K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. június 02. csütörtök, 22:20


no holnap megnézem a pótkerekem, kösz a sztorit!

nekem ennél jobban telt, reggel Herczig Norbi vitt egy kört a Bükfürdő rally tesztjén az S2000-es skodával, baromi nagy élmény volt 5.ben csapatni az erdőben, kilinccsel előre bevenni a kanyarokat. irgalmatlanul lassul az a gép murván is, indulás után kicsit tájékozódtam a kocsiban, egyszercsak fennakadtam az övön. onnantól előre/oldalra figyeltem inkább.
aki hasonlót tervez javaslom ne nagyon egyen előtte!

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. június 02. csütörtök, 22:18


InsectKiller írta:
Robin68 írta: Hát ma Mr. Bean simán riválist látott volna bennem
A mai nap nem az én napom volt..... . Délután be kellett mennem Pestre. Szép az idő, meleg van. Megállok a Móricon (mert ott volt megbeszélve egy illetővel), hívom az ürgét akivel találkoznom kellett. Mondja kicsit odébb van, a Karinthyn, ahol a 6-os villamos jár. Nem gond, át megyek gyalog mert autóval rémálom megállni bárhol is és örültem, hogy találtam helyet. Na ekkor elkezdett szakadni az eső és akkora cseppekben, hogy szinte fájt mikor becsapódott rajtam. Találkoztunk, majd siettem volna haza de még legalább fél órát kénytelen voltam beszélgetni a pasival met csak nem állt el az eső. Gondoltam mindegy, mennem kell mert már késésben vagyok így is. Elindulok az esőben az autómhoz. Mire odaértem már derékig át voltam ázva. Látom kicsit gyanúsan áll a kocsim. Az oké, hogy kicsit alacsonyabb a többinél de most furán alacsonyabb. Gyanakodva közelítettem és látom a jobb első kerekem lapos. Fasza!!! Szakad az eső, a jobb oldala bokor mellett, hogy jutok hozzá....... . Kijjebb álltam óvatosan. Hogy mennyire voltam elázva??? Jobban mint derékig.... . Kerékkulcs ki, sikeresen két csavar meg is lazult. A többi miért is lazulna ha már egyszer esik.... . Hívom a barátom, szerencsére volt ideje és röpke 20 perc múlva jött is. Hát miért is lenne az ő kerékkulcsa jó az enyémhez ami nagyobb szárral rendelkezik, de aztán előhúzott egy másikat. Hurrá!!! sikerült meglazítani a csavarokat. Jöhet az emelő. Igaz, hogy a gyári és hozzá való de hát miért is férne be lapos keréknél ha már ültetve van az autóm. Kis kézi emelés után alátettük az emelőt és VÉGRE sikerült megemelni és kicserélni a kereket. Most már csak azon paráztam, hogy legyen elég levegő a pótkerékben. Szoktam ellenőrizni de már nem lett volna meglepő ha pont most nincs benne elég nyomás. De volt . Így sikerült hazajutnom rommá ázva és koszosan .


De minek nektek emelő, ha kézzel is bírtok emelni?

Áááá sajna nem bírta addig tartani a cimbi amíg kicserélem a kereket. Csak emiatt kellett az emelő



InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. június 02. csütörtök, 22:11


