, hogy a jelző 40km/h jelez kitérőbe, mert ott ágazik el a pálya Nagykanizsa és Keszthely irányába és mondjuk csak a kitérőben lévő második vágányra tudják fogadni a vonatot.
Akár nem veszi észre, akár későn veszi észre, de akár meghaladja a fényjelzőt a 40km/h helyett 120km/h-val, hiába fékez a vonatbefolyásoló vagy maga Balogh Béla, úgy bevágódik az állomásra, hogy szép kerek hírműsor lesz belőle valamelyik tv csatorna esti kiadásában.

Kérdezem én: Mondhatja Balogh Béla, amire fentebb Ilonka hivatkozott, hogy:
"sajnos nálam előfordul, ahogy a kollégáimnál, főnökeimnél is." Szerintem nem.

Ezt az utóbbit talán felejtsük is el. Béla kollega tisztességesen végzi a munkáját, hiszen ha egyszer is hibázott volna annak súlyos következményei lennének. Belátható, hogy vannak munkahelyek, ahol nem tolerálható a legkisebb hiba sem.

De nem is ez a lényeg.
A lényeg, hogy vajon ha Béla beáll a McDrive-ba és Ilonka szolgálja ki, de Ilonka elbassza a munkáját és bigmac helyett két sajtburgert tesz Bélának a zacskóba, majd ezt Béla észrevéve visszamegy a mekibe reklamálni, Ilonka kioktathatja Bélát a munkavégzésből adódó hibákkal kapcsolatban?

Szóval nem kötekedni szerettem volna, csak rávilágítani, hogy nem minden munkahelyen fogadható el a hiba. Persze ezért vannak a különböző ellenőrző és megelőző tevékenységek. De sajnos még akkor is becsúszhat valami. Nos velem eddig nem fordult elő ilyesmi. Volt akivel már igen és bár azért sem járt fejvesztés, de igen kellemetlen helyzetet produkál. Természetesen ez nem jelenti azt hogy velem soha semmi nem fordulhat elő. Igen, sajnos velem is megtörténhet minden eshetőség, de szándékom, hogy ezt elkerüljem.

Nos ez csak a munkavégzéssel kapcsolatos kis kitérő volt.

A cikkel kapcsolatban, azt hiszem mindent megbeszéltünk. Neked a cikk elfogadható, nekem továbbra sem, de valószínűleg máshogy látjuk vagy másképpen fogjuk fel a minket ért benyomásokat.


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. február 25. péntek, 12:35


kempelen írta: Kissé cinikusan kezed a válaszodat. Majd említsd ezt meg valamelyik kórházi műtőben főleg ha még érdekelt is vagy egy-egy hasonló beavatkozás után. Bár én speciel nem azon a területen dolgozom, de kifejezetten nem néznék jó szemmel ha összekevernék dolgokat. Persze ennek elkerülése végett azért vannak bizonyos előmunkálatok, melyek megakadályozzák a hibák elkövetését. Ebből kifolyólag igen, vannak olyan munkahelyek ahol bizonyos hibák elkövetése következményekkel jár. Ha ezt te képtelen vagy tudomásul venni, akkor feltételezem olyan munkahelyen dolgozol, ahol a hibák megengedettek vagy legalábbis nem feltétlen súlyosak a következményei. Ha megengeded ezt talán nem is folytatnám tovább, mert lassan személyeskedésbe fordulna a dolog.

igen, tényleg cinikusan fogalmaztam, mert emberek vagyunk, olyan egyszerűen nincs, hogy valaki nem hibázik. épp ezért kritikus tevékenységeknél (is) megelőzni, észrevenni, javítani igyekeznek a hibát, nem olyan alkalmazottat keresni, aki soha nem kever össze semmit.
olyan munkakörben (minőségbiztosítás) dolgozom, ahol Xezer eurós következményei lehetnek az általam elkövetett hibá(k)nak, ezért igyekszem olyan folyamatokat kialakítani magamra nézve is, hogy azok megelőzhetőek, kezelhetőek legyenek.

kempelen írta: "Az olyan ember BMW-je, aki ereje megfeszítésével épp el tud nyújtózni egy 5-ösig."
"a BMW-nél pedig az 5-ös széria hómlesszes kivitele"
"Négy nyomorult henger, 1995 szánalmas köbcentiméter, sehol egy összkerékhajtás...."

Akkor azért pörkölök oda, hogy a simogatásom jobban essen?

