Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 19:47


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
a lényeg, hogy van különbség
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...



Van különbség a kasztnielemekben és a lámpákban.

Ugyanúgy elromlik a grundmodul a 2004-esben is, szar az ülésfoglaltság érzékelő, eltörnek a hátsó rugók, eltörik a kipuf rezgőtag, tönkremegy a motortartó, a klíma süni, a klíma venti, a kiegészítő fűtés, az ablakemelő szerkezet, ugyanúgy lóg a kormánymű, és az első lengőkarok se bírnak többet, a hátsó lámpa testhibája se szűnt meg.


Azt nehogy kifelejtsük, hogy a faceliftes is fogyaszt üzemanyagot, és a gumik is elkopnak

Ha így folytatod a listát, elmegy a kedvem, és felteszem hasznaltauto.hu-ra az enyémet Amúgy a hátsó lámpa testhibája nálam is befigyel, de nem érdekel annyira, hogy szétszedessem. Ennél sokkal gázabb a szétégő xenon foncsor...

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 19:27


Valakinek van tapasztalata, ajtopanelen kárpit és fogantyu cserével kapcsolatban ?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:47


bmw320d4 írta:
kempelen írta:

Saját véleményem a végén pedig, hogy nekem a facelift mindig jobban tetszett, még amikor nem is volt még meg az enyém...



Ezért van nekem is facelift hátsó lámpám (Testhibával, de már javítva)




Hát sajnos touring témában ehhez nem tudok mit hozzászólni.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:45


kempelen írta:

Saját véleményem a végén pedig, hogy nekem a facelift mindig jobban tetszett, még amikor nem is volt még meg az enyém...



Ezért van nekem is facelift hátsó lámpám (Testhibával, de már javítva)




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 20. szerda, 15:46

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:43


kempelen írta:
Coyote írta: 6-sebességes manuálváltó az 5-sebességes helyett (ez mondjuk fontos szerintem)


2002-ig még megvolt az 5 sebességes váltó a 150 lovas dízelben és már facelift volt...

Aki eddig használt facelift 150 lóerős motorral 5 és 6 sebességest is az eddig mindig az 5-ösre esküdött, mert kevesebbet kell váltani a hosszabb áttételek miatt.

Aki persze csak a 6 sebességest ismeri, elhiszem hogy imádja...




És ha már évjárat, akkor az adagolós 20d motort még 2003-ig szerelték E46-ba 18d néven, tehát az se szűnt meg a facelifttel.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:43


kleroo írta: Üdv!
Milyen változások javítások történtek az e46nál facelift során?
Én mostanáig megrögzött facelift előtt fanatista voltam. Sokkal harmónikusabb aranyosabb,szebb úgy az autó számomra.De van a faceliftnek is előnye:
Akár 2004es kocsit is vehetek,ami már nem is olyan vén,illetve a 330Dben is már erősebb motor van a legkésőbbi modellekben. Vn még más fontos javítás,modernizálás a faceliftben?
Vagy csak elrontották a kocsi orrát.


Csak hogy egy pillanatra szólhassak ehhez a meddő témához...

Azért érzem annak mert a kinézet mindenki számára szubjektív és érzelmekkel, érzésekkel hogy kinek melyik tetszik jobban nem hiszem hogy érdemes vititkozni.

A műszaki megoldások léte/nemléte tény kérdés, de annak már nem sok köze van a kinézethez... Ebből a szempontból nem meddő a téma, de olyan kicsi a különbség, hogy vajon érdemes-e foglalkozni ezzel? Csak kérdezem...

Tehát szerintem mindenkinek azt amit szeret....

Saját véleményem a végén pedig, hogy nekem a facelift mindig jobban tetszett, még amikor nem is volt még meg az enyém...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 20. szerda, 15:44

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:39


Coyote írta: 6-sebességes manuálváltó az 5-sebességes helyett (ez mondjuk fontos szerintem)


2002-ig még megvolt az 5 sebességes váltó a 150 lovas dízelben és már facelift volt...

Aki eddig használt facelift 150 lóerős motorral 5 és 6 sebességest is az eddig mindig az 5-ösre esküdött, mert kevesebbet kell váltani a hosszabb áttételek miatt.

Aki persze csak a 6 sebességest ismeri, elhiszem hogy imádja...




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:30


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
a lényeg, hogy van különbség
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...



Van különbség a kasztnielemekben és a lámpákban.

Ugyanúgy elromlik a grundmodul a 2004-esben is, szar az ülésfoglaltság érzékelő, eltörnek a hátsó rugók, eltörik a kipuf rezgőtag, tönkremegy a motortartó, a klíma süni, a klíma venti, a kiegészítő fűtés, az ablakemelő szerkezet, ugyanúgy lóg a kormánymű, és az első lengőkarok se bírnak többet, a hátsó lámpa testhibája se szűnt meg.


hát igen ezért fizetünk jó sokat
azt, hogy megszűntek a hibák azt nem én írtam, már bocs. az összes BMW úgy xar, ahogy van. de ez csak jó, mert legalább a szerelők megélnek valamiből

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:27


YELLOW írta:
a lényeg, hogy van különbség
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...



Van különbség a kasztnielemekben és a lámpákban.