Robin68 írta: Hát ma Mr. Bean simán riválist látott volna bennem
A mai nap nem az én napom volt..... . Délután be kellett mennem Pestre. Szép az idő, meleg van. Megállok a Móricon (mert ott volt megbeszélve egy illetővel), hívom az ürgét akivel találkoznom kellett. Mondja kicsit odébb van, a Karinthyn, ahol a 6-os villamos jár. Nem gond, át megyek gyalog mert autóval rémálom megállni bárhol is és örültem, hogy találtam helyet. Na ekkor elkezdett szakadni az eső és akkora cseppekben, hogy szinte fájt mikor becsapódott rajtam. Találkoztunk, majd siettem volna haza de még legalább fél órát kénytelen voltam beszélgetni a pasival met csak nem állt el az eső. Gondoltam mindegy, mennem kell mert már késésben vagyok így is. Elindulok az esőben az autómhoz. Mire odaértem már derékig át voltam ázva. Látom kicsit gyanúsan áll a kocsim. Az oké, hogy kicsit alacsonyabb a többinél de most furán alacsonyabb. Gyanakodva közelítettem és látom a jobb első kerekem lapos. Fasza!!! Szakad az eső, a jobb oldala bokor mellett, hogy jutok hozzá....... . Kijjebb álltam óvatosan. Hogy mennyire voltam elázva??? Jobban mint derékig.... . Kerékkulcs ki, sikeresen két csavar meg is lazult. A többi miért is lazulna ha már egyszer esik.... . Hívom a barátom, szerencsére volt ideje és röpke 20 perc múlva jött is. Hát miért is lenne az ő kerékkulcsa jó az enyémhez ami nagyobb szárral rendelkezik, de aztán előhúzott egy másikat. Hurrá!!! sikerült meglazítani a csavarokat. Jöhet az emelő. Igaz, hogy a gyári és hozzá való de hát miért is férne be lapos keréknél ha már ültetve van az autóm. Kis kézi emelés után alátettük az emelőt és VÉGRE sikerült megemelni és kicserélni a kereket. Most már csak azon paráztam, hogy legyen elég levegő a pótkerékben. Szoktam ellenőrizni de már nem lett volna meglepő ha pont most nincs benne elég nyomás. De volt . Így sikerült hazajutnom rommá ázva és koszosan .


De minek nektek emelő, ha kézzel is bírtok emelni?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. június 02. csütörtök, 22:07


Hát ma Mr. Bean simán riválist látott volna bennem
A mai nap nem az én napom volt..... . Délután be kellett mennem Pestre. Szép az idő, meleg van. Megállok a Móricon (mert ott volt megbeszélve egy illetővel), hívom az ürgét akivel találkoznom kellett. Mondja kicsit odébb van, a Karinthyn, ahol a 6-os villamos jár. Nem gond, át megyek gyalog mert autóval rémálom megállni bárhol is és örültem, hogy találtam helyet. Na ekkor elkezdett szakadni az eső és akkora cseppekben, hogy szinte fájt mikor becsapódott rajtam. Találkoztunk, majd siettem volna haza de még legalább fél órát kénytelen voltam beszélgetni a pasival met csak nem állt el az eső. Gondoltam mindegy, mennem kell mert már késésben vagyok így is. Elindulok az esőben az autómhoz. Mire odaértem már derékig át voltam ázva. Látom kicsit gyanúsan áll a kocsim. Az oké, hogy kicsit alacsonyabb a többinél de most furán alacsonyabb. Gyanakodva közelítettem és látom a jobb első kerekem lapos. Fasza!!! Szakad az eső, a jobb oldala bokor mellett, hogy jutok hozzá....... . Kijjebb álltam óvatosan. Hogy mennyire voltam elázva??? Jobban mint derékig.... . Kerékkulcs ki, sikeresen két csavar meg is lazult. A többi miért is lazulna ha már egyszer esik.... . Hívom a barátom, szerencsére volt ideje és röpke 20 perc múlva jött is. Hát miért is lenne az ő kerékkulcsa jó az enyémhez ami nagyobb szárral rendelkezik, de aztán előhúzott egy másikat. Hurrá!!! sikerült meglazítani a csavarokat. Jöhet az emelő. Igaz, hogy a gyári és hozzá való de hát miért is férne be lapos keréknél ha már ültetve van az autóm. Kis kézi emelés után alátettük az emelőt és VÉGRE sikerült megemelni és kicserélni a kereket. Most már csak azon paráztam, hogy legyen elég levegő a pótkerékben. Szoktam ellenőrizni de már nem lett volna meglepő ha pont most nincs benne elég nyomás. De volt . Így sikerült hazajutnom rommá ázva és koszosan .