Nem vagy köcsög, szerintem senki nem fog elküldeni. Lehet nekem minden számodra pozitív benyomás ellenére azért nem volt kedvező a cikk, mert ha valami fasza, akkor nem nyomom le elöbb, hogy utána nagyobbat tudjak emelni rajta. Bár lehet ez az ujságíróiskolában bevett szokás

na, mostmár értem mi volt a cikkel a bajod. tényleg lehet, hogy stilisztikai fogás, én a végkicsengése alapján ítéltem, és sokkal inkább mondanám benyalós cikknek, mint kötekedőnek.
emlékeim szerint itt is ment már viccelődés olyan márkatársakon, akik erejükön felül vállalnak hitelt, vagy vesznek rettenet állapotú fapados BMW-t, csak azért, hogy elmondhassa, neki az van - ezt a húrt pendítette meg Csikós, de már a cikk címe is utal rá, hogy alapmodell, DE... (egy úr a pokolban is úr, úgy megy ez az alap, mint az E39-ből a csúcsdízel, stb.).


egyébként nem vettem személyeskedésnek, azért irogatok neked ennyit, mert az eddigi hozzószólásaid alapján (sokat olvasok, de alig írok ide...) objektív embernek gondollak, és nem tudtam hová tenni a felháborodásod.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. február 25. péntek, 10:55


K_Gergo írta:
végre egy ember, aki nem hibázik, csakis munkaidő után! rettenetesen irigyellek, sajnos nálam előfordul, ahogy a kollégáimnál, főnökeimnél is.
továbbra sem értem, hogy miért gondolod/játok lehúzósnak a cikket, leírja, hogy PAPÍRON, ELVILEG nem kellene meggyőzőnek lennie, aztán a cikk végig arról szól, hogy ez az alapmotor is irigylésreméltó dinamikával ruházza fel az autót, mindig, minden szituációban van benne tartalék a pályanapokat kivéve.


Kissé cinikusan kezed a válaszodat. Majd említsd ezt meg valamelyik kórházi műtőben főleg ha még érdekelt is vagy egy-egy hasonló beavatkozás után. Bár én speciel nem azon a területen dolgozom, de kifejezetten nem néznék jó szemmel ha összekevernék dolgokat. Persze ennek elkerülése végett azért vannak bizonyos előmunkálatok, melyek megakadályozzák a hibák elkövetését. Ebből kifolyólag igen, vannak olyan munkahelyek ahol bizonyos hibák elkövetése következményekkel jár. Ha ezt te képtelen vagy tudomásul venni, akkor feltételezem olyan munkahelyen dolgozol, ahol a hibák megengedettek vagy legalábbis nem feltétlen súlyosak a következményei. Ha megengeded ezt talán nem is folytatnám tovább, mert lassan személyeskedésbe fordulna a dolog.


K_Gergo írta: újfent idézek a lehúzós cikkből:
"az 520d kivételesen jó kocsi"
"nem kellhet jobb autó, több autó az 520d-nél"
"ő a kategória királya. Megint. 520d-ként is"

most pedig felkeresek egy optikust, és veszek kék-fehér lencsés szemüveget, mer' a végén még én leszek itt a köcsög.


"Az olyan ember BMW-je, aki ereje megfeszítésével épp el tud nyújtózni egy 5-ösig."
"a BMW-nél pedig az 5-ös széria hómlesszes kivitele"
"Négy nyomorult henger, 1995 szánalmas köbcentiméter, sehol egy összkerékhajtás...."

Akkor azért pörkölök oda, hogy a simogatásom jobban essen?

Nem vagy köcsög, szerintem senki nem fog elküldeni. Lehet nekem minden számodra pozitív benyomás ellenére azért nem volt kedvező a cikk, mert ha valami fasza, akkor nem nyomom le elöbb, hogy utána nagyobbat tudjak emelni rajta. Bár lehet ez az ujságíróiskolában bevett szokás



K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. február 25. péntek, 09:33


kempelen írta: Igen, a munkában el lehet követni hibákat. A munkahelyemen elkövetett hibaákat nem nagyon értékelik és eddig még nem is volt gondom ilyenből.
A magánéletben elkövettem hibákat, nem is egyet de egyiket sem a nyilvánosság elött csináltam.

Például legutóbbi hibám, hogy, nem Csikós a UPC-s reklámember azokból akik mostanában a upc-t reklámozzák. Elnézést, hogy belekevertem!

