öcsi autója, és az enyém:
évjáratra, súlyra, teljesítményre, újkori és mostani árban is nagyon hasonlóak. hétvégén kipróbáltam a TT-t: az összkerékhajtástól eltekintve mindenben jobb a 330...
az 1.8T tényleg erős, nyomatékos, de mégiscsak sor4 turbo, ennek minden előnyével és hátrányával. a nyomaték miatt jobban tol, de arra várni kell egy picit, míg felépül a nyomás, és a karaktere se fogott meg, sőt, szerintem nincs is. középtartományban (3000-4000 között) tényleg állat, de az alatt lassú, felette érezni, ahogy fogy a szufla a csigából. az enyém hathengeres szívó lévén sokkal érzékenyebb, és annyira szépen szinkronban van az orgánuma a teljesítményével, ahogy a morgásból ordítás lesz, hogy előzéskor sokszor elfelejtem mennyibe kerül a benzin, és ha kell, ha nem, padlózom.
az audi motorja inkább hasonlít a 30d-re, mint a 30i-re. a belseje nyilván szűkebb, egyértelműen 2 személyes, egy hátsó ülésnek álcázott kalaptartóval, csomagtér pedig alig létezik. hozzám simán befér 2 ember hátra (legalábbis csajok mindig
), meglepően nagy csomagtartója van, normálisan ki lehet belőle látni, a térérzet pedig egyértelműen a bmw-ben jobb: fekete műszerfal szürke bőrrel vs bézs belső tetőablakkal. a váltó és a kormány pontosabbnak tűnik az ódiban, de igazából mintha szorulna mindkettő, nehézkesebbek. a kormány sokkal kevésbé közvetlen, bár lehet, hogy nem is kell informatívnak lennie, elfordul bárhol a quattro. nekem nagyon tetszett, ahogy gázra behúzta magát a kanyarba, csak ehhez sokkal jobban passzolna egy jobban reagáló motor, a turbolyuk engem nagyon zavart, bár talán meg lehet szokni.
szóval jó gép a TT, de nem nekem való, jó volt végre menni egyet vele, de csak arra volt jó, hogy tudjam, jól választottam.