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 10:14


Coyote írta: engem is érdekelne majd a nyár második felében. Beszámolhatsz engem is Főleg ha hétvégén tervezel menni.


eddig hétvégére kaptam időpontokat, ebben igen korrektek szerintem.
mivel a közelébe sem kerültünk a szükséges létszámnak, én pedig mihamarabb mennék jelentkezem is rá ma.
ha elvégeztem majd mesélek.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. május 19. csütörtök, 10:00


K_Gergo írta: sziasztok,

tervezek elmenni vezetéstechnikai tréningre, némi utánajárás után mellettük döntöttem: Vezetéstechnika – Teszt Tréning Bt.
részletes program a honlapjukon is fent van, a velük folytatott levelezés során kaptam egy külön leírást, az ott leírt tematika alapján az egész napos tréningre megyek (31.125Ft).
én mindenképp megyek, ha klubos látogatást terveznénk, ahhoz minimum 5 fő kell ugyanarra tréningre - lenne esetleg jelentkező innen? (kedvezménnyel nem jár, csak együtt mennénk...)


engem is érdekelne majd a nyár második felében. Beszámolhatsz engem is Főleg ha hétvégén tervezel menni.

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2011. május 19. csütörtök, 09:08


SirToma írta:
balesz írta:
xlzx írta:
Tiba írta:
Coyote írta:
SirToma írta: Sziasztok Klubtársak.

Régóta nézelődök, olvasgatok, hogy melyik lenne a legjobb védelem a "drágaságom" számára.
Nézegettem defend lock zárat+uv gravír, de oda jutottam, hogy pajzs védelem!!!
Esetleg lenne még valaki, akit érdekelne a dolog?
Hátha lehetne egy kis kedvezményt is kicsikarni....

Pajzs védelem

Vagy esetleg központilag bmwfanatics-ra egy bizonyos százalék????


Engem mindenképp érdekelne valami frankó védelem! A pajzsra gondoltam először én is, de megvárom az itteni ötleteket


Egy másik BMW-s fórumról idézek:

" Egyébként tudom ajánlani a skyuide rendszert, műholdas követés 3g alapu adatkommunikációval, 10 mp -es frissítéssel. Nagyon jó a webes felülete, a havi díj is kedvező és ami a nagy előnye a többivel képest, hogy ha blokkolják a gps, gsm jelet akkor a központ azonnal küld egy sms-t, hogy megszakadt a kapcsolat. Rengeteg jó funkciója van ezen kívül és az E60-ba találtam egy nagyon jó helyet ahova el lehet rejteni tökéletesen. Utána ugyan sokáig tart hozzáférni de erre nem nagyon van szükség. Saját akkuja van, stb. korrekt kis cucc."




Erre van egy jó sztorim. Édesapám ahol dolgozik, elég sok nagyobb felsőkategóriás autó van. Adott egy 7es bömös, és idén május eleje. Az autóban gps-es rendszer. Akkor az autó 2hónapos volt. Egyszer csak megjelent a cég udvarán egy autó, kiszállt belőle 4ember, befeküdtek a kocsi alá és 40perc vizsgálás után leszedtek az autó aljáról egy jelzavarót. Szerencse, hogy észrevették, pont a gyors frissítés miatt. Nem látták az autót fél órán keresztül a rendszerben ,így hívták a tulajt. Ha nem végzik el ezt a kis műveletet valószinüleg az autó este már darabokban lett volna!


ez milyen védelem volt?