Ettől függetlenül ez a cikk akkor is szar. Nekem legalábbis. Írt volna valami veterán autósat, vagy bármilyen más autós-bütykölőst...vagy ezt is akár, de ne így lehúzva, mert a legkisebb a motor. Valahol el kell kezdeni alulról a motorhatárokat.
A 6-os sorozatban melyik lenne a prosztó, mert a legkisebb a motorja? Vagy a 7-esben a 30d az ócska, mert az a legkisebb?

kiegészítésképpen itt házon belül: a 316i szar? Szerintem nem, csak a helyén kell kezelni és kész.
Bár ezt viccnek szánom, nem komoly, de mint tudjátok némelyik 316i leveri a 320i-t is.
Nos ebből kifolyóan biztosan lesz olyan új 520d, ami lealázza az 535d-t.

végre egy ember, aki nem hibázik, csakis munkaidő után! rettenetesen irigyellek, sajnos nálam előfordul, ahogy a kollégáimnál, főnökeimnél is.
továbbra sem értem, hogy miért gondolod/játok lehúzósnak a cikket, leírja, hogy PAPÍRON, ELVILEG nem kellene meggyőzőnek lennie, aztán a cikk végig arról szól, hogy ez az alapmotor is irigylésreméltó dinamikával ruházza fel az autót, mindig, minden szituációban van benne tartalék a pályanapokat kivéve.

kempelen írta: Éppen ezért az új 520d nagyon jó autó a maga kategóriájában.

újfent idézek a lehúzós cikkből:
"az 520d kivételesen jó kocsi"
"nem kellhet jobb autó, több autó az 520d-nél"
"ő a kategória királya. Megint. 520d-ként is"

most pedig felkeresek egy optikust, és veszek kék-fehér lencsés szemüveget, mer' a végén még én leszek itt a köcsög.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 25. péntek, 08:25


kempelen írta:
K_Gergo írta:
kitől is? Csikós sose szerepelt upc reklámban...
én bírom a tc-t, az egyetlen autós oldal, amit követek, minden szerzőnek megvan a maga hülyesége, de ő a legszerényebb az összes közül, nem állítja be magát se tévedhetetlennek, se hűdeszínvonalas autós újságírónak. keverte a kódokat, hát istenem - te soha nem követtél el ilyen jellegű hibát a munkádban? az E39 szerintem is randa, a sportfutómű, meg a defekttűrő gumi tényleg jobban érezteti az úthibákat. előbbi nyilvánvaló okokból, utóbbiról pedig nemrég írta is egy márkatárs a nyári gumi topikba, hogy többet nem vesz, pont a kényelmetlenség miatt.


Igen, a munkában el lehet követni hibákat. A munkahelyemen elkövetett hibaákat nem nagyon értékelik és eddig még nem is volt gondom ilyenből.
A magánéletben elkövettem hibákat, nem is egyet de egyiket sem a nyilvánosság elött csináltam.

Például legutóbbi hibám, hogy, nem Csikós a UPC-s reklámember azokból akik mostanában a upc-t reklámozzák. Elnézést, hogy belekevertem!

Ettől függetlenül ez a cikk akkor is szar. Nekem legalábbis. Írt volna valami veterán autósat, vagy bármilyen más autós-bütykölőst...vagy ezt is akár, de ne így lehúzva, mert a legkisebb a motor. Valahol el kell kezdeni alulról a motorhatárokat.
A 6-os sorozatban melyik lenne a prosztó, mert a legkisebb a motorja? Vagy a 7-esben a 30d az ócska, mert az a legkisebb?

kiegészítésképpen itt házon belül: a 316i szar? Szerintem nem, csak a helyén kell kezelni és kész.
Bár ezt viccnek szánom, nem komoly, de mint tudjátok némelyik 316i leveri a 320i-t is.
Nos ebből kifolyóan biztosan lesz olyan új 520d, ami lealázza az 535d-t.

Éppen ezért az új 520d nagyon jó autó a maga kategóriájában.






státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. február 25. péntek, 07:12


K_Gergo írta:
kitől is? Csikós sose szerepelt upc reklámban...
én bírom a tc-t, az egyetlen autós oldal, amit követek, minden szerzőnek megvan a maga hülyesége, de ő a legszerényebb az összes közül, nem állítja be magát se tévedhetetlennek, se hűdeszínvonalas autós újságírónak. keverte a kódokat, hát istenem - te soha nem követtél el ilyen jellegű hibát a munkádban? az E39 szerintem is randa, a sportfutómű, meg a defekttűrő gumi tényleg jobban érezteti az úthibákat. előbbi nyilvánvaló okokból, utóbbiról pedig nemrég írta is egy márkatárs a nyári gumi topikba, hogy többet nem vesz, pont a kényelmetlenség miatt.