Ugyanúgy elromlik a grundmodul a 2004-esben is, szar az ülésfoglaltság érzékelő, eltörnek a hátsó rugók, eltörik a kipuf rezgőtag, tönkremegy a motortartó, a klíma süni, a klíma venti, a kiegészítő fűtés, az ablakemelő szerkezet, ugyanúgy lóg a kormánymű, és az első lengőkarok se bírnak többet, a hátsó lámpa testhibája se szűnt meg.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:22


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
azért a facelift futóműve feszesebbre hangolt, erősebb. az ülések tömete tartósabb, keményebb. elektromos gázpedál minden motorhoz. ugye amiket felsoroltak korábban, lámpák, indexek, vesék, mocitető, első sárvédők, lökösök. és még számtalan apró dolog, ami pl ugyanúgy néz ki de az anyag minősége változott.



Jól el vagy tájolva....

Nézd meg az ETK-t ,pl ami facelift előtt standard csillapító, az facelift után SPORT

A hátsó rugók is feleannyi vastagságúak



a lényeg, hogy van különbség
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:15


YELLOW írta:
azért a facelift futóműve feszesebbre hangolt, erősebb. az ülések tömete tartósabb, keményebb. elektromos gázpedál minden motorhoz. ugye amiket felsoroltak korábban, lámpák, indexek, vesék, mocitető, első sárvédők, lökösök. és még számtalan apró dolog, ami pl ugyanúgy néz ki de az anyag minősége változott.



Jól el vagy tájolva....

Nézd meg az ETK-t ,pl ami facelift előtt standard csillapító, az facelift után SPORT

A hátsó rugók is feleannyi vastagságúak







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. július 20. szerda, 15:19

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:12


bmw320d4 írta:
kleroo írta: Üdv!
Milyen változások javítások történtek az e46nál facelift során?
Én mostanáig megrögzött facelift előtt fanatista voltam. Sokkal harmónikusabb aranyosabb,szebb úgy az autó számomra.De van a faceliftnek is előnye:
Akár 2004es kocsit is vehetek,ami már nem is olyan vén,illetve a 330Dben is már erősebb motor van a legkésőbbi modellekben. Vn még más fontos javítás,modernizálás a faceliftben?
Vagy csak elrontották a kocsi orrát.


A DSC III és a motor kivételével ugyanaz műszakilag.



azért a facelift futóműve feszesebbre hangolt, erősebb. az ülések tömete tartósabb, keményebb. elektromos gázpedál minden motorhoz. ugye amiket felsoroltak korábban, lámpák, indexek, vesék, mocitető, első sárvédők, lökösök. és még számtalan apró dolog, ami pl ugyanúgy néz ki de az anyag minősége változott.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:05


kleroo írta: Üdv!
Milyen változások javítások történtek az e46nál facelift során?
Én mostanáig megrögzött facelift előtt fanatista voltam. Sokkal harmónikusabb aranyosabb,szebb úgy az autó számomra.De van a faceliftnek is előnye:
Akár 2004es kocsit is vehetek,ami már nem is olyan vén,illetve a 330Dben is már erősebb motor van a legkésőbbi modellekben. Vn még más fontos javítás,modernizálás a faceliftben?
Vagy csak elrontották a kocsi orrát.


A DSC III és a motor kivételével ugyanaz műszakilag.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:05


kleroo írta: Üdv!
Milyen változások javítások történtek az e46nál facelift során?
Én mostanáig megrögzött facelift előtt fanatista voltam. Sokkal harmónikusabb aranyosabb,szebb úgy az autó számomra.De van a faceliftnek is előnye:
Akár 2004es kocsit is vehetek,ami már nem is olyan vén,illetve a 330Dben is már erősebb motor van a legkésőbbi modellekben. Vn még más fontos javítás,modernizálás a faceliftben?
Vagy csak elrontották a kocsi orrát.


Tudtommal: facelift lámpák elöl-hátul, szélesebb vesék, oldalsó index magasabbra került, 320D 150 LE motorok, 320-330asokban 6-sebességes manuálváltó az 5-sebességes helyett (ez mondjuk fontos szerintem).
Ezen felül sok opció jelent meg és alakult át, részletesebb lista pl. itt és itt (a másodikban inkább coupéról).

Izlések és pofonok, de én pl. nem vettem volna facelift előttit, mert jobban tetszik az eleje a facelift után. Amúgy, ami még mellette szól: havi, (sőt, eleinte heti) szinten történnek apró javítások, amiről soha nem fogunk tudni (csak annyit veszünk észre, hogy "jééé ez nem romlik el"), ezért minél későbbi egy modell, annál megbízhatóbb. Ez minden áruval így van, de mivel dolgoztam autógyártásban, tudom mennyit számít, hogy a ciklus elejéről vagy végéről vásárolsz. Ettől függetlenül, van olyan, hogy dizájn szempontjából rossz irányba mennek (pl. Mazda 323F, 1996), de a tartalom mindenképp javul idővel. Elvileg egy olyan prémium gyártónál mint a BMW, nem szabadna észrevenni különbséget: már az első modelleknek nagyon jónak kell lenniük - még akkor is, ha köztudott, hogy az autó igazi tesztelői az első tulajdonosok.

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 14:45


Üdv!
Milyen változások javítások történtek az e46nál facelift során?
Én mostanáig megrögzött facelift előtt fanatista voltam. Sokkal harmónikusabb aranyosabb,szebb úgy az autó számomra.De van a faceliftnek is előnye:
Akár 2004es kocsit is vehetek,ami már nem is olyan vén,illetve a 330Dben is már erősebb motor van a legkésőbbi modellekben. Vn még más fontos javítás,modernizálás a faceliftben?
Vagy csak elrontották a kocsi orrát.