Ezért nem akarok jelkövető, vagy átjelzős, kártyás cuccokat.
Tudom, hogy drága a pajzs, de minőségi is. Nekem a kocsim a mindenem, úgyhogy ennyit megér.
Egyenlőre még nézelődök, olvasgatok.
Még nem beszéltem velük, egyenlőre 2en lennénk, senki mást nem érdekel???


az én autómban a pajzs gps-es motortérzárvédelmes egysége van. ha ritkán használod a kocsid akkor képes lezabálni az akksit ( kb 6 napot bír), nekem 2. autó a bmw, ezért nem is használom gyakran!
nálam még nem próbálták elvinni az autót, de az előző tulajnál igen, de a pajzsnak köszönhetően nem sikerült, én nem biztos h kiadtam vna érte ennyi pénzt, de szerencsére így vettem csak le kellett cserélnem vétel után a távirányítókat



SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. május 19. csütörtök, 08:55


balesz írta:
xlzx írta:
Tiba írta:
Coyote írta:
SirToma írta: Sziasztok Klubtársak.

Régóta nézelődök, olvasgatok, hogy melyik lenne a legjobb védelem a "drágaságom" számára.
Nézegettem defend lock zárat+uv gravír, de oda jutottam, hogy pajzs védelem!!!
Esetleg lenne még valaki, akit érdekelne a dolog?
Hátha lehetne egy kis kedvezményt is kicsikarni....

Pajzs védelem

Vagy esetleg központilag bmwfanatics-ra egy bizonyos százalék????


Engem mindenképp érdekelne valami frankó védelem! A pajzsra gondoltam először én is, de megvárom az itteni ötleteket


Egy másik BMW-s fórumról idézek:

" Egyébként tudom ajánlani a skyuide rendszert, műholdas követés 3g alapu adatkommunikációval, 10 mp -es frissítéssel. Nagyon jó a webes felülete, a havi díj is kedvező és ami a nagy előnye a többivel képest, hogy ha blokkolják a gps, gsm jelet akkor a központ azonnal küld egy sms-t, hogy megszakadt a kapcsolat. Rengeteg jó funkciója van ezen kívül és az E60-ba találtam egy nagyon jó helyet ahova el lehet rejteni tökéletesen. Utána ugyan sokáig tart hozzáférni de erre nem nagyon van szükség. Saját akkuja van, stb. korrekt kis cucc."




Erre van egy jó sztorim. Édesapám ahol dolgozik, elég sok nagyobb felsőkategóriás autó van. Adott egy 7es bömös, és idén május eleje. Az autóban gps-es rendszer. Akkor az autó 2hónapos volt. Egyszer csak megjelent a cég udvarán egy autó, kiszállt belőle 4ember, befeküdtek a kocsi alá és 40perc vizsgálás után leszedtek az autó aljáról egy jelzavarót. Szerencse, hogy észrevették, pont a gyors frissítés miatt. Nem látták az autót fél órán keresztül a rendszerben ,így hívták a tulajt. Ha nem végzik el ezt a kis műveletet valószinüleg az autó este már darabokban lett volna!


ez milyen védelem volt?


Ezért nem akarok jelkövető, vagy átjelzős, kártyás cuccokat.
Tudom, hogy drága a pajzs, de minőségi is. Nekem a kocsim a mindenem, úgyhogy ennyit megér.
Egyenlőre még nézelődök, olvasgatok.
Még nem beszéltem velük, egyenlőre 2en lennénk, senki mást nem érdekel???


státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2011. május 18. szerda, 23:34


xlzx írta:
Tiba írta:
Coyote írta:
SirToma írta: Sziasztok Klubtársak.

Régóta nézelődök, olvasgatok, hogy melyik lenne a legjobb védelem a "drágaságom" számára.
Nézegettem defend lock zárat+uv gravír, de oda jutottam, hogy pajzs védelem!!!
Esetleg lenne még valaki, akit érdekelne a dolog?
Hátha lehetne egy kis kedvezményt is kicsikarni....

Pajzs védelem

Vagy esetleg központilag bmwfanatics-ra egy bizonyos százalék????