Igen, a munkában el lehet követni hibákat. A munkahelyemen elkövetett hibaákat nem nagyon értékelik és eddig még nem is volt gondom ilyenből.
A magánéletben elkövettem hibákat, nem is egyet de egyiket sem a nyilvánosság elött csináltam.

Például legutóbbi hibám, hogy, nem Csikós a UPC-s reklámember azokból akik mostanában a upc-t reklámozzák. Elnézést, hogy belekevertem!

Ettől függetlenül ez a cikk akkor is szar. Nekem legalábbis. Írt volna valami veterán autósat, vagy bármilyen más autós-bütykölőst...vagy ezt is akár, de ne így lehúzva, mert a legkisebb a motor. Valahol el kell kezdeni alulról a motorhatárokat.
A 6-os sorozatban melyik lenne a prosztó, mert a legkisebb a motorja? Vagy a 7-esben a 30d az ócska, mert az a legkisebb?

kiegészítésképpen itt házon belül: a 316i szar? Szerintem nem, csak a helyén kell kezelni és kész.
Bár ezt viccnek szánom, nem komoly, de mint tudjátok némelyik 316i leveri a 320i-t is.
Nos ebből kifolyóan biztosan lesz olyan új 520d, ami lealázza az 535d-t.

Éppen ezért az új 520d nagyon jó autó a maga kategóriájában.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. február 25. péntek, 07:34

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 22:54


kempelen írta: Azért ez így, ahogy elsőnek megjelent kora reggel elmegy egy valóvilágos blogban vagy az index velvet rovatában, de egy magát színvonalas autós újsgírónak mondott embertől nagyon gyenge...
Nem az autó védelmében, de ez nagyon gyenge volt tőle...

kitől is? Csikós sose szerepelt upc reklámban...
én bírom a tc-t, az egyetlen autós oldal, amit követek, minden szerzőnek megvan a maga hülyesége, de ő a legszerényebb az összes közül, nem állítja be magát se tévedhetetlennek, se hűdeszínvonalas autós újságírónak. keverte a kódokat, hát istenem - te soha nem követtél el ilyen jellegű hibát a munkádban? az E39 szerintem is randa, a sportfutómű, meg a defekttűrő gumi tényleg jobban érezteti az úthibákat. előbbi nyilvánvaló okokból, utóbbiról pedig nemrég írta is egy márkatárs a nyári gumi topikba, hogy többet nem vesz, pont a kényelmetlenség miatt.

troooger írta: Nem szeretem az ilyen leszólós cikkeket!

leszólás???
"az 520d kivételesen jó kocsi"
"nem kellhet jobb autó, több autó az 520d-nél"
"ő a kategória királya. Megint. 520d-ként is"

troooger írta: Életében nem lesz annyi pénze hogy megvegyen egyet magának, ezért inkább fikázza....:S Ezzel is önmagát minősítve.

ha lenne is, inkább venne 1-2 veterán mercit. nem mindenkinek áll fel a BMW-re, és?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 24. csütörtök, 22:58

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 17:01


kempelen írta: Azért ez így, ahogy elsőnek megjelent kora reggel elmegy egy valóvilágos blogban vagy az index velvet rovatában, de egy magát színvonalas autós újsgírónak mondott embertől nagyon gyenge...
Nem az autó védelmében, de ez nagyon gyenge volt tőle...

Az altalad kiemeltekkel szemben azt tartom kicsit kritikan alulinak a cikkben, h gyakorlatilag leszolja az elejen azokat, akik 520d-t vesznek, de a cikk tobbi reszevel nem latok bajt. Ennyi erovel ha nem lenne 20d, akkor a kovetkezo legkisebbet szolna le? Az auto vedelmere felesleges is lenne kelni, hisz eleg pozitiv a merlege a cikkben szerintem, masreszt aki 520d-t akar venni extrakkal 15 millaert, az pont lesz*rja, mit irnak rola a tc-n, vagy kapcsolodo blogban.
A elso megjelenest nem lattam, igy arrol nem tudok velemenyt mondani, csak a most fent levorol, az altalad irtakbol tudom azt is csak, h e46 volt e39 helyett. Ez meg mint irtam, ciki, de azert nem halalos bun. Vmint azt sem tudom, szinvonalasnak tartja-e magat az iro, az biztos, h az osszes tcs ujsagiro "megmondoember". Hogy valoban ezt gondoljak-e, vagy csak a tc image-ehez hozzatartozik, passz.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 15:11


Azért ez így, ahogy elsőnek megjelent kora reggel elmegy egy valóvilágos blogban vagy az index velvet rovatában, de egy magát színvonalas autós újsgírónak mondott embertől nagyon gyenge...
Nem az autó védelmében, de ez nagyon gyenge volt tőle...