Engem mindenképp érdekelne valami frankó védelem! A pajzsra gondoltam először én is, de megvárom az itteni ötleteket


Egy másik BMW-s fórumról idézek:

" Egyébként tudom ajánlani a skyuide rendszert, műholdas követés 3g alapu adatkommunikációval, 10 mp -es frissítéssel. Nagyon jó a webes felülete, a havi díj is kedvező és ami a nagy előnye a többivel képest, hogy ha blokkolják a gps, gsm jelet akkor a központ azonnal küld egy sms-t, hogy megszakadt a kapcsolat. Rengeteg jó funkciója van ezen kívül és az E60-ba találtam egy nagyon jó helyet ahova el lehet rejteni tökéletesen. Utána ugyan sokáig tart hozzáférni de erre nem nagyon van szükség. Saját akkuja van, stb. korrekt kis cucc."




Erre van egy jó sztorim. Édesapám ahol dolgozik, elég sok nagyobb felsőkategóriás autó van. Adott egy 7es bömös, és idén május eleje. Az autóban gps-es rendszer. Akkor az autó 2hónapos volt. Egyszer csak megjelent a cég udvarán egy autó, kiszállt belőle 4ember, befeküdtek a kocsi alá és 40perc vizsgálás után leszedtek az autó aljáról egy jelzavarót. Szerencse, hogy észrevették, pont a gyors frissítés miatt. Nem látták az autót fél órán keresztül a rendszerben ,így hívták a tulajt. Ha nem végzik el ezt a kis műveletet valószinüleg az autó este már darabokban lett volna!


ez milyen védelem volt?

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2011. május 18. szerda, 23:02


Tiba írta:
Coyote írta:
SirToma írta: Sziasztok Klubtársak.

Régóta nézelődök, olvasgatok, hogy melyik lenne a legjobb védelem a "drágaságom" számára.
Nézegettem defend lock zárat+uv gravír, de oda jutottam, hogy pajzs védelem!!!
Esetleg lenne még valaki, akit érdekelne a dolog?
Hátha lehetne egy kis kedvezményt is kicsikarni....

Pajzs védelem

Vagy esetleg központilag bmwfanatics-ra egy bizonyos százalék????


Engem mindenképp érdekelne valami frankó védelem! A pajzsra gondoltam először én is, de megvárom az itteni ötleteket


Egy másik BMW-s fórumról idézek:

" Egyébként tudom ajánlani a skyuide rendszert, műholdas követés 3g alapu adatkommunikációval, 10 mp -es frissítéssel. Nagyon jó a webes felülete, a havi díj is kedvező és ami a nagy előnye a többivel képest, hogy ha blokkolják a gps, gsm jelet akkor a központ azonnal küld egy sms-t, hogy megszakadt a kapcsolat. Rengeteg jó funkciója van ezen kívül és az E60-ba találtam egy nagyon jó helyet ahova el lehet rejteni tökéletesen. Utána ugyan sokáig tart hozzáférni de erre nem nagyon van szükség. Saját akkuja van, stb. korrekt kis cucc."




Erre van egy jó sztorim. Édesapám ahol dolgozik, elég sok nagyobb felsőkategóriás autó van. Adott egy 7es bömös, és idén május eleje. Az autóban gps-es rendszer. Akkor az autó 2hónapos volt. Egyszer csak megjelent a cég udvarán egy autó, kiszállt belőle 4ember, befeküdtek a kocsi alá és 40perc vizsgálás után leszedtek az autó aljáról egy jelzavarót. Szerencse, hogy észrevették, pont a gyors frissítés miatt. Nem látták az autót fél órán keresztül a rendszerben ,így hívták a tulajt. Ha nem végzik el ezt a kis műveletet valószinüleg az autó este már darabokban lett volna!


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. május 18. szerda, 21:39


si3rrabravo írta: a honlap amit linkeltél, azt írja, hogy saját autóval annyi az ár amennyi

sosem voltam még ilyen trainingen, de ha ilyen bólyás kerülgetős, nagy tempós hirtelen vízen fékezős téma megy, te nem sajnálnád ha koccolna itt ott a kocsid azokkal a műanyag bólyákkal?

vagy hogy kell ezt elképzelni?

az ötlet amúgy nem rossz

sajnálnám, különösen, hogy fél év alatt már 2x kellett az első lökhárítómat fényeztetnem, és esélyes, hogy érintett lesz, de a legrosszabb, amit itt el tudok képzelni, némi polír után kiáltó felszíni karc. épp azért akarok menni, hogy a bólya legyen a legrosszabb eshetőség határhelyzetben, ne őz, vaddisznó, árok, másik autó, fa, stb. részeg biciklisről és társairól már nem is beszélve, de ez már talán demagógia.
a gumikat, fékeket sokkal inkább "veszélyeztetve" látom, de úgy döntöttem nekem így is megéri.

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2011. május 18. szerda, 15:51


K_Gergo írta: sziasztok,

tervezek elmenni vezetéstechnikai tréningre


a honlap amit linkeltél, azt írja, hogy saját autóval annyi az ár amennyi

sosem voltam még ilyen trainingen, de ha ilyen bólyás kerülgetős, nagy tempós hirtelen vízen fékezős téma megy, te nem sajnálnád ha koccolna itt ott a kocsid azokkal a műanyag bólyákkal?

vagy hogy kell ezt elképzelni?

az ötlet amúgy nem rossz

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2011. május 18. szerda, 10:32


Coyote írta:
SirToma írta: Sziasztok Klubtársak.

Régóta nézelődök, olvasgatok, hogy melyik lenne a legjobb védelem a "drágaságom" számára.
Nézegettem defend lock zárat+uv gravír, de oda jutottam, hogy pajzs védelem!!!
Esetleg lenne még valaki, akit érdekelne a dolog?
Hátha lehetne egy kis kedvezményt is kicsikarni....

Pajzs védelem

Vagy esetleg központilag bmwfanatics-ra egy bizonyos százalék????


Engem mindenképp érdekelne valami frankó védelem! A pajzsra gondoltam először én is, de megvárom az itteni ötleteket


Egy másik BMW-s fórumról idézek:

" Egyébként tudom ajánlani a skyuide rendszert, műholdas követés 3g alapu adatkommunikációval, 10 mp -es frissítéssel. Nagyon jó a webes felülete, a havi díj is kedvező és ami a nagy előnye a többivel képest, hogy ha blokkolják a gps, gsm jelet akkor a központ azonnal küld egy sms-t, hogy megszakadt a kapcsolat. Rengeteg jó funkciója van ezen kívül és az E60-ba találtam egy nagyon jó helyet ahova el lehet rejteni tökéletesen. Utána ugyan sokáig tart hozzáférni de erre nem nagyon van szükség. Saját akkuja van, stb. korrekt kis cucc."



K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. május 18. szerda, 10:19


sziasztok,

tervezek elmenni vezetéstechnikai tréningre, némi utánajárás után mellettük döntöttem: Vezetéstechnika – Teszt Tréning Bt.
részletes program a honlapjukon is fent van, a velük folytatott levelezés során kaptam egy külön leírást, az ott leírt tematika alapján az egész napos tréningre megyek (31.125Ft).
én mindenképp megyek, ha klubos látogatást terveznénk, ahhoz minimum 5 fő kell ugyanarra tréningre - lenne esetleg jelentkező innen? (kedvezménnyel nem jár, csak együtt mennénk...)

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. május 16. hétfő, 16:01


SirToma írta: Sziasztok Klubtársak.

Régóta nézelődök, olvasgatok, hogy melyik lenne a legjobb védelem a "drágaságom" számára.
Nézegettem defend lock zárat+uv gravír, de oda jutottam, hogy pajzs védelem!!!
Esetleg lenne még valaki, akit érdekelne a dolog?
Hátha lehetne egy kis kedvezményt is kicsikarni....

Pajzs védelem

Vagy esetleg központilag bmwfanatics-ra egy bizonyos százalék????


Engem mindenképp érdekelne valami frankó védelem! A pajzsra gondoltam először én is, de megvárom az itteni ötleteket