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 13:23


Woockie írta:
kempelen írta: http://totalcar.hu/tesztek/201..._legyfing/
"A defekttűrő gumik miatt ezek a mai BMW-k amúgy is jobban ráznak, mint például a kettővel korábbi, csodásan rugózó, E46-os előd, de a sportcsomag még a genetikailag meglevő finom diszkomfortot is tovább fokozza."

Az e39-e46 tevedestol eltekintve nincs igaza? A defektturo gumik tenyleg kevesbe csillapitanak, az M-es futomu tenyleg kemenyebb. Nem probaltam meg F10-et, igy azt nem tudom, hogy a "genetikailag meglevo finom diszkomfort" valoban megvan-e.

kempelen írta:
"Nyilván a nyakamba borítom BMW-s tömegek haragját, amikor azt mondom: a kilencvenes évek közepi E46 fantáziátlan, földhöz vágott gyurmaformája inkább riasztott, mint tetszett. "

Az e39 nekem sem tetszik. Es nem tudom megmondani, miert. Sokban hasonlit az e46-hoz kulsore, megis az utobbit az egyik legszebb BMWnek tartom, az elobbi pedig egyszeruen nem tetszik. Nyilvan nem fujjogva, anyazva zavarnam el, ha valaki adni akarna egyet, de akkorsem tetszik. Sot, az e36 sem es a mindenki altal dicsoitett e30 sem, valamint a sokak altal szidott e60 sem jon be. Hangsulyoznam, kulsosegekrol beszelek, nem technikailag ertettem. Az f10 viszont a hatso lampaitol eltekintve szerintem nagyon szepre sikerult. Izlesen vitatkozni marhasag.

kempelen írta: Ennyi eget rengető baromságot egy cikkben...és így keverni az E39-et az E46-tal....

Egyszer rosszul irta, attol kezdve legalabb kovetkezetesen rosszul irta. En sem ismerem az osszes BMW kodot, bar en nem is vagyok autos ujsagiro. Ezen kivul viszont nem ismerem az audi, suzuki, skoda, alfa romo, citroen stb. karosszeriakodjait sem, sot azt sem tudom, hogy betuvel vagy szammal jelolik stb. Persze ettol meg erosen ciki e46nak hivni az e39-et egy ujsagiro reszerol, de ezen kivul altalad egetrengeto baromsagnak nevezettet nem talaltam a cikkben.

troooger írta:
Nem szeretem az ilyen leszólós cikkeket! Életében nem lesz annyi pénze hogy megvegyen egyet magának, ezért inkább fikázza....:S Ezzel is önmagát minősítve.

Szerintem egyaltalan nem leszolos a cikk, ha vegigolvasod. Igazabol csak a sportcsomagot fikazta benne. Nem hiszem, h ettol a cikk leszolos lenne. Lehet, h tenyleg nincs ennyi penze -bar ketlem, hogy ne tudna megoldani-, de ahogy olvasgattam a tc-t, van par autoja mindegyiknek, amik regi sz*rok voltak es szazezreket, milliokat koltve rajuk szamukra jora megcsinaltak, igy nem hinnem, h penz miatt nem F10-es BMWvel jar barmelyik is.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 13:08


kempelen írta: http://totalcar.hu/tesztek/201..._legyfing/
"A defekttűrő gumik miatt ezek a mai BMW-k amúgy is jobban ráznak, mint például a kettővel korábbi, csodásan rugózó, E46-os előd, de a sportcsomag még a genetikailag meglevő finom diszkomfortot is tovább fokozza."

Az e39-e46 tevedestol eltekintve nincs igaza? A defektturo gumik tenyleg kevesbe csillapitanak, az M-es futomu tenyleg kemenyebb. Nem probaltam meg F10-et, igy azt nem tudom, hogy a "genetikailag meglevo finom diszkomfort" valoban megvan-e.

kempelen írta:
"Nyilván a nyakamba borítom BMW-s tömegek haragját, amikor azt mondom: a kilencvenes évek közepi E46 fantáziátlan, földhöz vágott gyurmaformája inkább riasztott, mint tetszett. "

Az e39 nekem sem tetszik. Es nem tudom megmondani, miert. Sokban hasonlit az e46-hoz kulsore, megis az utobbit az egyik legszebb BMWnek tartom, az elobbi pedig egyszeruen nem tetszik. Nyilvan nem fujjogva, anyazva zavarnam el, ha valaki adni akarna egyet, de akkorsem tetszik. Sot, az e36 sem es a mindenki altal dicsoitett e30 sem, valamint a sokak altal szidott e60 sem jon be. Hangsulyoznam, kulsosegekrol beszelek, nem technikailag ertettem. Az f10 viszont a hatso lampaitol eltekintve szerintem nagyon szepre sikerult. Izlesen vitatkozni marhasag.

kempelen írta: Ennyi eget rengető baromságot egy cikkben...és így keverni az E39-et az E46-tal....

Egyszer rosszul irta, attol kezdve legalabb kovetkezetesen rosszul irta. En sem ismerem az osszes BMW kodot, bar en nem is vagyok autos ujsagiro. Ezen kivul viszont nem ismerem az audi, suzuki, skoda, alfa romo, citroen stb. karosszeriakodjait sem, sot azt sem tudom, hogy betuvel vagy szammal jelolik stb. Persze ettol meg erosen ciki e46nak hivni az e39-et egy ujsagiro reszerol, de ezen kivul altalad egetrengeto baromsagnak nevezettet nem talaltam a cikkben.

troooger írta:
Nem szeretem az ilyen leszólós cikkeket! Életében nem lesz annyi pénze hogy megvegyen egyet magának, ezért inkább fikázza....:S Ezzel is önmagát minősítve.

Szerintem egyaltalan nem leszolos a cikk, ha vegigolvasod. Igazabol csak a sportcsomagot fikazta benne. Nem hiszem, h ettol a cikk leszolos lenne. Lehet, h tenyleg nincs ennyi penze -bar ketlem, hogy ne tudna megoldani-, de ahogy olvasgattam a tc-t, van par autoja mindegyiknek, amik regi sz*rok voltak es szazezreket, milliokat koltve rajuk szamukra jora megcsinaltak, igy nem hinnem, h penz miatt nem F10-es BMWvel jar barmelyik is.

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 11:54


YELLOW írta:
kempelen írta: http://totalcar.hu/tesztek/201..._legyfing/

Jobb lenne Csikós visszamenne UPC-t reklámozni a miskolci horgászhoz és inkább a régi vhs magnót állítgatná, nem bmw-vel kapcsolatban nyilatkozna...

"Szerintem az 1999-ben megjelent E46-os BMW 530d változatának mind a mai napig megvan a titkos rajongótábora."

"A defekttűrő gumik miatt ezek a mai BMW-k amúgy is jobban ráznak, mint például a kettővel korábbi, csodásan rugózó, E46-os előd, de a sportcsomag még a genetikailag meglevő finom diszkomfortot is tovább fokozza."

"Nyilván a nyakamba borítom BMW-s tömegek haragját, amikor azt mondom: a kilencvenes évek közepi E46 fantáziátlan, földhöz vágott gyurmaformája inkább riasztott, mint tetszett. "

Ennyi eget rengető baromságot egy cikkben...és így keverni az E39-et az E46-tal....

De már szólhattak neki, mert javítgatja...







Nem szeretem az ilyen leszólós cikkeket! Életében nem lesz annyi pénze hogy megvegyen egyet magának, ezért inkább fikázza....:S Ezzel is önmagát minősítve.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 08:12


kempelen írta: http://totalcar.hu/tesztek/201..._legyfing/

Jobb lenne Csikós visszamenne UPC-t reklámozni a miskolci horgászhoz és inkább a régi vhs magnót állítgatná, nem bmw-vel kapcsolatban nyilatkozna...

"Szerintem az 1999-ben megjelent E46-os BMW 530d változatának mind a mai napig megvan a titkos rajongótábora."

"A defekttűrő gumik miatt ezek a mai BMW-k amúgy is jobban ráznak, mint például a kettővel korábbi, csodásan rugózó, E46-os előd, de a sportcsomag még a genetikailag meglevő finom diszkomfortot is tovább fokozza."

"Nyilván a nyakamba borítom BMW-s tömegek haragját, amikor azt mondom: a kilencvenes évek közepi E46 fantáziátlan, földhöz vágott gyurmaformája inkább riasztott, mint tetszett. "

Ennyi eget rengető baromságot egy cikkben...és így keverni az E39-et az E46-tal....

De már szólhattak neki, mert javítgatja...